David Granberg
+10
Kneten
Serkan122
Tony Moore
Bros!
SatanicPanic
Jokerman ll
Blinders
Dustin
Jonken
Snikne Ville
14 posters
Sida 1 av 1
David Granberg
Verkar inte ha startats någon tråd tidigare. Klart bästa insatsen i a-lagströjan även om hans line hade det rätt kämpigt inledningsvis. Kul att se!
Snikne Ville- Antal inlägg : 6525
Tony Moore and Puckad like this post
Sv: David Granberg
Håller med. David slet -och tog för sig bra i alla moment där ute. Såg trygg och bekväm ut. RIKTIGT GLÄDJANDE och se!
-Fifteen!!!!
-Fifteen!!!!
Jonken- Antal inlägg : 7057
Mycket klok spelare. Trevligt om vi skulle lyckas fostra fram en bra tvåvägscenter som blir kvar hos oss. Långt kvar så klart men otroligt mogen i sitt spel.
Dustin- Antal inlägg : 7168
LulefanGBG and Lulejoe like this post
Hedqvist - Granberg - Wozniak
Är en väldigt välkomponerad kedja, hoppas vi får se den nästa säsong!
Är en väldigt välkomponerad kedja, hoppas vi får se den nästa säsong!
Blinders- Antal inlägg : 5245
pingu, Tony Moore, Kneten and Lulejoe like this post
Jokerman ll- Antal inlägg : 1466
Vad är det som är så äntligen med det? Självgoda pitebor klarar vi oss utanJokerman ll skrev:Äntligen har vi en Piteå-spelare i laget.
SatanicPanic- Antal inlägg : 791
Bros!- Antal inlägg : 32
Jodå det var ett skämt mest menat emot "pite patriotismen!" Som är löjeväckandeBros! skrev:Historiskt sett har Pitespelarna varit för jäkla bra i Lule.
SatanicPanic- Antal inlägg : 791
Bros! likes this post
Besitter ett högt hockey-IQ som 19-åring och smällde ikväll in sitt första SHL-mål som om det var den enklaste sak i världen…hoppas han fick med sig pucken hem
Granberg skiner av lycka.
– Jag försöker bara njuta av det varje dag. Jag lever mitt bästa liv just nu, jag har slutat skolan och bara spelar hockey.
Mamma, pappa och morbror Micke är i Spanien och firar pappas 50-årsdag. De missade något, säger Granberg och ler.
https://kuriren.nu/sport/ishockey/artikel/granbergs-magiska-kvall-jag-lever-mitt-basta-liv-just-nu/rkv9oqmj
– Jag försöker bara njuta av det varje dag. Jag lever mitt bästa liv just nu, jag har slutat skolan och bara spelar hockey.
Mamma, pappa och morbror Micke är i Spanien och firar pappas 50-årsdag. De missade något, säger Granberg och ler.
https://kuriren.nu/sport/ishockey/artikel/granbergs-magiska-kvall-jag-lever-mitt-basta-liv-just-nu/rkv9oqmj
Blitzwagen likes this post
https://www.luleahockey.se/article/q8qask9-30c4d/view
Serkan122- Antal inlägg : 3208
Tony Moore, Donowitz, Kneten and SatanicPanic like this post
Kul för David! Hoppas han slår igenom ordentligt den här säsongen.
Kneten- Antal inlägg : 248
Det kommer att bli bra det här
Bamsefar- Antal inlägg : 12230
Dessvärre ingen gamechanger, lite brunkvibbar...Varför bara grovjobbare på långa kontrakt? Se Einar.
Kiruna- Antal inlägg : 58
Kiruna skrev:Dessvärre ingen gamechanger, lite brunkvibbar...Varför bara grovjobbare på långa kontrakt? Se Einar.
Tycker David besitter ett fint tvåvägsspel. Potential att bli en stabil andra/tredjecenter på SHL-nivå. Typ en Pär Lindholm fast för vårat gäng. Lång väg kvar dit men tycker han känns otroligt intressant.
Dustin- Antal inlägg : 7168
Bamsefar, Tony Moore, Kneten, storeken and Tobbebias88 like this post
Vi är nog ganska många som har en helt annan uppfattning och vem vet, kanske du också får en helt annan uppfattning efter några fler matcher.Kiruna skrev:Dessvärre ingen gamechanger, lite brunkvibbar...Varför bara grovjobbare på långa kontrakt? Se Einar.
Det är en ung norrbottnisk spelare som har mycket på pluskontot redan nu.
Berglund/Granberg har inte varit inne på nått mål i BP än…
Bamsefar and Kneten like this post
Finns väl inget negativt att säga om detta kontrakt. Stor potential, liten peng. Kommer som minst vara en nyttig och billig spelare i fjärdelinan/som trettonde de närmsta åren. I bästa fall tar han större kliv än så! URTYPEN av spelare Luleå borde ge de sista forwardsplatserna till. Mycket bra.
Dentos- Antal inlägg : 894
Tony Moore, Dustin, LulefanGBG, Kneten and storeken like this post
"..– Att göra det bra defensivt är mitt fokus. Precis som förra säsongen. Fast jag försöker köra och ta chanserna jag får offensivt."...Dustin skrev:Kiruna skrev:Dessvärre ingen gamechanger, lite brunkvibbar...Varför bara grovjobbare på långa kontrakt? Se Einar.
Tycker David besitter ett fint tvåvägsspel. Potential att bli en stabil andra/tredjecenter på SHL-nivå. Typ en Pär Lindholm fast för vårat gäng. Lång väg kvar dit men tycker han känns otroligt intressant.
Då var den sviten spräckt, snyggt PP mål av Leksand- Lang ass av Hrivik.Jokerman ll skrev:Vi är nog ganska många som har en helt annan uppfattning och vem vet, kanske du också får en helt annan uppfattning efter några fler matcher.Kiruna skrev:Dessvärre ingen gamechanger, lite brunkvibbar...Varför bara grovjobbare på långa kontrakt? Se Einar.
Det är en ung norrbottnisk spelare som har mycket på pluskontot redan nu.
Berglund/Granberg har inte varit inne på nått mål i BP än…
Men det kan man ta när man vinner med 5-1!
David Granberg.. Vad ska man säga, grabben går från klarhet till klarhet, inte 20 år fyllda och så mogen i sitt spel.
Dessutom stor, stark och hyfsad på rören, fortsätter utvecklingen som början på den här säsongen får vi vara glada att ha honom i LHF max 2 säsonger till innan det bär iväg över atlanten.
Jag ser i David en framtida center som är stark på puck, hård, oöm, pudelklok puckfördelare som kan göra mål.
Kaptensämne och ovärdelig i ett lag.
(Påminner om Mikael Backlund som just landat 1000 NHL matcher).
Dessutom stor, stark och hyfsad på rören, fortsätter utvecklingen som början på den här säsongen får vi vara glada att ha honom i LHF max 2 säsonger till innan det bär iväg över atlanten.
Jag ser i David en framtida center som är stark på puck, hård, oöm, pudelklok puckfördelare som kan göra mål.
Kaptensämne och ovärdelig i ett lag.
(Påminner om Mikael Backlund som just landat 1000 NHL matcher).
Bamsefar, LulefanGBG and Kneten like this post
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet