Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 3
+79
ollle
kniba
Ingemar
Groggarn
Lajon
Vexet
MickkeJ
nummer 17
Hellcop
Tigerman
Jonken
Högljudd
Jompa
27 Öqvist
icemask
Oddjob
Kraftkung
Loop
CKa
Old Brooklyn
Rakapuckar
Monco
Rikky
Tony Moore
Groggen79
LubosC
kamelbullen
tibet
Lulefan
Pickadoll
Scouten
Puckkaos
robin-_-
Mr Bister
Jovi
Micke80
Kapten Haddock
Sundance Kid
Dilox
Norlin
amarule
ski3r
johan74
Snikne Ville
LHF96
Lasse Proppmätt
kokostrollet
Pajala
FruktHamster
PelleK
Kagen
Lars158
LulefanGBG
UnSaccoDiSoldi
LuleåWinston
Bamsefar
Puckad
KaptenBlodskelett
makkanmakkan
Urken
JuniorX
delphi
farre
Calle
Mickeee
Qirren
Patrik82
wilmus2007
Pontaking
pingu
Redbear
Ivanhoe
Rönken
Slapshot
NallePhu
Mange
Donowitz
Dentos
83 posters
Sida 6 av 21
Sida 6 av 21 • 1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21
Sv: Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 3
Ska vi ha en Hossa så ska de va Marion!
Kapten Haddock- Antal inlägg : 2527
Inte om han har kontrakt med Luleå. Vilket han har.kamelbullen skrev:Vad händer med Sylvegård OM Malmö går upp ? borde inte Malmö vara alternativ 1 för Emil ? att spela i pappas lag ?
Snikne Ville- Antal inlägg : 6533
Kapten Haddock skrev:Ska vi ha en Hossa så ska de va Marion!
Marion? De är väl deras okända syrra va? Tror det blir bättre om vi plockar in Marian
LubosC- Antal inlägg : 472
LubosC skrev:Kapten Haddock skrev:Ska vi ha en Hossa så ska de va Marion!
Marion? De är väl deras okända syrra va? Tror det blir bättre om vi plockar in Marian
Vi har ju också ett damlag som siktar på guld
LuleåWinston- Antal inlägg : 623
KaptenBlodskelett skrev:Värt att nämna i sammanhanget: $300000 netto för en säsong motsvarar med dagens växelkurs en ungefärlig månadslön på 475000 SEK.
Men det finns ju möjlighet att nyttja artistkontrakt.
Jag pratade idag med en känd fd basketcoach som har stor erfarenhet kring dels artistkontrakt men också vilken beskattning spelare sedan generellt har i USA. Skattesystemet där ser helt eljest ut med en relativ hög skatt som dock tillåter mängder av olika avdrag som reducerar skatten väsentligt, så han menade att kring 18% bör beskattningen hamna på.
Sedan får ju arbetsgivaren betala 15% i artistskatt på spelarens bruttolön.
Räknade på detta, om spelaren skall ha en nettolön på 2 500 000 kr så blir totalkostnaden för arbetsgivaren drygt 3 500 000 kr.
Varit tveksam till Taffe, vill helst ha en allround offensiv stjärncenter, typ Kontiola eller Immonen..men kanske att Taffe på artistkontrakt skulle kunna vara välinvesterade slantar..
Groggen79- Antal inlägg : 181
Det skulle naturligtvis kunna förändra läget.Groggen79 skrev:KaptenBlodskelett skrev:Värt att nämna i sammanhanget: $300000 netto för en säsong motsvarar med dagens växelkurs en ungefärlig månadslön på 475000 SEK.
Men det finns ju möjlighet att nyttja artistkontrakt.
Jag pratade idag med en känd fd basketcoach som har stor erfarenhet kring dels artistkontrakt men också vilken beskattning spelare sedan generellt har i USA. Skattesystemet där ser helt eljest ut med en relativ hög skatt som dock tillåter mängder av olika avdrag som reducerar skatten väsentligt, så han menade att kring 18% bör beskattningen hamna på.
Sedan får ju arbetsgivaren betala 15% i artistskatt på spelarens bruttolön.
Räknade på detta, om spelaren skall ha en nettolön på 2 500 000 kr så blir totalkostnaden för arbetsgivaren drygt 3 500 000 kr.
Varit tveksam till Taffe, vill helst ha en allround offensiv stjärncenter, typ Kontiola eller Immonen..men kanske att Taffe på artistkontrakt skulle kunna vara välinvesterade slantar..
KaptenBlodskelett- Antal inlägg : 2848
Ska det dribblas med artistskatt, vilket jag har för mig har blivit ganska begränsat med möjligheter , så får man sikta på Omark, inte ngn som "lyfter på benet " i avgörande ögonblick.
Bamsefar- Antal inlägg : 12233
Plannja basket lät sina importer bo i finland första delen av säsongen för att kunna ha de på artistskatt något år vill jag minnasBamsefar skrev:Ska det dribblas med artistskatt, vilket jag har för mig har blivit ganska begränsat med möjligheter , så får man sikta på Omark, inte ngn som "lyfter på benet " i avgörande ögonblick.
ski3r- Antal inlägg : 1992
ski3r skrev:Plannja basket lät sina importer bo i finland första delen av säsongen för att kunna ha de på artistskatt något år vill jag minnasBamsefar skrev:Ska det dribblas med artistskatt, vilket jag har för mig har blivit ganska begränsat med möjligheter , så får man sikta på Omark, inte ngn som "lyfter på benet " i avgörande ögonblick.
Janne Niinimaa "bodde" ju i Tornio när han spelade med Luleå
Rönken- Antal inlägg : 17811
ski3r skrev:Plannja basket lät sina importer bo i finland första delen av säsongen för att kunna ha de på artistskatt något år vill jag minnasBamsefar skrev:Ska det dribblas med artistskatt, vilket jag har för mig har blivit ganska begränsat med möjligheter , så får man sikta på Omark, inte ngn som "lyfter på benet " i avgörande ögonblick.
Tycker man bör väga fördelar mot nackdelar gällande att nyttja artistskatten.
Nackdel: Spelaren kommer senare in i laget och lagets sätt att spelsätt.
Om spelaren har dålig karaktär finns extra stor risk att en otränad spelare dyker upp.
Fördelar: Ekonomiskt fördelaktigt
Andra spelare, kanske yngre spelare får större chans att visa upp sig i säsongsupptakten.
Luleå har dock med sitt geografiska läge möjlighet att nyttja så att spelarens övernattningar ett tag innan sker utomlands. Då skulle tex spelaren kunna träna med laget och iaf spela hemmamatchen kanske 10-14 dagar innan den annars skulle kunna göra det.
Groggen79- Antal inlägg : 181
Artist skatt är väl max 6 månader ....?
Puckad- Antal inlägg : 11373
http://vikfancentral.se/silly-vik-spekulationer-det-ryktas-om-att-koln-utmanar-rogle-och-lulea-om-abbotts/
Abbotts till Köln?
Abbotts till Köln?
makkanmakkan- Antal inlägg : 746
Groggen79 skrev:ski3r skrev:Plannja basket lät sina importer bo i finland första delen av säsongen för att kunna ha de på artistskatt något år vill jag minnasBamsefar skrev:Ska det dribblas med artistskatt, vilket jag har för mig har blivit ganska begränsat med möjligheter , så får man sikta på Omark, inte ngn som "lyfter på benet " i avgörande ögonblick.
Tycker man bör väga fördelar mot nackdelar gällande att nyttja artistskatten.
Nackdel: Spelaren kommer senare in i laget och lagets sätt att spelsätt.
Om spelaren har dålig karaktär finns extra stor risk att en otränad spelare dyker upp.
Fördelar: Ekonomiskt fördelaktigt
Andra spelare, kanske yngre spelare får större chans att visa upp sig i säsongsupptakten.
Luleå har dock med sitt geografiska läge möjlighet att nyttja så att spelarens övernattningar ett tag innan sker utomlands. Då skulle tex spelaren kunna träna med laget och iaf spela hemmamatchen kanske 10-14 dagar innan den annars skulle kunna göra det.
Nackdel:
- En verksamhet som till stor del är nära integrerad med samhället och kräver regionens uppbackning (inte minst genom att folk går på matcherna, men också genom att spelarna får sjukvård, m.m.) ska kanske fundera ett varvi till när det kommer till avd. smarta skatteupplägg.
(Sen att kommuner själva använt sig av räntesnurror och annat må vara en annan diskussion.)
Kagen- Antal inlägg : 1776
Jo Marion är till damlaget och Marian till J16......eller var de till seniorerna?
Se hur de kan bli.....och de kan roa!
Nää inga artistspelare nu. Bartecko gick ju också på artist, men man gick ju bara och väntade på att Barre skulle komma!
Nää in med alla, vinn serien och sopa hem slutspelet!
Se hur de kan bli.....och de kan roa!
Nää inga artistspelare nu. Bartecko gick ju också på artist, men man gick ju bara och väntade på att Barre skulle komma!
Nää in med alla, vinn serien och sopa hem slutspelet!
Vi ska inte snärja in oss i nått artistskatteri igen. Jag kan köpa det om man måste panikförstärka, men vi ska inte ha några avtal liknande barteckos då han hade 6 mån + 6 mån + 6 mån istället för raka år.
Micke80- Antal inlägg : 3038
Äsch, Bartecko var medan Luleå hade usel ekonomi och förmodligen mindre bra ledning. Har inte många av gamla gardet bytts ut och det är nya tider? Varför gräva i det förflutna
Rönken skrev:Äsch, Bartecko var medan Luleå hade usel ekonomi och förmodligen mindre bra ledning. Har inte många av gamla gardet bytts ut och det är nya tider? Varför gräva i det förflutna
Det är av historien man lär sig. Utan dessa lärotillfällen skulle man ju gör aom smma misstag om och om igen.
Men du har helt rätt. Vi hade sämre ekonomi och ledningen är utbytt.
Micke80- Antal inlägg : 3038
ja, skall de nu inte spela med Luleå, (vilket vi inte vet i nuläget), ja då ser man ju hellre att de lirar i Tyskland, än hos någon av våra konkurrenter.makkanmakkan skrev:http://vikfancentral.se/silly-vik-spekulationer-det-ryktas-om-att-koln-utmanar-rogle-och-lulea-om-abbotts/
Abbotts till Köln?
LulefanGBG- Antal inlägg : 12319
Jaa.....jag kan säga att om de (Abbots) vill kolla och dra till Köln, så tycker jag att dom kan dra!!! Alla pratar om hur stort klubbhjärta dom killarna har och drar dom till Köln för att fiska efter tusenlappar, så visar dom helt klart hur stort de verkligen är!
Skulle nu månadspengen från LHF inte erbjuda mer än 70 lakan, så kan jag förstå, men dom är inte nära några superstjärnor!
Jag gillar Abbots, men det finns väldigt många MEN! De är inga gudar!
Skulle nu månadspengen från LHF inte erbjuda mer än 70 lakan, så kan jag förstå, men dom är inte nära några superstjärnor!
Kapten Haddock skrev:Jaa.....jag kan säga att om de (Abbots) vill kolla och dra till Köln, så tycker jag att dom kan dra!!! Alla pratar om hur stort klubbhjärta dom killarna har och drar dom till Köln för att fiska efter tusenlappar, så visar dom helt klart hur stort de verkligen är!
Jag tycker inte Abbott har en enda orsak gå ner en enda krona i lön. Dom har förlängt sina kontrakt 3 ggr? under sin tid i LHF. Varje gång av dom hade dom kunnat lämna LHF och tjänat mer pengar.
Att få ett kontrakt med lägre ersättning efter denna säsong då dom räddat LHF från kvalspel skulle jag i samma situation känna som att bli spottad i ansiktet.
Lars158- Antal inlägg : 9806
Pratade med Janne Sandstöm på Arlanda efter Ö.tidsförlusten (grundserien) på bortaplan mot Frölunda. Han var sååååå besviken!
Frölunda tar ut målvakten och spelar 6-5 när LHF leder med 1-2 & ca 2 minuter kvar att spela. Chris drar en sjukt onödigt utvisning i BP och FHC får spela 6-4, kvitterar med 8 sek. kvar och vänder och vinner på ÖT.
Som C tar man inte sånna utvisningar på 200 matcher och då vinner man inte nånting, man sätter sina lagkamrater i ien jvl dålig sits och räddar inte LHF från något.
När Chris tar 20 min mindre utvisningar/år, så visar han respekt för sina lagkamrater & mot LHF och då kan man även kräva högra lön.
Frölunda tar ut målvakten och spelar 6-5 när LHF leder med 1-2 & ca 2 minuter kvar att spela. Chris drar en sjukt onödigt utvisning i BP och FHC får spela 6-4, kvitterar med 8 sek. kvar och vänder och vinner på ÖT.
Som C tar man inte sånna utvisningar på 200 matcher och då vinner man inte nånting, man sätter sina lagkamrater i ien jvl dålig sits och räddar inte LHF från något.
När Chris tar 20 min mindre utvisningar/år, så visar han respekt för sina lagkamrater & mot LHF och då kan man även kräva högra lön.
Kapten Haddock skrev:Pratade med Janne Sandstöm på Arlanda efter Ö.tidsförlusten (grundserien) på bortaplan mot Frölunda. Han var sååååå besviken!
Cam som var utvisad
Edit: Lön är det marknaden som avgör
Senast ändrad av Lars158 den tor 02 apr 2015, 19:51, ändrad totalt 1 gång
Chris är en bra tekare och pådrivare, dock ingen 1:a center. Tyvärr har vi inte haft någon annan Center som varit bättre. Med Chris som 1:e center blir det aldrig Guld. Kanske som 3-4 center. Cam borde Osten inte ens erbjuda kontrakt om ambitionen till Guld är på allvar.
Scouten- Antal inlägg : 176
Boom!Lars158 skrev:Kapten Haddock skrev:Pratade med Janne Sandstöm på Arlanda efter Ö.tidsförlusten (grundserien) på bortaplan mot Frölunda. Han var sååååå besviken!
Cam som var utvisad
Edit: Lön är det marknaden som avgör
Snikne Ville- Antal inlägg : 6533
Vad sjutton nu tar du i värre än vad jag någonsin gjort lugn - andas nu ....Kapten Haddock skrev:Pratade med Janne Sandstöm på Arlanda efter Ö.tidsförlusten (grundserien) på bortaplan mot Frölunda. Han var sååååå besviken!
Visst Chris TAR onödiga utv men det är pga han är så jäkla inne i match och fokus då kan dessa utv komma, Kan hända vilken jäkla SHL spelare som så kategorisera Chis så hårt vill inte jag gå!
Länen ligger han runt 250tkr per mån så kör men läge gå ned en smula bara se då det var kris för Luleå Myllys sänkte sin lön själv och visade hjärta för klubben, Så någonstans så tror jag dem kommer mötas halvvägs men intressanta är vilken lönenivå Osten get förslag på gissar rundaslängar 150tkr per mån och i slutet kommer dem mötas runt 200tkr och sign on!
NallePhu- Antal inlägg : 18671
5 Års Kontrakt till Chris Abbott vill jag se. Då skulle han alltså vara 37 när kontraktet går ut.
Kan man inte ordna ett sådant kontrakt där lönen går ner säsong efter säsong när man börjar komma upp i den åldern, finns massor av exempel i NHL.
Jag imponeras många gånger av Nils Andersson i Malmö.
Missar Malmö avancemang så tycker jag att han kan vara värd ett försök.
Läste någon artikel att Osten var och scoutade han eller är jag helt ute på djupt vatten nu?
Kan man inte ordna ett sådant kontrakt där lönen går ner säsong efter säsong när man börjar komma upp i den åldern, finns massor av exempel i NHL.
Läste någon artikel att Osten var och scoutade han eller är jag helt ute på djupt vatten nu?
Det var Cam som fick den utvisningen, döma av dina andra inlägg så skulle man tro att det är ngt personligt du har gentemot Chris,för hans betydelse för Luleå har du nog inte riktigt greppat.Kapten Haddock skrev:Pratade med Janne Sandstöm på Arlanda efter Ö.tidsförlusten (grundserien) på bortaplan mot Frölunda. Han var sååååå besviken!
Bamsefar- Antal inlägg : 12233
Scouten skrev:Chris är en bra tekare och pådrivare, dock ingen 1:a center. Tyvärr har vi inte haft någon annan Center som varit bättre. Med Chris som 1:e center blir det aldrig Guld. Kanske som 3-4 center. Cam borde Osten inte ens erbjuda kontrakt om ambitionen till Guld är på allvar.
Chris har heller aldrig varit tänkt som första center, förutom dom två första åren möjligen.
Men han har fått vara det varje säsong eftersom dom andra inte varit nog bra. Olausson var ju bra sina år men bära speltid som Chris klarade han inte.
Han har tagit min roll som agitator och hugger och kapar hejvilt just nu.....Bamsefar skrev:Det var Cam som fick den utvisningen, döma av dina andra inlägg så skulle man tro att det är ngt personligt du har gentemot Chris,för hans betydelse för Luleå har du nog inte riktigt greppat.Kapten Haddock skrev:Pratade med Janne Sandstöm på Arlanda efter Ö.tidsförlusten (grundserien) på bortaplan mot Frölunda. Han var sååååå besviken!
makkanmakkan skrev:5 Års Kontrakt till Chris Abbott vill jag se. Då skulle han alltså vara 37 när kontraktet går ut.
+1. Nils Andersson har varit grymt bra i serien mot Leksand och dagens match är ju inget undantag direkt. Snacka om grym bössa på blålinjen.
kokostrollet- Antal inlägg : 2684
kokostrollet skrev:makkanmakkan skrev:5 Års Kontrakt till Chris Abbott vill jag se. Då skulle han alltså vara 37 när kontraktet går ut.
+1. Nils Andersson har varit grymt bra i serien mot Leksand och dagens match är ju inget undantag direkt. Snacka om grym bössa på blålinjen.
Jo han blev ju tvungen smälla in två i samma PP för att första blev bortdömt när spelaren framför mål var lite i målgården.
Var ska man hitta en center som besitter Chris egenskaper om man bortser från poängproduktionen? Taffe total-tankar med Linköping just nu efter att ha varit poängstark under säsongen. Byta bort kaptenen mot någon som ligger på rulle, nej tack.
Taffe är en vass center men som du säger nej tack inte till den inställning han visar i slutspelet loj - gam nacke etc etc energi läckage som sjutton!Rönken skrev:Var ska man hitta en center som besitter Chris egenskaper om man bortser från poängproduktionen? Taffe total-tankar med Linköping just nu efter att ha varit poängstark under säsongen. Byta bort kaptenen mot någon som ligger på rulle, nej tack.
Marion, en riktig klassiker, lyssna från 1 minut o framåt mina vänner..Kapten Haddock skrev:Ska vi ha en Hossa så ska de va Marion!
Vad händer med Ryno om Malmö tar sig vidare?
Blir Nils Andersson kvar i Malmö om Leksand vänder detta?
Vad händer med John Henrion om han "är" klar för Leksand? Då ser jag det som ett Omen, det är meningen att han ska återförenas med Jacob Lagace
Vad händer med John Henrion om han "är" klar för Leksand? Då ser jag det som ett Omen, det är meningen att han ska återförenas med Jacob Lagace
NallePhu skrev:Taffe är en vass center men som du säger nej tack inte till den inställning han visar i slutspelet loj - gam nacke etc etc energi läckage som sjutton!Rönken skrev:Var ska man hitta en center som besitter Chris egenskaper om man bortser från poängproduktionen? Taffe total-tankar med Linköping just nu efter att ha varit poängstark under säsongen. Byta bort kaptenen mot någon som ligger på rulle, nej tack.
Kan inte komma på någon som matchar Chris i inställning under hans år i Luleå bland anfallarna. Möjligen att Centerfeldt skulle kunna gjort det om han stannat längre tid. Annars kommer jag inte på någon faktiskt. Fabbe m.fl. möjligen, men han bär inte laget som Chris gjort i några säsonger nu.
Ja fick de jag ville!
En reaktion!
Abbots har ansetts som gudar av så många i medier och forum att något måste göras!!!!
Jag vill ha dom kvar, MEN inte till vilket pris som helst! Dom har bara gjort 64 p tillsammans och haft åt h-vetes för mycket utvisningar ( många skäller på Hedman)
En C ska tänka på laget i alla lägen.....även om dom är på McDonalds!
En reaktion!
Abbots har ansetts som gudar av så många i medier och forum att något måste göras!!!!
Jag vill ha dom kvar, MEN inte till vilket pris som helst! Dom har bara gjort 64 p tillsammans och haft åt h-vetes för mycket utvisningar ( många skäller på Hedman)
Henrion lär hamna i Brynäs om inte Leksand hamnar i AS!makkanmakkan skrev:Vad händer med Ryno om Malmö tar sig vidare?
Nisse Andersson kommer stanna nere i Malmö & SHL om så är fallet!
kokostrollet skrev:makkanmakkan skrev:5 Års Kontrakt till Chris Abbott vill jag se. Då skulle han alltså vara 37 när kontraktet går ut.
Håller med till fullo angående Nils.
Tänkt att "han ska vi ha" flera ggr under mötena med Leksand.
UnSaccoDiSoldi- Antal inlägg : 235
Kapten Haddock skrev:Ja fick de jag ville!
En reaktion!
Bygga laget runt legoknektar som gör poäng i seriespelet har Linköping gjort ett gäng säsonger utan större framgång just nu. Chris inställning är inget man köper till sig direkt bara så där, det byggs upp genom åren.
Jag har ALLTID hyllat Abbots inställning genom alla år och dom har behövts! Men de får aldrig visa sig i i utvisningsstatistiken!
Kapten Haddock skrev:Jag har ALLTID hyllat Abbots inställning genom alla år och dom har behövts! Men de får aldrig visa sig i i utvisningsstatistiken!
Om du tycker Chris sitter utvisad mycket så kommer du bli jävligt besviken på Hedman när han gör entré.
Slapshot- Antal inlägg : 3294
Han hade i stort sett samma antal utv.minuter som Chris och då var han inte avstängd och så har inte varit C och de är en H.vetes stor skillnad!
Kapten Haddock skrev:Han hade i stort sett samma antal utv.minuter som Chris och då var han inte avstängd och så har inte varit C och de är en H.vetes stor skillnad!
Avstängning ger ju 20 minuter extra i statistiken men inte i verkligheten. Så Hedman har haft enorm mer mängder 2 minuters då alltså.
Osten bör plocka Johan Ryno
Mange- Antal inlägg : 6617
Kapten Haddock skrev:Jag har ALLTID hyllat Abbots inställning genom alla år och dom har behövts! Men de får aldrig visa sig i i utvisningsstatistiken!
Chris måste, och jag säger MÅSTE, alltid ligga på gränsen med sitt spel. Därför kommer han också att dra på sig minuter emellanåt. Det som är nyckeln är den omgivning som Chris har omkring sig. Om medspelarna kan förvalta Chris arbetsinsats så kommer Chris inte att bli utvisad så ofta som han ibland har blivit.
JuniorX- Antal inlägg : 4191
Finns bara 2 stycken i LHF som är värda ett C i LHF nu och de är Fabbe och Sandstöm!
Fabbe är den som jobbat klart hårdast i ett LHF under åren, är den som står upp i laget utan att göra onödiga utvisningar som är den största faktorn till att SHL-lag förlorar i dagens hockey!
Sandström behöver jag inte ens framhäva, för alla som kan LHF och sett hockey under ett par decennium vet vad han står för och kan!
Fabbe är den som jobbat klart hårdast i ett LHF under åren, är den som står upp i laget utan att göra onödiga utvisningar som är den största faktorn till att SHL-lag förlorar i dagens hockey!
Sandström behöver jag inte ens framhäva, för alla som kan LHF och sett hockey under ett par decennium vet vad han står för och kan!
Bill Sweatt / Johan Ryno / Anton Hedman
Mange- Antal inlägg : 6617
Mange skrev:Osten bör plocka Johan Ryno
Nej. Jag tycker mig se en spelare som har stora attitydproblem.
JuniorX- Antal inlägg : 4191
Mange skrev:Osten bör plocka Johan Ryno
Ringaren i Notre Dame? Nej han är ju bara lång men ingen balans alls. Kommentatorerna kallade han för quasimodo för nån match sedan. Lite grann stämmer det.
Slapshot- Antal inlägg : 3294
Sida 6 av 21 • 1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21
Liknande ämnen
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 4
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 2
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 5
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 8
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 6
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 2
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 5
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 8
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 6