2017-02-16, SHL-omgång 44, Luleå - Örebro

+33
Jonken
NallePhu
tibet
Norrlandstoken
Tigerman
Lajon
ski3r
Number 69
PM
kokostrollet
Puckad
MickkeJ
hokkzorz
Mange
JuniorX
Myrman
GustenA
Lulefan
Urken
Dustin
Anthrax
pingu
Donowitz
Bamsefar
Hedanders
Lasse Proppmätt
Pajala
Ferros
Donten_
Kapten Haddock
LulefanGBG
Redbear
Admin
37 posters

Sida 1 av 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Gå ner

2017-02-16, SHL-omgång 44, Luleå - Örebro Empty 2017-02-16, SHL-omgång 44, Luleå - Örebro

Inlägg av Admin 2016-12-03, 17:35

Datum: Torsdag 16:e Februari
Tid: 19.00
Var: Coop Arena

Inbördes möten:
20170126:
20161119:
20161027:
Örebro - Luleå
Luleå - Örebro
Örebro - Luleå
2-1
2-0
3-2
(SHL)
(SHL)
(SHL)

Fem Senaste Luleå:
20170214:
20170204:
20170202:
20170131:
20170128:
Linköping - Luleå
Brynäs - Luleå
Luleå - Brynäs
Malmö - Luleå
Luleå - Växjö
2-0
6-2
4-5 PS
5-1
4-3 PS
(SHL)
(SHL)
(SHL)
(SHL)
(SHL)

Fem Senaste Örebro:
20170214:
20170204:
20170202:
20170131:
20170128:
Örebro - Skellefteå
Leksand - Örebro
Karlskrona - Örebro
Örebro - Färjestad
Örebro - Djurgården
1-2 OT
1-2
2-3 OT
0-1
3-2 OT
(SHL)
(SHL)
(SHL)
(SHL)
(SHL)

Inför matchen:
Spoiler:

Under matchen:
Spoiler:

Efter matchen:
Spoiler:
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 1093

https://www.luleahockeyforum.com

Till överst på sidan Gå ner

2017-02-16, SHL-omgång 44, Luleå - Örebro Empty 2017-02-16, SHL-omgång 44, Luleå - Örebro

Inlägg av Redbear 2017-02-16, 10:07

Äntligen hemmamatch igen. Holma ska hyllas cheers

Förväntar mig faktiskt tre poäng idag... Piska
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6780

2017-02-16, SHL-omgång 44, Luleå - Örebro Empty Sv: 2017-02-16, SHL-omgång 44, Luleå - Örebro

Inlägg av LulefanGBG 2017-02-16, 10:28

Äckligaste motståndet sedan Timrå. Spelar ingen roll hur bra man spelar. Öret vinner ändå....

Men va fan...inte kan vi gå 15 matcher utan 3-poänger?
LulefanGBG
LulefanGBG

Antal inlägg : 12315

2017-02-16, SHL-omgång 44, Luleå - Örebro Empty Sv: 2017-02-16, SHL-omgång 44, Luleå - Örebro

Inlägg av Kapten Haddock 2017-02-16, 10:47

LulefanGBG skrev:Äckligaste motståndet sedan Timrå. Spelar ingen roll hur bra man spelar. Öret vinner ändå....

Ja vi har svårt mot de lag vi blir "spelförande" och de är nog mycket p.g.a att vi inte har nycklarna att låsa upp ett kompakt försvarspel. Bäst tycker jag vi är i de matcher där de blir böljande.

Vi kanske ska skita i att pressa högt upp idag och bara ställa 5 gubbar på egen blå och vänta idag affraid
Kapten Haddock
Kapten Haddock

Antal inlägg : 2527

Inlägg av Donten_ 2017-02-16, 12:04

Kapten Haddock skrev:
LulefanGBG skrev:Äckligaste motståndet sedan Timrå. Spelar ingen roll hur bra man spelar. Öret vinner ändå....

Ja vi har svårt mot de lag vi blir "spelförande" och de är nog mycket p.g.a att vi inte har nycklarna att låsa upp ett kompakt försvarspel. Bäst tycker jag vi är i de matcher där de blir böljande.

Vi kanske ska skita i att pressa högt upp idag och bara ställa 5 gubbar på egen blå och vänta idag affraid

Precis, inte gå över röd i onödan som Örebro . Satsa på 0-0 och vinna på straffar. Smile
Donten_
Donten_

Antal inlägg : 2583

Inlägg av Ferros 2017-02-16, 12:51

Snacka om viktig match idag.

Vinner vi idag så är det 7 poäng ner till Örebro. Med tanke på att det bara sen är 9 matcher kvar efter kvällens omgång, och att Örebros poängsnitt hittills under säsongen legat på 1,16, så borde vi kunna hålla undan och på så sätt undvika plats 12 i tabellen. Vilket i sin tur betyder att vi endast måste hålla ett av Djurgården och Karlskrona bakom oss för att nå play-in, det bör inte vara ett omöjligt uppdrag, speciellt inte med tanke på att bägge lagen har ungefär lika usel form som vi har.

Förlorar vi idag så är det däremot bara 1 ynka poäng ner till Örebro och Djurgården, på plats 11 och plats 12 (så länge Djurgården inte tar poäng borta mot Frölunda ikväll). Då är det 4 lag som, på ungefär lika villkor, ska slåss om 2 platser till play-in. Det är en rätt obehaglig tanke, speciellt med tanke på hur vår form är.

Drömscenariot är ju att vi vinner mot Örebro, samtidigt som Frölunda dänger Djurgården, och att Karlskrona sedan förlorar sin match mot Linköping imorgon. Då har vi följande utgångsläge (om alla matcher slutar med 1 måls marginal, för enkelhetens skull ):

Luleå 43 matcher -14  56 poäng
Karlskrona 42 matcher -15 53 poäng
-------------------------------------------
Djurgården 43 matcher -30 52 poäng
Örebro 43 matcher -29 49 poäng

Ett utgångsläge som ser mycket bra ut, sett till den situation vi har satt oss i. Vi möter dessutom Djurgården i omgång 47 och Karlskrona i omgång 48, 2 vinster där och vi stänger antagligen play-in-butiken och ser till att de andra 3 lagen får slåss om den sista platsen. Vi har dessutom 2 hemmamatcher mot Rögle (som vi vunnit bägge matcherna på bortaplan mot) och 1 hemmamatch mot Leksand kvar, det är klart bättre förutsättningar till att ta segrar än vad de andra 3 lagen har.

Örebro ska också möta Djurgården och Karlskrona i 2 av de avslutande 9 matcherna, så lagen kommer att ta poäng av varandra, vilket såklart är till vår fördel.

Mardrömsscenariot orkar jag inte ens måla upp, det som man kan slå fast är att det kommer bli 9 ångestfyllda avslutningsomgångar om vi torskar idag och andra resultat inte går vår väg.

Ferros

Antal inlägg : 2354

Inlägg av Redbear 2017-02-16, 13:26

Junioren Viktor Grahn debuterar ikväll. Hilding petad?
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6780

Inlägg av Pajala 2017-02-16, 13:36

Förlust idag, kanske vi blir nollade återigen, börjar bli många matcher där vi inte ens lyckas göra mål.

Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18747

Inlägg av Lasse Proppmätt 2017-02-16, 13:58

Vi har svårt mot alla lag speciellt såna som spelar modern ishockey med hög press och press med understöd och överbelastning i förvaret..

Och ska vi föra spelet har vi svårt att slå flera passningar i rad som sitter på bladet vi har också svårt att hålla ett högt tempo en hel match (det har vi haft många år är vi verkligen bra tränade?)

Det är lite konstigt med press spelet att vi inte kan genomföra det en hel match och när fagervall tog över övergick vi att spela nån form av blandning av hög press och styrspel (mest styrspel) och att spela en hockey som går mycket söligare än under Rönken/Bulan..

Men det har ju en del att göra med att vissa kedjor verkar ha missat att man ska byta mycket fortare när man spelar sånt spel och är inne alldeles för länge
Så när den den formationen väl (om dom nu lyckas?) kommit ut ur zon så dumpar dom bara ner pucken och åker och byter och dom som kommer in är för långt bort för att sätta press så det blir styrspel istället.

Enda gången jag tycker LHF är riktigt bra är när vi för konstant press på motståndaren och alla spelare ligger nära varandra det har skett i alla matcher mot Skaik (t.o.m i period 1 senast i Schtaan som Peter Sundkvist menade att vi var utspelade i.Jag såg reprisen efter jobbet och utspelade var vi inte.Det var vi mot LHC senast och mot LHC förra bortamatchen också.Men Peter är ju ett litet Skaikfan så det är inte så konstigt)
Samt några få matcher till ÖIK borta tidigt i höst Frölunda hemma och några matcher till

Tyvärr händer det för sällan och jag undrar ibland vad som hade hänt för självförtroendet i gruppen om vi vunnit dom matcherna tyvärr så förlorade vi flera av dom matcherna.

Jag tycker att när det blir böljande spel så är vi mycket sårbara bakåt då våra backar knappt hinner med och forwards är så dåliga på att backchecka så vi hamnar i tidsnöd och när vi väl vinner puck och går till anfall så är det väldigt sällan vi går på mål det blir att vi hamnar nere i hörnen allt som oftast och söker spel upp till back (Precis som under Rönken) det är ganska lätt att läsa av för motståndaren..

Det andra alternativet verkar vara "bök runt sargen" försök att hitta ett pass vid någon av stolparna och väldigt ofta blir det ett blindpass av nån utan att någon medspelare finns där
Avd, pratar spelarna med varandra?

I egen zon så ogillar jag verkligen vårt sätt att spela med 5:an på en tärning då vi sällan lyckas vara rätt i position..
Det beror såklart mest på att någon av våra forwards står still medans den andra rör på sig så det öppnas då en passningsväg för motståndaren
Avd, pratar spelarna med varandra?

Föredrar press med överbelastning men det kräver ju en hel del och den disciplinen finns nog inte i flera av våra spelare så det alternativet funkar inte och inte heller man/man då våra spelare sällan slår sin gubbe i egen zon inte heller ofta sin gubbe i anfalsszonen..

I uppspelen så gillar jag att vi försöker komma samlade med korta pass och samlade genom mittzonen
Tyvärr så funkar det sällan men ett tränat öga ser ju intentionen tyvärr verkar vi inte klara av att spela bort lag med hög press det beror såklart på vilka spelare vi har men om man inte tränar på det under matcher hur ska man då lära sig det?

Så när vi drällt bort pucken ex antal ggr under en match när vi försökt spela bort motståndaren så försöker vi istället att slå ett 30 m pass antingen diagonalt (oftast) från fickan eller rakt fram av back och det passet hittar fram 1 gång av 60 kanske.

Nu hittar ju inte ens korta pass fram till bladet utan hamnar framför eller bakom eller mitt på eller inte ens i närheten av en medspelare så det blir att spelarna försöker göra ett svårt pass för att försöka "lura" motståndaren.

Avd, tittar spelaren UPP innan han slår passet?

Falk är en av få som gör det men han är alldeles för ensam om det sen har han ju inte riktigt farten att göra båda sakerna samtidigt.

Harju kan också hitta rätt pass rätt ofta men han slår ju bort pucken lika ofta troligen mer än han hittar rätt alternativ
Han kollar ju mycket (huvudet far åt alla håll men frågan är hinner han uppfatta vad som händer?)
Tyvärr har han en hel del andra brister som gör att det väger över till en nackdel för honom som att RÖRA på benen och åka skridskor man kan inte spela hockey i den här ligan stillastående.

Lundeström har också kvalitet att bli en "klok" spelare som tittar upp innan han slår sitt pass men han är ännu för ung för att spela på en väldigt hög nivå match efter match han kommer dock att kunna göra det i hög fart vilket är positivt.

Tror det blir förlust igen ikväll tyvärr

Jag kan inte se hur vi ska vända den här trenden kommer ju såklart vara på plats ändå..

Alla spelarna verkar ha tyvärr ha nerverna utanpå tröjan och det funkar knappast på den här nivån och vi möter ett lag som har en målis som kan spika igen till skillnad mot våra burväktare.
Men det kan ju bero på att alla andra lag har lättare att göra mål än vad vi har samt att vi har så dåligt försvarsspel framför allt från våra forwards men även flera av backarna som Melart Jaros Janne S Mikkel
Men det är nog inte lätt då man inte får hjälp av forwards att vara back i LHF.

Läste att nån här inne ( i förra matchtråden) menade att det var Ostens fel att vi inte kan göra mål låter ju väldigt underligt för det har vart ett problem i Luleå många många år
Långt före Osten blev sportchef så vems var felet före Osten?Ostens eller?

Man kanske ska kolla upp fakta innan man häver ur sig en massa strunt..

På 80-90 talet hade vi ganska ofta spelare som var högt uppe i poängligan men nånstans efter 1997 började vi ha väldigt få spelare som producerade och ens kom in på topp 10 i poäng/skytte/assligan allt var såklart Ostens fel.

Endast några få spelare sedan 2000 talets början har vart långt framme i skytte/ass/poängligan
Renberg 2000-01
Skuggan var långt framme i ass ligan 2001-02 och måste ju nämna Shayne Toporowski som bara gjorde 30 matcher den säsongen 25 poäng 14 mål 11 pass klart godkänt t.o.m bättre än Orszagh,s 13 pinnar på 19 matcher hösten 2005.

NHL kedjan 2006-2007
Som kuriosa kan ju sägas att Bartecko gjorde 37 p säsongen efteråt och bara 23 p på 44 matcher då Omark Harju slog igenom 08-09 och han gjorde 49 med NHL kedjan 06-07 som ju dessutom heller inte spelade ihop hela säsongen utan det var väl efter typ 10 omgångar den sattes ihop precis som ÖT-Connection säger en hel del om vikten av att spela i rätt omgivning..

Omark Harju 2008-09

Å sen Klasen men han var ju inte bra första året poängmässigt helt klart Ostens fel och helt klart Ostens fel att han slog LHF rekordet i antal poäng säsongen efteråt också.

Att han hårdtränade och stod och matade skott på skottrampen hela sommaren har ingenting med det att göra.

Lite mer info om spelare som producerat hyfsat på 2000-talet i LHF dock utan att hamna högt upp i poängligan
Ola/Arla lyckades med 40 resp 41 poäng i Luletröjan får anses som godkänt

Ingen av Abbott bröderna slog sitt rekord från Rögle året i LHF tröjan ingen kom över 40 poäng heller.

Om ni vill kan jag ju göra en lista på spelare som vart bra på att göra poäng i andra klubbar men misslyckats i LHF..

Bara för att nämna en
Kalle Kerman OBS före Osten men likväl är det Ostens fel såklart.

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2144

Inlägg av Hedanders 2017-02-16, 14:36

Känner att det blir vinst ikväll. Anledningen? Ingen av väsentlig betydelse...

Klockan 01.11 inatt blev jag pappa för första gången och den här dan har intr slutat leverera. Det känner jag på mig!
Hedanders
Hedanders

Antal inlägg : 2092

Inlägg av LulefanGBG 2017-02-16, 14:40

Hedanders skrev:Känner att det blir vinst ikväll. Anledningen? Ingen av väsentlig betydelse...

Klockan 01.11 inatt blev jag pappa för första gången och den här dan har intr slutat leverera. Det känner jag på mig!
Stort Grattis! Finns ju saker i livet som är långt viktigare än hockey. Oavsett hur det går för Luleå ikväll så är det ju ett segerns dygn för dig.

Såklart hoppas vi dock på vinst ikväll också. Som grädde på moset menar jag.
LulefanGBG
LulefanGBG

Inlägg av Bamsefar 2017-02-16, 14:40

Hedanders skrev:Känner att det blir vinst ikväll. Anledningen? Ingen av väsentlig betydelse...

Grattis till en ny Luleåsupporter, Stålmannen
cheers

Ja, enda känslan jämförbar med sm-96 var när ens första barn föddes.
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12230

Inlägg av Donowitz 2017-02-16, 16:40

Kul att Viktor Grahn får debutera ikväll.
Har haft stora förväntningar på honom att ta klivet över till A-laget.

Och grattis Hedanders! Smile

Donowitz

Antal inlägg : 4312

Inlägg av LulefanGBG 2017-02-16, 17:22

bearjew skrev:Kul att Viktor Grahn får debutera ikväll.

Härligt ja!

Riktigt kul att man fortsätter att satsa på egna unga killar. I all misär är det också viktigt att lyfta fram det man faktikskt gjort positivt och att lyfta fram egna killar är en sådan sak. Där har Skuggan och co. gjort det riktigt bra. Mycket Skuggans förtjänst tror jag faktiskt.
LulefanGBG
LulefanGBG

Inlägg av Kapten Haddock 2017-02-16, 17:26

Stort GRATTIS!

Klart de blir en Luläsupporter, men i vilken position i Dam/Herrlaget? Back eller forward? Annars saknas de ju bra centrar som du vet Very Happy
Kapten Haddock
Kapten Haddock

Inlägg av Kapten Haddock 2017-02-16, 17:28

LulefanGBG skrev:

Härligt ja!

Riktigt kul att man fortsätter att satsa på egna unga killar. I all misär är det också viktigt att lyfta fram det man faktikskt gjort positivt och att lyfta fram egna killar är en sådan sak. Där har Skuggan och co. gjort det riktigt bra. Mycket Skuggans förtjänst tror jag faktiskt.

Skitkul! Hoppas att de blir lite speltid.
Kapten Haddock
Kapten Haddock

Inlägg av Hedanders 2017-02-16, 17:36

Kapten Haddock skrev:

Stort GRATTIS!

Klart de blir en Luläsupporter, men i vilken position i Dam/Herrlaget? Back eller forward? Annars saknas de ju bra centrar som du vet Very Happy

En pojk på fyra kilo och med den röstkapacitet han visat prov på hade han behövts i båset direkt...

Har bland annat köpt en haklapp med texten "draftad av Luleå Hockey" på! Stålmannen

Tack för gratulationerna allihop!
Hedanders
Hedanders

Antal inlägg : 2092

Inlägg av Kapten Haddock 2017-02-16, 17:42

LulefanGBG skrev:

Härligt ja!

De är Mikkelson som är borta och Grahn går in som 7e back. Viktor har spelar riktigt bra på träningarna, så de är väl dags!

Nu är de dags att sparka på sig grejerna, sjunga upp och dra till Delfinen!
Kapten Haddock
Kapten Haddock

Inlägg av pingu 2017-02-16, 18:45

Hoppas Grahn får lite istid!

Stort grattis Hedanders!
pingu
pingu

Antal inlägg : 2418

Inlägg av Anthrax 2017-02-16, 18:49

Saknar Schira och Mikkelson vilket lär ge ett (ännu) sämre power play.

Nä, säger väl en 2-3? Hafsigt spel och ännu en match som lämnar så mycket i övrigt att önska.
Anthrax
Anthrax

Antal inlägg : 984

Inlägg av Dustin 2017-02-16, 18:52

Mikkelsson har ändå varit kass sista tiden. Tror Själin fyller den platsen med bravur.

Dustin

Antal inlägg : 7169

Inlägg av Dustin 2017-02-16, 19:02

Synd om homer när det gapar tomt på läktaren. Tror på förlust idag btw.

Dustin

Inlägg av Anthrax 2017-02-16, 19:03

Haha inte ens en stor, okuvlig hjälte som Homer räcker för att locka folk längre.

Död, dödare dött.
Anthrax
Anthrax

Inlägg av Urken 2017-02-16, 19:03

Är väl inte det minsta konstigt att folk inte går på matchen.

De delade ut gratisbiljetter för att få dit lite folk.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157

http://luleahockey.se/

Inlägg av Ferros 2017-02-16, 19:05

Riktigt tråkigt att det ser så tomt ut när Homer ska hyllas.

Hade gärna sett att man, långt i förväg, gjort allt man kan från klubbens sida för att se till att ha full lada när man ska hylla spelare eller hissa tröjor.

Ferros

Inlägg av Urken 2017-02-16, 19:06

Ferros skrev:Riktigt tråkigt att det ser så tomt ut när Homer ska hyllas.

Hade gärna sett att man, långt i förväg, gjort allt man kan från klubbens sida för att se till att ha full lada när man ska hylla spelare eller hissa tröjor.

Ja. Men som det känns nu, så är det ingen som bryr sig.
Urken
Urken

Inlägg av Anthrax 2017-02-16, 19:06

Urken skrev:Är väl inte det minsta konstigt att folk inte går på matchen.

Nostalgi? Sentimentala skäl? För att avtacka en av de största legendarer som någonsin spelat i vår klubb.

Ser ändå ett antal skäl en kväll som denna. Även om man givetvis inte ska behöva göra jippo av hockeymatcher för att locka folk, men, ja, du har ju sett hur det ser ut..
Anthrax
Anthrax

Inlägg av Lulefan 2017-02-16, 19:07

Det är väl inte så konstigt att inte Holmström lockar samma publik osv som t ex Myllys gör. Holmström må ha haft en större karriär, men har inte spelat så många säsonger i Luleå.

Lulefan

Antal inlägg : 2285

Inlägg av Urken 2017-02-16, 19:08

Anthrax skrev:
Urken skrev:Är väl inte det minsta konstigt att folk inte går på matchen.

Nostalgi? Sentimentala skäl? För att avtacka en av de största legendarer som någonsin spelat i vår klubb.

Ser ändå ett antal skäl en kväll som denna. Även om man givetvis inte ska behöva göra jippo av hockeymatcher för att locka folk, men, ja, du har ju sett hur det ser ut..

Man kan inte leva på gamla meriter hur länge som helst. Hyllningar såsom denna är för mig något extra utöver matchen. Inte något man betalar för, bara för att se just själva hyllningen.

Så jag har full förståelse att folk inte dyker upp. Speciellt inte med den apatiska aura som finns kring föreningen just nu.
Urken
Urken

Inlägg av Anthrax 2017-02-16, 19:09

Jävlar vad glest det var när man slog på lysena...

Kanske lika bra spela helt nedsläckt?
Anthrax
Anthrax

Inlägg av Anthrax 2017-02-16, 19:12

Bra tackling med tråkig utgång.
Anthrax
Anthrax

Inlägg av Ferros 2017-02-16, 19:14

Jag gillar verkligen Själlin, han gör mycket rätt både med och utan puck i egen zon. Förstår inte varför han inte spelat mer den här säsongen. Han har öppnat fint idag med.

Ferros

Inlägg av GustenA 2017-02-16, 19:16

Ferros skrev:Jag gillar verkligen Själlin, han gör mycket rätt både med och utan puck i egen zon. Förstår inte varför han inte spelat mer den här säsongen. Han har öppnat fint idag med.

Jag håller med. Han gör sällan bort sig tycker jag. Med tanke på övrig backbesättning är det märkligt att han inte varit top-6 större delen av säsongen.

GustenA

Antal inlägg : 3114

Inlägg av Anthrax 2017-02-16, 19:21

Väldigt bra i positionerna i den boxen.
Anthrax
Anthrax

Inlägg av Myrman 2017-02-16, 19:22

Bp gick ju bra. Få se då om pp också börjar funka.
Myrman
Myrman

Antal inlägg : 4663

Inlägg av Ferros 2017-02-16, 19:23

Snällt av domarna att bjussa på PP. Very Happy

Ferros

Inlägg av Anthrax 2017-02-16, 19:23

Hahaha

Räcker med att få PP för att döda optimismen och väcka pessimismen en masse...
Anthrax
Anthrax

Inlägg av Lulefan 2017-02-16, 19:24

Vårt PP är ju fan värre än 5 mot 5...

Lulefan

Antal inlägg : 2285

Inlägg av Myrman 2017-02-16, 19:25

Blidde ett par skott på mål i alla fall. Inte alltid vi skapar det ens.
Myrman
Myrman

Inlägg av Dustin 2017-02-16, 19:26

Noterar både idag och mot LHC att backarna inte pinchar lika hårt för att behålla pucken i anfallszon utan vänder hem.

Dustin

Inlägg av Anthrax 2017-02-16, 19:27

Myrman skrev:Blidde ett par skott på mål i alla fall. Inte alltid vi skapar det ens.

Skapar och skapar, hade bara blivit mål på dem genom stora tavlor. Alibi-skott för att få teckning, iaf ett av dem.
Anthrax
Anthrax

Inlägg av Myrman 2017-02-16, 19:28

Inte överdrivet högt tempo i matchen. Vet ej vem det gynnar mest.
Myrman
Myrman

Inlägg av Dustin 2017-02-16, 19:30

Blir nog en typisk Örebro match med spelövertag men torsk.

Dustin

Inlägg av JuniorX 2017-02-16, 19:30

Hu, det här är nervöst.

JuniorX

Antal inlägg : 4185

Inlägg av Anthrax 2017-02-16, 19:30

Harju din mes...stå och le när du blir inbultad i sargen...
Anthrax
Anthrax

Inlägg av Myrman 2017-02-16, 19:32

Jäkligt oturlig tripping. Vi började få lite tryck. Nå, bp igen då.
Myrman
Myrman

Inlägg av Anthrax 2017-02-16, 19:33

Typiskt...så jävla signifikativt.
Anthrax
Anthrax

Inlägg av Mange 2017-02-16, 19:34

Balders fucking balle också!!
Mange
Mange

Antal inlägg : 6611

Inlägg av Dustin 2017-02-16, 19:34

Ja det är visst Örebro. Fy fan vilket jävla rövlag.

Dustin

Inlägg av Dustin 2017-02-16, 19:39

Jaja den klassiska "helt okej förstaperiod".

Dustin

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 1 av 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet