Linus Klasen
+115
kokostrollet
Dundernisse
Norrlandstoken
Vexet
delpiero
oggskar
GrodanBoll
Hankburger
Dustin
Lehto
Pontaking
Rikky
Jonken
Dilox
Dentos
Tony Moore
Puckad
Jokerman
Sportchefen #2
GustenA
Tackleberry
Wolfhunter
Blinders
rasbiologen
Sir Prozac
NilsOskar
farsan
Diktatorn
Lillajag
Hedanders
Antwon
Mr Bister
Ivanhoe
johan74
KaptenBlodskelett
delphi
Monco
JohanO
ski3r
MiCCe
LinusTheMinus
Hellcop
Björnkäften
Groggen79
Patrik82
nummer 17
Erilk
JuniorX
Kagen
LHF96
Micke80
Kapten Haddock
LubosC
Högljudd
Kallepedal
ollle
icemask
kniba
Lasse Proppmätt
Tigerman
amarule
MrA
Gera
rumpztr
Lulefan
Daddeh4724
Mickeee
Lajon
Donowitz
stormvägen
Ingemar
Slapshot
MRGHOST
Zeth
farre
storstruten
Bamsefar
BodenSwe
Purre
Pajala
knutten
hokkzorz
LuleåWinston
Norlin
Rönken
CKa
MickkeJ
kralle
apa19
Dave Rock
Sundance Kid
Old Brooklyn
pingu
Urken
Redbear
Lars158
Zeb Macahan
UnSaccoDiSoldi
NallePhu
tibet
Chris Hendrix
Mange
storraggarn
Rayko
Johan__
elmo blues
Badsanta
LulefanGBG
Larry David
Beast.
FruktHamster
Dalle
Snikne Ville
Salle
119 posters
Sida 3 av 15
Sida 3 av 15 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15
Sv: Linus Klasen
Märkligt att man ska måsta köra med såna här nyheter oavsett om dem är riktiga eller ej. Ska varenda j-a rykte i print eller vad fan e det frågan om! Lokalblaskan måste vara ett positivt publikt nav för klubben-INTE tvärtom!
tibet- Antal inlägg : 1298
Det är ju lite som ryktet som skrevs i Arbetarbladet och Gefle Dagblad här i Gävle för ett par dagar sedan om att Brynäs var helt splittrat och att tränaren och ass. inte kom överrens alls. Det visade sig inte stämma alls.
Precis som "Tibet" skrev ska ju lokaltidningarna stärka klubbarna.
Precis som "Tibet" skrev ska ju lokaltidningarna stärka klubbarna.
Norlin- Antal inlägg : 4518
Jävlar vad Klasen spelat upp sig i slutspelet. Han har vuxit ut till den "stjärna" man hoppades att han skulle vara. 4 poäng (2+2) efter 3 matcher men det skulle nästan lika gärna kunnat vara det dubbla.
Dave Rock- Antal inlägg : 2042
Dave Rock skrev:Jävlar vad Klasen spelat upp sig i slutspelet. Han har vuxit ut till den "stjärna" man hoppades att han skulle vara. 4 poäng (2+2) efter 3 matcher men det skulle nästan lika gärna kunnat vara det dubbla.
Japp, stolpskott tidigare, många bra skott, fina passningar och öppet mål idag.
Han har steppat upp, och jag som trodde han skulle bli osynlig i slutspelet. Men han har istället höjt sig.
Jag tycker faktiskt han har haft lite oflax stor del av hela säsongen. Med lite tur hade han nog nästan kunnat göra dubbla poäng i grundserien också. Han har haft och skapat mer lägen än vad man kan tro med hans poängskörd.
LuleåWinston- Antal inlägg : 623
Nyström på XP är övertygad om att vad som håller Klasen borta INTE är magsjuka iaf...
Snikne Ville- Antal inlägg : 6526
Sådärja, nu kan alla som tycker att Linus är för dyr sluta oroa sig - investeringen är återbetald med råge! I sämsta fall 1,5 - 2 mlile netto är finalplatsen värd.
Skön intervju med Kung-Klasen!
http://www.expressen.se/sport/hockey/elitserien/linus-klasen-domer-ut-bud-holloway/
http://www.expressen.se/sport/hockey/elitserien/linus-klasen-domer-ut-bud-holloway/
- Spoiler:
- Det är bara två dagar kvar till första finalen när Linus Klasen visar han oss runt i sitt hem i Luleå.
Sambon är på jobbet, barnen på dagis, och Klasen förbereder sig inför de glödheta finalerna i norr.
– Vi är fyra stycken här så det är full rulle hela tiden. Frugan är alltid grym, hon stöttar mig hela tiden och hon har alltid varit helt fantastisk, säger Luleå-stjärnan.
Luleå mot Skellefteå. Känner även du derbykänslorna?
– Näe, för mig är det inte så.
Det kanske är svårt efter bara ett år här?
– Ja, det är ju lättare för de som varit här ett tag och spelat fler derbyn. För mig hade AIK mot Djurgården varit derby eftersom man är uppvuxen med det.
Skellefteå spelar sin tredje raka final. De har två förluster och nu möter de er. Drömläge för Luleå?
– Ja, det är klart att det är ett jättedrömläge för oss. Det är all press på dem.
"Bara Dick som gör sådär"
När SPORT–Expressen besöker Klasen går en repris av kvartsfinalerna mot Frölunda på tv. Han avbryter kort för att visa när Dick Axelsson läser en passning från Klasen, och får ett friläge mot Johan Gustafsson.
Men missar.
– Det är bara Dick som läser och plockar ner en puck sådär, säger han.
Ser du ofta dina matcher i efterhand?
– Ja, jag försöker om det går.
Vad är huvudsyftet med det?
– Man ser hur motståndarna reagerar när man har pucken och sen ser man lite andra öppningar också.
Tycker du själv att du ser skön ut på isen?
– Ja. Det är ju klart. Annars hade man bytt stuk, haha.
Du sa nyligen i en intervju att du varit lat tidigare. Hur menade du då?
– Om du jämför mig nu med förra året så ser man att jag åker mer skridskor, orkar mer, gör allt i hög fart. Det är helt annorlunda och det har att göra med att jag är bättre tränad och verkligen tagit tag i det.
– Inte så mycket: “Äh, jag gör det imorgon”.
Hur ser du på spel i landslaget, det var många år sedan nu?
– Det är inget jag tänker på överhuvudtaget. Jag har ju träffat och snackat med “Poppe” (Peter Popovic) men mer för att jag haft honom som tränare.
Varför tror du att du aldrig blir uttagen?
– Självklart vill alla dra på sig tröjan men jag har ingen aning, jag har kanske inte producerat bra nog.
Tänker inte på VM
Hemma-VM i Globen. Det vore något för en stockholmskille som dig?
– Det är klart det vore grymt, men det är inte ens med i min tanke. Det är något annat som gäller nu den närmaste tiden.
Först ska Linus Klasen försöka vinna SM-guld med Luleå – och lyckas laget är det inte helt omöjligt att den 27-årige stjärnan väljer att föreviga minnet genom en tatuering.
– En lagbild på guldlaget över hela ryggen, det är en cool idé. Sen får man se om man skulle göra det.
Så du kan tänka dig att ha Robin Jonssons tandlösa smajl på ryggen för resten av livet?
– Jaja, inga problem.
Klasen om guldbilden
Om det blir sanning vet vi om två veckor.
I Skellefteå lät sig storstjärnan och poängkungen Bud Holloway guldmålas av tidningen Norran redan innan slutspelet drog igång. Klasen säger att Holloway "jinxar" hela Skellefteå på grund av bilden, med det menar han att kanadensaren drar otur över laget.
– Han jinxar hela stan i stort sett, säger Klasen.
Skulle du ställa upp på samma bild?
– Nej, det existerar inte ens, säger Klasen.
Salle- Antal inlägg : 3370
http://vimeo.com/m/64485365
Grymt klipp med highlights från Klasens säsong!
Hooppas kungen stannar kvar!
Grymt klipp med highlights från Klasens säsong!
Hooppas kungen stannar kvar!
Hoppas han stannar och utvecklar sitt spel ytterligare, otroligt nyttig säsong för Klasen som spelare. 1 säsong till under rönken och han kommer explodera
hokkzorz- Antal inlägg : 1697
Tacklad och så lossnar hjälmen och han slår bakhuvudet i isen - inte bra. Hade väl en liknande smäll tidigare under säsongen
Rönken- Antal inlägg : 17811
HELVETE!!!!
Nu lär det bli koll av Yelverton då Klasen kommer till Luleå!
Inget VM för Klasen det kan vi säga direkt!
Nu lär det bli koll av Yelverton då Klasen kommer till Luleå!
Inget VM för Klasen det kan vi säga direkt!
NallePhu- Antal inlägg : 18671
Nä slå huvudet i isen så där handlöst utan hjälm kan inte vara bra.
Lars158- Antal inlägg : 9805
Fy fan vad jag lider med Klasen. Så bra som han varit nu det senaste och med ett VM framför sig...
Vad är det nu, 16e, 17e, 18e gången en Luleåspelare drabbas av allvarliga hjärnskakningar senaste 2 säsongerna? En jävla förbannelse är vad det är!
Vad är det nu, 16e, 17e, 18e gången en Luleåspelare drabbas av allvarliga hjärnskakningar senaste 2 säsongerna? En jävla förbannelse är vad det är!
LulefanGBG- Antal inlägg : 12319
Han har ju haft flera hjärnskakningar tidigare tyvärr så nu lär Yelverton sätta lång vila för Klasen med säkerhet, Luleå vill INTE ha en Cam Abbott på Klasen och den vilan han hade!LulefanGBG skrev:Fy fan vad jag lider med Klasen. Så bra som han varit nu det senaste och med ett VM framför sig...
Liten tröst är nu är han iskall i KHL och dess klubbar!
Synd om Klasen givetvis men vad jag förstått så flög hjälmen av (inte sett det själv), fattar inte att spelarna är så satans dåliga med att dra åt hakremmen, vad är problemet. Järnkroks exempelvis, hänger ju nere vid bröstkorgen, typ. Samt hallå domarna, är 2 minuter för felaktig utrustning.
Zeb Macahan- Antal inlägg : 3287
Zeb Macahan skrev:Synd om Klasen givetvis men vad jag förstått så flög hjälmen av (inte sett det själv), fattar inte att spelarna är så satans dåliga med att dra åt hakremmen, vad är problemet. Järnkroks exempelvis, hänger ju nere vid bröstkorgen, typ. Samt hallå domarna, är 2 minuter för felaktig utrustning.
Också funderat på det med hjälmen, att man slarvar med knäppningen. Men även att det inte är krav på helvisir eller liknande, känns lite konstigt om jag ska vara ärlig.
Rönken- Antal inlägg : 17811
Nu kommer Yelverton ta hand om Klasen då han kommer till Luleå dvs TOTAL vila inget ansträngade verksamhet de närmsta veckorna, Sedan kommer tester tas regelbundet iom hans historik med hjärnskakningar tex 3st borta i AHL då han åkte på en lång vila!
Är Klasen tillbaka före nyår ska vi vara mycket glada!
KHL klubbarna kommer inte vilja ta han med tång nu vilket var Luleås lycka!
Är Klasen tillbaka före nyår ska vi vara mycket glada!
KHL klubbarna kommer inte vilja ta han med tång nu vilket var Luleås lycka!
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article16685159.ab
Jo men Yelverton är hårdare än landslagets läkare!Lars158 skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article16685159.ab
Ingen slump att Luleå har längst konvalescens på de som har skakningssymptom, vi har Yelverton, ledande i landet på den typen av skador.
Vafan snackar du om?NallePhu skrev:Är Klasen tillbaka före nyår ska vi vara mycket glada!
Klasen har en historik med hjärnskakningar om du nu läser på hans bakgrund, I AHL 3 smälla och lång vila!Snikne Ville skrev:Vafan snackar du om?NallePhu skrev:Är Klasen tillbaka före nyår ska vi vara mycket glada!
Nu är detta 3:e smällen och den som tog värst förmodligen väl hemma i Luleå kommer Yelverton ordinera lång vila för han, Dem vill inte få ett Cam Abbott fall igen!
Så innan du kläcker ur dig dyl saker kolla bakgrundsfakta samt ALLA vet hur Yelverton är med 3:e eller mer hjärnskskningarn!
Jag tror inte du är den som skall uppmana någon, och allra minst mig, att kolla bakgrundsfakta.NallePhu skrev:Klasen har en historik med hjärnskakningar om du nu läser på hans bakgrund, I AHL 3 smälla och lång vila!Snikne Ville skrev:Vafan snackar du om?NallePhu skrev:Är Klasen tillbaka före nyår ska vi vara mycket glada!
Nu är detta 3:e smällen och den som tog värst förmodligen väl hemma i Luleå kommer Yelverton ordinera lång vila för han, Dem vill inte få ett Cam Abbott fall igen!
Så innan du kläcker ur dig dyl saker kolla bakgrundsfakta samt ALLA vet hur Yelverton är med 3:e eller mer hjärnskskningarn!
O ja kan vara värt friska upp minnet!Snikne Ville skrev:Jag tror inte du är den som skall uppmana någon, och allra minst mig, att kolla bakgrundsfakta.NallePhu skrev:Klasen har en historik med hjärnskakningar om du nu läser på hans bakgrund, I AHL 3 smälla och lång vila!Snikne Ville skrev:Vafan snackar du om?NallePhu skrev:Är Klasen tillbaka före nyår ska vi vara mycket glada!
Då kanske du anar varför lååång vila är i skitet!
Nog om polemik!
Lång vila lär ju knappast innebära 6 månader? Sommaren gör nog susen ska du se.
knutten- Antal inlägg : 327
Alltså din jävla tomte!NallePhu skrev:Är Klasen tillbaka före nyår ska vi vara mycket glada!
CKa- Antal inlägg : 1359
Ingen tomte här inte länge kvar till JulaftonCKa skrev:Alltså din jävla tomte!NallePhu skrev:Är Klasen tillbaka före nyår ska vi vara mycket glada!
http://www.expressen.se/sport/hockey/tre-kronor/klasen-var-vm-klar---stoppas-av-skadan/
Klasen var alltså uttagen till första VM-truppen!
MEN detta sabbades av hjärnskakningen. Vilken otur :/
Men det tyder ju på hur jävla bra han är!
Gick alltså före både Omark o Jonas Andersson med flera.
Dreglande KHL-scouter på ett VM hade ju inte varit ultimat nu när det verkar som han tänkt att stanna. Så ja, lite tur i oturen kanske för Luleå Hockey. Men jag hade ändå velat se honom i Sveriges tråkiga och halvrassliga lag. Tips på någon nation man kan hålla på? Hata Mårts! Men han blir lite förlåten om Frallan får spela VM - då kan man fan heja på sverige ändå
Klasen var alltså uttagen till första VM-truppen!
MEN detta sabbades av hjärnskakningen. Vilken otur :/
Men det tyder ju på hur jävla bra han är!
Gick alltså före både Omark o Jonas Andersson med flera.
Dreglande KHL-scouter på ett VM hade ju inte varit ultimat nu när det verkar som han tänkt att stanna. Så ja, lite tur i oturen kanske för Luleå Hockey. Men jag hade ändå velat se honom i Sveriges tråkiga och halvrassliga lag. Tips på någon nation man kan hålla på? Hata Mårts! Men han blir lite förlåten om Frallan får spela VM - då kan man fan heja på sverige ändå
något som har hört något angående klasens hjärnskakning ?
Pajala- Antal inlägg : 18788
Pajala skrev:något som har hört något angående klasens hjärnskakning ?
Har för mig att det inte var så farligt enligt honom själv men man vet ju aldrig med hjärnskakningar. De kan ju komma och spöka lite som de vill. Mest troligt inget problem för honom att köra fullt ut redan vid försäsongsträningarna.
Rösta på Klasen eller Persson. Vill gärna ha med någon Luleåspelare som kandidat till Guldpucken.
http://www.expressen.se/sport/hockey/guldpucken/rosta-utse-folkets-kandidat-i-guldpucken/
http://www.expressen.se/sport/hockey/guldpucken/rosta-utse-folkets-kandidat-i-guldpucken/
Redbear- Antal inlägg : 6780
Svårt.. speciellt med tanke på att nu när jag röstade, så hade psyk-Jocke redan 50% av rösterna.
http://www.luleahockey.se/artikel/37831/
Klasen och Hedman nöter lite skott!
Förjävla skön han är Klasen!
https://www.youtube.com/watch?v=uuBrttASsk0&feature=player_detailpage#t=417s
Kom att tänka på detta när jag såg inslaget från skottrampen idag : )
Kom att tänka på detta när jag såg inslaget från skottrampen idag : )
Purre- Antal inlägg : 276
Fan, har Linus adderat lite norrländskt i sin dialekt, inleder ju intervjun med ett klockrent "jåo"..Salle skrev:http://www.luleahockey.se/artikel/37831/
Snikne Ville skrev:Fan, har Linus adderat lite norrländskt i sin dialekt, inleder ju intervjun med ett klockrent "jåo"..Salle skrev:http://www.luleahockey.se/artikel/37831/
Lade också märke till det. Man anammar ju dialekter ganska snabbt om man bor i en stad med annorlunda dialekt. Vet själv med mig när jag varit och besökt släkten i Lule så efter någon vecka så smyger sig några "jåå" och "pshuu" in lite här och var.
Linus Klasen ser ut att bli kvar i Luleå Från NSD:s hockeyblogg:
-Vi har inga planer på att flytta honom från Luleå. Han ska vara kvar i Luleå ett år till har vi pratat om, ingenting annat. Det är inget case ens, säger hans agent Thomas Sjögren och fortsätter:
- Det enda vi är inställda på är att han ska göra en jättebra säsong i Luleå nästa år.
Linus Klasen hade ju ett fantastiskt starkt slutspel och han hade också fått en VM-plats - sen är det inte säkert att han hade blivit inskriven i truppen - om inte den där tacklingen i landslagsturneringen i Tjeckien hade satt honom på skadelistan
Nu tränar han för fullt och det ser alltså också ut som att han har dribblat upp det där hotet från öst till korvkön.
-Vi har inga planer på att flytta honom från Luleå. Han ska vara kvar i Luleå ett år till har vi pratat om, ingenting annat. Det är inget case ens, säger hans agent Thomas Sjögren och fortsätter:
- Det enda vi är inställda på är att han ska göra en jättebra säsong i Luleå nästa år.
Linus Klasen hade ju ett fantastiskt starkt slutspel och han hade också fått en VM-plats - sen är det inte säkert att han hade blivit inskriven i truppen - om inte den där tacklingen i landslagsturneringen i Tjeckien hade satt honom på skadelistan
Nu tränar han för fullt och det ser alltså också ut som att han har dribblat upp det där hotet från öst till korvkön.
Underbara nyheter! Vår i särklass viktigaste spelare inför kommande säsong om ni frågar mig. Han var helt överjävligt bra i slutspelet.
Visst hade man kunnat önska sig lite mer av honom rent poängmässigt i grundserien, fast han blixtrade till emellanåt och var magisk, men han visar att när det verkligen gäller då höjer han sig rejält. Hellre en spelare som gör lite för lite poäng i grundserien, (utan att på något vis vara dålig), och sedan blir superman i slutspelet än en spelare som öser i poäng i grundserien för att sedan försvinna helt när det verkligen gäller!
Visst hade man kunnat önska sig lite mer av honom rent poängmässigt i grundserien, fast han blixtrade till emellanåt och var magisk, men han visar att när det verkligen gäller då höjer han sig rejält. Hellre en spelare som gör lite för lite poäng i grundserien, (utan att på något vis vara dålig), och sedan blir superman i slutspelet än en spelare som öser i poäng i grundserien för att sedan försvinna helt när det verkligen gäller!
LulefanGBG- Antal inlägg : 12319
Mycket goda nyheter. Vår viktigaste spetsforward.
Han blev ju bättre även mot slutet av grundserien. Förhoppningsvis har han nu blivit varmare i kläderna och gör en bättre grundserie nästa säsong.
Han blev ju bättre även mot slutet av grundserien. Förhoppningsvis har han nu blivit varmare i kläderna och gör en bättre grundserie nästa säsong.
knutten- Antal inlägg : 327
Håller verkligen med!LulefanGBG skrev:Underbara nyheter! Vår i särklass viktigaste spelare inför kommande säsong om ni frågar mig. Han var helt överjävligt bra i slutspelet.
pingu- Antal inlägg : 2418
Tror också han blir kvar men när agenter öppnar munnen så ska man nog ta det mesta med flera skopor salt... Rimligen så borde Linus vara bättre när serien kör igång jämfört med samma tid ifjol, ett års spel samt ytterligare en försäsong borgar för en grym Klasen när pucken släpps.
Att Klasen verkar stanna känns bara så överjävla bra.
Olausson är/blir ett tungt tapp om han drar. Men Klasen är faktiskt aningen vassare i PP... Om än marginellt och på ett annat sätt. Hade såklart helst sett att båda varit kvar och styrt varsin enhet. Varken Klasens eller Olaussons 5 mot 5 spel är något man dreglar över. Men Klasen kan komma undan bättre på kanten än en loj, halvseg och ofta småskadad Olausson. OM nu centerersättaren är riktigt vass så tror jag avsaknaden av Olausson inte kommer vara ENORM ändå. Även om det är ruskigt tråkigt att vi inte får bygga vidare kring en riktigt vass kugge. Lite motsägelsefullt.. Kanske. Men att Klasen nog blir kvar känns faktiskt viktigare.
Olausson är/blir ett tungt tapp om han drar. Men Klasen är faktiskt aningen vassare i PP... Om än marginellt och på ett annat sätt. Hade såklart helst sett att båda varit kvar och styrt varsin enhet. Varken Klasens eller Olaussons 5 mot 5 spel är något man dreglar över. Men Klasen kan komma undan bättre på kanten än en loj, halvseg och ofta småskadad Olausson. OM nu centerersättaren är riktigt vass så tror jag avsaknaden av Olausson inte kommer vara ENORM ändå. Även om det är ruskigt tråkigt att vi inte får bygga vidare kring en riktigt vass kugge. Lite motsägelsefullt.. Kanske. Men att Klasen nog blir kvar känns faktiskt viktigare.
Skulle vara riktigt kul om han stanna.
Känns också som han kan få en riktig chans att visa upp sig. Det kan ta ett tag för såna här lirare att vänja sig vid Rönken hockeyn.
Tyckte han bara blev bättre mot slutet. Och han har bättre potential än vad han visade upp under mesta av grundserien.
Känns också som han kan få en riktig chans att visa upp sig. Det kan ta ett tag för såna här lirare att vänja sig vid Rönken hockeyn.
Tyckte han bara blev bättre mot slutet. Och han har bättre potential än vad han visade upp under mesta av grundserien.
BodenSwe- Antal inlägg : 1504
Klasen i bra form efter en bra sommarträning. Låter bra
http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/han-har-borjat-tycka-fystraning-ar-roligt/
http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/han-har-borjat-tycka-fystraning-ar-roligt/
Kul att läsa om mycket positivt från lagkamraterna till Klasen:
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7797239
http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=6912708
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7797239
http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=6912708
Kul att Klasen verkar engagerad i laget och inte bara i sin egen framgång. En ordentlig lagspelare den där klasen.
Saxat från Sportbladet:
http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2013/08/en-vm-kedja-ar-fodd/
Kul som tusan att det går bra för Klasen! Han har ju fått en del beröm nu under "försäsongen". Man ser verkligen att han har blivit en lite mer "komplett" spelare sen han kom till Luleå. Inte många som trodde på deFramförallt den nya kedjan med Linus Klasen, David Ullström och Dick Axelsson. En mer försiktig coach hade förmodligen aldrig våga sätta ihop en sådan kedja, men Pär Mårts vågar verkligen ta ut svängarna.
Och de här tre visade direkt att kemin fanns där från början.
Sveriges klart bästa kedja och jag hoppas de fortsätter så. Då lär de spela ihop i VM i vitryska Minsk fram mot vårkanten.
http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2013/08/en-vm-kedja-ar-fodd/
Mange- Antal inlägg : 6617
Från Twitter: Klasens agent var på plats ikväll för att diskutera förlängning. 1 år.
Hmmm....när man läser den här artikeln så får i alla fall jag vibbar om att nästa säsong blir Klasenfri i Luleå.http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/jag-skulle-ha-mycket-storre-chans-i-nhl-nu/
Bamsefar- Antal inlägg : 12233
Sida 3 av 15 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15
Sida 3 av 15
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet