2012-02-14, Elitserieomgång 46, Brynäs - Luleå
+28
LubosC
Högljudd
tvåplustvå
INXen
farre
BodenSwe
PM
Tigerman
Kato
NallePhu
Myrman
Chris Hendrix
Sir Pinkley the Fool
Urken
Slapshot
kenyalover
Salle
Sven Savage
storraggarn
Lajon
Dave Rock
Bamsefar
amarule
Zeb Macahan
Beast.
Rayko
MickkeJ
32 posters
Sida 7 av 7
Sida 7 av 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: 2012-02-14, Elitserieomgång 46, Brynäs - Luleå
Faktum är att både Widing och flera andra spelarev i andra lag har varit inne på snarare att "Luleå är så tråkiga att möta för de är så skickliga ocg ger oss så få chanser".
Egentligen är det Ros och andra pulver som idioten tommy åström - som kan mycket mer om stavhopp än hockey - som hittar på "trååååkigt". Och jag lovar - hatte vi inte hetat LHF utan DIF skulle samma s k experter hylla oss till skyarna.
Bästa kommentraen hörde jag av gamla djurgårdbacken Tomas Johansson: Luleå är jävligt skickliga och det där snacket om "tråkiga" är något som ger Luleå en mental fördel mot de lag de möter
Jag börjar tänka att vi ska utnyttja skitsnacket. Använda "tråkigt" som ett vapen. Välkomna alla lag vi får möta i slutspelet med "Nu jävlar ska det bli tråkigt. För ER. Kul. För OSS."
Egentligen är det Ros och andra pulver som idioten tommy åström - som kan mycket mer om stavhopp än hockey - som hittar på "trååååkigt". Och jag lovar - hatte vi inte hetat LHF utan DIF skulle samma s k experter hylla oss till skyarna.
Bästa kommentraen hörde jag av gamla djurgårdbacken Tomas Johansson: Luleå är jävligt skickliga och det där snacket om "tråkiga" är något som ger Luleå en mental fördel mot de lag de möter
Jag börjar tänka att vi ska utnyttja skitsnacket. Använda "tråkigt" som ett vapen. Välkomna alla lag vi får möta i slutspelet med "Nu jävlar ska det bli tråkigt. För ER. Kul. För OSS."
Sven Savage- Antal inlägg : 678
Käre Sven, jag tror att du träffar spikhuvudet rätt på hammerfall där...det jag har hört av spelare när de blir intervjuade är att Luleå är ett tråkigt lag att möta...för att man får slita ont själv. Inget är gratis, undantaget drömmar då.
Det måste vara trist att vara sportjournalist i hufvudstaden och kanske råka ut för att båda lagen där missar ett slutspel. Ett spån på Aftonblajan, Hans Abrahamsson, driver idag tesen att slutspelet behöver stockholmslagen. Hur tänker han där? Jo, det blir mer dansband än rockn´roll i slutspelen om inte AIK och DIF är där. De stör och berör enligt Pajazzo Abrahamsson. Mest stör, skulle jag svara om jag skulle bli intervjuad.
Stackars hufvudstadsmurvlarna som kanske måste ut och resa i resten av landet i slutspelet när inga matcher eventuellt inte spelas i Staden. Oj, en dubbelnegation får ni leva med...
Ja jösses. De BEHÖVS i ett slutspel. Hahahaha. Nej, vänta, HAHAHAHAHA.
Det måste vara trist att vara sportjournalist i hufvudstaden och kanske råka ut för att båda lagen där missar ett slutspel. Ett spån på Aftonblajan, Hans Abrahamsson, driver idag tesen att slutspelet behöver stockholmslagen. Hur tänker han där? Jo, det blir mer dansband än rockn´roll i slutspelen om inte AIK och DIF är där. De stör och berör enligt Pajazzo Abrahamsson. Mest stör, skulle jag svara om jag skulle bli intervjuad.
Stackars hufvudstadsmurvlarna som kanske måste ut och resa i resten av landet i slutspelet när inga matcher eventuellt inte spelas i Staden. Oj, en dubbelnegation får ni leva med...
Ja jösses. De BEHÖVS i ett slutspel. Hahahaha. Nej, vänta, HAHAHAHAHA.
Sir Pinkley the Fool- Antal inlägg : 239
Du kanske tycker att det låter fjantigt, men jag är glad att du börjat skriva här Pinkley.
Pinkley och jag har haft våra duster på SF men alltid i en god ton, vi tycker olika naturligvis och man kan helt klart diskutera med honom - fast han håller på ett "pisslag"...
Zeb Macahan- Antal inlägg : 3287
Jag får säga tack Urken. Men skrivandet blir ju sporadiskt och mest när mitt pisslag, enligt Macahan, spelar mot ert:-)
Zeb
Sant är att vi inte alltid tycker lika, men god ton klarar vi att hålla.
Zeb
Sant är att vi inte alltid tycker lika, men god ton klarar vi att hålla.
Tja, Abrahamsson har naturligtvis rätt. Ur ett Stockholmsmediaperspektiv behövs ett 08-lag i slutspelet. För alla oss andra spelar det nog ingen större roll alls, det kanske bara är bra för då slipper vi förhoppningsvis åtminstone en del av kvällspressens slaskartiklar, som de har mage att kalla "journalistik".
Tigerman- Antal inlägg : 3431
Mycket fjäsk o kärlek till en Brynäsare.
Rayko- Antal inlägg : 740
Rayko
Det är väl ändå trevligt med en fin ton trots att vi inte håller på samma lag. Vi vill väl inte bete oss som AIK:are och DIF:are?
Det är väl ändå trevligt med en fin ton trots att vi inte håller på samma lag. Vi vill väl inte bete oss som AIK:are och DIF:are?
sant, jag älskar dig Pinkley.
Rayko- Antal inlägg : 740
Ni är för gulliga
Redbear- Antal inlägg : 6780
Sida 7 av 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Liknande ämnen
» 2012-12-30, Elitserieomgång 35, Brynäs - Luleå
» 2012-11-24, Elitserieomgång 26, Luleå - Brynäs
» 2012-10-02, Elitserieomgång 08, Luleå - Brynäs