Färg på forumet
3 posters
Sida 1 av 1
Färg på forumet
Tjenare.
Förstår att svart å rött klingar bra med Luleås färger, men finns det någon möjlighet att ändra?
Jag märker när jag sitter å läser här att mina ögon blir väldigt trötta och jag får tillslut svårt att fokusera å raderna börjar flyta in i varandra...
Man börjar väl bli gammal när man märker att synen är känsliga saker... :/
Finns de möjlighet att byta färg? Om inte får man vara så fräck å ge de som ett förslag att kanske ta fram ett ljust tema på forumet
Tack på förhand
Lehto
Förstår att svart å rött klingar bra med Luleås färger, men finns det någon möjlighet att ändra?
Jag märker när jag sitter å läser här att mina ögon blir väldigt trötta och jag får tillslut svårt att fokusera å raderna börjar flyta in i varandra...
Man börjar väl bli gammal när man märker att synen är känsliga saker... :/
Finns de möjlighet att byta färg? Om inte får man vara så fräck å ge de som ett förslag att kanske ta fram ett ljust tema på forumet
Tack på förhand
Lehto
Lehto- Antal inlägg : 783
Sv: Färg på forumet
Jag är tack o lov moderator, och inte admin
Men jag tycker det är jättebra att @Lehto säger till, det är troligen inte den enda medlem som känner av det.
En del bilder på sidorna börjar också ha samlat lite för mycket damm.
Det kan ju vara en lösning att öka teckenstorleken också, men det ställer till det på andra håll.
Värt att fundera över på sommarlovet.
Men jag tycker det är jättebra att @Lehto säger till, det är troligen inte den enda medlem som känner av det.
En del bilder på sidorna börjar också ha samlat lite för mycket damm.
Det kan ju vara en lösning att öka teckenstorleken också, men det ställer till det på andra håll.
Värt att fundera över på sommarlovet.
Puckad- Antal inlägg : 11372
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet