Silly Season och Namedropping 2024/2025, Del 2
Sida 12 av 20 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20
Sv: Silly Season och Namedropping 2024/2025, Del 2
Serkan122 skrev:Aj. Engsund till HV på flerårs kontrakt.
IKO hade väl inte pengar för att hålla kvar honom i HA, ja det stod ju mellan HV och Växjö antar jag men jag trodde att han ändå skulle välja IKO.
Pajala- Antal inlägg : 18817
Det var väl inte så förvånande, det är inte så enkelt att flytta en familjSerkan122 skrev:Aj. Engsund till HV på flerårs kontrakt.
Mr Bister- Antal inlägg : 1505
Väntat men ändå blir man så fruktansvärt besviken. Engsund var enda hoppet till att addera någon fysik till backsidan.
Fan vad det känns mörkt inför kommande säsong.
Dustin- Antal inlägg : 7191
Kneten, Serkan122 and Delfinenz like this post
NallePhu- Antal inlägg : 18683
Braun and Serkan122 like this post
mikulix- Antal inlägg : 18
Lehto likes this post
lhffan- Antal inlägg : 194
Lehto likes this post
Braun- Antal inlägg : 1095
Donowitz- Antal inlägg : 4312
Bamsefar, Tony Moore, Kelkan and Delfinenz like this post
Donowitz skrev:Förstår honom och respekten är fortfarande intakt för allt han gjort i våra färger. Fanns ju en anledning att han vart tvungen flytta hem/närmare familjen i Småland, för att få livspusslet att fungera. Hade givetvis blivit glad om han kom till Luleå men hade varit väldigt förvånad just med tanke på detta.
Trodde inte riktigt att de skulle bli en återkomst men trodde där emot att han skulle hålla sig lojal till IKO.
Men att fysik måste in i Luleå är ett faktum.
Delfinenz- Antal inlägg : 96
Olofsson 2020 - Allsvenskan -> SHL, 34 poäng.CKa skrev:LulefanGBG skrev:CKa skrev:Pontaking skrev:LulefanGBG skrev:Nej, varför?CKa skrev:LulefanGBG skrev:Levtchi - Routsalainen - Andreasson
Omark - Carlsson - Yetman
Du skämtar?
Du menar att vi ska ha två allsvenska spelare i en kedja med Omark? Vad får dig att tro allt helt plötsligt skulle bli bättre ? Yetman och Carlsson är ingenting annat än mediokra breddspelare
Exakt. Hade hade varit ungefär som att gå in i denna säsongen och ha planerat för Omark tillsammans med Lilja och Pasic
Nej det hade inte alls varit detsamma eftersom vi inte haft en kedja med Levtchi, Routsalainen och Andreasson förra säsongen. Men men....
Visst är kanske skillnaden att dom hamnar i 2:a istället för 1:a, men det förändrar knappt någonting. Man kan inte ta en så otroligt hög risk i ett lag som iallafall utåt har en ambition att vara ett topplag i SHL.
Sedan är det där bara ett tecken på att du tycker Omark är helt slut som spelare, annars hade du aldrig någonsin satt ihop honom med två noname-spelare.
Du kan ju också tänka dig samtalet mellan tränare/GM och Omark när man meddelar att detta är hur vi har tänkt använda dig: andrakedja ihop med två allsvenska spelare.
Rosdahl 2020 - Allsvenskan -> SHL, 29 poäng.
Karlkvist 2021 - Allsvenskan -> SHL, 52 poäng.
Woods 2023 - Allsvenskan -> SHL, 36 poäng.
Aagaard 2023 - Allsvenskan -> SHL, 33 poäng.
Dickinsson 2023 - Allsvenskan -> SHL 32 poäng.
Ser inget fel med välscoutade allsvenska spelare som potentiella spelare med Omark men då måste det träffas rätt.
Dundernisse- Antal inlägg : 2900
Kaggen likes this post
Tror inte det hade varit lyckat att Oscar skulle flyttat till Luleå och haft familjen i Småland.
Sen tror jag IKO kan vara hyfsat nöjd att slippa ett kostsamt och långt kontrakt ner i HA, även om dem satsar på SHL direkt.
Mr Bister, Donowitz and mopar_dalton like this post
Tror nog ingen LHF-person bryr sig, alla förstår att han ville hem till sina trakter. Däremot om jag var IOK-supporter hade det nog väckts lite irritation att gå till laget som slog ut dom för 2v sedan. Vad som helst utom HV71 är vad jag hade förväntat mig iaf, men samtidigt är ju HVs goa plånbok väldigt trevligTony Moore skrev:Alltså, Engsund gjorde 6 1/2 säsong hos oss, inte faan kan väl någon LHF supporter "korsfästa" honom för att vid 30+ prioriterar familjen och anhöriga hemma i Småland!
Tror inte det hade varit lyckat att Oscar skulle flyttat till Luleå och haft familjen i Småland.
Sen tror jag IKO kan vara hyfsat nöjd att slippa ett kostsamt och långt kontrakt ner i HA, även om dem satsar på SHL direkt.
Lehto- Antal inlägg : 783
Kneten, Braun and Delfinenz like this post
Precis så. Är uppriktigt förvånad att han inte hamnade i Linköping eller Växjö. Framförallt LHC som känns rejält på uppgång, tror han hade passat in ypperligt med Fantenberg & Co. Med andra ord ska vi nog vara glada att han hamnade i HV.Lehto skrev:Tror nog ingen LHF-person bryr sig, alla förstår att han ville hem till sina trakter. Däremot om jag var IOK-supporter hade det nog väckts lite irritation att gå till laget som slog ut dom för 2v sedan. Vad som helst utom HV71 är vad jag hade förväntat mig iaf, men samtidigt är ju HVs goa plånbok väldigt trevligTony Moore skrev:Alltså, Engsund gjorde 6 1/2 säsong hos oss, inte faan kan väl någon LHF supporter "korsfästa" honom för att vid 30+ prioriterar familjen och anhöriga hemma i Småland!
NallePhu, Kneten and Serkan122 like this post
Man är sig själv närmast, jag menar det är inte en ev. legendstatus som betalar huslånen. HV71 är väl känd att betala bra, mycket braBraun skrev:Precis så. Är uppriktigt förvånad att han inte hamnade i Linköping eller Växjö. Framförallt LHC som känns rejält på uppgång, tror han hade passat in ypperligt med Fantenberg & Co. Med andra ord ska vi nog vara glada att han hamnade i HV.Lehto skrev:Tror nog ingen LHF-person bryr sig, alla förstår att han ville hem till sina trakter. Däremot om jag var IOK-supporter hade det nog väckts lite irritation att gå till laget som slog ut dom för 2v sedan. Vad som helst utom HV71 är vad jag hade förväntat mig iaf, men samtidigt är ju HVs goa plånbok väldigt trevligTony Moore skrev:Alltså, Engsund gjorde 6 1/2 säsong hos oss, inte faan kan väl någon LHF supporter "korsfästa" honom för att vid 30+ prioriterar familjen och anhöriga hemma i Småland!
lhffan and Serkan122 like this post
Pengar styr.
Alla andra som ogillar har aldrig jobbat själv
lhffan skrev:Som sagt
Pengar styr.
Alla andra som ogillar har aldrig jobbat själv
Har sagt nej till jobb med bättre betalt flera gånger så har ingen aning om vad du pratar om. De som tror att pengar är allt i livet kommer vara jävligt olycklig på ålderdomshemmet
Pontaking- Antal inlägg : 1346
Hedanders, GustenA, Kneten, Braun, SatanicPanic and Småland like this post
Han bygger upp kapital så han kan pensionera sig om npgra år. Våra vanliga dödliga byten av jobb tripplar inte lönen. Har kollegor som bytt ag för bättre ob men tvingas då jobba natt skiten är inte värd 15 lax i månaden. Hade jag däremot fått 100% på lönen hade jag funderat allvarligt på d... men nu inte en chans.
Så förstår delvis vad du menar. Men tror hans kontrakt betalar så bra.... att han skiter i vilket
lhffan skrev:Pengar är inte allt i livet men det är skillnad på 100 lax i månaden och det trippla. Hv är välkända att överbetala... lika som lule.
Han bygger upp kapital så han kan pensionera sig om npgra år. Våra vanliga dödliga byten av jobb tripplar inte lönen. Har kollegor som bytt ag för bättre ob men tvingas då jobba natt skiten är inte värd 15 lax i månaden. Hade jag däremot fått 100% på lönen hade jag funderat allvarligt på d... men nu inte en chans.
Så förstår delvis vad du menar. Men tror hans kontrakt betalar så bra.... att han skiter i vilket
Knappast så att han tripplar lönen i HV71.
Sen går det att argumentera för att det är större skillnad att tjäna 50k kontra 40k jämfört med 250 kontra 200. Livskvalitén skiljer sig inte nämnvärt mellan 200 och 250, dessutom betalar du betydligt mer i skatt på mellanskillnaden. 50k och 40k kan vara skillnaden mellan att precis ha råd med räkningarna till ett ganska drägligt liv.
Jag tror det är någonstans där skillnaden ligger mellan att spela i Luleå Hockey kontra HV71, men detta är antagligen till största del ett geografiskt beslut.
Dustin- Antal inlägg : 7191
Pontaking likes this post
RedigKarl- Antal inlägg : 30
Kneten likes this post
Dilox- Antal inlägg : 742
Dustin skrev:lhffan skrev:Pengar är inte allt i livet men det är skillnad på 100 lax i månaden och det trippla. Hv är välkända att överbetala... lika som lule.
Knappast så att han tripplar lönen i HV71.
Sen går det att argumentera för att det är större skillnad att tjäna 50k kontra 40k jämfört med 250 kontra 200. Livskvalitén skiljer sig inte nämnvärt mellan 200 och 250, dessutom betalar du betydligt mer i skatt på mellanskillnaden. 50k och 40k kan vara skillnaden mellan att precis ha råd med räkningarna till ett ganska drägligt liv.
Jag tror det är någonstans där skillnaden ligger mellan att spela i Luleå Hockey kontra HV71, men detta är antagligen till största del ett geografiskt beslut.
Du tror att han hade tjänat 200k i månaden i Oskarshamn?
Det handlar med all säkerhet om cirka tredubbla lönen i HV, plus att han får tävla mot dom bästa lagen i Sverige.
Det är verkligen helt oförståeligt att folk hävdar att han borde stannat kvar i IKO och spenderat sina sista år i andraligan samtidigt som han ger upp miljoner varje säsong.
CKa- Antal inlägg : 1359
lhffan and Kelkan like this post
jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Mr Bister- Antal inlägg : 1505
Mr Bister skrev:jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Jag vet åtminstone om en spelare som tackat nej pga klackens beteende under säsongen som var.
Sen är det förstås svårare att få hit spelare rent generellt, Luleå och Norrbotten är inget direkt trevligt ställe att bo på.
Hellcop- Antal inlägg : 590
Bra, spelare som är rädda för våra supportrar ska inte komma hit.Hellcop skrev:Mr Bister skrev:jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Jag vet åtminstone om en spelare som tackat nej pga klackens beteende under säsongen som var.
Sen är det förstås svårare att få hit spelare rent generellt, Luleå och Norrbotten är inget direkt trevligt ställe att bo på.
Blinders- Antal inlägg : 5258
pingu, Tony Moore, kokostrollet, LHF96, Pontaking, Kneten, Lehto and like this post
Blinders skrev:Bra, spelare som är rädda för våra supportrar ska inte komma hit.Hellcop skrev:Mr Bister skrev:jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Låter som ett jävla vekt skäl till att säga nej. Känns som att det är en spelare som hade vikt in kepsen många gånger på en säsong i så fall. Så det var kanske lika bra. Men vem är spelaren undrar man ju?
Tony Moore, Pontaking and Kneten like this post
Ruohomaa kanske? Han känns ju allmänt vek.Dilox skrev:Blinders skrev:Bra, spelare som är rädda för våra supportrar ska inte komma hit.Hellcop skrev:Mr Bister skrev:jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Låter som ett jävla vekt skäl till att säga nej. Känns som att det är en spelare som hade vikt in kepsen många gånger på en säsong i så fall. Så det var kanske lika bra. Men vem är spelaren undrar man ju?
Hellcop skrev:Mr Bister skrev:jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Det är väl jättebra isåfall. Spelare som inte vill ha engagerade fans eller bo här uppe är inte heller spelare vi vill ha på lönelistan.
Tony Moore likes this post
Pontaking, Småland and Sigge75 like this post
S*tans sk*t.Hellcop skrev:Jag vet åtminstone om en spelare som tackat nej pga klackens beteende under säsongen som var.Mr Bister skrev:jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Vi ha så många spelare som möjligt att välja bland, och det finns ingen anledning att lägga fälleben för oss själva.
Puckad- Antal inlägg : 11374
Blinders skrev:Bra, spelare som är rädda för våra supportrar ska inte komma hit.Hellcop skrev:Mr Bister skrev:jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Ingen är rädd för dem. Men en del av våra "supportrar" är ett jävla pack och fullt förståeligt att vissa inte vill spela för "deras" lag.
Denna grupp saboterar absolut för hela föreningen.
Lulefan- Antal inlägg : 2285
Puckad and Stålis16 like this post
Puckad skrev:S*tans sk*t.Hellcop skrev:Jag vet åtminstone om en spelare som tackat nej pga klackens beteende under säsongen som var.Mr Bister skrev:jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Vi ha så många spelare som möjligt att välja bland, och det finns ingen anledning att lägga fälleben för oss själva.
Så ni tror på fullaste allvar att spelare har varit sugna på att komma hit men allt har fallit på att ståplats haft en banderoll mot en spelare och banderoller som kräver sportchefens avgång?
pingu, Småland and RedigKarl like this post
Har också hört att det är en spelare som tackat nej pga hur supportrar betett sig, jag tror iofs att de hade mer med Isac Brännström incidenten att göra snarare än banderoller på stå, men visst kanske de också väger in.CKa skrev:Puckad skrev:S*tans sk*t.Hellcop skrev:Jag vet åtminstone om en spelare som tackat nej pga klackens beteende under säsongen som var.Mr Bister skrev:jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Så ni tror på fullaste allvar att spelare har varit sugna på att komma hit men allt har fallit på att ståplats haft en banderoll mot en spelare och banderoller som kräver sportchefens avgång?
Lehto- Antal inlägg : 783
Lehto skrev:Har också hört att det är en spelare som tackat nej pga hur supportrar betett sig, jag tror iofs att de hade mer med Isac Brännström incidenten att göra snarare än banderoller på stå, men visst kanske de också väger in.CKa skrev:Puckad skrev:S*tans sk*t.Hellcop skrev:Jag vet åtminstone om en spelare som tackat nej pga klackens beteende under säsongen som var.Mr Bister skrev:jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Som sagt, bara bra att slippa dessa spelare ändå.
pingu likes this post
maffe87- Antal inlägg : 4
Spåren leder mot finska ligan så att säga
lhffan and Tobbebias88 like this post
Lulefan skrev:Blinders skrev:Bra, spelare som är rädda för våra supportrar ska inte komma hit.Hellcop skrev:Mr Bister skrev:jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Ingen är rädd för dem. Men en del av våra "supportrar" är ett jävla pack och fullt förståeligt att vissa inte vill spela för "deras" lag.
Denna grupp saboterar absolut för hela föreningen.
Sådana supportrar finns i alla klubbar. Det säger jag inte i ett försök att försvara dem. Sedan är det väldigt märkligt om en spelare blir skitnödig av vad ett par rötägg gör. Banderoller kan man använda men man ska inte gå hem till spelare. Där går en tydlig gräns för vad som är olämpligt beteende. Hursomhelst ska inte detta påverka valet av klubb eller åtminstone vara långt ner på listan. Väldigt långt ner.
Kneten- Antal inlägg : 248
CKa skrev:Hellcop skrev:Mr Bister skrev:jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Det är väl jättebra isåfall. Spelare som inte vill ha engagerade fans eller bo här uppe är inte heller spelare vi vill ha på lönelistan.
Jag håller med, faktum kvarstår dock att det geografiska läget ställer till det.
Sen vet jag inte hur engagerad man ska vara för att besöka spelare i hemmet, så att säga.
Hellcop- Antal inlägg : 590
Puckad likes this post
https://www.eliteprospects.com/player/19426/markus-granlund
skuggansfru- Antal inlägg : 22
Fast det bestämmer inte du. (eller jag, för den delen.)CKa skrev:Lehto skrev:Har också hört att det är en spelare som tackat nej pga hur supportrar betett sig, jag tror iofs att de hade mer med Isac Brännström incidenten att göra snarare än banderoller på stå, men visst kanske de också väger in.CKa skrev:Puckad skrev:S*tans sk*t.Hellcop skrev:Jag vet åtminstone om en spelare som tackat nej pga klackens beteende under säsongen som var.Mr Bister skrev:jag tror faktiskt att LHF har svårt att attrahera spelare p.g.a många orsaker bl.a nedgående spiral, ligger ocentralt till, dålig PR i media, kanske också Bulans spelsystemDilox skrev:Det är så jävla tyst att man börjar undra vad som pågår.... Är det inget alls på gång eller har man lyckats täppa till alla ryktesluckor?
Som sagt, bara bra att slippa dessa spelare ändå.
Men att tycka att man själv, eller fansen, ska kunna agera hursomhelst utan att det påverkar saker är världsfrånvänt.
Bara för att dessa 'fans' inte orkar tänka längre än näsan räcker så betyder inte det att det är spelarens fel om de väljer ett annat attraktivt bud.
Vi tar ju kontinuerligt upp att det är svårt att få spelare hit, i det perspektivet finns det ingen anledning ska vi acceptera att en del av fansen gör detta annu svårare!
Puckad- Antal inlägg : 11374
skuggansfru skrev:Markus Granlund lämnar Lugano, luleå har varit intresserade förr. Vågar man hoppas att han är topp-centern som luleå är nära enligt kuriren?
Dock så verkar inte Lugano se honom som center
"Markus Granlund will not stay with us for two reasons: one is that we don't know what will become of Thürkauf, who may return to America. And the other is that talking with the staff we decided that we will need a centerman instead of a winger," Hnat Domenichelli, team manager of HC Lugano, discloses in RSI's Domenica Sportiva.
Jonsey78- Antal inlägg : 104
Nej möjligen finns han på listan men någon center är han inte!skuggansfru skrev:Markus Granlund lämnar Lugano, luleå har varit intresserade förr. Vågar man hoppas att han är topp-centern som luleå är nära enligt kuriren?
Vilka centrar i Finland kan man klassa som toppcenter?NallePhu skrev:Ser man på en ny toppcenter på g in...
Den som vill hitta han söker utan frågaRedigKarl skrev:Vilka centrar i Finland kan man klassa som toppcenter?NallePhu skrev:Ser man på en ny toppcenter på g in...
NallePhu skrev:Nej möjligen finns han på listan men någon center är han inte!skuggansfru skrev:Markus Granlund lämnar Lugano, luleå har varit intresserade förr. Vågar man hoppas att han är topp-centern som luleå är nära enligt kuriren?
Öh jo det är han.
Blinders- Antal inlägg : 5258
Kneten likes this post
Och vilka spår leder mot finska ligan??RedigKarl skrev:Vilka centrar i Finland kan man klassa som toppcenter?NallePhu skrev:Ser man på en ny toppcenter på g in...
Serkan122- Antal inlägg : 3230
RedigKarl likes this post
Varför bara inte säga om du hört något?NallePhu skrev:Den som vill hitta han söker utan frågaRedigKarl skrev:Vilka centrar i Finland kan man klassa som toppcenter?NallePhu skrev:Ser man på en ny toppcenter på g in...
Öh nej han har gått på wingen så dags du börjar kolla saker bättre innan du yppar dig en smula.....CKa skrev:NallePhu skrev:Nej möjligen finns han på listan men någon center är han inte!skuggansfru skrev:Markus Granlund lämnar Lugano, luleå har varit intresserade förr. Vågar man hoppas att han är topp-centern som luleå är nära enligt kuriren?
Öh jo det är han.
Han centrade både i Calgary och Vancouver så nog funkar han säkert som center hos LHFNallePhu skrev:Öh nej han har gått på wingen så dags du börjar kolla saker bättre innan du yppar dig en smula.....CKa skrev:NallePhu skrev:Nej möjligen finns han på listan men någon center är han inte!skuggansfru skrev:Markus Granlund lämnar Lugano, luleå har varit intresserade förr. Vågar man hoppas att han är topp-centern som luleå är nära enligt kuriren?
Öh jo det är han.
icemask- Antal inlägg : 4174
Puckad and Delfinenz like this post
Sida 12 av 20 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20
» Silly Season och Namedropping 2024/2025, Del 4
» Silly Season och Namedropping 2024/2025, Del 1
» Silly Season och Namedropping 2025/2026
» Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 7