2023-03-26, SM-kvartsfinal 6, Luleå - Växjö
+44
GustenA
Hedanders
Snikne Ville
Braun
håkke
Kanellängd
Lajon
farre
PM
MickkeJ
LHF96
Dundernisse
DaVoc
BulanFanClub
Taabe
Pontaking
rasbiologen
tibet
Flippass
Kneten
Hankburger
SatanicPanic
chiII
Norlin
Mange
Donten_
Bamsefar
Jonken
Tony Moore
Joope
Blinders
Donowitz
JuniorX
Serkan122
Småland
NallePhu
Dustin
Lars158
Burskydd
Puckad
Pajala
Jojjan
Urken
Admin
48 posters
Sida 8 av 8
Sida 8 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: 2023-03-26, SM-kvartsfinal 6, Luleå - Växjö
Lasse Proppmätt skrev:HycklareDustin skrev:Man har lite smått tvivlat på Bulan stundtals under säsongen. För mig är det som bortblåst.
Äh, man får ändra sig. Är väl dessutom bara stort av en att kunna erkänna sitt fel.
Tycker själv att resultatet, med den trupp Bulan och Stridh nu förfogar över, talar för sig självt.
Donowitz- Antal inlägg : 4312
Kneten likes this post
Lasse Proppmätt skrev:HycklareDustin skrev:Man har lite smått tvivlat på Bulan stundtals under säsongen. För mig är det som bortblåst.
Man är snarare en idiot om man aldrig kan ändra sig. Sen har jag inte varit en av de som velat sparka Bulan, bara vissa stunder under säsongen har funderingar kommit ifall spelarna haft förtroendet för honom. Med tanke på hur alla spelar efter gameplan just nu är det uppenbart att så är fallet. Så de små tvivel jag stundtals haft är bortblåsta.
Men låt mig gissa, du ändrar aldrig ståndpunkt i någonting utifrån hur saker och ting utvecklas?
Dustin- Antal inlägg : 7169
Donowitz and Kneten like this post
Ny vinkel på målfirandet:
https://twitter.com/Zelolule/status/1640239466525732865?s=20
Manuel Ågren ”brydde sig inte”, jo visst. Totalt förnedrad.
Tack Leo.
https://twitter.com/Zelolule/status/1640239466525732865?s=20
Manuel Ågren ”brydde sig inte”, jo visst. Totalt förnedrad.
Tack Leo.
Dustin- Antal inlägg : 7169
Tony Moore and håkke like this post
Dustin skrev:Lasse Proppmätt skrev:HycklareDustin skrev:Man har lite smått tvivlat på Bulan stundtals under säsongen. För mig är det som bortblåst.
Man är snarare en idiot om man aldrig kan ändra sig. Sen har jag inte varit en av de som velat sparka Bulan, bara vissa stunder under säsongen har funderingar kommit ifall spelarna haft förtroendet för honom. Med tanke på hur alla spelar efter gameplan just nu är det uppenbart att så är fallet. Så de små tvivel jag stundtals haft är bortblåsta.
Men låt mig gissa, du ändrar aldrig ståndpunkt i någonting utifrån hur saker och ting utvecklas?
Jodå det gör jag väldigt ofta men jag VET hur hockey funkar och att det är MÄNNISKOR vi snackar om inte robotar som i ett TV-spel
Och att det sitter MENTALT hos spelarna kolla vad vi gör nu med ett sargat lag vi har som Ola sagt knappt förlorat sen han kom och vi vann även eller spelade oavgjort under 60 min även före hans ankomst.
Man bygger självförtroende genom att vinna tillsammans lika mycket som man tappar självförtroende genom att förlora flera matcher i rad
Där har jag min egen lilla analys man har inte varit tillräckligt ödmjuk inget nytt fenomen i LHF det har funnits sedan 80 talets början
Det är bara läsa div spelar intervjuer när vi gick kräftgång
Vi kan bättre
Vi borde vunnit men det grinar emot nu
Och efter en av få vinster under kräftgången kunde det låta så här "det är så här vi ska spela egentligen" varpå man går ut och inte alls spelar så matchen efteråt.
M.a.o så var man inte tillräckligt ödmjuk
Och under kräftgången så fuskade man rätt rejält i detaljerna i spelet framförallt backcheckingen och i den viktiga forechecken var det allt annat än synkat
Och spelet tillsammans mellan backar och forwards i egna zonen var ju rena hönsgården stundtals och det är knappast vad vi varit vana att se under Stridh's ledning
Lasse Proppmätt- Antal inlägg : 2144
Slutspelstider = Underbart pic.twitter.com/xgTDmShtbu
— C More Hockey (@cmorehockey) March 26, 2023
Den passar Tyrre som hand i handske, men varför är NFL-laget Raiders logga med?Jonken skrev:DEN fanan är ju bara för FÖR JÄVLA TRÄFFSÄKER! Man önskar ju att de sålde den i Luleå Hockeys suovenir butik..Lars158 skrev:Modell T-21
Dom gjorde ju reklam i hallen såg jag.
Polyfemos- Antal inlägg : 1746
Ingen aning. Kanske målad över någon orginal Raiders -lapp. -Who cares: Den är hur som helt jäkligt cool.Polyfemos skrev:Den passar Tyrre som hand i handske, men varför är NFL-laget Raiders logga med?Jonken skrev:DEN fanan är ju bara för FÖR JÄVLA TRÄFFSÄKER! Man önskar ju att de sålde den i Luleå Hockeys suovenir butik..Lars158 skrev:Modell T-21
Dom gjorde ju reklam i hallen såg jag.
Jag skulle inte vilja stå och baka puck vid planket; när 'Tyrre' har sikttat in sig -och är på väg över tekningscirklarna. -BOOM! Sen kan man som motståndarhockeyspelare låssas som att det inte gör ont -eller 'tär' någonting på dem. -Men tjena!
'Tyrre' är som jävla T21 personifierad när han kommer. Och det är inte fult; det bara skakar i hela hallen -vare sig han träffar eller inte. SISU!
Jonken- Antal inlägg : 7057
Vi tar det väl en gång till, smakar lika bra som igår.
Nu går det fort! Det är kvitterat i Norrbotten pic.twitter.com/E6hkDgz6aT
— C More Hockey (@cmorehockey) March 26, 2023
Tyrväinen gör mål i spel fem mot tre för @LuleaHockey som har vänt underläge till ledning! #LHFVLH #SHL #twittpuck #ishockey #svsshl pic.twitter.com/8DTEMhSwmT
— SHL.se (@SHLse) March 26, 2023
Sida 8 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Liknande ämnen
» 2023-03-16, SM-kvartsfinal 1, Växjö - Luleå
» 2023-03-18, SM-kvartsfinal 2, Luleå - Växjö
» 2023-03-20, SM-kvartsfinal 3, Växjö - Luleå
» 2023-03-22, SM-kvartsfinal 4, Luleå - Växjö
» 2023-03-24, SM-kvartsfinal 5, Växjö - Luleå
» 2023-03-18, SM-kvartsfinal 2, Luleå - Växjö
» 2023-03-20, SM-kvartsfinal 3, Växjö - Luleå
» 2023-03-22, SM-kvartsfinal 4, Luleå - Växjö
» 2023-03-24, SM-kvartsfinal 5, Växjö - Luleå