Streama Luleås matcher från utlandet
4 posters
Sida 1 av 1
Streama Luleås matcher från utlandet
Yåw!
Hoppas det här är rätt tråd, annars ber jag om ursäkt, accepterar en åthutning och att tråden flyttas
Som rubriken säger kommer jag vara utomlands (Singapore) från mitten av september till mitten av oktober.
Som ni alla förstår har jag redan ångest över den dåliga timingen och antalet Luleåmatcher jag kommer att missa.
Någon här som bor utomlands och följer hockeyn eller vet av någon annan lösning? Gärna om man kan se matchen i repris då den asiatiska tidszonen är min ovän.
Om jag inte minns fel så streamar t.ex. Cmore inte utanför Sverige.
Hoppas det här är rätt tråd, annars ber jag om ursäkt, accepterar en åthutning och att tråden flyttas
Som rubriken säger kommer jag vara utomlands (Singapore) från mitten av september till mitten av oktober.
Som ni alla förstår har jag redan ångest över den dåliga timingen och antalet Luleåmatcher jag kommer att missa.
Någon här som bor utomlands och följer hockeyn eller vet av någon annan lösning? Gärna om man kan se matchen i repris då den asiatiska tidszonen är min ovän.
Om jag inte minns fel så streamar t.ex. Cmore inte utanför Sverige.
Daddeh4724- Antal inlägg : 28
Sv: Streama Luleås matcher från utlandet
Finns ju program och sätt göra så Cmore tror du är i sverige.
Cmore arkiverar ju matcherna så man i efterhand kan streama dom när man vill.
Hola är ett program jag brukar använda för att se sånt som är spärrat i Sverige men öppet för ... tex USA.
Finns bättre program och andra sätt fixa detta på men det tekniska är jag inte så insatt i.
Cmore arkiverar ju matcherna så man i efterhand kan streama dom när man vill.
Hola är ett program jag brukar använda för att se sånt som är spärrat i Sverige men öppet för ... tex USA.
Finns bättre program och andra sätt fixa detta på men det tekniska är jag inte så insatt i.
Lars158- Antal inlägg : 9805
Tack Lars158 för att du gett mig hopp om livet igen
Jag får kolla upp "Hola" eller liknande program för oavsett antalet paraplydrinkar (läs öl) i näven kommer jag sura utan hockeyn.
Vet du om kvaliteten är likadan (med snabbt Internet) som när man streamar Cmore i Sverige?
Jag får kolla upp "Hola" eller liknande program för oavsett antalet paraplydrinkar (läs öl) i näven kommer jag sura utan hockeyn.
Vet du om kvaliteten är likadan (med snabbt Internet) som när man streamar Cmore i Sverige?
https://www.luleahockeyforum.com/t878-viktigt-se-slutspelet-utomlands
Läs igenom dom inläggen där så har du en liten start.
Läs igenom dom inläggen där så har du en liten start.
Lars158- Antal inlägg : 9805
Ah hur lyckades jag missa den där tråden?! Ögnade ju igenom alla första sidor lite snabbt. Många bra tips i den där tråden...tackar så mycket
Installerade precis Hola för ipad och testade viaplay, funkar klockrent!
rumpztr- Antal inlägg : 93
Det låter kanon, rumpztr. Jag får testa Hola lite senare till veckan då jag har mer tid över. Hemskt glad över att man slipper följa hockeyn enbart via sociala medier som t.ex. kvällsblaskorna då man är utanför landet och ränner.
Så Hola finns för iPad? Måste jag dra ner då.
Rönken- Antal inlägg : 17811
Liknande ämnen
» Luleås matcharrangemang
» Luleås 4:e kedja?
» Från igelberg.se till dig
» Roliga anekdoter från H-läktaren
» Luleå hockey i Media 2023/2024
» Luleås 4:e kedja?
» Från igelberg.se till dig
» Roliga anekdoter från H-läktaren
» Luleå hockey i Media 2023/2024
Sida 1 av 1