2012-03-16, SM-Kvartsfinal 4, AIK - Luleå
+48
Old Brooklyn
INXen
elmo blues
Kato
Sundance Kid
"CJ"
Sir Prozac
Högljudd
MickkeJ
delpiero
PM
Redbear
Tony Moore
LubosC
akeela64
Black Prince
NallePhu
CKa
storraggarn
Papa Bouba Diop
Urken
amarule
ezz
FruktHamster
Silly Bollocks
Donten_
Hurlun
Zeb Macahan
Lule@Hockey
Snikne Ville
tvåplustvå
delphi
hokkzorz
makkanmakkan
Admin
Myrman
Chris Hendrix
Beast.
Bamsefar
Tigerman
Lajon
Salle
Johan__
Mange
farre
Rayko
Dave Rock
52 posters
Sida 8 av 8
Sida 8 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: 2012-03-16, SM-Kvartsfinal 4, AIK - Luleå
Sitter och genomlider sammandraget av senaste matchen. Förutom att splittra fjärdelinen MÅSTE vi bänka Mattias Persson. Noterade bara att han såg sjukt sliten ut precis innan AIK:s matchavgörande tredje mål när jag var på plats på hovet, men ser nu vilket HORRIBELT agerande han står för under hela det bytet; killen har verkligen inte ett enda rätt.
Fjärde målet föregås också av ett sanslöst misstag i offensiv zon av nämnde Persson, även om målet som sådant mer får tillskrivas ett mycket bra agerande av AIK-forwarden som får läget.
Fjärde målet föregås också av ett sanslöst misstag i offensiv zon av nämnde Persson, även om målet som sådant mer får tillskrivas ett mycket bra agerande av AIK-forwarden som får läget.
SPLinebacker- Antal inlägg : 12
Black Prince skrev:Hur bra är Luleå utan Abbottarna och Sandell? Hur bra är Skellefteå utan Lindström, Holloway och Bellemare? Hur bra är Hv utan Davidsson, Krog och Falk? Hur bra är AIK utan Rosen, Gynge, Steen? Hur bra är Modo utan Danielsson, Schremp och Svensson? Hur bra är Frölunda utan Pettersson, Olimb och Sjöström?
Nu fattar ni kanske varför vi är så sårbara.
Nu snackar vi hockey expert! nästan så poetiskt att man blir tårögd.
besitter nog större hockeykunskaper än de flesta härinne
Allvarligt Black Prince, Komma med dumma påståenden orkar varken jag eller någon annan lägga kraft på.
Att du har större hockey kunskap än någon annan för att du tippade FBK något korrekt, och du blir helgonförklarad för det?!
Nä, öppna ögonen, du är precis som vi andra här på forumet, med egna åsikter, och brinner för sitt intresse, men det är väl allt?
Att gå och utnämna sig till någon med högre hockeykunskaper än någon annan är bara lågt, riktigt lågt....
makkanmakkan- Antal inlägg : 746
Anledningen till att jag inte blir accepterad härinne är den svenska losermentaliteten. Det är fel att sticka ut som svensk, Du får inte ha en annorlunda åsikt även om den är rätt. Jag har iofs inte svenskt ursprung, jag älskar mycket med Sverige men inte den där lagom-mentaliteten och att det är fel att sticka ut.
Vem som helst fattar att vi hade gjort bättre ifrån oss med Chris, Sandell (och Cam) tillgängliga.
Vem som helst fattar att vi hade gjort bättre ifrån oss med Chris, Sandell (och Cam) tillgängliga.
Black Prince- Antal inlägg : 121
Sida 8 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Liknande ämnen
» 2012-03-14, SM-Kvartsfinal 3, Luleå - AIK
» 2012-03-18, SM-Kvartsfinal 5, Luleå - AIK
» 2012-03-10, SM-Kvartsfinal 1, Luleå - AIK
» 2012-03-12, SM-Kvartsfinal 2, AIK - Luleå
» 2012-12-13, ET-Kvartsfinal, Luleå - Brynäs
» 2012-03-18, SM-Kvartsfinal 5, Luleå - AIK
» 2012-03-10, SM-Kvartsfinal 1, Luleå - AIK
» 2012-03-12, SM-Kvartsfinal 2, AIK - Luleå
» 2012-12-13, ET-Kvartsfinal, Luleå - Brynäs