Linus Klasen
+115
kokostrollet
Dundernisse
Norrlandstoken
Vexet
delpiero
oggskar
GrodanBoll
Hankburger
Dustin
Lehto
Pontaking
Rikky
Jonken
Dilox
Dentos
Tony Moore
Puckad
Jokerman
Sportchefen #2
GustenA
Tackleberry
Wolfhunter
Blinders
rasbiologen
Sir Prozac
NilsOskar
farsan
Diktatorn
Lillajag
Hedanders
Antwon
Mr Bister
Ivanhoe
johan74
KaptenBlodskelett
delphi
Monco
JohanO
ski3r
MiCCe
LinusTheMinus
Hellcop
Björnkäften
Groggen79
Patrik82
nummer 17
Erilk
JuniorX
Kagen
LHF96
Micke80
Kapten Haddock
LubosC
Högljudd
Kallepedal
ollle
icemask
kniba
Lasse Proppmätt
Tigerman
amarule
MrA
Gera
rumpztr
Lulefan
Daddeh4724
Mickeee
Lajon
Donowitz
stormvägen
Ingemar
Slapshot
MRGHOST
Zeth
farre
storstruten
Bamsefar
BodenSwe
Purre
Pajala
knutten
hokkzorz
LuleåWinston
Norlin
Rönken
CKa
MickkeJ
kralle
apa19
Dave Rock
Sundance Kid
Old Brooklyn
pingu
Urken
Redbear
Lars158
Zeb Macahan
UnSaccoDiSoldi
NallePhu
tibet
Chris Hendrix
Mange
storraggarn
Rayko
Johan__
elmo blues
Badsanta
LulefanGBG
Larry David
Beast.
FruktHamster
Dalle
Snikne Ville
Salle
119 posters
Sida 10 av 15
Sida 10 av 15 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15
Sv: Linus Klasen
JuniorX skrev:Bamsefar skrev:Hål i OstenNorlin skrev:Groggen79 skrev:Redbear skrev:Hörde detta för ganska längesedan. En kompis som pratat med Hedman som hade sagt att han kan vara aktuell för nästa säsong...
Detta låter ju intressant. Hoppas verkligen Klasen (eller hans fru/sambo) tröttnat på livet i Schweiz.
Vilken grej det vore att få tillbaka Klasen...
Vafan har Schweiz som inte Lule har?
Hu!
NallePhu- Antal inlägg : 18671
Börjar tro mer och mer att osten kommer göra ett byte rajala mot klasen till nästa år. Smakar otroligt bra isåfall!
Björnkäften- Antal inlägg : 564
För att han vet var han har er lättlurade?
Rönken- Antal inlägg : 17811
Visst skulle det smaka mumma om Klasen kom tillbaka till nästa säsong, Men ska man vara lite i verkligheten så är känslan att den % är låg att han kommer!
Måste vara ngt med det sociala tex som kan göra att han lämnar Lugano & NLA för spel i Luleå!
Måste vara ngt med det sociala tex som kan göra att han lämnar Lugano & NLA för spel i Luleå!
Urken skrev:https://www.instagram.com/p/BBsmKpzD7QQ/?taken-by=86lk
För de som undrar.
Du och Röde alltså? Som att själa godis från barn
Det är ju klappat och klart - det ser väl alla det?Rönken skrev:Urken skrev:https://www.instagram.com/p/BBsmKpzD7QQ/?taken-by=86lk
För de som undrar.
Du och Röde alltså? Som att själa godis från barn
Haha, ja han kanske retas.... ELLER så har han träffat Osten i smyg nu när han är i Sverige
Redbear- Antal inlägg : 6780
Hmm! Frågan är om han retas eller om det är hans sätt att tala om att han är på väg tillbaka till Luleå. Han är ju naturligtvis fullt medveten om att fotot kommer få genomslagskraft.
nummer 17- Antal inlägg : 1214
Men för helvete. Jag har inte sovit på nästan en vecka, och nu lär det ju inte bli av i natt heller.
KaptenBlodskelett- Antal inlägg : 2848
KaptenBlodskelett skrev:Men för helvete. Jag har inte sovit på nästan en vecka, och nu lär det ju inte bli av i natt heller.
Bara ett fåtal nätter kvar nu, fönstret stänger ju snart - varför slösa tid på något så pass oviktigt som sömn?
Bättre en god natts sömn så man orkar med detta Klasen gate DramaRönken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Men för helvete. Jag har inte sovit på nästan en vecka, och nu lär det ju inte bli av i natt heller.
Bara ett fåtal nätter kvar nu, fönstret stänger ju snart - varför slösa tid på något så pass oviktigt som sömn?
Haha, jo, jag är bara inte så bra på det där med sömn.NallePhu skrev:Bättre en god natts sömn så man orkar med detta Klasen gate DramaRönken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Men för helvete. Jag har inte sovit på nästan en vecka, och nu lär det ju inte bli av i natt heller.
Dra i dig byx ljummen kosken så ska du se sömnen kommerKaptenBlodskelett skrev:Haha, jo, jag är bara inte så bra på det där med sömn.NallePhu skrev:Bättre en god natts sömn så man orkar med detta Klasen gate DramaRönken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Men för helvete. Jag har inte sovit på nästan en vecka, och nu lär det ju inte bli av i natt heller.
Då blir jag bara piggare...NallePhu skrev:Dra i dig byx ljummen kosken så ska du se sömnen kommerKaptenBlodskelett skrev:Haha, jo, jag är bara inte så bra på det där med sömn.NallePhu skrev:Bättre en god natts sömn så man orkar med detta Klasen gate DramaRönken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Men för helvete. Jag har inte sovit på nästan en vecka, och nu lär det ju inte bli av i natt heller.
Säga vad man vill om Klasen men det är en skön kille. Media kommer få många artiklar skrivna av sig själv och vi fans kommer få många skratt. Sen skadar det ju inte heller att han kan bjuda på en godbit eller två i PP.
..nu gick jag visst händelserna i förväg men vore otroligt kul om han spelade i luleåtråjan igen.
..nu gick jag visst händelserna i förväg men vore otroligt kul om han spelade i luleåtråjan igen.
Kagen- Antal inlägg : 1776
KaptenBlodskelett skrev:Då blir jag bara piggare...NallePhu skrev:Dra i dig byx ljummen kosken så ska du se sömnen kommerKaptenBlodskelett skrev:Haha, jo, jag är bara inte så bra på det där med sömn.NallePhu skrev:Bättre en god natts sömn så man orkar med detta Klasen gate DramaRönken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Men för helvete. Jag har inte sovit på nästan en vecka, och nu lär det ju inte bli av i natt heller.
Gör som Urken då? Hembränt tills du stupar.
Spriten stupar innan mig.Rönken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Då blir jag bara piggare...NallePhu skrev:Dra i dig byx ljummen kosken så ska du se sömnen kommerKaptenBlodskelett skrev:Haha, jo, jag är bara inte så bra på det där med sömn.NallePhu skrev:Bättre en god natts sömn så man orkar med detta Klasen gate DramaRönken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Men för helvete. Jag har inte sovit på nästan en vecka, och nu lär det ju inte bli av i natt heller.
Gör som Urken då? Hembränt tills du stupar.
Enligt hyfsat säker källa är Klasen klar för oss till nästa säsong. Han har rätt typ på 8 av 10.
Postar det här, eftersom att det var när jag kollade på Klasens highlights som jag hittade denna match. Sicken kung han är! (highlights från den femte semifinalen mot Färjestad, 2013)
nummer 17 skrev:Enligt hyfsat säker källa är Klasen klar för oss till nästa säsong. Han har rätt typ på 8 av 10.
Isf lär det ju bli officiellt snart, NLA-lagen brukar ju inte vara rädda för att släppa övergångar mitt under säsongen...om sen Osten är sugen på det är ju en annan sak
#96- Antal inlägg : 2192
Visst NLA lagen brukar gå snabbt ut med saker och ting men jag tvivlar att Osten gör det, Möjligen om vi är i en ev final och boosta publiken att Klasen är klar utöver det så är det efter säsong på en större PK!#96 skrev:nummer 17 skrev:Enligt hyfsat säker källa är Klasen klar för oss till nästa säsong. Han har rätt typ på 8 av 10.
Isf lär det ju bli officiellt snart, NLA-lagen brukar ju inte vara rädda för att släppa övergångar mitt under säsongen...om sen Osten är sugen på det är ju en annan sak
Det avgörande målet gör mig andfådd och vimmelkantig varje gång. Vilken bra start på dagen, tack!Urken skrev:Postar det här, eftersom att det var när jag kollade på Klasens highlights som jag hittade denna match. Sicken kung han är! (highlights från den femte semifinalen mot Färjestad, 2013)
Är karln i byn nu eller? Illvilliga figurer påstår sig ha sett honom stryka omkring Arctic Thai eller vad det nu heter.
Hellcop- Antal inlägg : 590
Med tanke på att han spelar med Tre Kronor i Sthlm om en kvart känns det långsökt..Hellcop skrev:Är karln i byn nu eller? Illvilliga figurer påstår sig ha sett honom stryka omkring Arctic Thai eller vad det nu heter.
Snikne Ville- Antal inlägg : 6528
Snikne Ville skrev:Med tanke på att han spelar med Tre Kronor i Sthlm om en kvart känns det långsökt..Hellcop skrev:Är karln i byn nu eller? Illvilliga figurer påstår sig ha sett honom stryka omkring Arctic Thai eller vad det nu heter.
haha det kan man säga.
Hellcop- Antal inlägg : 590
Snikne Ville skrev:Med tanke på att han spelar med Tre Kronor i Sthlm om en kvart känns det långsökt..Hellcop skrev:Är karln i byn nu eller? Illvilliga figurer påstår sig ha sett honom stryka omkring Arctic Thai eller vad det nu heter.
Finns väl jetflygplan
Eller bilar av märket DeLorean DMC-12
LinusTheMinus- Antal inlägg : 1
Klasen ser onekligen fit ut. Samma form som senaste säsongen i Luleå eller t.o.m. något rappare.
LinusTheMinus skrev:Eller bilar av märket DeLorean DMC-12
Tror Klasen, Fransson, Cervenka, Näkyvä och Omark tog en lunch ihop på Arctic Thai för att diskutera hur de ska lägga upp Luleås spel i PP nästa år. Just sayin.......
MiCCe- Antal inlägg : 159
Nu svamlar du. Det var inte Fransson, det var Gunderson.MiCCe skrev:
Tror Klasen, Fransson, Cervenka, Näkyvä och Omark tog en lunch ihop på Arctic Thai för att diskutera hur de ska lägga upp Luleås spel i PP nästa år. Just sayin.......
ski3r- Antal inlägg : 1992
http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2016/02/13/nu-uppvaktas-zackrisson-av-toppklubb/
Tillfällighet knappast börjar tror att Klasen sagt han lämnar efter denna säsong åt Lugano och då vill dem ha in Zacke från SAIK!
Tillfällighet knappast börjar tror att Klasen sagt han lämnar efter denna säsong åt Lugano och då vill dem ha in Zacke från SAIK!
http://mobil.kuriren.nu/sport/klasen-pa-vag-mot-ny-final-8788051.aspx
Redbear- Antal inlägg : 6780
Hoppas han får vinna titeln och sedan kommer "hem". Borde vara mission accomplished efter det i NLA.
Donowitz- Antal inlägg : 4312
Klasen kung i första finalen, Lugano-Bern. Tre poäng av Huddinges Buré. pic.twitter.com/8pGlX3qiLY
— Tomas Ros (@Rosenrasande) 3 april 2016
Här finns highlights:
http://www.blick.ch/sport/eishockey/nla/hc-lugano-sc-bern-id4855634.html#data_player_fwid7
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/ovrigaligor/article22619582.ab
"Tror jag"
"Tror jag"
CKa- Antal inlägg : 1359
Jag parafraserar: "Jag blir kvar ett år till, tror jag"
JohanO- Antal inlägg : 814
Jahapp, där dödade han det ryktet ganska effektivt. Riktigt synd, jag trodde faktiskt ett tag att det var möjligt.
ski3r skrev:Jahapp, där dödade han det ryktet ganska effektivt. Riktigt synd, jag trodde faktiskt ett tag att det var möjligt.
Vad skulle han annars säga då han står på isen i den tröja han har kontrakt med?
Tycker snarare "tror jag" är mycket bra.
CKa- Antal inlägg : 1359
Då tolkar vi hans svar rätt olika helt enkelt.CKa skrev:ski3r skrev:Jahapp, där dödade han det ryktet ganska effektivt. Riktigt synd, jag trodde faktiskt ett tag att det var möjligt.
Vad skulle han annars säga då han står på isen i den tröja han har kontrakt med?
+1.CKa skrev:ski3r skrev:Jahapp, där dödade han det ryktet ganska effektivt. Riktigt synd, jag trodde faktiskt ett tag att det var möjligt.
nä, bara sluta drömma om klasen ... han är bara en fantasi.
Pajala- Antal inlägg : 18788
Spelare som är på väg att lämna säger nästan alltid "vi tar det efter säsongen", eller nåt liknande!
Inte spelare som står under kontrakt kommande sässe.nummer 17 skrev:Spelare som är på väg att lämna säger nästan alltid "vi tar det efter säsongen", eller nåt liknande!
Jag tolkar klippet som att Klasen iallafall inte är klar för oss, men att dörren inte är stängd än. Jag blev dock lite besviken av att se det. Men det är bara min spontana känsla. Håller tummarna.
Dentos- Antal inlägg : 894
Snikne Ville skrev:Inte spelare som står under kontrakt kommande sässe.nummer 17 skrev:Spelare som är på väg att lämna säger nästan alltid "vi tar det efter säsongen", eller nåt liknande!
Jo det har du rätt i. Glömde att han är kontrakterad.
Problemet är väl att om vi ska ha Klasen så är han antagligen rätt dyr och vi måste köpa ut honom. Visst, kanske kan vara värt, ser sjukt gärna Klasen spela med oss, men det är ju ändå en fråga om att inte bara kasta pengar utan att tänka.
Lulefan- Antal inlägg : 2285
Jag har för mig att Klasens kontrakt är på 2+2 och det betyder att han har rätt att lämna nu men om han ska lämna nästa år så måste han bli utköpt fast jag kanske minns fel eller så tolkar jag reglerna fel. Någon som har koll på hur kontrakt fungerar? Jag hoppas iallafall att han kommer hit nästa säsong. Vi behöver en som han som kan avgöra matcher på egen hand.
Monco- Antal inlägg : 336
Sida 10 av 15 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15
Sida 10 av 15
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet