Jakob Ihs Wozniak
+20
Snikne Ville
Bamsefar
LetsGoLuleå
Wolfhunter
Dustin
Lehto
Redbear
storeken
Blitzwagen
Lasse Proppmätt
LHF96
Xinpei
Blinders
Lulefan
Puckad
Serkan122
MickkeJ
Kneten
LulefanGBG
Tony Moore
24 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Jakob Ihs Wozniak
Stannade till i Uppsala på väg hem från SHL matchandet i Gbg o Jpg. 2 mål i segermatchen mot Almtuna som vanns med 3-4
Jakob Ihs Wozniak avgör matchen. https://t.co/dFFBqjBrzI pic.twitter.com/BficALSOI4
— Anton (@bolaniii9) October 27, 2024
Kneten and Kiruna like this post
"..Han behöver fortsätta utveckla sitt spel utan puck för att få fler chanser, precis som alla andra unga killar, men viljan att göra även det bra finns i honom."
"Men det som gör mig mest optimistisk när det gäller honom är hans attityd. Det är ovanligt att talangfulla killar i den åldern är så jordnära. Jag har aldrig spelat med en så talangfull junior förut, så det är svårt för mig att göra jämförelser, men det är de med bäst attityd som har nått längst av mina gamla lagkamrater."
"Förväntningarna på spelare som honom är nästan orimliga och jag kan tänka mig att det tynger en. Fast det är ingen brådska och han är i goda händer, säger Brian O'Neill och konstaterar att Luleå Hockey är en bra klubb att spela i om man vill utvecklas."...
"Men det som gör mig mest optimistisk när det gäller honom är hans attityd. Det är ovanligt att talangfulla killar i den åldern är så jordnära. Jag har aldrig spelat med en så talangfull junior förut, så det är svårt för mig att göra jämförelser, men det är de med bäst attityd som har nått längst av mina gamla lagkamrater."
"Förväntningarna på spelare som honom är nästan orimliga och jag kan tänka mig att det tynger en. Fast det är ingen brådska och han är i goda händer, säger Brian O'Neill och konstaterar att Luleå Hockey är en bra klubb att spela i om man vill utvecklas."...
Bamsefar and Sigge75 like this post
https://hockeysverige.se/internationell-juniorhockey/jakob-ihs-wozniak-tvamalsskytt-i-smakronornas-seger/
Kul
Kul
Bamsefar- Antal inlägg : 12230
Tony Moore, Kneten and Serkan122 like this post
Jakob Ihs Wozniak #U18 #5nations #småkronorna
— SwehockeyGIFs (@swehockeygifs) November 6, 2024
@Svenskhockey_Tv pic.twitter.com/6bD1jQeFav
Wolfhunter and Kneten like this post
Jakob Ihs Wozniak
— SwehockeyGIFs (@swehockeygifs) November 10, 2024
Theodor Hallquisth Anton Frondell #U18 #5nations #småkronorna
@Svenskhockey_Tv pic.twitter.com/1DSoX9TLaG
Jacob Sagadin
— SwehockeyGIFs (@swehockeygifs) November 17, 2024
Jakob Ihs-Wozniak #J20NationellNorra #luleahockey
@Svenskhockey_Tv pic.twitter.com/p0utOycvYU
pingu and Loop like this post
Såg matchen, domaren var faktiskt ofattbart dålig.
Annars körde Luleå med 12 st gallerlirare, tror Löven hade 1 eller 2 st..
Annars körde Luleå med 12 st gallerlirare, tror Löven hade 1 eller 2 st..
Loop- Antal inlägg : 50
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet