Om Forumet - förbättringar och förslag
+72
Monco
Metheuz
GrodanBoll
rasbiologen
Kagen
LHF96
RSD555
Jokerman
Lillajag
pingu
Pingis 11
Wolfhunter
nummer 17
hokkzorz
Ferros
Trötto
Redbear
JuniorX
Puckad
Kallepedal
Vexet
Patrik82
Slapshot
LuleåWinston
tibet
KaptenBlodskelett
Ingemar
Lulefan
Lasse Proppmätt
Diktatorn
Grizzly
Pajala
Micke80
LulefanGBG
Helge
Donowitz
Rönken
Norlin
Purre
Zeth
Lars158
Johan__
Pickadoll
Chris Hendrix
FruktHamster
Rayko
Tigerman
storraggarn
Snikne Ville
Bamsefar
Beast.
Salle
Mange
Zeb Macahan
snuggles
MrA
Admin
chiII
NallePhu
Sven Savage
Lajon
JayDee
Urken
Myrman
Tony Moore
Högljudd
"CJ"
MickkeJ
Dave Rock
Hurlun
tvåplustvå
76 posters
Sida 15 av 15
Sida 15 av 15 • 1 ... 9 ... 13, 14, 15
Sv: Om Forumet - förbättringar och förslag
Jag har inte testat med egna tweets utan det är andras tweets som ser ut som en köckenmödding på förumet.
MEN när jag kopierar deras inlägg och gör en egen post och förhandsgranskar ser det bra ut i förhandsgranskningen men när jag postar och kollar på posten är det köckenmödding.
Begriper inte detta..
MEN när jag kopierar deras inlägg och gör en egen post och förhandsgranskar ser det bra ut i förhandsgranskningen men när jag postar och kollar på posten är det köckenmödding.
Begriper inte detta..
Kagen- Antal inlägg : 1776
Testa posta lite tweets här, från någon godtycklig twittrare. Förslagsvis hockeyrelaterat
Så ska jag se om koden skiljer sig åt återigen. Du bör ha rätt inställningar, ifall det du uppgav stämmer. Tänker mig ifall det kan vara något relaterat till den enhet du surfar från.
Så ska jag se om koden skiljer sig åt återigen. Du bör ha rätt inställningar, ifall det du uppgav stämmer. Tänker mig ifall det kan vara något relaterat till den enhet du surfar från.
Saknar lite poäng i tipstävlingen.Skulle nog ha sex poäng efter Luleå och HV och ingen efter senaste matchen Alltså fem poäng för lite.
@puckad
@puckad
Redbear- Antal inlägg : 6780
Måste fråga, är det någon annan här på forumet som har problem att logga in via mobil? Jag får bara meddelande om att användarnamn/inlogg är fel. Har testat byta lösenord från datorn och sedan återigen försökt logga in via mobil med nya lösen men funkar ej.
GrodanBoll- Antal inlägg : 172
GrodanBoll skrev:Måste fråga, är det någon annan här på forumet som har problem att logga in via mobil? Jag får bara meddelande om att användarnamn/inlogg är fel. Har testat byta lösenord från datorn och sedan återigen försökt logga in via mobil med nya lösen men funkar ej.
Har du fortfarande samma problem? Testat med flera olika webbläsare?
Rönken- Antal inlägg : 17811
En massa reklam möter en nuförtiden , går det o lösa på ngt annat sätt , insamling
Bamsefar- Antal inlägg : 12230
När jag försöker gå in på https://www.luleahockeyforum.com/ så möts man av
"Den här domänen har gått ut och väntar på förnyelse eller radering."
Och så refereras man till ny adress - luleahockey.swedishforum.net
Skedde detta domänbyte nyligen och oannonserat?
"Den här domänen har gått ut och väntar på förnyelse eller radering."
Och så refereras man till ny adress - luleahockey.swedishforum.net
Skedde detta domänbyte nyligen och oannonserat?
Metheuz- Antal inlägg : 758
PM likes this post
Jag använder bara mobilen och allt är precis som förut. Inga problem.
Monco- Antal inlägg : 336
Allt är som det ska, det var ett domännamn som inte var förnyat, så under någon dag så fick man gå en annan väg för at komma till forumet.Monco skrev:Jag använder bara mobilen och allt är precis som förut. Inga problem.
Puckad- Antal inlägg : 11372
OK. Jag har inte varit inne här på en vecka ungefär men det är ju bra att allt är fixat.Puckad skrev:Allt är som det ska, det var ett domännamn som inte var förnyat, så under någon dag så fick man gå en annan väg för at komma till forumet.Monco skrev:Jag använder bara mobilen och allt är precis som förut. Inga problem.
Monco- Antal inlägg : 336
Någon tipstävling den här säsongen?
Mest troligen blir det ingen tipstävling i år, såvida ingen frivillig kliver fram och håller i densamma.Redbear skrev:Någon tipstävling den här säsongen?
Urken skrev:Mest troligen blir det ingen tipstävling i år, såvida ingen frivillig kliver fram och håller i densamma.Redbear skrev:Någon tipstävling den här säsongen?
Förstår, tack för svar
Om ni vill köra FantasySHL, så finns det något nytt här:
https://fantasy.shl.se/
https://fantasy.shl.se/prizes-and-rules
Man kan skapa olika ligor, och tävla lite som i tipstävling men man får poäng för annat.
https://fantasy.shl.se/
https://fantasy.shl.se/prizes-and-rules
Man kan skapa olika ligor, och tävla lite som i tipstävling men man får poäng för annat.
Serkan122- Antal inlägg : 3208
Via tvmatchen.nu kan man få en anpassad "widget" som visar ett visst lags matcher x dagar eller veckor framåt. Är detta något användare vill ha på forumet någonstans?
Två frågor:
- är det bra eller dåligt?
- placering? var skulle det passa att lägga in?
Norlin and Puckad like this post
Godtyckliga användare pingas för snabbare feedback:
@NallePhu @Puckad @MickkeJ @Tony Moore @farre @Jonken @DaVoc @Lulefan @LulefanGBG
@NallePhu @Puckad @MickkeJ @Tony Moore @farre @Jonken @DaVoc @Lulefan @LulefanGBG
Det hade varit bra att dela upp Silly Season tråden i två delar.
Ha en tråd som t.ex. heter något i stil med "Silly Season - rykten och namedropping". Där man enbart diskuterar aktuella rykten, specifika spelare som finns på marknaden, samt att användare kan komma med egna förslag på mer eller mindre rimliga värvningar efter att ha ep-scoutat.
Den andra tråden kan kallas ungefär "Silly Season- lagbygge och utvärdering". Där kan man diskutera Luleås värvningsstrategier mer ingående och ge beröm eller kritik hur lagbygget har gått hittills denna säsong, t.ex. hur bra Luleå lyckats med värvningar och kontraktsförlängningar, om man bör satsa mer pengar eller spara.
Sedan har jag ett tips till. Om man citerar någon som skrivit ett långt inlägg så hade det varit bra om det citerade inlägget blir dolt automatiskt, förutom kanske dom första två meningarna. Om någon vill läsa hela det citerade inlägget, för att få en bättre uppfattning om vad som diskuteras, så bör man kunna klicka på "visa mer" för att få fram hela inlägget. Det blir grötigt nu när man får scrolla förbi en massa långa citerade inlägg för att ta sig igenom en tråd.
Ha en tråd som t.ex. heter något i stil med "Silly Season - rykten och namedropping". Där man enbart diskuterar aktuella rykten, specifika spelare som finns på marknaden, samt att användare kan komma med egna förslag på mer eller mindre rimliga värvningar efter att ha ep-scoutat.
Den andra tråden kan kallas ungefär "Silly Season- lagbygge och utvärdering". Där kan man diskutera Luleås värvningsstrategier mer ingående och ge beröm eller kritik hur lagbygget har gått hittills denna säsong, t.ex. hur bra Luleå lyckats med värvningar och kontraktsförlängningar, om man bör satsa mer pengar eller spara.
Sedan har jag ett tips till. Om man citerar någon som skrivit ett långt inlägg så hade det varit bra om det citerade inlägget blir dolt automatiskt, förutom kanske dom första två meningarna. Om någon vill läsa hela det citerade inlägget, för att få en bättre uppfattning om vad som diskuteras, så bör man kunna klicka på "visa mer" för att få fram hela inlägget. Det blir grötigt nu när man får scrolla förbi en massa långa citerade inlägg för att ta sig igenom en tråd.
Sundance Kid- Antal inlägg : 812
pingu, Puckad, Metheuz and Kanellängd like this post
En massa reklam eller jag vet inte vad möter en nuförtidenAdmin skrev:Ifall det finns folk som är villiga att skänka några kronor för fortsatt drift av forumet, så uppskattas detta. Vad som står näst på tur är att ”köp loss” reklamen på sidan. För detta krävs 2,000 credits, vilka går att donera till oss som driver forumet.
En donation kan enkelt göras genom att klicka på ”Bidrag”, vilken återfinns längst ned på sidan. Så fort det finns tillräckligt med likvida medel tillgängliga, kommer reklamen att försvinna.
Tack på förhand!
Jag har lite cash över, går jag in och klickar på bidrag och hur mycket behövs för att få bort skiten?
Jokerman ll- Antal inlägg : 1466
Sida 15 av 15 • 1 ... 9 ... 13, 14, 15
Sida 15 av 15
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet