Tomas "Bulan" Berglund
Sida 8 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: Tomas "Bulan" Berglund
Jesper- Antal inlägg : 6
Wolfhunter and Jokerman ll like this post
Dustin skrev:Ska Bulan ersättas till nästa säsong bör man göra klart med den ersättaren nu. Tränarmarknaden är i regel väldigt väldigt tunn.
Hur ser kontraktssituationen ut för Rickard Grönborg och Stefan Hedlund?
Är så himla svårt att avgöra vad som faktiskt gäller med tränares kontrakt om man läser på EP. Någon får rätta mig om jag har fel men tror Hedlund har kontrakt till 25/26 och Grönborg till 24/25. Hedlund hade varit mitt förstahandsval men Grönborg skulle ju verkligen vara intressant.
storeken- Antal inlägg : 185
Stellan Carlsson som har varit Piteådamernas tränare i 13 år och efter den här säsongen går han vidare till en norrköping.
Har man drivet så har man.
Jokerman ll- Antal inlägg : 1466
Wolfhunter likes this post
Jokerman ll skrev:Bulan ska fortsätta, det är en no-brainer. Hans tränarfilosofi kan jämföras med
Stellan Carlsson som har varit Piteådamernas tränare i 13 år och efter den här säsongen går han vidare till en norrköping.
Då bör han göra som Stellan efter denna säsongen. Gå vidare.
Panikvärvning- Antal inlägg : 661
Panikvärvning skrev:Jokerman ll skrev:Bulan ska fortsätta, det är en no-brainer. Hans tränarfilosofi kan jämföras med
Ska han göra som Stellan, har han sex år kvar
Presentera nån som är tydligt bättre och lite konstruktiv kritik. Tack.
Mycket "känslor" på vad som är rätt här.
Jag tycker att det är en självklarhet att Bulan signas på några år till. OM han själv vill. Är inte hundra på att han VILL röra på sig så i så fall blir han troligen kvar. Om nu nån minns vad Fröberg sa i AB:s timslånga special? Gissar att han vill ta ett guld med Luleå innan han känner sig klar.
Slut på diskussion?
Wolfhunter- Antal inlägg : 1285
Bamsefar likes this post
Wolfhunter skrev:Panikvärvning skrev:Jokerman ll skrev:Bulan ska fortsätta, det är en no-brainer. Hans tränarfilosofi kan jämföras med
Jag tycker att det är en självklarhet att Bulan signas på några år till. OM han själv vill. Är inte hundra på att han VILL röra på sig så i så fall blir han troligen kvar. Om nu nån minns vad Fröberg sa i AB:s timslånga special? Gissar att han vill ta ett guld med Luleå innan han känner sig klar.
Slut på diskussion?
Det kommer inte vara slut på diskussion förrän vi vet hur det blir med Bulan. Men det är väldigt tydligt att han har kört fast i sitt system.
Det Luleå behöver är någon som kommer utifrån och kan se föreningen med nya ögon och få laget att ta nästa steg.
farre likes this post
Panikvärvning skrev:Wolfhunter skrev:Panikvärvning skrev:Jokerman ll skrev:Bulan ska fortsätta, det är en no-brainer. Hans tränarfilosofi kan jämföras med
Slut på diskussion?
Det kommer inte vara slut på diskussion förrän vi vet hur det blir med Bulan. Men det är väldigt tydligt att han har kört fast i sitt system.
Det Luleå behöver är någon som kommer utifrån och kan se föreningen med nya ögon och få laget att ta nästa steg.
Så har det låtit sedan Bulan och Rönken tog över första gången med jämna mellanrum. "De är sönderlästa" "De har kört fast". Inget nytt. Ingen bäring.
Jag hävdar fortfarande att om Bulan själv vill blir han kvar. Och det är bra. Kontinuitet gör ett lag framgångsrikt över tid. Vi tycker generellt att vi borde legat högre och har rimligen mer att ta av i år. Men vad har det spelats? Tio omgångar. Bulan kan SHL. Han går hem hos spelarna. Han har drivet är nyfiken osv som Fröberg sa i intervjun.
Inget snack. Om bulan själv vill
Bamsefar likes this post
Tony Moore skrev:Sakari Pietilä fick lämna, glömt året, länge sedan
Kollade upp det, det var en het sommar. Samma sommar som bollsparkarna grävde guld i USA.
Var nog medgångssupporter när det gällde Luleå Hockey på den tiden, kommer inte ihåg mycket av säsongen 93-94
RSD555- Antal inlägg : 721
Snurr på utsidorna i offensiv zon utan avslut?
- Är vi ömtåliga och ingen vill gå in på kasse?
- Är backarna och byter så fort vi får häng i offensiven?
- Vägglöss i omlädningsrummet i Coop Norrbotten Arena.
Kliar sim satan vettu?
- Omarkeffekten. Alla stirrar puck och undrar.. Vad händer nu?
- Kyrö. Jobbar egentligen för Saik?
trallgöken- Antal inlägg : 1444
RSD555 skrev:Tony Moore skrev:Sakari Pietilä fick lämna, glömt året, länge sedan
Kollade upp det, det var en het sommar. Samma sommar som bollsparkarna grävde guld i USA.
Var nog medgångssupporter när det gällde Luleå Hockey på den tiden, kommer inte ihåg mycket av säsongen 93-94
Pietilä fick inte förlängt, så vi har fortfarande inte " sparkat" någon tränare, annat än uppåt, lex skuggan
Bamsefar- Antal inlägg : 12230
Njaa, tror S Pietilä hade 2 årskontrakt som LHF bröt efter 1a säsongen.. (Inte 100a säker menmen..).Bamsefar skrev:RSD555 skrev:Tony Moore skrev:Sakari Pietilä fick lämna, glömt året, länge sedan
Pietilä fick inte förlängt, så vi har fortfarande inte " sparkat" någon tränare, annat än uppåt, lex skuggan
Puckad- Antal inlägg : 11372
Tony Moore likes this post
Korrekt, radera detta inlägg och flytta tränarsnacket utom bulan till lämplig tråd.Puckad skrev:Återigen, håll er till ämnet
Burskydd- Antal inlägg : 590
farre and Tobbebias88 like this post
Burskydd skrev:Underbart !! Då tycker dom flesta här att man ska behålla den helige Bulan på livstidskontrakt även om han aldrig kommer vinna ett guld. Som jag ser framemot det och även få den karismatiske Kyrö på köpet. Vet inte om vad jag ser mest framemot när det gäller han..? Hans formidabla pp taktik, intressanta intervjuer eller eviga fickpingismatcher…can’t wait. Skit i guldet bara vi behåller dom här två tills vi alla är gamla och grå.
Hur mycket insikt har du i det dagliga arbetet? Förslag på alternativa ersättare både till Bulan och Kyrö lyser med sin frånvaro, som vanligt.
Ni får ju försöka vara lite konstruktiva och inte bara spy galla, blir bara löjligt påstå att det vore omöjligt ta guld med Bulan när vi för bara några säsonger sedan var en stolpträff ifrån SM-guld.
Lulefan- Antal inlägg : 2285
Wolfhunter and Stålis16 like this post
Lulefan skrev:Burskydd skrev:Underbart !! Då tycker dom flesta här att man ska behålla den helige Bulan på livstidskontrakt även om han aldrig kommer vinna ett guld. Som jag ser framemot det och även få den karismatiske Kyrö på köpet. Vet inte om vad jag ser mest framemot när det gäller han..? Hans formidabla pp taktik, intressanta intervjuer eller eviga fickpingismatcher…can’t wait. Skit i guldet bara vi behåller dom här två tills vi alla är gamla och grå.
Hur mycket insikt har du i det dagliga arbetet? Förslag på alternativa ersättare både till Bulan och Kyrö lyser med sin frånvaro, som vanligt.
Ni får ju försöka vara lite konstruktiva och inte bara spy galla, blir bara löjligt påstå att det vore omöjligt ta guld med Bulan när vi för bara några säsonger sedan var en stolpträff ifrån SM-guld.
Hur kan vi ha varit ett stolpskott från SM-guld? Förlorade inte LHF matchen med 3-0?
Vi förlorade en förlängning som vi lika gärna kunde vunnitPanikvärvning skrev:Lulefan skrev:Burskydd skrev:Underbart !! Då tycker dom flesta här att man ska behålla den helige Bulan på livstidskontrakt även om han aldrig kommer vinna ett guld. Som jag ser framemot det och även få den karismatiske Kyrö på köpet. Vet inte om vad jag ser mest framemot när det gäller han..? Hans formidabla pp taktik, intressanta intervjuer eller eviga fickpingismatcher…can’t wait. Skit i guldet bara vi behåller dom här två tills vi alla är gamla och grå.
Hur kan vi ha varit ett stolpskott från SM-guld? Förlorade inte LHF matchen med 3-0?
Bamsefar skrev:Vi förlorade en förlängning som vi lika gärna kunde vunnitPanikvärvning skrev:Lulefan skrev:Burskydd skrev:Underbart !! Då tycker dom flesta här att man ska behålla den helige Bulan på livstidskontrakt även om han aldrig kommer vinna ett guld. Som jag ser framemot det och även få den karismatiske Kyrö på köpet. Vet inte om vad jag ser mest framemot när det gäller han..? Hans formidabla pp taktik, intressanta intervjuer eller eviga fickpingismatcher…can’t wait. Skit i guldet bara vi behåller dom här två tills vi alla är gamla och grå.
I en match där vi kunde vinna guldet?
Jokerman ll- Antal inlägg : 1466
Jokerman ll skrev:Vi ska helst ha en norrbottning, med luleanknytning, som tränare, det har bevisligen funkat bäst. Ska det bytas ut nån, byt ut lulefans ”ordförande”, idiotgrejerna måste bort och han är inte rätt person att ta tag i det.
Off topic much?
StålVrak1 likes this post
Däremot nån som förstår lite lule-DNA:t med passionen som finns här och som kan forma ett vinnande koncept. Luleå har ju en "röd tråd" så antingen ny tråd eller en tränare som passar in i den lulemallen. Att anpassa en klubbs röda tråd efter vilken tränare som för tillfället står som huvudansvarig i båset känns inte som ett toppklubbsbeteende.
Nej jag tycker inte att det finns nån bättre kandidat än Stridh ifall Bulan tackar nej. En delvis annan röst ja. Den röda tråden förfinas möjligen men i grunden känns laget igen.
Andra bra konkreta förslag om nu denna i min värld ickefråga ska ältas
Bamsefar, LulefanGBG and Diktatorn like this post
Sen skulle jag vilja se Staffan Kronvall som assisterande.
Räcker så.
Får vara ett slut på inaveln i klubben.
Vill se en annan sorts hockey som premierar offensivt tänk och inte bara dödar kreativiteten då det skall tänkas defensivt i första, andra, tredje och fjärde hand innan man får tänka på offensiven över huvud taget.
farre- Antal inlägg : 2143
farre skrev:R. Grönborg!
Räcker så.
Vill se en annan sorts hockey som premierar offensivt tänk och inte bara dödar kreativiteten då det skall tänkas defensivt i första, andra, tredje och fjärde hand innan man får tänka på offensiven över huvud taget.
Exakt det här vill jag få bort:
”- Ingen i ett lag som spelar på det sätt våra tränare vill att vi gör kommer göra över 50 poäng”
Panikvärvning skrev:farre skrev:R. Grönborg!
Räcker så.
Exakt det här vill jag få bort:
”- Ingen i ett lag som spelar på det sätt våra tränare vill att vi gör kommer göra över 50 poäng”
En underton av kritik mot spelsystemet?
Grönborg hade varit galet spännande. Hade inte sett det som ett alternativ tidigare men med Fröberg som basar så hoppas man ju att Luleå faktiskt kan vara där och hugga på de stora namnen på tränarmarknaden.
Dustin- Antal inlägg : 7168
Det behövs ledare av den "nya" generationens snitt, dvs stöpta i samma form som Hallam o Filander.
Edit
Gärna med Antti o Olle sam assisterande.
Snikne Ville- Antal inlägg : 6525
Lehto likes this post
Vet inte egentligen om det är rätt ställe att diskutera nya tränare i en tråd om Bulan, men men.
storeken- Antal inlägg : 185
Wolfhunter and Kneten like this post
storeken skrev:Det finns två tränare i HA som är lite smått intressanta, Magnus Bogren i SSK och Dennis Hall i BIK. Bogren har väl placerats i Leksand (av Sanny tror jag?) men han har ju gjort det riktigt bra i SSK och skulle ju med sin tränarfilosofi kunna passa in i Luleå. Hall har också gjort det väldigt bra i BIK och har garanterat en lång tränarkarriär framför sig. Det som känns osäkert med honom är väl om han verkligen är redo för att ta sig an ett lag i SHL som aspirerar att vara ett topplag, vet också för lite om honom för att säga ifall han skulle passa in i Luleå men det är iallafall ett intressant framtidsnamn.
Vet inte egentligen om det är rätt ställe att diskutera nya tränare i en tråd om Bulan, men men.
Jag tycker att det är rätt tråd. Istället för schvammel om hur kass och sönderläst/fastkörd Bulan är bla bla
BIK (Boförs)-andan är ju nåt jag själv tänkt skulle passa i Luleå. Nu är inte hall Karlskoging, men finns kanske fler där ute. Om man nu ska vara tvungen ta in nån annan.
farre skrev:R. Grönborg!
Räcker så.
Så du vill alltså ha en Luleåhatare som assisterande? Kronwall har ju inte sagt ett bra ord om Luleå sedan han klev in i studion för fyra år sedan. Grönborg är jag även väldigt skeptisk till.
LetsGoLuleå- Antal inlägg : 450
LetsGoLuleå skrev:farre skrev:R. Grönborg!
Räcker så.
Så du vill alltså ha en Luleåhatare som assisterande? Kronwall har ju inte sagt ett bra ord om Luleå sedan han klev in i studion för fyra år sedan. Grönborg är jag även väldigt skeptisk till.
Har inte hört nåt negativt som inte är sant.
Han har däremot kommit med många iakttagelser som det finns förbättringspotential i hos laget som jag håller med om, och just därför tycker jag han är rätt man för jobbet som inte blundar för det uppenbara eller bara matar inaveln med floskler som de köper med hull och hår.
Praktexempel igår av Bulan efter första perioden där vi knappt kom in i FBK:s zon i 17 min och har 3-4 skott på 20min och han tycker att anfallsspelet ser bra ut. Det inger inte direkt förtroende om man säger så.
farre- Antal inlägg : 2143
Björnkäften- Antal inlägg : 564
farre skrev:LetsGoLuleå skrev:farre skrev:R. Grönborg!
Räcker så.
Har inte hört nåt negativt som inte är sant.
Han har däremot kommit med många iakttagelser som det finns förbättringspotential i hos laget som jag håller med om, och just därför tycker jag han är rätt man för jobbet som inte blundar för det uppenbara eller bara matar inaveln med floskler som de köper med hull och hår.
Praktexempel igår av Bulan efter första perioden där vi knappt kom in i FBK:s zon i 17 min och har 3-4 skott på 20min och han tycker att anfallsspelet ser bra ut. Det inger inte direkt förtroende om man säger så.
Och det är nog för att bli assisterande i ett SHL-lag enligt herrn? Luleå är inte Djurgården där åsikter i media verkar vara det kriterium från vilket man rekryterar ledare..
Puckad- Antal inlägg : 11372
Bamsefar, Wolfhunter and Haparanda like this post
Kan ju ha funnits ett visst mått av ironi i det yttrandet, för Nog tror jag att Tomas " bulan" Berglund har bättre koll på vad som händer och inte händer på isen än random tangentbordskrigarePuckad skrev:Jag tror några har missuppfattat Bulans kommentar kring anfallsspelet. Jag tyckte den var helrätt! Och ska ses som en kommentar som egentligen sa att vi inte hade något anfallsspel.
Wolfhunter, Stålis16 and LetsGoLuleå like this post
NallePhu- Antal inlägg : 18664
” Jag har fått indikationer om att Thomas Berglund troligtvis kommer bli kvar.
– Det är för tidigt att säga, men vi är väldigt nöjda hans och de andra tränarnas jobb, och kommer att ha nya samtal om inte alltför länge.”
Tack som faaan…då vet vi att det blir inget guld dom närmaste säsongerna. Leve nepotismen i klubben !!
Småland- Antal inlägg : 1004
Lulefan, Diktatorn, Lehto, Hjalmar_Vuopio, Haparanda and Stålis16 like this post
Burskydd skrev:Engman uttalar sig i media idag när han får frågan om att förlänga med den helige Bulan.
” Jag har fått indikationer om att Thomas Berglund troligtvis kommer bli kvar.
– Det är för tidigt att säga, men vi är väldigt nöjda hans och de andra tränarnas jobb, och kommer att ha nya samtal om inte alltför länge.”
Tack som faaan…då vet vi att det blir inget guld dom närmaste säsongerna. Leve nepotismen i klubben !!
Nepotism betyder inte riktigt det du tror det gör. Framförallt när Bulan faktiskt har det CV han har och han verkar vara uppskattad av klubben.
Bamsefar, Lulefan, Wolfhunter and Stålis16 like this post
Donowitz- Antal inlägg : 4312
Donowitz skrev:Har själv inte några problem med Bulan som huvudtränare. Men känner ett så ofantligt stort behov av att få in två nya ögon i staben. Någon som kan ifrågasätta, komma med nya idéer och utmana Bulan & Stridh. Känns egentligen självklart men man har valt den bekväma vägen många år nu.
Sitter du som en fluga på väggen i tränarrummet som verkar så säker på att det råder nån sorts underlig consensus i staben?
Jag vet ju det som är allmänt känt att både Omark och Kapten Gustavsson utmanat Bulan åtskilliga gånger. Vore väldigt underligt om han satt oemotsagd i tränarrummet må jag säga. Tecken/indicier eller bevis på det tack.
Wolfhunter skrev:Donowitz skrev:Har själv inte några problem med Bulan som huvudtränare. Men känner ett så ofantligt stort behov av att få in två nya ögon i staben. Någon som kan ifrågasätta, komma med nya idéer och utmana Bulan & Stridh. Känns egentligen självklart men man har valt den bekväma vägen många år nu.
Sitter du som en fluga på väggen i tränarrummet som verkar så säker på att det råder nån sorts underlig consensus i staben?
Jag vet ju det som är allmänt känt att både Omark och Kapten Gustavsson utmanat Bulan åtskilliga gånger. Vore väldigt underligt om han satt oemotsagd i tränarrummet må jag säga. Tecken/indicier eller bevis på det tack.
Självklart viktigt att spelare också ska få komma till tals och att man har ett öppet klimat. Men det är inte det jag menar. Utan en person som har prioriterat sin tid till och nördat ned sig i exempelvis ingångar i offensiv zon. Någon som har nya tankar och ideér utifrån en tränares perspektiv med allt vad det innebär. Som kan bygga på och hjälpa till slipa på befintliga taktik.
Kan väl knappast bara vara jag som ser fördelen med nytt blod och nya influenser, om det så gäller ett företag eller ett hockeylag.
Donowitz- Antal inlägg : 4312
pingu and Kneten like this post
Donowitz skrev:Wolfhunter skrev:Donowitz skrev:Har själv inte några problem med Bulan som huvudtränare. Men känner ett så ofantligt stort behov av att få in två nya ögon i staben. Någon som kan ifrågasätta, komma med nya idéer och utmana Bulan & Stridh. Känns egentligen självklart men man har valt den bekväma vägen många år nu.
Självklart viktigt att spelare också ska få komma till tals och att man har ett öppet klimat. Men det är inte det jag menar. Utan en person som har prioriterat sin tid till och nördat ned sig i exempelvis ingångar i offensiv zon. Någon som har nya tankar och ideér utifrån en tränares perspektiv med allt vad det innebär. Som kan bygga på och hjälpa till slipa på befintliga taktik.
Kan väl knappast bara vara jag som ser fördelen med nytt blod och nya influenser, om det så gäller ett företag eller ett hockeylag.
Nej då. Förstår mycket väl vad du menar. Utgår ifrån att den dynamiken finns redan idag. Därav att jag undrade vad det är som talar för att den inte finns? Just nu tex är det som kan betecknas som problem i laget defensiven. Vem trodde det? Beror naturligtvis på att man justerat och fortlöpande gör det i spelet med och utan puck. Utan ny röst.
Jag förstår hur du tänker och håller med om att det behövs olika ideer, kunskaper och ögon för att maxa spelet och träningarna.
Efter att ha lyssnat på Fröberg och hur han läst av Bulan, gissar jag att den gode Värmlänningen har ett öga på detta med och föreslår/gör ändringar om det behövs. Hoppas man ju i alla fall.
Tolkar det som att Bulan blir kvar så länge han själv vill det. Mycket tyder väl också på att Fröberg och Engman fått indikationer på att han vill stanna annars hade man inte väntat.
Tudelat. Bulan är en skicklig tränare och förhoppningsvis kan han utveckla spelsystemet och ge oss ett SM-Guld. Hade samtidigt varit roligt med någonting nytt men frågan är vad som hade varit bättre.
Dustin skrev:https://www.nsd.se/sport/ishockey/artikel/frobergs-avgorande-samtal-med-bulan-det-ska-inte-droja/l7y89oxl
Tolkar det som att Bulan blir kvar så länge han själv vill det. Mycket tyder väl också på att Fröberg och Engman fått indikationer på att han vill stanna annars hade man inte väntat.
Tudelat. Bulan är en skicklig tränare och förhoppningsvis kan han utveckla spelsystemet och ge oss ett SM-Guld. Hade samtidigt varit roligt med någonting nytt men frågan är vad som hade varit bättre.
Eller så tvekar Bulan själv.
Pratade man inte under sommaren om att det skulle gå en tio matcher innan man satte sig? Kanske blandar ihop med spelarna? Jag gillar ju och tror på Bulan. Men visst. Vad finns det för spännande alternativ? Nån stigande stjärna i AS? Utländsk? Grönborg tror jag nån nämnt. Har väl temperamentet för att fylla skorna
Var det inte han som skulle slåss med en ryss för några år sen?
Såklart gjorde Grönborg rätt som reagerade när den alkade Oleg Znaroks gjorde sitt dödstecken mot RG. Förövrigt så var det väl inget nytt här. 70 % som blint tillber helige Bulan och accepterar att vara loosers och 30 % som har insett att med den lille knatten blir det aldrig mer ett guld så länge han är tränare.Wolfhunter skrev:Dustin skrev:https://www.nsd.se/sport/ishockey/artikel/frobergs-avgorande-samtal-med-bulan-det-ska-inte-droja/l7y89oxl
Pratade man inte under sommaren om att det skulle gå en tio matcher innan man satte sig? Kanske blandar ihop med spelarna? Jag gillar ju och tror på Bulan. Men visst. Vad finns det för spännande alternativ? Nån stigande stjärna i AS? Utländsk? Grönborg tror jag nån nämnt. Har väl temperamentet för att fylla skorna
LulefanGBG- Antal inlägg : 12313
Burskydd skrev:Såklart gjorde Grönborg rätt som reagerade när den alkade Oleg Znaroks gjorde sitt dödstecken mot RG. Förövrigt så var det väl inget nytt här. 70 % som blint tillber helige Bulan och accepterar att vara loosers och 30 % som har insett att med den lille knatten blir det aldrig mer ett guld så länge han är tränare.Wolfhunter skrev:Dustin skrev:https://www.nsd.se/sport/ishockey/artikel/frobergs-avgorande-samtal-med-bulan-det-ska-inte-droja/l7y89oxl
Aha herrn tappade spärrarna efter sjunde groggen i natt
Har jävligt svårt för nedsättande attityd emot våra egna. Vare sig det är tränare eller spelare. Du har ingen aning om Bulan kommer leda laget till ett guld eller inte. Han är en krigare och har samma chans till det som nån annan. Men du var väl mest troligt bara ute efter att provocera
Vet inte om det är sån övervikt här för en förlängning? Du får ta den smällen i så fall. Jag skiter i om det nu vore unisont NEJ till Bulan. Vet vad jag tycker, men är för den skull nyfiken och öppen för vilket beslut som detta mynnar i i vilket fall.
Bamsefar, Stålis16 and LetsGoLuleå like this post
LulefanGBG skrev:Mest troliga om Bulan väljer att söka sig annorstädes eller hoppa på en helt ny utmaning vore väl att Stridh tar över. Ett annat intressant namn som jag tror har snappat upp en hel del och som kanske vore redp för ett större ansvar är Anders Burström. (Ingen aning om hans kontraktsituatuon).
Tror Burströms kontrakt löper ut. Stridh vore en smidig övergång om Bulan tackar nej och klubben vill ha kontinuitet. Mitt andra-alternativ personligen. Vill man satsa på nåt helt nytt så tror jag det finns en himla massa andra där ute som skulle förnya mer än Burström. Han känns som stöpt i samma form som Bulan o Stridh?
Burskydd skrev:Såklart gjorde Grönborg rätt som reagerade när den alkade Oleg Znaroks gjorde sitt dödstecken mot RG. Förövrigt så var det väl inget nytt här. 70 % som blint tillber helige Bulan och accepterar att vara loosers och 30 % som har insett att med den lille knatten blir det aldrig mer ett guld så länge han är tränare.Wolfhunter skrev:Dustin skrev:https://www.nsd.se/sport/ishockey/artikel/frobergs-avgorande-samtal-med-bulan-det-ska-inte-droja/l7y89oxl
Vem accepterar att vara lösare?
tex Stefan Hedlund blir ledig efter kommande säsong!
NallePhu- Antal inlägg : 18664
NallePhu skrev:Stannar Bulan så blir det optionsåret ut inget annat!
tex Stefan Hedlund blir ledig efter kommande säsong!
Finns inget optionsår så trots att du låter självsäker så gissar du bara igen.
Sida 8 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9