Mathias Bromé

+26
Pontaking
Småland
Dilox
Metheuz
Panikvärvning
Jojjan
Flippass
Donowitz
Burskydd
Mantz
KaptenBlodskelett
Kanellängd
Wolfhunter
Puckad
LetsGoLuleå
Kneten
Tony Moore
Snikne Ville
Dustin
Serkan122
Diktatorn
Redbear
Lehto
Dentos
Jonken
BulanFanClub
30 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Lehto fre 14 jun 2024, 17:39

My bad, men tur det finns några som förstår ändå.

Såklart menade jag att Örebro är totalt blåsta.

Lehto

Antal inlägg : 779
Join date : 18-01-02

LulefanGBG and Sigge75 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Diktatorn mån 22 jul 2024, 10:30

https://open.spotify.com/episode/0qvUAkaZa171DAKqWA4asL?si=qUdosEg8TpSxtvdRmUN21Q

En och en halv timmes snack med Bromé från Mars i år, precis innan petningen mot oss i slutspelet. Bland annat säger han att Asplöven var det bästa beslutet han tagit i karriären och att han trivdes väldigt bra där uppe. En del snack om kicken av Hedberg också som hintar om visst missnöje nu med facit i hand.

Diktatorn
Diktatorn

Antal inlägg : 682
Join date : 13-03-30

Lehto, Blitzwagen and Haparanda like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Tony Moore tis 06 aug 2024, 21:52

Bromés hyllning till Luleåpubliken: "Ett jävla tryck här inne"

...han har spelat i Coop Norrbotten Arena många gånger tidigare.
– Det har varit sjukt kul. Alltid fullt på matcherna – ett jävla tryck här inne.
Det ska bli kul att få ha dem i ryggen, istället för mot sig.
Mathias Bromé - Sida 2 Mb8610
Foto: Pär Bäckström / Frilans

– Jag vill vara en ledande spelare, en spelare som producerar. En spelare som man kan lita på i båda ändarna. Jag kan användas i alla situationer. Jag vill vara med och hjälpa laget att vinna.

https://kuriren.nu/sport/ishockey/artikel/bromes-hyllning-till-luleapubliken-ett-javla-tryck-har-inne/lw43pn7r
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7916
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Blitzwagen and Schladden like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Donowitz ons 07 aug 2024, 10:13

Ser riktigt taggad ut, lyser i ögonen. Bådar gott.
https://www.luleahockey.se/article/4fsashu-30c4d/view

Donowitz

Antal inlägg : 4265
Join date : 14-01-18
Ort : Stockholm

Redbear, Jonken, LulefanGBG, Pajala, Kneten, Lehto, Kanellängd and like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Tony Moore fre 23 aug 2024, 09:54

Riktigt positivt att höra efter 1a Kärpet matchen:
.."Jag kommer mer och mer och det känns jävligt kul att spela hockey igen."...
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7916
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Redbear, Jonken, kokostrollet, Pajala, Kneten, Blitzwagen, BulanFanClub and Kiruna like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Flippass sön 25 aug 2024, 10:34

Jag skulle gissa MB blir årets bästa värvning, passar bra in i spelsystemet också.

Flippass

Antal inlägg : 468
Join date : 22-05-04

LulefanGBG, Kneten and Serkan122 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Redbear mån 02 sep 2024, 14:29

https://www.youtube.com/watch?v=OytXAdC19C4
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6767
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Jojjan mån 02 sep 2024, 15:01

Jahapp, en riktigt lång rehabtid väntar säkerligen Bromé nu då det ska röntgas. Klantigt av Bulan att säga att det inte var något... slutar säkert med att han missar halva säsongen eller nåt skit

Jojjan

Antal inlägg : 400
Join date : 19-03-09

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Panikvärvning mån 02 sep 2024, 16:18

Jojjan skrev:Jahapp, en riktigt lång rehabtid väntar säkerligen Bromé nu då det ska röntgas. Klantigt av Bulan att säga att det inte var något... slutar säkert med att han missar halva säsongen eller nåt skit

Är det dina tankar efter att ha läst Bromés kommentar?

Panikvärvning

Antal inlägg : 551
Join date : 22-09-05

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Metheuz mån 02 sep 2024, 19:53

Jojjan skrev:Jahapp, en riktigt lång rehabtid väntar säkerligen Bromé nu då det ska röntgas. Klantigt av Bulan att säga att det inte var något... slutar säkert med att han missar halva säsongen eller nåt skit
Håll i hatten lite nu, "riktigt lång rehabtid" är inte direkt informationen som kablas ut. Tycker det låter rätt lindrigt och jag tror han kommer spela premiären, spelar väl inte så stor roll om man han vilar någon träningsmatch här i veckan.

Sportcheferna och tränarna har i samråd med den medicinska personalen enats om att undersöka skadan närmare.
– Han ska röntgas att slutet av veckan, säger Thomas Fröberg och tillägger:
– Det är bra kolla upp det, även han tycker det känns bättre, och är vid gott mod.

Det betyder att Mathias Bromé kommer missa försäsongsmatcherna Luleå Hockey har på torsdag och fredag.
– Det kan vara smart att avvakta, det är ju tre veckor kvar till premiären, så det är ingen stress, säger Mathias Bromé.

Det var i en duell med Frans Haara, åtta minuter in på försäsongsmatchen mot Skellefteå, som Mathias Bromé skada sig.
– Jag ramlade, lite olyckligt, och slog mig, säger han – utan att vilja berätta om det är i armen eller axeln som är problemet – och fortsätter:
– Man blir alltid orolig när något händer, och jag hann börja tänka, men när jag kom ut i omklädningsrummet fick vi ordning på det, så jag känner mig optimistisk.

När resten av laget tränade på Coop Norrbotten Arenas is var han och målvakten Matteus Ward i gymmet.

– Vi körde på rätt hårt, och kroppen svarade bra, men jag tar en dag i taget och vi får se hur det känns i morgon, säger Mathias Bromé.
Metheuz
Metheuz

Antal inlägg : 747
Join date : 15-09-16
Age : 38
Ort : Umeå

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Dilox tis 03 sep 2024, 14:46

Spontant låter det väl som att axeln kan ha ploppat ur led, och med "fick ordning på det" så lyckades man väl sätta tillbaka det. Men av säkerhets skull så kollar man upp så inget mer hände.

Dilox

Antal inlägg : 742
Join date : 14-02-11
Ort : Sundsvall

Dustin and Puckad like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av LetsGoLuleå tis 03 sep 2024, 15:47

Jojjan skrev:Jahapp, en riktigt lång rehabtid väntar säkerligen Bromé nu då det ska röntgas. Klantigt av Bulan att säga att det inte var något... slutar säkert med att han missar halva säsongen eller nåt skit

Så du menar alltså att bara för att man skall röntgas så innebär det lång rehabtid? Är det vad du vill komma fram till?

LetsGoLuleå

Antal inlägg : 392
Join date : 24-03-30
Ort : Amsterdam

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Småland tis 03 sep 2024, 17:26

Tror inte att axeln hoppade ur led, för om så var fallet skulle den röntgats direkt, även om den hoppat tillbaka. Man skulle aldrig vänta så här länge.
Småland
Småland

Antal inlägg : 911
Join date : 23-01-03
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Pontaking tis 03 sep 2024, 19:16

Småland skrev:Tror inte att axeln hoppade ur led, för om så var fallet skulle den röntgats direkt, även om den hoppat tillbaka. Man skulle aldrig vänta så här länge.

Absolut inte sant. Man röntgar i princip aldrig skador direkt eftersom svullnader behöver gå ned innan man kan göra det. Nu handlade det väl mest om att man diskuterade hur man skulle göra och en Axel ur led är faktiskt inte alltid man behöver röntga, mest om det hänt förut. Så jag tror man valde att avvakta hur det kändes efteråt innan man tog beslut om röntgen. Ser man bilderna är det ganska uppenbart att det faktiskt var det som hände.

Pontaking

Antal inlägg : 1327
Join date : 14-03-16

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Burskydd tis 03 sep 2024, 19:51

Jojjan skrev:Jahapp, en riktigt lång rehabtid väntar säkerligen Bromé nu då det ska röntgas. Klantigt av Bulan att säga att det inte var något... slutar säkert med att han missar halva säsongen eller nåt skit
Vilken sopa Du är.
Du är SAIK
SCHAS !!

