2012-03-16, SM-Kvartsfinal 4, AIK - Luleå

+48
Old Brooklyn
INXen
elmo blues
Kato
Sundance Kid
"CJ"
Sir Prozac
Högljudd
MickkeJ
delpiero
PM
Redbear
Tony Moore
LubosC
akeela64
Black Prince
NallePhu
CKa
storraggarn
Papa Bouba Diop
Urken
amarule
ezz
FruktHamster
Silly Bollocks
Donten_
Hurlun
Zeb Macahan
Lule@Hockey
Snikne Ville
tvåplustvå
delphi
hokkzorz
makkanmakkan
Admin
Myrman
Chris Hendrix
Beast.
Bamsefar
Tigerman
Lajon
Salle
Johan__
Mange
farre
Rayko
Dave Rock
52 posters

Sida 2 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Gå ner

2012-03-16, SM-Kvartsfinal 4, AIK - Luleå - Sida 2 Empty Sv: 2012-03-16, SM-Kvartsfinal 4, AIK - Luleå

Inlägg av Silly Bollocks fre 16 mar 2012, 02:51

Kollar man vår statistik från grundserien är det 19-19 i vinster/förluster. Då ska det tilläggas att väldigt många förluster är pga att vi helt tappat fokus (paradexemplet på detta är ju när vi tappar 7-3 till 7-8 mot HV71). Eller så har vi varit det bättre laget men missat otroligt många målchanser (ett exempel är ju när Skellefteå slår oss med 2-1 men där vi verkligen förtjänade alla poäng). Hade vi gått in med 100% i varje match hade vi slutat topp 3. Garanti.

Topp 3 är vi dessutom i både Powerplay och Boxplay sätt till grundserien.

Tänk att vi var nykomlingar men tog oss enda till semifinal och åkte ur mot blivande svenska mästarna. Det är en nykomling som kan spela hockey det!

Förra året vågade vi inte tro på guld förens vi slog ut HV71. Det var på tok försent för att kunna ro hem det hela. Ska man kunna vinna guld måste man tro på det från omgång 1 och det har vi gjort i år.

Som Roger Melin sa direkt efter att vi åkte ur semin: "Vi tar Färjestad nästa år istället."

Med det menar han i princip: "Guldet är vårt nästa år."

För ska vi vara helt ärliga. Ska du vinna guld ja då måste du slå ut Färjestad, förr eller senare. Det kommer vi garanti att göra!

Nu säger inte jag att ni är dåliga, för det är ni inte alls. Men tyvärr för er del så möter ni AIK, och inget svenskt lag kan stå i vägen för vårt guld.

Ni valde helt enkelt dem bästa först! Hade ni valt Modo istället hade vi träffats på i semin. (För vi hade slagit ut Skellefteå i kvarten).

Då hade ni kanske inte varit lika förvånade över att AIK faktiskt är påväg att slå ut er?

Väl mötta på Hovet imorgon!

Silly Bollocks

Antal inlägg : 5

Till överst på sidan Gå ner

2012-03-16, SM-Kvartsfinal 4, AIK - Luleå - Sida 2 Empty Sv: 2012-03-16, SM-Kvartsfinal 4, AIK - Luleå

Inlägg av Salle fre 16 mar 2012, 03:06

Silly Bollocks skrev:Kollar man vår statistik från grundserien är det 19-19 i vinster/förluster. Då ska det tilläggas att väldigt många förluster är pga att vi helt tappat fokus (paradexemplet på detta är ju när vi tappar 7-3 till 7-8 mot HV71). Eller så har vi varit det bättre laget men missat otroligt många målchanser (ett exempel är ju när Skellefteå slår oss med 2-1 men där vi verkligen förtjänade alla poäng). Hade vi gått in med 100% i varje match hade vi slutat topp 3. Garanti.

Tänk att vi var nykomlingar men tog oss enda till semifinal och åkte ur mot blivande svenska mästarna. Det är en nykomling som kan spela hockey det!

Förra året vågade vi inte tro på guld förens vi slog ut HV71. Det var på tok försent för att kunna ro hem det hela. Ska man kunna vinna guld måste man tro på det från omgång 1 och det har vi gjort i år.

Som Roger Melin sa direkt efter att vi åkte ur semin: "Vi tar Färjestad nästa år istället."

För ska vi vara helt ärliga. Ska du vinna guld ja då måste du slå ut Färjestad, förr eller senare. Det kommer vi garanti att göra!

Nu säger inte jag att ni är dåliga, för det är ni inte alls. Men tyvärr för er del så möter ni AIK, och inget svenskt lag kan stå i vägen för vårt guld.

Ni valde helt enkelt dem bästa först! Hade ni valt Modo istället hade vi träffats på i semin. (För vi hade slagit ut Skellefteå i kvarten).

Då hade ni kanske inte varit lika förvånade över att AIK faktiskt är påväg att slå ut er?

Dra härifrån, pack!
Salle
Salle

Antal inlägg : 3370

Inlägg av Johan__ fre 16 mar 2012, 03:58

Garanterat slå Färjestad i bäst av sju? Nja.
Johan__
Johan__

Antal inlägg : 941

Inlägg av FruktHamster fre 16 mar 2012, 08:55

I kväll vinner vi första matchen av de tre raka vinster vi kommer ta. Jag sade det direkt efter slutsignal i förra matchen och jag håller benhårt fast vid det.
Spelarna kom till sist till insikt om att det inte är tacklingar, hårt fysiskt spel och eftersälngar som gav seriesegern. I kväll ser vi ett 100% disciplinerat Luleå hockey som maler ner AIK på deras hemmais.

FORZA LULEÅ!
FruktHamster
FruktHamster

Antal inlägg : 2355

Inlägg av tvåplustvå fre 16 mar 2012, 09:02

Om någon timme sätter man sig på tåget till Stockholm. Stenhårt laddad och 100% positiv och troende på vinst ikväll!

Luleå viker inte ner sig i tre matcher på raken. Aldrig!

Och jag vill se Cam Abbott på uppvärmningen!* Very Happy

*Med förutsättning att läkaren sagt att det är okej, givetvis!
tvåplustvå
tvåplustvå

Antal inlägg : 85

Inlägg av ezz fre 16 mar 2012, 09:14

Hoppas verkligen att tränarna lyckats lugna ner spelarna, dvs känslan har varit att de velat alldeles för mycket i de tre första matcherna. I första gick det bra, men i de två andra inte så bra...

Vi måste återfå lugnet och konsekvensen i spelet.
Det måste gå, vi har ju lyckats presetera det spelet i typ 48 av 55 matcher innan slutspelet så nog fan borde de veta hur man gör. Lyckas vi med det vinner inte AIK!

Hellre seger med 2-0 och sista i öppen kasse än 6-4 med fortsatta svängdörrar i försvaret. Det ska vara dagens mantra!

Senast ändrad av ezz den fre 16 mar 2012, 09:15, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : ordföljd)
ezz
ezz

Antal inlägg : 366

Inlägg av amarule fre 16 mar 2012, 09:31

Absolut spela "tråkhockey". Vi har besegrat aik förr på Hovet och det går att göra igen. Bara luleå går tillbaka till grunderna och sin fina defensiv. Men visst är man nervös som fan, ont i magen, svettig och darrig... What a Face Sen tror jag inte alls att Cam får spela..
amarule
amarule

Antal inlägg : 1184

Inlägg av Rayko fre 16 mar 2012, 09:35

Johan__ skrev:Ja, fokus på fel saker. Varför hålla på och tackla och ha oss bara för att det är slutspel?
Man ser ju tydligt att det hämmar farten och backcheckingen. Vi har gjort så framgångsrika resultat under säsongen utan att hålla på med det.
.

Där sa du något klokt. Luleå har tacklat mycket nu i slutspelet, vilket jag också lagt märke till. Det är något som man inte ska hålla på med eftersom AIK är bättre på den avdelningen, Luleå ska återgå till sitt, annars förlorar man.
Rayko
Rayko

Antal inlägg : 740

Inlägg av Urken fre 16 mar 2012, 10:00

Silly Bollocks skrev:Kollar man vår statistik från grundserien är det 19-19 i vinster/förluster. Då ska det tilläggas att väldigt många förluster är pga att vi helt tappat fokus (paradexemplet på detta är ju när vi tappar 7-3 till 7-8 mot HV71). Eller så har vi varit det bättre laget men missat otroligt många målchanser (ett exempel är ju när Skellefteå slår oss med 2-1 men där vi verkligen förtjänade alla poäng). Hade vi gått in med 100% i varje match hade vi slutat topp 3. Garanti.

"Om vi vunnit de matcher som vi haft fler målchanser i", hm.. Får vi säga samma sak om våra matcher? För i så fall hade vi förmodligen haft bra mycket mer än 100 poäng i grundserien.

Om inte om fanns? Jadu, då hade ditt påstående aldrig existerat. Verkligheten är den att ni inte slutade bättre än 7a i tabellen, that's it. Verkligheten är också den, att ni i nuläget leder med 2-1 i matcher. Gläd dig åt dagsläget istället för att sitta och tänka "OM vi hade.."! Ni kan mycket väl vinna denna matchserie, oavsett anledning till detta - det bättre laget för tillfället, bäst på att trashtalka, 'äntligen' utnyttjar de målchanser ni skapar?

Jag tror i varje fall att det blir en sjunde och avgörande match uppe i Coop Arena, något jag inte trodde till en början, men nu lär det väl bli så.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157

http://luleahockey.se/

Inlägg av Papa Bouba Diop fre 16 mar 2012, 10:09

Precis som många andra skriver så är det av yttersta vikt att Luleå återgår till sitt vägvinnande spel och slutar försöka köra över gnagare till höger och vänster även om blotta tanken uppenbarligen gör en lycklig. Med spelartruppen anno 2012 kommer det aldrig någonsin under några omständigheter vara tacklingar och fysiskt spel som vinner sm-guldet. Det ska vara äckligt disciplinerat som Timo hade sagt.

Om AIK då som vissa domedagsprofeter vill hävda lärt sig Luleås spelsystem så får vi kontra med att utföra spelidén ännu bättre, inte att försöka slå AIK med att ändra grundtänkandet. Jag tror också Rönken mfl har en väldigt stor övertygelse i detta fall och att han är missnöjd med att många spelare svek förra matchen. Hjalmarsson är ju uppenbarligen en av spelarna som ska bära offensiven och får därför lov att sluta agera som en bortskämd snorunge (tänker på tackligen i stället för backcheck och ffa yxhugget i pp i offensiv zon som otroligt nog klarade sig utan bestraffning).

Tycker också det är riktigt härligt att läsa om engagemanget för Luleå på detta forum. Hoppas bara att det smittar av sig på spelarna.

Papa Bouba Diop

Antal inlägg : 3

Inlägg av Silly Bollocks fre 16 mar 2012, 12:56

Urken //

Det jag vill få sagt är att vi är bättre än att komma 7a i tabellen. Vi ska egentligen komma topp 3. Hade vi kommit etta eller tvåa hade det speglat vårt lag.

Silly Bollocks

Inlägg av Zeb Macahan fre 16 mar 2012, 13:04

Hehe Silly, skulle tro att alla lags supportrar förutom Luleås då förstås anser att just sitt lag är bättre än tabellplaceringen. En tabell över 55 omgångar ljuger aldrig, bästa laget kom 1:a, punkt. Däremot betyder ju inte det att det ser likadant ut i ett slutspel där det blir cupspel.
Zeb Macahan
Zeb Macahan

Antal inlägg : 3287

Inlägg av Silly Bollocks fre 16 mar 2012, 13:07

En tabell ljuger aldrig, det har du rätt i. Men tabellen hade sett HELT annorlunda ut om ettan vann SM-Guld. Nu vinner ettan "bara" en miljon kronor....

Silly Bollocks

Inlägg av Zeb Macahan fre 16 mar 2012, 13:11

Silly Bollocks skrev:En tabell ljuger aldrig, det har du rätt i. Men tabellen hade sett HELT annorlunda ut om ettan vann SM-Guld. Nu vinner ettan "bara" en miljon kronor....
Jaså det tror du..
Zeb Macahan
Zeb Macahan

Inlägg av Tigerman fre 16 mar 2012, 13:16

Silly Bollocks skrev:Urken //

Det jag vill få sagt är att vi är bättre än att komma 7a i tabellen. Vi ska egentligen komma topp 3. Hade vi kommit etta eller tvåa hade det speglat vårt lag.
Snack. Man är aldrig bättre än det man faktiskt presterar. Oavsett vilken potential man besitter eller vilket lag man har på pappret. Jag tror f.ö. det är få lag i ES som själva anser att de är för dåliga för att kunna komma topp-3, det är nog bara TIK som hade sån självinsikt inför säsongen. Men lik förbaskat är det bara tre lag som finns där efter 55 omgångar, och det är också exakt de som förtjänat det.

Med det sagt är det förstås även så att AIK varit bättre än Luleå i de två senaste slutspelsmatcherna. Eller snarare, man har hållt en högre lägstanivå när man har varit som sämst. Just detta var väl vad man på förhand trodde var Luleås starka sida, men så har ju inte varit fallet.

Tigerman

Antal inlägg : 3431

Inlägg av Silly Bollocks fre 16 mar 2012, 13:23

Tigerman //

Visst är det så. AIK förtjänade sin 7e plats. Det jag bara vill få sagt är att vi kan så mycket bättre. Och det får vi visa i slutspelet istället. Är ju trots allt mycket bättre och vara som bäst i ett slutspel kontra en grundserie.

Silly Bollocks

Inlägg av storraggarn fre 16 mar 2012, 13:28

Tabellen ljuger ganska ofta tycker jag
storraggarn
storraggarn

Antal inlägg : 730

Inlägg av CKa fre 16 mar 2012, 13:42

"Det har ryktats om att Cam Abbott skulle göra comeback i kväll men enligt Sportbladets uppgifter finns han inte med på resan till Stockholm."

CKa

Antal inlägg : 1359

Inlägg av Zeb Macahan fre 16 mar 2012, 14:00

storraggarn skrev:Tabellen ljuger ganska ofta tycker jag
Haha raggarn, antar att ditt Frölunda "borde" ha sopat hem serien med 20 poäng eller så OM inte Kahnberg varit skadad...?
Zeb Macahan
Zeb Macahan

Inlägg av storraggarn fre 16 mar 2012, 14:21

Zeb Macahan skrev:
storraggarn skrev:Tabellen ljuger ganska ofta tycker jag
Haha raggarn, antar att ditt Frölunda "borde" ha sopat hem serien med 20 poäng eller så OM inte Kahnberg varit skadad...?

Frölunda hade minst haft 105 poäng om Andersen aldrig blev skadad, sen hur mycket per poäng vi hade fått med kahnberg vet jag väl inte men allt startades när han blev skadad
storraggarn
storraggarn

Antal inlägg : 730

Inlägg av makkanmakkan fre 16 mar 2012, 14:55

Vad har folket för känsla inför kvällen? hur kommer det att gå?

Satt och kollade på HV71 - Färjestad igår, det var verkligen krig.
Härlig slutspelsmatch som gick till Sudden, jag fick känslan direkt att " imorgon blir det Sudden som avgör "
Jag tror inte jag tål det, vad det svider om det blir förlust.

Vad är det som talar för och emot Luleå.

När jag tittade på HV71-FBK igår, så fanns det mycket karaktär, både lagen innehåller så mycket slutspels identitet, något vi saknar helt.
Det har pratats en hel del om Niclas Wallin och hans slutspels rutin, men det är ingenting man ser.
Enterfeldt, Abbott`s bidrar i Luleå den Energin som jag efterlyser, men det är inte många.
Tar ett exempel på HV71, Oscar Sundh, Kamil Piros, Per Ledin, Jesse Joensuu, Andreas Falk, Johan Davidsson. Dessa alla bidrog med slutspels identiteten som jag pratar om, alla kanske inte producerar, men alla levererar en högklassig intensitet som blir betydelsefullt i ett slutspel.
Samma gäller FBK, Lindström, Sevc, Klefbom, Bastiansen, Berglund, Wallin, Sjögren....
Se på en spelare som Lee Goren i SAIK, oj vad nöjda dom är att ha en spelare som han i sitt lag, producerar inte ihjäl sig, men man ser han på ett eller annat sätt hela tiden. Eller vad tycker ni?

Mikael Lindholm, Thomas Berglund, Tomas Holmström, Johan Rosén!!! för att ge några exempel. Förra säsongen hade vi Lavander, Niinimaa...

Vad som talar för oss är att vi kan prestera under press, ikväll kommer vi till Hovet med mer eller mindre kniven mot strupen, vi möter ett starkt AIK med enormt självförtroende, vi möter kanske sveriges bästa klack.
Nu gäller det hög fokus, omvandla denna press till ett positivt hockey krig.
Vi ska bara ut och gilla läget! Idag vill jag se lite aggressivitet från spelarna

Jag lämnar inget tips idag iallafall, då jag har märkt att jag är bäst på att tippa fel.

makkanmakkan
makkanmakkan

Antal inlägg : 746

Inlägg av Beast. fre 16 mar 2012, 15:46

Ikväll kommer Hajen avlossa en raket som avgör matchen

Mer än så vill jag inte tippa
Beast.
Beast.

Antal inlägg : 2040

Inlägg av Zeb Macahan fre 16 mar 2012, 15:54

Drygt tre timmar tills det smäller, nu gäller att foka på hockeyn och inget annat som flera här varit inne på. Disciplin ala seriespelet och "tråkhockey" gäller i vartenda byte tills den hesa väser. Samt en sak till, sannolikt så står väl JG men oavsett vem så måste dom upp ett snäpp, det totala försvarsspelet samt målisarnas insats har inte alls varit i paritet med i serien.
Zeb Macahan
Zeb Macahan

Inlägg av Beast. fre 16 mar 2012, 15:59

Är det ngn annan som kommer befinna sig på Hovet och heja fram vårat gäng?
Beast.
Beast.

Inlägg av Salle fre 16 mar 2012, 16:27

Känslan säger vinst! Men fan vad nervöst det känns. Vilken match det blir!

Kämpa, Lu le å!
Salle
Salle

Antal inlägg : 3370

Inlägg av Beast. fre 16 mar 2012, 16:35

Bortastå är slutsålt sedan länge. Luleå Hockey själva kommer ta med sig och dela ut röda tröjor till alla Luleåfans på Hovet så det blir förhoppningsvis jävla bra drag ikväll

KÄMPA!!!!
Beast.
Beast.

Inlägg av Snikne Ville fre 16 mar 2012, 16:39

Nu gäller det att ställa in vågländen på känslan från kvartarna mot DIF ifjol. Addera rätt mängd desperation och en JG i normalt slag så går det vägen ikväll.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6526

Inlägg av Bamsefar fre 16 mar 2012, 16:43

usch, usch,usch, tur man är snorförkyld och fullpumpad med div medikamenter så man orkar inte stressa ihjäl sig. Seger idag är det enda som gäller, vid annat resultat får man nog börja foka på silly och nästa säsong och med det en rejäl analys varför det gick ev fel.

FORZA LULEÅ.
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12233

Inlägg av Lajon fre 16 mar 2012, 16:48

Finns inte så mycket att fundera på nu, bara att köra skiten ur dom , som om det vore sista macthen.
Lajon
Lajon

Antal inlägg : 4397

Inlägg av NallePhu fre 16 mar 2012, 17:30

Hoppsan Persson & Sjökvist forts scratch
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18671

Inlägg av Chris Hendrix fre 16 mar 2012, 17:37

Ingen idé att spara på nåt, men som folk nämnt ovan. Lägg inte energi på att tacklas. Såg hur det gick sist. Den klassiska klyschan "Spela vårat spel" kan inte passa bättre in än nu!
Chris Hendrix
Chris Hendrix

Antal inlägg : 1248

Inlägg av Zeb Macahan fre 16 mar 2012, 17:52

Nervös. Question
Zeb Macahan
Zeb Macahan

Inlägg av Chris Hendrix fre 16 mar 2012, 18:11

Något. Nästan så man vill strunta i att titta och bara kolla resultatet var 20:e minut eller något, men man kan inte hålla sig från att kolla...

Måste säga att AIK har gjort det förjävligt bra mot Luleå hittills... men nu får det vara nog! Wink
Chris Hendrix
Chris Hendrix

Inlägg av Black Prince fre 16 mar 2012, 18:31

Silly Bollocks

Gå och lägg dig nu med din hybris. Du vet väl om att Luleå spelar utan Cam Abbott - Chris Abbott - Sami Sandell och Konstantin Komarek. Det är en potentiell förstafemma.

Hur tror du att det hade sett ut om AIK spelat utan Rosen, Mcdonell, Gynge och O.Ahlström mot ett Luleå med bägge Abbottarna och Sandell tillgängliga? Lol

Black Prince

Antal inlägg : 121

Inlägg av Dave Rock fre 16 mar 2012, 18:31

Nu får man hoppas att Luleå kommer ut som det Luleå som tog sig till semi i fjol och tog seriesegern i år.

Tycker man ska spela fysiskt, men när tillfälle ges. Man får inte åka runt och söka tacklingar som vissa spelar gjort, det blir aldrig bra.

Sedan hoppas jag att Gunnarsson, Kilström, Berglund, Mannberg och Meijer får sparsamt med tid.
Meijer är dock given i boxplay. Mannberg och Berglund är i grunden bra spelare men dom tre tillsammans blir inge bra.

Gunnarsson och Kilström har haft svårt med farten och det fysiska spelet som blivit nu under slutspelet.

och inga onödiga slashing utvisningar eller likanade...
Dave Rock
Dave Rock

Antal inlägg : 2042

Inlägg av Urken fre 16 mar 2012, 18:36

Missar även kvällens match då jag ska iväg för att fira en vän som fyller år. Första matchen - som jag såg - vann vi, sen har vi förlorat 2 stycken som jag missat. Så räkna med förlust även ikväll, för att sedan vinna matchen på söndag igen. Tyvärr så åker vi ut nästa tisdag, då jag återigen missar matchen!

Sådan är min tro, allt ligger i mina händer. Borde jag säga upp mig så att jag får se matcherna? Funderat på det! Vänta och se!
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157

http://luleahockey.se/

Inlägg av Chris Hendrix fre 16 mar 2012, 18:40

Urken: Är det så? Lika bra att lägga ner då. Sad

Jag som trodde det var mina jinxar som spelade in om de vann eller inte. Besviken jag blir! Wink

Jag kör i alla fall den röda matchtröjan idag som jag också hade när vi vann kvart 7 över DIF förra året. Senast hade jag den svarta och då gick det ju som det gick...

Senast ändrad av Chris Hendrix den fre 16 mar 2012, 18:41, ändrad totalt 1 gång
Chris Hendrix
Chris Hendrix

Inlägg av Dave Rock fre 16 mar 2012, 18:40

Urken skrev:Missar även kvällens match då jag ska iväg för att fira en vän som fyller år. Första matchen - som jag såg - vann vi, sen har vi förlorat 2 stycken som jag missat. Så räkna med förlust även ikväll, för att sedan vinna matchen på söndag igen. Tyvärr så åker vi ut nästa tisdag, då jag återigen missar matchen!

Sådan är min tro, allt ligger i mina händer. Borde jag säga upp mig så att jag får se matcherna? Funderat på det! Vänta och se!
Ja men då är det bara att du ringer din vän och säger att du åkt på magsjuka och sedan bänkar dig framför TVn...
Dave Rock
Dave Rock

Inlägg av akeela64 fre 16 mar 2012, 18:41

Näää, kom igen nu grabbar, det här är inte bra för magsåret! Lugnt och fint, gammalt gott serielunks spel så går det nog vägen!
akeela64
akeela64

Antal inlägg : 13

Inlägg av Dave Rock fre 16 mar 2012, 18:42

Måste även få in mer folk på Fasth, stå i ansiktet på honom. Dels så är det ju såklart lättare när han inte ser något, men även att han kan tappa humöret ibland..
Dave Rock
Dave Rock

Inlägg av #96 fre 16 mar 2012, 18:48

Vill se Harju som han spelade i första matchen.

Antal inlägg : 2192

Inlägg av Dave Rock fre 16 mar 2012, 18:53

Det är iallafall Lasse Granqvist som kommenterar, så det börjar ju bra iallafall Smile
Dave Rock
Dave Rock

Inlägg av LubosC fre 16 mar 2012, 18:55

Oj fy fan vad nervös jag är. Funderade för en timme sedan att supa ner mig (alkis varning) för att slippa vara så nervös under matchen. Men jag lät bärsen stå kvar i kylen till ett bättre tillfälle. Fast ändå känner jag mig säker på något vis, typ, det löser sig känsla. Jag litar på våra grabbar.
LubosC
LubosC

Antal inlägg : 472

Inlägg av Dave Rock fre 16 mar 2012, 18:59

Drömmen vore om vi kunde få in ett par mål redan i första, typ 3-0 i paus.
Tror AIK skulle kunna bli lite skitnödig då. Tror även AIK känner lite press, dom har tagit en match i Luleå och förlorar dom idag så måste dom lyckas ta en till.
Dave Rock
Dave Rock

Inlägg av Tony Moore fre 16 mar 2012, 19:00

Skitnödig, nu rensar vi kroppen och åker sedan ut på råttjakt, woohooo cheers
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 8041

http://www.luleahockey.se/

Inlägg av Dave Rock fre 16 mar 2012, 19:02

Mycket Luleåfans på plats ikväll.
Enligt Petter R, mer än senast på Hovet.
Dave Rock
Dave Rock

Inlägg av Dave Rock fre 16 mar 2012, 19:07

Tycker Dick Tärnström ser rejält sliten ut Smile
Dave Rock
Dave Rock

Inlägg av Chris Hendrix fre 16 mar 2012, 19:08

Varför kommer AIK ut ur ett gammalt kråkslott?
Chris Hendrix
Chris Hendrix

Inlägg av Redbear fre 16 mar 2012, 19:08

Samma domare som sist, Persson och Sjökvist.
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6780

Inlägg av #96 fre 16 mar 2012, 19:09

Tycker Dick Tärnström ser rejält sliten ut Smile

Han ser väl alltid sliten ut? Laughing

Antal inlägg : 2192

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 2 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet