2013-03-13, SM-Kvartsfinal 1, Luleå - Frölunda
+49
storstruten
Högljudd
ollle
PM
GMG
LulefanGBG
LubosC
knutten
Lars158
Tony Moore
Sundance Kid
hokkzorz
cavenn
pingu
FruktHamster
LuleåWinston
Old Brooklyn
NallePhu
Pentothal
MrA
Slapshot
Redbear
kokostrollet
Jonken
Zeb Macahan
Kagen
Pickadoll
Beast.
Huselius1
Urken
Rayko
UnSaccoDiSoldi
tibet
DonP
Snikne Ville
Bamsefar
Lajon
Myrman
Pajala
Chris Hendrix
Donten_
delphi
Norlin
BodenSwe
storraggarn
Dave Rock
Salle
MickkeJ
53 posters
Sida 5 av 12
Sida 5 av 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Sv: 2013-03-13, SM-Kvartsfinal 1, Luleå - Frölunda
Sektion H,J,G,K har jättemycket platser kvar! Nästan bättre att sätta upp en ny vägg igen på ena kortsidan .
Rayko- Antal inlägg : 740
Kom igen nu! Hela föreningen in i neandertalarmode tack! Nu krossar vi fiskrenset!
delphi- Antal inlägg : 400
Riktigt bra dag! Tog ledigt idag så jag i lugn och ro skulle kunna få ladda upp till ikväll. Hohoho, bänka sig i soffan med all mat och dryck stående på bordet framför sig. Ska inte behöva resa mig en endaste gång. Nästan så jag lär ha en flaska att göra mina behov i!
Känner mig rätt trygg med valet av Frölunda. Tror att våra chanser är goda att ro hem denna serie.
Känner mig rätt trygg med valet av Frölunda. Tror att våra chanser är goda att ro hem denna serie.
Det där lät nästan mysigt, Urken. Mat o bira på bordet o bara slappa hela dagen.
Rayko skrev:Det där lät nästan mysigt, Urken. Mat o bira på bordet o bara slappa hela dagen.
Absolut! Glömde att nämna värmefilten som håller arslet varmt ;-)
Varför ger Luleå inte bort de svårsålda platserna till sina sponsorer så att de kan ge bort biljetter till sina kunder? Så kan vi fylla hallen under de första matcherna i kvartsfinalen.
Alla tjänar på det; sponsorer får ett mervärde för sin sponsring och känner sig uppskattade, Luleå Hockey får ett bättre publiktryck som hjälper laget och ger en bättre stämning (upplevelse) för resten av besökarna och Luleå Hockey tjänar pengar då besökarna köper saker i butikerna...
Alla tjänar på det; sponsorer får ett mervärde för sin sponsring och känner sig uppskattade, Luleå Hockey får ett bättre publiktryck som hjälper laget och ger en bättre stämning (upplevelse) för resten av besökarna och Luleå Hockey tjänar pengar då besökarna köper saker i butikerna...
LuleåWinston- Antal inlägg : 623
För att spinna vidare på det jag skrev tidigare så känner jag mig rätt så trygg med valet av Frölunda, men samtidigt har jag rätt svårt att gissa mig till hur matchbilden kommer att se ut. Kommer vi bara köra på och spela vårt spel, fast liiiite hårdare, liiiite snabbare, liiiite bättre, så har Frölunda ingen chans i min värld. Skulle det vara så att vi kanske kommer in övertaggade och drar på oss ett par utvisningar i början av matchen och Frölunda får börja trumma på, så vet man aldrig riktigt var matchen hamnar efter det.
Tänk er ett tidigt ledningsmål från Luleå, som gör att mannarna orkar köra på - kontra två snabba mål i baken. Kommer laget få köra på precis som planerat oavsett läge? Finns en plan B utifall det skiter sig redan i första perioden, i den första matchen, eller finns det kanske en sådan extraplan, men man väntar med att använda densamma för att se hur långt det egna spelet räcker sett över en hel match? Hm..
Mycket rappakalja här ser jag, men det här är funderingar och tankar (bara en del av de jag har snurrandes i huvudet just nu) som tjejen vägrar lyssna på så blir illa tvungen att skriva av mig här!
Cehlarik.. Har inte läst allt som skrivits så har inte exakt hängt med. Spelar han eller spelar han inte? Gör han det inte så är det riktigt lågt gjort av tränarna. Tycker absolut att han förtjänar att visa upp sig i det kommande slutspelet. Klarar han inte av det, så låt han stå över, men fortsätter han som tidigare så finns det väl ingen anledning att inte låta honom spela? Han har ju varit riktigt bra tillsammans med Fogge och Vikho..
Tänk er ett tidigt ledningsmål från Luleå, som gör att mannarna orkar köra på - kontra två snabba mål i baken. Kommer laget få köra på precis som planerat oavsett läge? Finns en plan B utifall det skiter sig redan i första perioden, i den första matchen, eller finns det kanske en sådan extraplan, men man väntar med att använda densamma för att se hur långt det egna spelet räcker sett över en hel match? Hm..
Mycket rappakalja här ser jag, men det här är funderingar och tankar (bara en del av de jag har snurrandes i huvudet just nu) som tjejen vägrar lyssna på så blir illa tvungen att skriva av mig här!
Cehlarik.. Har inte läst allt som skrivits så har inte exakt hängt med. Spelar han eller spelar han inte? Gör han det inte så är det riktigt lågt gjort av tränarna. Tycker absolut att han förtjänar att visa upp sig i det kommande slutspelet. Klarar han inte av det, så låt han stå över, men fortsätter han som tidigare så finns det väl ingen anledning att inte låta honom spela? Han har ju varit riktigt bra tillsammans med Fogge och Vikho..
Senast ändrad av Urken den 13th mars 2013, 09:29, ändrad totalt 1 gång
LuleåWinston skrev:Varför ger Luleå inte bort de svårsålda platserna till sina sponsorer så att de kan ge bort biljetter till sina kunder? Så kan vi fylla hallen under de första matcherna i kvartsfinalen.
Bra fråga. Har undrat ungefär samma sak varje gång som samma platser är tomma, match efter match. Vore roligt med fullsatt - vilket man tycker att det borde bli utan att dela ut gratisbiljetter. Men men.. Händer inget så kan du ju skicka in ett mail för att påvisa vad de skulle kunna göra bättre.
Nu börjar det pirra rejält i magen. Blir väl att besöka öltältet utanför Coop Arena innan matchen.
Redbear- Antal inlägg : 6780
Kom ihåg att Dicken är lätt att reta upp. Speciellt om man kallar honom tjock, då blir han tokig och kommer ta onödiga utvisningar o fokusera på att banta istället för att spela hockey.
Urken skrev:LuleåWinston skrev:Varför ger Luleå inte bort de svårsålda platserna till sina sponsorer så att de kan ge bort biljetter till sina kunder? Så kan vi fylla hallen under de första matcherna i kvartsfinalen.
Bra fråga. Har undrat ungefär samma sak varje gång som samma platser är tomma, match efter match. Vore roligt med fullsatt - vilket man tycker att det borde bli utan att dela ut gratisbiljetter. Men men.. Händer inget så kan du ju skicka in ett mail för att påvisa vad de skulle kunna göra bättre.
Ja, fan.. Sänk priserna en aning eller dela ut biljetter till företag.. FYLL HALLEN!
Tragiskt om det gapar tomt när det är slutspel! När folken väl är i hallen spenderas pengar!
Salle- Antal inlägg : 3370
Har en LÄSKIG känsla i kroppen. Är FÖR lugn är FÖR säker.
Skön men läskig känsla. När det vankas slutspelsmatcher brukar jag knappt kunna sitta still på hela dagen och definitivt inte få något annat gjort. Men så är det inte nu. Bra eller dåligt? Lär visa sig... Mot semi!
Skön men läskig känsla. När det vankas slutspelsmatcher brukar jag knappt kunna sitta still på hela dagen och definitivt inte få något annat gjort. Men så är det inte nu. Bra eller dåligt? Lär visa sig... Mot semi!
Rayko skrev:Kom ihåg att Dicken är lätt att reta upp. Speciellt om man kallar honom tjock, då blir han tokig och kommer ta onödiga utvisningar o fokusera på att banta istället för att spela hockey.
Redbear- Antal inlägg : 6780
Ordet "Banta" existerar dock inte i Dipps vokabulär.
ÄNTLIGEN är det dags att dra igång festen!!!
Nu är det som Peter Harrysson brukade säga
"Oliiiiiidligt spännande"
Nu är det som Peter Harrysson brukade säga
"Oliiiiiidligt spännande"
Dave Rock- Antal inlägg : 2042
Haha det dummaste jag hört! Fuskar ni inte på planen? Duchene? Stålberg? De spelade aldrig då eller?storraggarn skrev:Fast Frölunda brukar inte fuska, inte på planen. Samma sak kan man inte säga om Abbottarna som är kända för sitt fuskande.
LulefanGBG- Antal inlägg : 12319
Nu vill jag se ett Luleå som är heltända utan att för den sakens skull tappa fokus och koncentration på detaljer. Vidare vill jag se ett fult Luleå, och med fult så menar jag inte sådana grejer som Ölvestad, Jämtin, Wallin och andra brular hålla på med men ett Luleå som spelar hårt och tufft och resolut och som inte backar ifall det hettar till framför vår målvakt. Jag vill ha ett Luleå som retar Frölunda-spelare mellan avblåsningarna. Jag vill se ett Luleå som stör deras målvakt varje gång pucken är i närheten av honom och jag vill se flera spelare in på kassen varje gång vi får en målchans.
Jag vill inte uppleva kvartsfinalen mot AIK i år igen, där vi vek ner oss. Hoppas man sätter sig ner och kollar gamla VHS-band av SM-finalen '96. Om inte det vore tändvätska så vet inte jag vad som vore....
Nu kör vi!
Jag vill inte uppleva kvartsfinalen mot AIK i år igen, där vi vek ner oss. Hoppas man sätter sig ner och kollar gamla VHS-band av SM-finalen '96. Om inte det vore tändvätska så vet inte jag vad som vore....
Nu kör vi!
LulefanGBG skrev:Haha det dummaste jag hört! Fuskar ni inte på planen? Duchene? Stålberg? De spelade aldrig då eller?storraggarn skrev:Fast Frölunda brukar inte fuska, inte på planen. Samma sak kan man inte säga om Abbottarna som är kända för sitt fuskande.
Dom täckte upp för skada spelare, vilket är tillåtet. Fusk på planen är enligt mig filmande och sånt.
storraggarn- Antal inlägg : 730
storraggarn skrev:LulefanGBG skrev:Haha det dummaste jag hört! Fuskar ni inte på planen? Duchene? Stålberg? De spelade aldrig då eller?storraggarn skrev:Fast Frölunda brukar inte fuska, inte på planen. Samma sak kan man inte säga om Abbottarna som är kända för sitt fuskande.
Dom täckte upp för skada spelare, vilket är tillåtet. Fusk på planen är enligt mig filmande och sånt.
Som Järnkrok och Goren då menar du?
Pentothal- Antal inlägg : 158
Man märker att man gått in i slutspelsbubblan.Det enda man går o tänker på är hockey.
Det är snudd på tortyr att jobba den här tiden på året, man vill ju va hemma och ladda för match
B.S.T.L
Det är snudd på tortyr att jobba den här tiden på året, man vill ju va hemma och ladda för match
B.S.T.L
Precis,
Bara äta, sova hockey som gäller nu för mig. Allt annat får hamna åt sidan.
Bara äta, sova hockey som gäller nu för mig. Allt annat får hamna åt sidan.
Blaskbloggarna ense, JG står. Som väntat.
Snikne Ville- Antal inlägg : 6532
storraggarn skrev:LulefanGBG skrev:Haha det dummaste jag hört! Fuskar ni inte på planen? Duchene? Stålberg? De spelade aldrig då eller?storraggarn skrev:Fast Frölunda brukar inte fuska, inte på planen. Samma sak kan man inte säga om Abbottarna som är kända för sitt fuskande.
Mja ordklyverier. Man fick inte ta in NHL-spelare på korttidskontrakt enligt överrenskommelsen, då hittade Modo på att plocka in en kortidskontrakterade spelare för att täcka upp för en skada, en slags ursäkt för att skita i överrenskommelsen. Något som ni snabbt hakade på. Fuska så fort minsta kryphål finns!
Vidare så hade väl dessutom alla lag skadeperioder under säsongen, men övriga lag (utom Brynäs) valde att följa den överrenskommelse som satts upp.
Dessutom spelade väl Duchene och Stålberg efter att de skadade spelarna i fråga kommit tillbaka?
Dave Rock skrev:Man märker att man gått in i slutspelsbubblan.Det enda man går o tänker på är hockey.
B.S.T.L
Ja fyfan. Tänk er att försöka plugga till en tenta, det är omöjligt.
Ja jag kan då sannerligen inte koncentrera mig på något annat än kvällens match. Måtte tiden flyga förbi!
Okej, är inte lugn längre. Nu börjar pulsen gå upp.
Håller mig härifrån tills efter match nu. Brukar innebära vinst.
Nu jävlar kör vi!
Håller mig härifrån tills efter match nu. Brukar innebära vinst.
Nu jävlar kör vi!
Nu börjar detta väntande bli olidligt för mig....
- GÅ klocka! -GÅ!
- GÅ klocka! -GÅ!
Jonken- Antal inlägg : 7062
Ja att plugga till tenta mitt under brinnande slutspel är väl som att försoka gå på vatten o det vet vi att det bara är Myllys som klararPentothal skrev:Dave Rock skrev:Man märker att man gått in i slutspelsbubblan.Det enda man går o tänker på är hockey.
B.S.T.L
Ja fyfan. Tänk er att försöka plugga till en tenta, det är omöjligt.
Man försöker koncentrera på jobbet men hela tiden kommer man på sig med att tänka:
* Kommer Hedman köra över random indian redan i första bytet
* Kommer Svensson bunta ihop fattigmans Lunkan som går för hårt på våra väktare
* Kommer en tok taggad Cam dra pucken upp i nättaket redan inom matchens första 6 minuter
Fan kan klockan inte bara slå 19:00
Slutspel,slutspel,slutspel...sista arbetsdagen den här veckan, lite semester lagomt till kvarten, nu jäklar laddar man upp ordentligt, med lite gott att äta/dricka, matchtröja nypressad (original matchburen nr 18 säsongen 89), kommer bara på under slutspel o så megafon så domarskrället hör en ordentligt genom tv-rutan (stackars grannar) men de är väl vana numera .
Är så tokladdad att allt man kunnat prata om på jobbet är hockey, folk flyr när man kommer.
Nu gäller bara en sak, Vinna och vinna så att fiskrenset och resten av sörbotten förstår att det finns bara en seriös kandidat till LeMat i år, oavsett vad de inbillar sig 13 mil söderut.
kopierar devisen från inlaga på svenskafans
FÖR LULEÅ.
FÖR NORRBOTTEN.
NU KÖR VI.
Är så tokladdad att allt man kunnat prata om på jobbet är hockey, folk flyr när man kommer.
Nu gäller bara en sak, Vinna och vinna så att fiskrenset och resten av sörbotten förstår att det finns bara en seriös kandidat till LeMat i år, oavsett vad de inbillar sig 13 mil söderut.
kopierar devisen från inlaga på svenskafans
FÖR LULEÅ.
FÖR NORRBOTTEN.
NU KÖR VI.
Bamsefar- Antal inlägg : 12233
Pulsen helt klart på väg upp med 4 timmar till pucken släpps, som man längtat! Hoppas verkligen Luleå direkt från start tar tag i taktpinnen och inte blir så där avvaktande som man är ibland, dock gäller att inte vara överladdade ala Robin Jacobsson igår.
20 som tippat matchen hittills, hoppas att fler hoppar på, 1/2 del i ett tipssystem för ca 100:- till vinnaren när Luleås sista match är spelad där runt 20 april.;)
https://www.luleahockeyforum.com/t375-tipstavling-tippa-resultatet-i-luleas-slutspelsmatcher-2013
20 som tippat matchen hittills, hoppas att fler hoppar på, 1/2 del i ett tipssystem för ca 100:- till vinnaren när Luleås sista match är spelad där runt 20 april.;)
https://www.luleahockeyforum.com/t375-tipstavling-tippa-resultatet-i-luleas-slutspelsmatcher-2013
Zeb Macahan- Antal inlägg : 3287
Sautan så nervös man är nu. Kommer ju få black out när matchen väl börjar
Beast.- Antal inlägg : 2040
Ruskigt laddad stämning här hemma i lägenheten, att försöka plugga har jag gett upp för länge sedan. De sista timmarna innan match ska användas till att sjunga upp, värma upp, diverse Youtube-klipp och ladda med stabil kost.
Intressant de han säger Kenta i denna artikel.
http://www.expressen.se/sport/hockey/elitserien/kenta-forberedd-pa-ett-attackinriktat-lulea/
http://www.expressen.se/sport/hockey/elitserien/kenta-forberedd-pa-ett-attackinriktat-lulea/
Donten_- Antal inlägg : 2585
Dem säger att slutspel föder hjältar, men dem nämner inte om att slutspel även föder galningar. Själv har jag satt på mig en orange, svart tröja med tro om att den ska ge Luleå tur o ge Luleå SM-guld.
Äntligen på väg mot våran borg för att följa vårat gängs 1:a seger i marschen mot guld!!!!
ollle- Antal inlägg : 68
Nu börjar det om drygt 3 timmar. Mycket spännande.
Skellefteås publiksiffra i går var ju verkligen ingen höjdare. 100 pers under snittet i Elitserien.
Jag tror nog att Luleå ska locka några fler. Det är klart att man vill ha fullsatt i slutspel, men jag kan inte minnas senast Luleå hade fullsatt i den första slutspelsmatchen. Måste vara rätt många år sen.
Det verkar som att de flesta lagen har problem med det. I Karlstad i går var det ju inte så bra siffra heller. Mycket dålig siffra för att vara Karlstad.
Det här med sponsorerna verkar ju vara en bra idé. De platserna som man ändå inte får sålda kan man ju skänka bort. Varför inte liksom?
Skellefteås publiksiffra i går var ju verkligen ingen höjdare. 100 pers under snittet i Elitserien.
Jag tror nog att Luleå ska locka några fler. Det är klart att man vill ha fullsatt i slutspel, men jag kan inte minnas senast Luleå hade fullsatt i den första slutspelsmatchen. Måste vara rätt många år sen.
Det verkar som att de flesta lagen har problem med det. I Karlstad i går var det ju inte så bra siffra heller. Mycket dålig siffra för att vara Karlstad.
Det här med sponsorerna verkar ju vara en bra idé. De platserna som man ändå inte får sålda kan man ju skänka bort. Varför inte liksom?
knutten- Antal inlägg : 327
Då sätter man sig strax i hockeybussen, fixade till en flagga lite snabbt, den är röd, alltså vacker! Kommer bli ett sagolikt tryck på stå, får hoppas att sitt hänger med som de kan ibland, då är det få arenor som kan mäta sig. Nu kör vi, BSTL!
DonP- Antal inlägg : 173
Marcus Linde & Ulf Rönnmark - två av kvartsfinalseriens tre huvuddomare, alltså.
Gillar Uffe. Linde är väl "okej" också.
Nu jävlar kör vi!
Gillar Uffe. Linde är väl "okej" också.
Nu jävlar kör vi!
8 sidor och 238 inlägg och matchen har inte ens börjat. Luktar rekord.
Perfekt sätt att inleda väggen till Guldet.
B.S.T.L
Perfekt sätt att inleda väggen till Guldet.
B.S.T.L
Kunde varit värre. Nu slipper vi även Vinnerborg och Johansson.
10. Thomas Andersson. Ålder: 50. Antal elitseriesäsonger: 25.
25. Tobias Björk. Ålder: 31. Antal elitseriesäsonger: 3.
19. Wolmer Edqvist. Ålder: 43. Antal elitseriesäsonger: 5.
13. Morgan Johansson. Ålder: 43. Antal elitseriesäsonger: 8.
4. Marcus Linde. Ålder: 34. Antal elitseriesäsonger: 2.
26. Christer Lärking. Ålder: 50. Antal elitseriesäsonger: 17.
18. Mikael Nord. Ålder: 34. Antal elitseriesäsonger: 3.
6. Sören Persson. Ålder: 36. Antal elitseriesäsonger: 9.
7. Ulf Rönnmark. Ålder: 44. Antal elitseriesäsonger: 12.
15. Patrik Sjöberg. Ålder: 43. Antal elitseriesäsonger: 13.
27. Mikael Sjöqvist Ålder: 29. Antal elitseriesäsonger: 3.
5. Marcus Vinnerborg. Ålder: 40. Antal elitseriesäsonger: 11.
Dom röda domarna dömer andra kvartsfinaler. Dom gröna är våra domare. Dom vita är de 4 domare som det fortfarande är ovisst vilken dom dömer.
Spontant känns Björk och Wolmer som de vi inte vill få. Sjöqvist och Lärking känns bätre.
10. Thomas Andersson. Ålder: 50. Antal elitseriesäsonger: 25.
25. Tobias Björk. Ålder: 31. Antal elitseriesäsonger: 3.
19. Wolmer Edqvist. Ålder: 43. Antal elitseriesäsonger: 5.
13. Morgan Johansson. Ålder: 43. Antal elitseriesäsonger: 8.
4. Marcus Linde. Ålder: 34. Antal elitseriesäsonger: 2.
26. Christer Lärking. Ålder: 50. Antal elitseriesäsonger: 17.
18. Mikael Nord. Ålder: 34. Antal elitseriesäsonger: 3.
6. Sören Persson. Ålder: 36. Antal elitseriesäsonger: 9.
7. Ulf Rönnmark. Ålder: 44. Antal elitseriesäsonger: 12.
15. Patrik Sjöberg. Ålder: 43. Antal elitseriesäsonger: 13.
27. Mikael Sjöqvist Ålder: 29. Antal elitseriesäsonger: 3.
5. Marcus Vinnerborg. Ålder: 40. Antal elitseriesäsonger: 11.
Dom röda domarna dömer andra kvartsfinaler. Dom gröna är våra domare. Dom vita är de 4 domare som det fortfarande är ovisst vilken dom dömer.
Spontant känns Björk och Wolmer som de vi inte vill få. Sjöqvist och Lärking känns bätre.
Line up:en http://stats.swehockey.se/Game/LineUps/158021
Cehlárik som gjort 4p på sina 5 senaste elitseriematcher sitter på läktaren, alltså.
Orkar inte sura. Orkar inte bry mig. Så jävla väntat.
Nu släpper vi det! Vi vinner ju såklart ändå! Mot semi!
Orkar inte sura. Orkar inte bry mig. Så jävla väntat.
Nu släpper vi det! Vi vinner ju såklart ändå! Mot semi!
Snart match och känslan är bra.
Vill se en attityd som denna:
Högljudd- Antal inlägg : 1011
Cehlarik lär nog hinna få visa sig snart nog. Det kommer att bli skavanker på många spelare innan det här är klart. Vi får se han som ett utmärkt sparkapital. Ett av dom bästa faktiskt.
Kan förresten passa bra att posta sitt tusende inlägg i slutspelets första matchtråd Det har blivit några, även om jag inte hör till dom allra flitigaste postarna mellan matcherna. Må vara att de flesta inlägg innehållit något av orden, Jaaaaaa eller Faaaaaan
Kan förresten passa bra att posta sitt tusende inlägg i slutspelets första matchtråd Det har blivit några, även om jag inte hör till dom allra flitigaste postarna mellan matcherna. Må vara att de flesta inlägg innehållit något av orden, Jaaaaaa eller Faaaaaan
Myrman- Antal inlägg : 4663
Högljudd skrev:Snart match och känslan är bra.
Underbar bild
FruktHamster- Antal inlägg : 2355
Kedjorna ser väl rätt okej ut. Antingen spelar ju Persson med Abbotts eller så spelar han inte alls. Och alla vet ju att Persson absolut inte kan vara tänkt att sitta på läktaren, då Rönnqvist gillar han för mycket.
Karl Fabricius istället för Chelarik är ju lite bittert. De tror helt enkelt inte på Chelarik i dessa sammanhang ännu. Man hade ju åtminstone kunnat ha honom på bänken och ge honom några byten. Men okej, det är lika bra att ställa in sig på detta.
Jag gillar Fabbe. Är en härlig person och en spelare som kämpar frenetiskt. Nackdelen är ju dock att han inte får uträttat så mycket, trots allt slit. Ibland ingenting. Han sätter sällan målchanserna, vilket Chelarik hade öga för dag 1.
Men vi har ändå bra producerande kedjor och man ska ju komma ihåg att Fogström och Vihko fortfarande spelar tillsammans. De brukar hitta varandra. Iaf senaste tiden.
Nu kör vi.
Karl Fabricius istället för Chelarik är ju lite bittert. De tror helt enkelt inte på Chelarik i dessa sammanhang ännu. Man hade ju åtminstone kunnat ha honom på bänken och ge honom några byten. Men okej, det är lika bra att ställa in sig på detta.
Jag gillar Fabbe. Är en härlig person och en spelare som kämpar frenetiskt. Nackdelen är ju dock att han inte får uträttat så mycket, trots allt slit. Ibland ingenting. Han sätter sällan målchanserna, vilket Chelarik hade öga för dag 1.
Men vi har ändå bra producerande kedjor och man ska ju komma ihåg att Fogström och Vihko fortfarande spelar tillsammans. De brukar hitta varandra. Iaf senaste tiden.
Nu kör vi.
knutten- Antal inlägg : 327
Dryg timme kvar till nedsläpp, matchpulsen är på topp.
Nu är de slut lekt o dags för allvaret.
Finns bara en sak som gäller nu..
B.S.T.L
Nu är de slut lekt o dags för allvaret.
Finns bara en sak som gäller nu..
B.S.T.L
Marcus Linde, Ulf Rönnmark Verkar vara huvuddommare i afton...
1st som vart i AS och haft sin huvudsyssla som domare + Rönnmark behöver vi inte närmare ta tag i!
Ska bli intressant se vad detta par kan göra!
1st som vart i AS och haft sin huvudsyssla som domare + Rönnmark behöver vi inte närmare ta tag i!
Ska bli intressant se vad detta par kan göra!
NallePhu- Antal inlägg : 18671
Undrar vad Fabbe skall göra med Vikho o Fogström som inte Cehlarik gjorde bättre och om de nu ändå ska plcka isär en välfungerande lina så kunde väl Vikho fått spela med Abbots istället.
Bamsefar- Antal inlägg : 12233
Bra att vi fick Rönnmark med en lite mindre rutinerad. Perfekt!
Sida 5 av 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Liknande ämnen
» 2013-03-19, SM-Kvartsfinal 4, Frölunda - Luleå
» 2013-03-21, SM-Kvartsfinal 5, Luleå - Frölunda
» 2013-03-23, SM-Kvartsfinal 6, Frölunda - Luleå
» 2013-03-15, SM-Kvartsfinal 2, Frölunda - Luleå
» 2013-03-17, SM-Kvartsfinal 3, Luleå - Frölunda
» 2013-03-21, SM-Kvartsfinal 5, Luleå - Frölunda
» 2013-03-23, SM-Kvartsfinal 6, Frölunda - Luleå
» 2013-03-15, SM-Kvartsfinal 2, Frölunda - Luleå
» 2013-03-17, SM-Kvartsfinal 3, Luleå - Frölunda