Diskussionstråd för tipstävlingen säsongen 2015/2016
+14
Lars158
Puckad
Kagen
JuniorX
Zeb Macahan
LulefanGBG
MrA
Urken
Norlin
icemask
Micke80
Qirren
Bamsefar
Rönken
18 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Diskussionstråd för tipstävlingen säsongen 2015/2016
PM skrev:Ingen uppdatering av tipstabellen efter Färjstadsmatchen eller har jag missat något?
Sådär gör lekledaren när en annan drar full pott
Nej, men det uppstod tyvärr lite fel vid rättning, så alla poäng blev felaktiga. Han håller på och rättar till det. Bra att någon är vaken
Urken skrev:PM skrev:Ingen uppdatering av tipstabellen efter Färjstadsmatchen eller har jag missat något?
Nej, men det uppstod tyvärr lite fel vid rättning, så alla poäng blev felaktiga. Han håller på och rättar till det. Bra att någon är vaken
PM- Antal inlägg : 1947
PM skrev:Urken skrev:PM skrev:Ingen uppdatering av tipstabellen efter Färjstadsmatchen eller har jag missat något?
Nu finns en uppdaterad tabell!
https://www.luleahockeyforum.com/t893p600-tipstavling-lulea-hockeys-grundseriematcher-2015-2016#141821
Urken skrev:PM skrev:Urken skrev:PM skrev:Ingen uppdatering av tipstabellen efter Färjstadsmatchen eller har jag missat något?
Nu finns en uppdaterad tabell!
https://www.luleahockeyforum.com/t893p600-tipstavling-lulea-hockeys-grundseriematcher-2015-2016#141821
Det blev lite fördröjning av olika anledningar ja.
Rönken- Antal inlägg : 17811
Man blir mörkrädd när man tittar in i tråden för hur vi tror att denna grundserie ska sluta!!!
Kan man få ändra sitt tips
Kan man få ändra sitt tips
Kapten Haddock- Antal inlägg : 2527
Fy!
Tigerman har gått bäst sedan PPG-systemet infördes. Noterbart är att Rönken endast har 1ppg, trots en möjlig maxutdelning på 7ppg.
Jag skriver ju alltid (nu mer) reserver vid mina tips på målskytt, för man vet ju aldrig om en eller flera spelare blir sjuk strax innan spel osv och man hinner inte ändra.
Men om min tippade målskytt blir skadad efter halva matchen, så då borde ju min 1a reserv kunna täcka upp resterande matchtid!! Eller? :-)
Vet inte om de blir besvärligt för dig Rönken, men bara en tanke.
Men om min tippade målskytt blir skadad efter halva matchen, så då borde ju min 1a reserv kunna täcka upp resterande matchtid!! Eller? :-)
Kapten Haddock skrev:Jag skriver ju alltid (nu mer) reserver vid mina tips på målskytt, för man vet ju aldrig om en eller flera spelare blir sjuk strax innan spel osv och man hinner inte ändra.
Nej reservmålskyttar är inget som finns. Användare får ändra tipset hur många gånger som helst fram till matchstart och det är upp var och en att hålla sig ajour med vad som händer. Detta inkluderar om spelaren i fråga startar matchen, är i form eller om h*n har en skavank som kan påverka ens speltid i matchen.
Det blir mest rimligt så i alla aspekter i mitt tycke. Dessutom skulle det bli ganska mycket extrajobb att kontrollera om en spelare utgått eller ej p.g.a. skada eller bänkning etc.
Rönken- Antal inlägg : 17811
Rönken skrev:Kapten Haddock skrev:Jag skriver ju alltid (nu mer) reserver vid mina tips på målskytt, för man vet ju aldrig om en eller flera spelare blir sjuk strax innan spel osv och man hinner inte ändra.
Nej reservmålskyttar är inget som finns. Användare får ändra tipset hur många gånger som helst fram till matchstart och det är upp var och en att hålla sig ajour med vad som händer. Detta inkluderar om spelaren i fråga startar matchen, är i form eller om h*n har en skavank som kan påverka ens speltid i matchen.
Det blir mest rimligt så i alla aspekter i mitt tycke. Dessutom skulle det bli ganska mycket extrajobb att kontrollera om en spelare utgått eller ej p.g.a. skada eller bänkning etc.
Okey Rönken, de var en chansning! Allt för att försöka suga poäng
Förstår att de blir ordentligt med merjobb.
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Diskussionstråd för Tipstävlingen, säsongen 2017/2018
» Diskussionstråd för Tipstävlingen
» JVM 2015/2016
» SHL 2015/2016
» NHL 2015/2016
» Diskussionstråd för Tipstävlingen
» JVM 2015/2016
» SHL 2015/2016
» NHL 2015/2016