Burskydd

Antal inlägg : 583
Join date : 22-02-17

Diktatorn likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Flippass tis 03 sep 2024, 21:26

Ojdå, påhopp redan innan första seriematchen, vart skall det här sluta?
Det positiva är väl att vi denna sässe kan klara oss utan en av de bättre över längre perioder utan att behöver sänka laget...
...inte för att för den skull måla fan på väggen.

Flippass

Antal inlägg : 468
Join date : 22-05-04

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Jojjan tis 03 sep 2024, 23:26

Burskydd skrev:
Jojjan skrev:Jahapp, en riktigt lång rehabtid väntar säkerligen Bromé nu då det ska röntgas. Klantigt av Bulan att säga att det inte var något... slutar säkert med att han missar halva säsongen eller nåt skit
Vilken sopa Du är.
Du är SAIK
SCHAS !!

Jag är absolut inte SAIK eller något annat hemskt, däremot en jäkligt orolig LHF supporter som pissat i motvind sen 96 😅
Om något kan gå dåligt för oss så fixar hockeygudarna det, varje jävla gång

Jojjan

Antal inlägg : 400
Join date : 19-03-09

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Monco tis 03 sep 2024, 23:29

Någon som är kunnig inom området? Hur länge blir man borta om det nu är så att den är/var ur led? Veckor? Månader?

Monco

Antal inlägg : 328
Join date : 15-04-02

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Jojjan tis 03 sep 2024, 23:47

Kanske kring 2 månader då man läser andra artiklar om hockeyspelare som slagit axeln ur led, men det behöver ju kanske inte vara så illa?

Jojjan

Antal inlägg : 400
Join date : 19-03-09

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Diktatorn tis 03 sep 2024, 23:52

Allt mellan 2 till 12 veckor av det jag kunnat läsa mig till ur olika sportartiklar
Diktatorn
Diktatorn

Antal inlägg : 682
Join date : 13-03-30

Monco likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Panikvärvning ons 04 sep 2024, 08:32

Jojjan skrev:
Burskydd skrev:
Jojjan skrev:Jahapp, en riktigt lång rehabtid väntar säkerligen Bromé nu då det ska röntgas. Klantigt av Bulan att säga att det inte var något... slutar säkert med att han missar halva säsongen eller nåt skit
Vilken sopa Du är.
Du är SAIK
SCHAS !!

Jag är absolut inte SAIK eller något annat hemskt, däremot en jäkligt orolig LHF supporter som pissat i motvind sen 96 😅
Om något kan gå dåligt för oss så fixar hockeygudarna det, varje jävla gång

Är detta säsongen du väljer att vara orolig?
Det handlar inte om någon oro, det verkar mer som att du går igång på att hitta negativa saker utan att ha någon koll på läget.

Det är bara att gå tillbaka till 2021 och kolla hur du sågade Omark totalt, sen råkade han sätta klubbrekord den säsongen. Du pratade samtidigt om nedflyttning och det blev en match ifrån guld.

Panikvärvning

Antal inlägg : 551
Join date : 22-09-05

Bamsefar, Diktatorn and LetsGoLuleå like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Småland ons 04 sep 2024, 11:48

Pontaking skrev:
Småland skrev:Tror inte att axeln hoppade ur led, för om så var fallet skulle den röntgats direkt, även om den hoppat tillbaka. Man skulle aldrig vänta så här länge.

Absolut inte sant. Man röntgar i princip aldrig skador direkt eftersom svullnader behöver gå ned innan man kan göra det. Nu handlade det väl mest om att man diskuterade hur man skulle göra och en Axel ur led är faktiskt inte alltid man behöver röntga, mest om det hänt förut. Så jag tror man valde att avvakta hur det kändes efteråt innan man tog beslut om röntgen. Ser man bilderna är det ganska uppenbart att det faktiskt var det som hände.

Jo, det är absolut sant. Vid axelluxationer ska man i regel röntga innan reponering för att utesluta fraktur, och även röntga efter reponering. Undantaget är då en patient har tidigare kända luxationer då man i vissa fall kan avstå röntgen. Detta är nationella riktlinjer. Så vitt jag vet har MB inga tidigare luxationer, och Luleå har inte sagt något om att han röntgats i akutskedet, vilket de enligt min uppfattning brukar göra. Det finns även en hel del associerade skador som man kan ådra sig i samband med en axelluxation som syns på en slätröntgen, och jag har svårt att se att Luleå skulle vänta en vecka med att göra en sådan undersökning.

Det kan naturligtvis vara så att MB blivit röntgad utan att Luleå kommunicerat detta utåt. Det finns dock andra saker som talar emot en axelluxation, bland annat att Bromé verkar räkna med att vara spelklar till premiären, och att Bulan efter matchen räknade med att han till och med skulle kunna spela träningsmatcherna. Efter en axelluxation krävs det i regel minst fyra veckors rehab innan man är redo att börja träna lagidrott igen, men ofta krävs det mer tid än så. Det finns exempel på spelare som i slutskedet av säsongen kommer tillbaka efter två veckor men det innebär en stor risk för bakslag. Luleå skulle aldrig ta den risken med en av sina stjärnspelare under försäsongen.

Röntgenundersökningen de pratar om nu är förmodligen en magnetröntgen för att utesluta en skada på rotatorcuffen. Det är en skada man kan få i samband med en axelluxation, men det är vanligare att man får en isolerad rotatorcuffskada utan att axeln hoppat ur led.

För er som inte orkar läsa: tidsfönstret som kommunicerats från spelare och klubb stämmer ej överens med att axeln gått ur led. Jag gissar att man vill utesluta en liten skada på rotatorcuffen, dvs axelns inre muskler, för att veta om man behöver begränsa belastningsnivån i träningen. Mina uttalanden vilar dock tungt på antagandet att LHF inte ljuger för oss.
Småland
Småland

Antal inlägg : 911
Join date : 23-01-03
Ort : Göteborg

Bamsefar, Diktatorn, Puckad, Monco and Metheuz like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Dustin ons 04 sep 2024, 12:02

Oavsett vad känns det bra att man tar det säkra före det osäkra. Låt Bromé vila två matcher för mycket hellre än en träning för lite. Vi behöver han i gott slag.

Dustin

Antal inlägg : 7084
Join date : 12-02-28

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Puckad ons 04 sep 2024, 18:22

Småland skrev:
Pontaking skrev:
Småland skrev:Tror inte att axeln hoppade ur led, för om så var fallet skulle den röntgats direkt, även om den hoppat tillbaka. Man skulle aldrig vänta så här länge.

Absolut inte sant. Man röntgar i princip aldrig skador direkt eftersom svullnader behöver gå ned innan man kan göra det. Nu handlade det väl mest om att man diskuterade hur man skulle göra och en Axel ur led är faktiskt inte alltid man behöver röntga, mest om det hänt förut. Så jag tror man valde att avvakta hur det kändes efteråt innan man tog beslut om röntgen. Ser man bilderna är det ganska uppenbart att det faktiskt var det som hände.

Jo, det är absolut sant. Vid axelluxationer ska man i regel röntga innan reponering för att utesluta fraktur, och även röntga efter reponering. Undantaget är då en patient har tidigare kända luxationer då man i vissa fall kan avstå röntgen. Detta är nationella riktlinjer. Så vitt jag vet har MB inga tidigare luxationer, och Luleå har inte sagt något om att han röntgats i akutskedet, vilket de enligt min uppfattning brukar göra. Det finns även en hel del associerade skador som man kan ådra sig i samband med en axelluxation som syns på en slätröntgen, och jag har svårt att se att Luleå skulle vänta en vecka med att göra en sådan undersökning.

Det kan naturligtvis vara så att MB blivit röntgad utan att Luleå kommunicerat detta utåt. Det finns dock andra saker som talar emot en axelluxation, bland annat att Bromé verkar räkna med att vara spelklar till premiären, och att Bulan efter matchen räknade med att han till och med skulle kunna spela träningsmatcherna. Efter en axelluxation krävs det i regel minst fyra veckors rehab innan man är redo att börja träna lagidrott igen, men ofta krävs det mer tid än så. Det finns exempel på spelare som i slutskedet av säsongen kommer tillbaka efter två veckor men det innebär en stor risk för bakslag. Luleå skulle aldrig ta den risken med en av sina stjärnspelare under försäsongen.

Röntgenundersökningen de pratar om nu är förmodligen en magnetröntgen för att utesluta en skada på rotatorcuffen. Det är en skada man kan få i samband med en axelluxation, men det är vanligare att man får en isolerad rotatorcuffskada utan att axeln hoppat ur led.

För er som inte orkar läsa: tidsfönstret som kommunicerats från spelare och klubb stämmer ej överens med att axeln gått ur led. Jag gissar att man vill utesluta en liten skada på rotatorcuffen, dvs axelns inre muskler, för att veta om man behöver begränsa belastningsnivån i träningen. Mina uttalanden vilar dock tungt på antagandet att LHF inte ljuger för oss.
Fakta hämmar den fria debatten!
Tack!
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11272
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Hejsan ons 04 sep 2024, 19:22

Alltså att ni orkar bry er, han spelar när han spelar, är väl inget att haka upp sig på?

Hejsan

Antal inlägg : 301
Join date : 22-11-29

Björnpappa and Kiruna like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Småland ons 04 sep 2024, 21:37

Hejsan skrev:Alltså att ni orkar bry er, han spelar när han spelar, är väl inget att haka upp sig på?

Eftersom han är vår tilltänkte toppspelare de kommande fyra åren kan det vara rätt avgörande huruvida han dragit axeln ur led eller inte. Efter en axelluxation får många problem med instabilitet i axelleden, och många får även problem med återkommande axelluxationer.
Småland
Småland

Antal inlägg : 911
Join date : 23-01-03
Ort : Göteborg

Kneten likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Tony Moore tor 05 sep 2024, 09:57

1 klick så är vi igång Wink , spännande att få höra vad fredagsröntgen kommer fram till, hursom hoppas på vila o rehab till MB är helt fit-for-fight.

Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7916
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Jojjan lör 07 sep 2024, 22:56

Sååå vad blev diagnosen? Någon som hört något?

Jojjan

Antal inlägg : 400
Join date : 19-03-09

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Flippass sön 08 sep 2024, 09:49

Ja var är beskedet?

Flippass

Antal inlägg : 468
Join date : 22-05-04

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Donowitz mån 09 sep 2024, 09:54

Man väntar på bilderna som jag förstått. Röntgen genomfördes ju i fredags och nu har vi haft helgdagar. Lär komma svar i början av veckan. /Captain Obvious

Donowitz

Antal inlägg : 4265
Join date : 14-01-18
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av NallePhu mån 09 sep 2024, 10:02

Lunga puckar Bromé kommer spela i premiären lär vika mot Löven!
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18586
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

Puckad likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Monco mån 09 sep 2024, 10:37

Bromé är tillbaka i full träning från och med idag.

Monco

Antal inlägg : 328
Join date : 15-04-02

Puckad likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Jonken mån 09 sep 2024, 11:30

Goda nyheter! Härligt!
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6973
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Lajon ons 11 sep 2024, 14:09

bounce
Lajon
Lajon

Antal inlägg : 4377
Join date : 12-01-21
Age : 56
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Jonken tis 24 sep 2024, 23:23

Ett STORT GRATTIS till första SHL-målet i Luleå tröjan Mathias!cheers
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6973
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Tony Moore ons 25 sep 2024, 09:03



Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7916
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Metheuz, Lehto and Kiruna like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Diktatorn ons 25 sep 2024, 09:25

Känns som man sett han göra tusen sådana mål tidigare, ingen slump att han kommer fri mot målvakt gång på gång
Diktatorn
Diktatorn

Antal inlägg : 682
Join date : 13-03-30

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Jonken ons 25 sep 2024, 09:40

Diktatorn skrev:Känns som man sett han göra tusen sådana mål tidigare, ingen slump att han kommer fri mot målvakt gång på gång
When that guy lights up his jets. king
It's off to the races. bounce
cheers
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6973
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Mathias Bromé - Sida 2 Empty Sv: Mathias Bromé

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet