Ett riktigt fan
2 posters
Sida 1 av 1
Ett riktigt fan
Gun Bäck 75, körde 120 mil – för att få se Luleå Hockeys premiär
Gun bor i Göteborg. Hennes barn (heder åt dem) började hålla på Luleå Hockey i början på 90-talet, intresset smittade och Gun var fast.
”– Det var för att de var så busiga”, säger Gun.
Gun var på plats när de vann guld 1996.
Nu är det dags igen tycker Gun.
Hon har åkt upp till Luleå under 20-årstid och sett hockey, nu kommer hon stanna och se fyra hemmamatcher: Timrå, Leksand, Färjestad,Skellefteå
Favoritspelare: Juhani Tyrväinen var favoriten och hon tycker det är synd att han inte är kvar längre men hon är glad över att Linus Omark, Erik Gustafsson och Joel Lassinantti finns kvar.
Jokerman ll- Antal inlägg : 1466
Bamsefar, Tony Moore, Jonken, LulefanGBG and Sigge75 like this post
Sv: Ett riktigt fan
Brukar träffa henne då och då på läktaren under match, mycket trevlig dam, verkligt engagerad som åker hit några ggr/säsong, lämnar gubben hemma..
"..Jag pratade med en väninna innan matchen i lördags, och hennes prat om att de hade haft problem under försäsongen gjorde mig nervös. De kändes också lite darriga efter det där tidigare målet. Fast det blev ju en underbar dag och jag känner mig mer avslappnad inför matchen mot Leksand, säger Gun Bäck – som deltog supportrarnas traditionsenliga marsch – och talar sig varm om stämningen i Coop Norrbotten Arena."...
"..Jag pratade med en väninna innan matchen i lördags, och hennes prat om att de hade haft problem under försäsongen gjorde mig nervös. De kändes också lite darriga efter det där tidigare målet. Fast det blev ju en underbar dag och jag känner mig mer avslappnad inför matchen mot Leksand, säger Gun Bäck – som deltog supportrarnas traditionsenliga marsch – och talar sig varm om stämningen i Coop Norrbotten Arena."...
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet