Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 6
+87
MrScout
NilsOskar
Jimmy_Vegas
RogerC
Tigerman
GustenA
jejoe
Jaguaren
HarryHaffa
Davidoff
Mr Bister
Myrman
icemask
Homer96
dubstep
tibet
Trötto
kokostrollet
CKa
MickkeJ
PingPongPro
Tony Moore
Hellcop
Sundance Kid
Kato
Snikne Ville
Monco
LubosC
pingu
LuleåWinston
Jovi
Groggen79
Pontaking
Vexet
Donowitz
farre
Norlin
Molin86
Rikky
Lulefan
ollle
Kallepedal
Kagen
Redbear
Wolfhunter
Rocksolid
Högljudd
Trashtalk
Diktatorn
LHF96
ski3r
Urken
robin-_-
Lasse Proppmätt
nummer 17
Pajala
FruktHamster
Dilox
Jonken
LulefanGBG
Kapten Haddock
Slapshot
makkanmakkan
Xinpei
JuniorX
Bamsefar
Kunnigast_inom_hockey
Puckad
Rönken
Lars158
KaptenBlodskelett
Mickeee
NallePhu
Dynamite!
KUCERA
Micke80
Dentos
Swhy
Klabbe
Scouten
Hockeyprofessorn
Old Brooklyn
johan74
Ivanhoe
Qirren
Admin
91 posters
Sida 13 av 22
Sida 13 av 22 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 22
Sv: Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 6
makkanmakkan skrev:Rönken skrev:Urken skrev:Salmela och Rajala? Hur mycket pengar har Osten att röra sig med?
Du skulle ju pytsa in pengar för en center väl? Så finns en del.
Jag misstänker att dom pengarna finns. Men man gick väl ut och sa att vi skulle öka lönebudgetten med 15-20 % till kommande säsong.
På något sätt tror jag vi har passerat den ökningen rejält och vi vet inte alls hur det ligger till pengamässigt.
Osten lockar till sig det som finns tillgängligt.
Men samtidigt måste jag ändå säga att Melart är den där elaka stay at home backen som vi är mer i behov av.
Så jag blir nog lika glad om det är Melart eller Salmela
Personligen hoppas jag på Melart.
LuleåWinston- Antal inlägg : 623
Grundas kanske Salmela-ryktet i att Rajala och Salmela följt efter varandra senaste två säsongerna?
Qirren- Antal inlägg : 1369
Melart är fanimig grym .... han tar gärna en fight också utan att blinka men nog tror jag att Salmela är betydligt bättre på precis allt, men skulle gärna se bägge i Luleå om jag fick bestämma
Pajala- Antal inlägg : 18788
Fun fact: förra säsonen fick vi ihop 3 silly-trådar. Det är fortfarande bara maj och vi är nu uppe i 6.
Norlin- Antal inlägg : 4518
Jag tror att Melart är bättre defensivzon än va Salmela är och Salmela är bättre i offensivzon.
Jag hoppas också på Melart. Tror vi behöver en som är duktig i BP och i egen zon.
Jag hoppas också på Melart. Tror vi behöver en som är duktig i BP och i egen zon.
Molin86- Antal inlägg : 53
Norlin skrev:Fun fact: förra säsonen fick vi ihop 3 silly-trådar. Det är fortfarande bara maj och vi är nu uppe i 6.
Allt är Fruktis fel och det tackar vi för
Högljudd- Antal inlägg : 1011
Molin86 skrev:Jag tror att Melart är bättre defensivzon än va Salmela är och Salmela är bättre i offensivzon.
Håller med och Melart tror jag kan skapa mer trygghet åt hela försvaret i egen zon inte minst vår målis.
pingu- Antal inlägg : 2418
Molin86 skrev:Jag tror att Melart är bättre defensivzon än va Salmela är och Salmela är bättre i offensivzon.
Melart eller Salmela. Känns som om de är lite olika tänkt på dessa ev värvningar, men för mig så är de 2 riktigt bra värv.
Om Salmela skulle ramla in tillsammans med Rajala, så verkar de som om Osten bara är sugen på att spola Luleås offensiva zon i Konsum Arena. Där kan han nog spara en slant!
Kapten Haddock- Antal inlägg : 2527
Högljudd skrev:Norlin skrev:Fun fact: förra säsonen fick vi ihop 3 silly-trådar. Det är fortfarande bara maj och vi är nu uppe i 6.
Som uppvuxen i Mordor och med såväl delar av familjen såväl som många kompisar djupt nere i Saurons gruvor så har det varit riktigt kul att notera hur gnälliga de börjat bli över LHFs framfart den här våren.
kokostrollet- Antal inlägg : 2684
pingu skrev:Molin86 skrev:Jag tror att Melart är bättre defensivzon än va Salmela är och Salmela är bättre i offensivzon.
Håller med och Melart tror jag kan skapa mer trygghet åt hela försvaret i egen zon inte minst vår målis.
Jepp. De känns som att en "stay home" back är att föredra i de nya lagbygget.
De är ju inte så att vi saknar offensiv kraft på pappret i år direkt!
Vad gäller backarna då
De två som det ryktas om just nu är alltså Melart och Salmela. Har aldrig sett Melart men vet att jag gillar det jag sett av Salmela. Men oavsett vem av dess det blir (om det blir nån av dem) kommer jag vara nöjd. De som tycker att Melart verkar vara för dålig på skridskorna så håller jag inte med. Har man spelat i landslaget och KHL med bra eller ok resultat så klarar man av att spela i SHL så ingen kan säga att rinken är för stor, dessutom finns ju andra exempel på spelare som inte är raketsnabba men ändå klarar av att spela på stor rink tack vara deras spelförståelse.
Blir det Salmela så ser ajg en back vi kommer ha riktigt stor användning av på båda sidor av plan, han kommer nog kosta multum, men vi vet vad vi får.
Personligen tar jag hellre en tvåvägsback än en back som bara är bra på ena sidan, men har jag att välja mellan en ren defensiv och en ren offensiv så tar jag en defensiv varje dag i veckan.
De två som det ryktas om just nu är alltså Melart och Salmela. Har aldrig sett Melart men vet att jag gillar det jag sett av Salmela. Men oavsett vem av dess det blir (om det blir nån av dem) kommer jag vara nöjd. De som tycker att Melart verkar vara för dålig på skridskorna så håller jag inte med. Har man spelat i landslaget och KHL med bra eller ok resultat så klarar man av att spela i SHL så ingen kan säga att rinken är för stor, dessutom finns ju andra exempel på spelare som inte är raketsnabba men ändå klarar av att spela på stor rink tack vara deras spelförståelse.
Blir det Salmela så ser ajg en back vi kommer ha riktigt stor användning av på båda sidor av plan, han kommer nog kosta multum, men vi vet vad vi får.
Personligen tar jag hellre en tvåvägsback än en back som bara är bra på ena sidan, men har jag att välja mellan en ren defensiv och en ren offensiv så tar jag en defensiv varje dag i veckan.
Micke80- Antal inlägg : 3038
kokostrollet skrev:Högljudd skrev:Norlin skrev:Fun fact: förra säsonen fick vi ihop 3 silly-trådar. Det är fortfarande bara maj och vi är nu uppe i 6.
Som uppvuxen i Mordor och med såväl delar av familjen såväl som många kompisar djupt nere i Saurons gruvor så har det varit riktigt kul att notera hur gnälliga de börjat bli över LHFs framfart den här våren.
Jo du!
Har en riktigt Svart/Gul kompis och han låter som en ostämd fiol så fort de poppar upp värvrykten, värvningar och Ostensnack. De har ju varit en SS som LHF har synats rätt mycket i och de stör SAIKarna oerhört.
https://www.facebook.com/groups/186191021457299/makkanmakkan skrev:Rönken skrev:Lars158 skrev:makkanmakkan skrev:När twitter ryktet om Toni Rajala dök upp för några veckor sen så fick jag en stark känsla att Rajala blir en spelare man kommer att jaga.
Igår kom det upp ett liknande rykte (vem?) och jag fick samma känsla där som med Rajala ryktet.
Även detta ett twitter rykte tydligen?
Kan det vara så att man sitter och förhandlar med Anssi Salmela och därför är inte Ilari Melart presenterad ännu?
Jag fattar inte riktigt?
Bamsefarsan är vår expert på sociala medier, han får reda upp soppan.
Jag har inte twitter så jag vet inte riktigt hur jag ska hitta en länk. Men tyckte någon nämnde här på forumet att nästa spelare som ryktas till Luleå är Anssi Salmela. Och det ska vara ett twitter rykte, likt Rajala.
Vad jag menar är att Melart är en back-up plan om Salmela går i stöpet?
NallePhu- Antal inlägg : 18671
Sen då mitt tredje inlägg så här på raken (man ska inte vara borta flera dar, är för mycket att läsa och komentera)
Vad gäller sista forwardsplatsen så vill jag helst ha en center men får vi Rajala kommer jag med glädje sitta och skissa på formationer. Han är en riktigt spetsig forward och kommer så klart göra sina pinnar var han än spelar. Blir det han istället för en center så blri ju centersidan vår klart svagaste lagdel. En viktig lagdel med många om och men. Jag tror dock det kan funka ändå men mycket handlar då om Ekarv eller Mastomäki klarar av att ta en roll i en tredjekedja i år eller inte.
Om det blir Rajala hoppas jag plånboken inte är tom utan att vi kan köpa in en center en bit in på säsongen om det visar sig att dessa två inte klarar av att ta en centerplats.
Jag har lite svårt att avgöra hur jag skulle välja att göra med den här centerplatsen just nu om vi inte får in en center till. Det är för många forwards jag verkligen vill se spela i år, men jag tro jag hade valt att köra med Harju eller Micflikier som center för att slippa bänka nån av de andra yttrarna.
Jag ser och vet att jag talar emot mig själv i detta inlägg men det är för att jag helst vill ha in en center istället för Rajala men försöker grunna på hur jag skulle gjort om så blir fallet.
För mig är det givet att det blir Ekarv, Mastomäki, Sylvegård och Strömwall som hamnar utanför laget med dessa 16 forwards. Om Ekarv eller Mastomäki tar en plats innebär det att någon av alla dessa forwards jag vill se hamnar utanför.
Svårt svårt, hade jag inte velat se Faricius och Forsberg i samma hade jag absolut kunnat tänka mig se Foppa centra en för att få se Harju och Micflikier på kanten, men det känns fel det med.
Det enda som känns givet för mig är egentligen Forsberg - Grana - Fabricius som en fjärde men sen finns det ju lite olika sätt att formera grabbarna men det återkommer jag till i tråden Luleås lag när sista forwrden är på plats.
Vad gäller sista forwardsplatsen så vill jag helst ha en center men får vi Rajala kommer jag med glädje sitta och skissa på formationer. Han är en riktigt spetsig forward och kommer så klart göra sina pinnar var han än spelar. Blir det han istället för en center så blri ju centersidan vår klart svagaste lagdel. En viktig lagdel med många om och men. Jag tror dock det kan funka ändå men mycket handlar då om Ekarv eller Mastomäki klarar av att ta en roll i en tredjekedja i år eller inte.
Om det blir Rajala hoppas jag plånboken inte är tom utan att vi kan köpa in en center en bit in på säsongen om det visar sig att dessa två inte klarar av att ta en centerplats.
Jag har lite svårt att avgöra hur jag skulle välja att göra med den här centerplatsen just nu om vi inte får in en center till. Det är för många forwards jag verkligen vill se spela i år, men jag tro jag hade valt att köra med Harju eller Micflikier som center för att slippa bänka nån av de andra yttrarna.
Jag ser och vet att jag talar emot mig själv i detta inlägg men det är för att jag helst vill ha in en center istället för Rajala men försöker grunna på hur jag skulle gjort om så blir fallet.
För mig är det givet att det blir Ekarv, Mastomäki, Sylvegård och Strömwall som hamnar utanför laget med dessa 16 forwards. Om Ekarv eller Mastomäki tar en plats innebär det att någon av alla dessa forwards jag vill se hamnar utanför.
Svårt svårt, hade jag inte velat se Faricius och Forsberg i samma hade jag absolut kunnat tänka mig se Foppa centra en för att få se Harju och Micflikier på kanten, men det känns fel det med.
Det enda som känns givet för mig är egentligen Forsberg - Grana - Fabricius som en fjärde men sen finns det ju lite olika sätt att formera grabbarna men det återkommer jag till i tråden Luleås lag när sista forwrden är på plats.
Micke80- Antal inlägg : 3038
Låter som min polare det där knorrar det kommer inte fungera etc etc, Säger man kolla in er trupp då kommer ordet nästa säsong då jäklarKapten Haddock skrev:kokostrollet skrev:Högljudd skrev:Norlin skrev:Fun fact: förra säsonen fick vi ihop 3 silly-trådar. Det är fortfarande bara maj och vi är nu uppe i 6.
Jo du!
Har en riktigt Svart/Gul kompis och han låter som en ostämd fiol så fort de poppar upp värvrykten, värvningar och Ostensnack. De har ju varit en SS som LHF har synats rätt mycket i och de stör SAIKarna oerhört.
Imorrn blir en spännande dag. Om det blir ett lhflive=Rajala e klar. Om det inte blir ett lhflive tror jag man kan dra slutsatsen att Rajala inte är klar än, därav inte ett säkert kort. Jag hoppas på det första. Ge oss Rajala!!
Dentos- Antal inlägg : 894
Fast detta med att kalla till presskonf så fort en tidning avslöjat en värvning tar död på spänningen. Vore väl bättre om Luleå avvaktar en vecka så vi börjar tvivla på avslöjandet och fundera i andra banor?
Senast ändrad av Rönken den 17th maj 2015, 21:17, ändrad totalt 1 gång
Rönken- Antal inlägg : 17811
99,9% säkerhet att det blir #lhflive dem brukar göra så då det är avslöjat ett nyförvärv....Dentos skrev:Imorrn blir en spännande dag. Om det blir ett lhflive=Rajala e klar. Om det inte blir ett lhflive tror jag man kan dra slutsatsen att Rajala inte är klar än, därav inte ett säkert kort. Jag hoppas på det första. Ge oss Rajala!!
Rönken skrev:Fast detta med att kalla till presskonf så fort en tidning avslöjat en värvning tar död på spänningen. Vore väl bättre om Luleå avvaktar en vecka så vi börjar tvivla på avslöjandet och fundera i andra banor?
Du är en ond människa
Lars158- Antal inlägg : 9806
Osten kan gott ge oss en vecka att fundera på ytterligare mellannamn på JP!Rönken skrev:Fast detta med att kalla till presskonf så fort en tidning avslöjat en värvning tar död på spänningen. Vore väl bättre om Luleå avvaktar en vecka så vi börjar tvivla på avslöjandet och fundera i andra banor?
Puckad- Antal inlägg : 11373
Ska inte diskussionen om vem som har C på bröstet föras i tråden Luleås lag 15/16
icemask- Antal inlägg : 4174
Lars158 skrev:Rönken skrev:Fast detta med att kalla till presskonf så fort en tidning avslöjat en värvning tar död på spänningen. Vore väl bättre om Luleå avvaktar en vecka så vi börjar tvivla på avslöjandet och fundera i andra banor?
Du är en ond människa
Jag plitar på ett mail till Osten och kompani i detta nu med mitt förslag.
icemask skrev:Ska inte diskussionen om vem som har C på bröstet föras i tråden Luleås lag 15/16
Håller jag helt med om då ju ingen egentligen föreslagit ett nyförväv för C.
Lars158 skrev:icemask skrev:Ska inte diskussionen om vem som har C på bröstet föras i tråden Luleås lag 15/16
Nej jag kan inte.. jag får inte.. åh.. skit också.. fingrarna liksom styr sig själv... aaarrrrgh.. here it comes:
Han den där Chris i HV kanske kan vara något..?
:joker:
Kagen- Antal inlägg : 1776
I am familiar with that feelingKagen skrev:Lars158 skrev:icemask skrev:Ska inte diskussionen om vem som har C på bröstet föras i tråden Luleås lag 15/16
Nej jag kan inte.. jag får inte.. åh.. skit också.. fingrarna liksom styr sig själv... aaarrrrgh.. here it comes:
Chris Campoli menar du ? näää tror inte det !!!!!!Kagen skrev:Lars158 skrev:icemask skrev:Ska inte diskussionen om vem som har C på bröstet föras i tråden Luleås lag 15/16
icemask- Antal inlägg : 4174
Dentos skrev:Imorrn blir en spännande dag. Om det blir ett lhflive=Rajala e klar. Om det inte blir ett lhflive tror jag man kan dra slutsatsen att Rajala inte är klar än, därav inte ett säkert kort. Jag hoppas på det första. Ge oss Rajala!!
Haha. Tummen upp för logiken. Kan ju vara så att Rajala väntar fortfarande på KHL och det drar ut på tiden?
Xinpei- Antal inlägg : 951
Ja precis. Jag har dock rent generellt sett en känsla av att det är imorrn eller aldrig Rajala kommer att presenteras. Jag uttryckte Rajala som sillyns drömförvärv när jag hörde att FBK skulle släppa honom. När Micflikier värvades trodde jag det var kört för en stund. Så jag hoppas verkligen, av hela mitt hjärta, att JP och co har rätt när dom hävdar att han är helt klar redan. Annars är det den sista raden jag läst av Kuriren på ett bra tag. GE OSS RAJALA!Xinpei skrev:Dentos skrev:Imorrn blir en spännande dag. Om det blir ett lhflive=Rajala e klar. Om det inte blir ett lhflive tror jag man kan dra slutsatsen att Rajala inte är klar än, därav inte ett säkert kort. Jag hoppas på det första. Ge oss Rajala!!
Haha. Tummen upp för logiken. Kan ju vara så att Rajala väntar fortfarande på KHL och det drar ut på tiden?
Dentos- Antal inlägg : 894
Växjö ska ha presskonferens i morgon vad det verkar enligt Mrmadhawk. Ger väl åtminstone en indikation på vad Luleå kan tänkas värva - eller inte värva kanske rättare sagt.
Någon som kan finska? Står lite om Rajala och Luleå.
http://www.jatkoaika.com/Uutiset/suomikiekko-toni-rajala-siirtyy-pohjois-ruotsiin/167504
http://www.jatkoaika.com/Uutiset/suomikiekko-toni-rajala-siirtyy-pohjois-ruotsiin/167504
Redbear- Antal inlägg : 6780
Tydligen i finska medier ett år i luleå rajala!!!
johan74- Antal inlägg : 367
Framåt Toni Rajala satsa på en karriär i SHL, men förändringen följer norra svenska Luleåhon.
Toni Rajala startade förra terminen KHL klubb Jugra i Khanty-Mansiysk, där spelen uppgick till 21 matcher och eluttag 12. Resor, dock fortsatte att vara en mid-season SHL läser Färjestaden rader, där spelen ägde rum mer effektivt. Matcher kom bandet 31 och 27 poäng.
Rajala kontrakt med Luleå täcker början av säsongen.
Frågan först berättade finländska Puck Finland.
glasklart
Toni Rajala startade förra terminen KHL klubb Jugra i Khanty-Mansiysk, där spelen uppgick till 21 matcher och eluttag 12. Resor, dock fortsatte att vara en mid-season SHL läser Färjestaden rader, där spelen ägde rum mer effektivt. Matcher kom bandet 31 och 27 poäng.
glasklart
Mickeee- Antal inlägg : 910
Satan, jag skulle precis posta exakt samma sak!Mickeee skrev:Framåt Toni Rajala satsa på en karriär i SHL, men förändringen följer norra svenska Luleåhon.
glasklart
KaptenBlodskelett- Antal inlägg : 2848
Redbear skrev:Någon som kan finska? Står lite om Rajala och Luleå.
Verkar som att den utgår från den länken dom har i slutet av texten. Den sidan i sin tur utgår från Kuriren.
Med webläsarens översättning till svenska är det så jag förstår det. Alltså att dom återger Kuriren.
Nog för att mina kunskaper i finska är begränsade men jag förstod ändå mer av orginaltextenMickeee skrev:Framåt Toni Rajala satsa på en karriär i SHL, men förändringen följer norra svenska Luleåhon.
glasklart
Myrman- Antal inlägg : 4663
Tror fortfarande att Osten till slut landar en Center och en defensiv backrese. Rajala som ska vara klar passar inte riktigt in i bilden för vårt lagbygge om inte det värvas 3 spelare!!!
pingu- Antal inlägg : 2418
KaptenBlodskelett skrev:Satan, jag skulle precis posta exakt samma sak!Mickeee skrev:Framåt Toni Rajala satsa på en karriär i SHL, men förändringen följer norra svenska Luleåhon.
glasklart
Jag fattar det som att dom utgår från den fetade länken.
http://www.suomikiekko.com/2015/05/ruotsalaislehti-paljasti-suomalaistykin-seuran-pistekuninkaan-siirto-varmistui/?utm_campaign=twitter#38;utm_medium=twitter&utm_source=twitter
Den svenska tidningen avslöjade kanon finska klubb: Kings Point överföring bekräftas
Publicerad: 2015/05/17 (05:52) | SHL
t_rajalatoni2010Foto: Juha TamminenToni Rajala valde Luleå.
TIDIGARE
Finland Reel stora löfte valde den svenska klubben
NÄSTA
Kanada dominerar världsstatistik - Leo-vahditkin värt glöd!
Futsal säsonger bäst delas
Mikko Korhonen syftar till säsong sina investeringar till bästa Europaturné
Finland stört Iran igen
Finska spjut ess i en vild satsning i Doha
Mika Kohonen återvänder till Finland
Ville Kuusela fortsätter att SPV
Färjestad under denna period på ett effektivt sätt spelas av Toni Rajala är att fortsätta i Sverige.
Norrbotten Kuriren rapporterade en som pekar kungen, är klart dvs överföring Rajala, Luleå rankas.
Rajala nakutti Färjestad, 31 spela 14 + 13, var laget på kraften i människan. Mannen började säsongen i KHL i Jugrassa, som dock blev start 21 efter matchen.
Redbear skrev:Någon som kan finska? Står lite om Rajala och Luleå.
http://translate.google.se/translate?hl=sv&sl=fi&u=http://www.jatkoaika.com/Uutiset/suomikiekko-toni-rajala-siirtyy-pohjois-ruotsiin/167504&prev=search
"Rajala kontrakt med Luleå täcker början av säsongen."
Xinpei- Antal inlägg : 951
En jäkla massa inlägg angående vem som ska vara kapten flyttades till Luleås Lag-tråden. Inget av det är SS.
Myrman skrev:Nog för att mina kunskaper i finska är begränsade men jag förstod ändå mer av orginaltextenMickeee skrev:Framåt Toni Rajala satsa på en karriär i SHL, men förändringen följer norra svenska Luleåhon.
glasklart
Hehe, jo den texten var kul!
Kontrakt som täcker början av säsongen?!! De var annorlunda, men kan ju vara som någon skrev att han tecknat för ett år i så fall.
Även om han tecknat för en säsong, så är de lite fattigt. Han vill ju givetvis vidare till större ligor, men oftast är de väl med 1 + 1 i sånna lägen.
Rakshani som varit på tapeten förr, men som väl mer eller mindre får betraktas som avskriven nu ryktas enligt galne höken till Linköping.
LulefanGBG- Antal inlägg : 12319
Lars158 skrev:Redbear skrev:Någon som kan finska? Står lite om Rajala och Luleå.
Verkar som att den utgår från den länken dom har i slutet av texten. Den sidan i sin tur utgår från Kuriren.
Med webläsarens översättning till svenska är det så jag förstår det. Alltså att dom återger Kuriren.
Enligt en kille på FB som översatte ska kontraktet med Toni gälla för kommande säsong.
Har varit många bud och rykten, så bäst att invänta Osten och en live innan man spekulerar vidare.
Om mönstret hålls, så bör de bli en live idag. Eller?
NallePhu skrev:AÖ sedan kolla av hans track record de två andra var en annan tjomme som inte satt på vattentäta skott!Xinpei skrev:NallePhu skrev:Kolla Hejalule gruppen på FB så finns det en herre som nitat dit varje värvning innan ens tidningarna var på, Själv har jag det via ett annat håll men vi får se hur det slutar med Salmela!#96 skrev:Qirren skrev:Var har du sett det ryktet?NallePhu skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7556
Nästa spelare som ryktas till Luleå
Twitter rykte...tveksamt sådant oxå
Du menar som de påstod att Klasen och Nilsson var klara? Tyvärr så är det så att de sitter och skjuter rakt ut i det mörka och hoppas att de träffar. Då är det ju uppenbart att de lyckas träffa någon gång. Däremot ska saltet regna.
Japp den killen har rätt alldeles för ofta för att det ska vara tur. Han har absolut kontakter. Nu säger han inte att Salmela är klar som han gjort med några andra.
nummer 17- Antal inlägg : 1214
Heikkinen nu officiellt klar för Lakers så honom ska vi släppa i Ostens lagbygge.
Hellcop- Antal inlägg : 590
Ingen live aviserad ännu... Lutar väl åt att det inte kommer någon idag?
#JPRKaptenBlodskelett skrev:Ingen live aviserad ännu... Lutar väl åt att det inte kommer någon idag?
??
Wolfhunter- Antal inlägg : 1285
Risken finns ju!Wolfhunter skrev:#JPRKaptenBlodskelett skrev:Ingen live aviserad ännu... Lutar väl åt att det inte kommer någon idag?
??
KaptenBlodskelett skrev:Risken finns ju!Wolfhunter skrev:#JPRKaptenBlodskelett skrev:Ingen live aviserad ännu... Lutar väl åt att det inte kommer någon idag?
??
Då blir de imorrn eller onsdag. Ni vet väl att osten är rädd att inte bläcket har torkat ordentligt!
Fan räcker det inte med att nerverna sitter utanpå en hel säsong. Skall man behöva gå med nerverna utanpå halva sommaren också?
Ge oss en live där man slår två flugor i en smäll och spikar truppen nu!
Hittills har ju dock bara en spelare presenterats per live-sändning, men en grand finale vore ju något utöver det vanliga den här SS så det hade varit ett värdigt avslut på en hittills fantastisk SS.
Ge oss en live där man slår två flugor i en smäll och spikar truppen nu!
Hittills har ju dock bara en spelare presenterats per live-sändning, men en grand finale vore ju något utöver det vanliga den här SS så det hade varit ett värdigt avslut på en hittills fantastisk SS.
LulefanGBG- Antal inlägg : 12319
Osten har kanske inte kommit hem från Prag ännu. Imorrn blir det nog
Redbear- Antal inlägg : 6780
Sida 13 av 22 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 22
Liknande ämnen
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 1
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 7
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 3
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 4
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 2
» Silly Season och Namedropping 2015/2016, Del 7