Silly Season och Namedropping 2022/2023, Del 6
Sida 9 av 17 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17
Sv: Silly Season och Namedropping 2022/2023, Del 6
farre skrev:#86 skrev:Luleå jobbade på en högre hylla men lyckades inte få dom spelarna till luleå sen när folk börja skriva så börja dom värva spelare desperat så det blev inte som dom tänkt sig lyckas luleå få nån spelare hit som kan hjälpa laget så är mycket vunnet laget är inte så dåligt som man tror men dom säger samtidigt dom går för guld man kanske måste vara mer realistiskt jag tror absolut att luleå kommer vara kvar dom andra lagen som är där nere i tabellen kommer vara där sen om luleå lyckas ta sig till top 6 då är det helt plötsligt succé så hur man vrider och vänder på det så är det bara se framåt inte bakåt
Med andra ord så skyller du på fansen som ville ha ett vettigt lag på isen att de värvade Komarov, Sallinen och Kempe för miljoner och åter miljoner.
Det är ju ännu värre i såfall att gå ifrån en agenda som är satt och vika sig för fansen. Då kan de ju ha en opioniosundersökning nästa gång de ska värva någon.
Du förstår att du är ute och cyklar va?
Beavis och Butthead har misslyckats kapitalt och fuckat upp åratal av arbete med sponsorer, marknadsföring och goodwill på egen inkompetens. Det är bara de som är ansvariga för årets misslyckande och de bör inte vara kvar.
Tänk alla sponsorer som gått in tungt i år, varför ska de gå in nästa år igen när de ser hur deras pengar har vaskats i år?
Förtroendet för klubben är nog rätt körd med de två hönshjärnorna vid rodret.
Om du nu håller på Luleå vad är poängen med att konstant använda öknamn när du skriver om våra sportchefer?
Sundance Kid- Antal inlägg : 812
Bamsefar and Hjalmar_Vuopio like this post
Dustin- Antal inlägg : 7191
pingu and #86 like this post
Sundance Kid skrev:farre skrev:#86 skrev:Luleå jobbade på en högre hylla men lyckades inte få dom spelarna till luleå sen när folk börja skriva så börja dom värva spelare desperat så det blev inte som dom tänkt sig lyckas luleå få nån spelare hit som kan hjälpa laget så är mycket vunnet laget är inte så dåligt som man tror men dom säger samtidigt dom går för guld man kanske måste vara mer realistiskt jag tror absolut att luleå kommer vara kvar dom andra lagen som är där nere i tabellen kommer vara där sen om luleå lyckas ta sig till top 6 då är det helt plötsligt succé så hur man vrider och vänder på det så är det bara se framåt inte bakåt
Med andra ord så skyller du på fansen som ville ha ett vettigt lag på isen att de värvade Komarov, Sallinen och Kempe för miljoner och åter miljoner.
Det är ju ännu värre i såfall att gå ifrån en agenda som är satt och vika sig för fansen. Då kan de ju ha en opioniosundersökning nästa gång de ska värva någon.
Beavis och Butthead har misslyckats kapitalt och fuckat upp åratal av arbete med sponsorer, marknadsföring och goodwill på egen inkompetens. Det är bara de som är ansvariga för årets misslyckande och de bör inte vara kvar.
Tänk alla sponsorer som gått in tungt i år, varför ska de gå in nästa år igen när de ser hur deras pengar har vaskats i år?
Om du nu håller på Luleå vad är poängen med att konstant använda öknamn när du skriver om våra sportchefer?
Kommer ihåg att du tidigare skrev så här i ett inlägg:
"Har vad jag vet aldrig spridit hat eller uppmanat till något sådant.
Hur får du det till det? Om så, så är jag den första att be om ursäkt men vill gärna veta hur du menar att jag uppmanar till hat?"
Sen efter det inlägget så kallar du i princip varje gång våra sportchefer för Beavis och Butthead och nu benämner du också dom som hönshjärnor.
När man går in och läser här så undrar man ju ibland om det är på ett Luleåforum man läser eller om det är ett motståndarforum, det har blivit så otroligt låg nivå på sistone.
Sundance Kid- Antal inlägg : 812
Bamsefar, Hankburger and Titan 4020 like this post
Sundance Kid skrev:Sundance Kid skrev:farre skrev:#86 skrev:Luleå jobbade på en högre hylla men lyckades inte få dom spelarna till luleå sen när folk börja skriva så börja dom värva spelare desperat så det blev inte som dom tänkt sig lyckas luleå få nån spelare hit som kan hjälpa laget så är mycket vunnet laget är inte så dåligt som man tror men dom säger samtidigt dom går för guld man kanske måste vara mer realistiskt jag tror absolut att luleå kommer vara kvar dom andra lagen som är där nere i tabellen kommer vara där sen om luleå lyckas ta sig till top 6 då är det helt plötsligt succé så hur man vrider och vänder på det så är det bara se framåt inte bakåt
Kommer ihåg att du tidigare skrev så här i ett inlägg:
"Har vad jag vet aldrig spridit hat eller uppmanat till något sådant.
Hur får du det till det? Om så, så är jag den första att be om ursäkt men vill gärna veta hur du menar att jag uppmanar till hat?"
Sen efter det inlägget så kallar du i princip varje gång våra sportchefer för Beavis och Butthead och nu benämner du också dom som hönshjärnor.
När man går in och läser här så undrar man ju ibland om det är på ett Luleåforum man läser eller om det är ett motståndarforum, det har blivit så otroligt låg nivå på sistone.
Tycker faktiskt inte det är så farligt med Beavis och Butthead eller hönshjärna. Men ska tänka på det IGEN! Svårt att hålla tillbaka besvikelsen över deras agerande i år och då rinner det lätt över. Men du har rätt. Dåligt språkbruk.
farre- Antal inlägg : 2143
Jag hoppas på ett slutspel 22/23 med LHF+fruktis+taggade sponsorer och en sniper OCH en jätteback!Titan 4020 skrev:Tony Moore skrev:Vänner, nu hoppas vi skuggan/uffe/bulan signar en sniper innan 00:01 16/2
Jag kanske tänker lite annorlunda men tror inte Luleå signar någon för denna säsong.
Däremot tror jag dom söker någon för 1.5 säsong .
(Annars nyförvärven nu för att undvika nedflyttning).
Sedan är förhoppningarna STORA inför 23/24-->
#86 likes this post
farre skrev:Bros! skrev:https://www.eliteprospects.com/player/120197/jake-virtanen
Öppna Börsen Luleå Hockey. 🦸
Det är inte många gånger man har chansen att få in sån kvalité i laget och jag tycker att det nog aldrig funnits bättre tillfälle där man kan chansa som nu.
Säsongen är rätt körd, vi behöver spets så varför inte ett korttidskontrakt med option på ytterligare ett år.
Man hinner känna på varandra i 11 matcher och vem vet? han kanske är frälsaren som vi letat efter hela säsongen.
Kanske kan Bulan få rätsida på Jakes ego
#86 skrev:Bättre sänka ambitioner denna säsong och öka nästa säsong istället
Ett korttidskontrakt kan löna sig.
Det kan ge några matcher i slutspelet OCH det kan få spelarna att känna att man inte lämnat dom i sticket.
Puckad- Antal inlägg : 11374
pingu and Dundernisse like this post
Läs om min kommentar är du snäll för du missade min poäng.Björnkäften skrev:Hankburger skrev:Björnkäften skrev:HV lånar landslagsback från Saipa(Kalle Maalahti) 0 koll på spelaren i fråga men eftersom skuggan och engman väntar på att McDavid och Erik Karlsson ska bli lediga så lär spelare som rör på sig hitta andra lag i SHL och vi står med mössan i hand när fönstret stänger.
Kommunikation vore på sin plats, bättre säga utåt nu att man inte värvar något för att spara pengar och man räknar med att undvika kval och satsar inte på slutspel utan play-in blir bara en bonus om man hamnar där
HV71 skulle kunna värva in en spelare från Div 4 och du skulle antagligen skrika "MEN KOLLA VAD HV71 TAR IN... SKUGGAN VAKNA!!"..
HV tar in en landslagsspelare och du refererar till div 4? Hmmmm. Somliga håller skuggan rygg i ur och skur och då är det samma mentalitet som i ledningen i Luleå tyvärr och det är just därför denna säsong ser ut som den gör. Tragiskt att vissa sitter i knät på skuggan och engman och applåderar så fort dom uttalar sig. Förlänga med Einar och Själlin skulle vem som helst kunna göra och det är ingen bedrift direkt
Hankburger- Antal inlägg : 7433
HV värvar allt som inte är i rullstol just nu. Och jag tror ärligt inte vi suttit här och jublat om vi hade gjort som HV gör.
Dilox- Antal inlägg : 742
Bamsefar, Jonken, Puckad, Hankburger, Hjalmar_Vuopio and Titan 4020 like this post
Dilox skrev:Det finns alltid två sidor av myntet. Vi har säkert haft tafatta GM:s i nåt läge. Vi har säkert haft spelare på kroken men som valt en annan väg. Vi har haft tveksamma värvningar samtidigt som vi avstår mycket annat. Det är ett jävla pussel. Det måste vi förstå.
HV värvar allt som inte är i rullstol just nu. Och jag tror ärligt inte vi suttit här och jublat om vi hade gjort som HV gör.
HV71 har helt klart i panik och det kommer att märkas ekonomiskt efter säsongen.. antagligen kommer de svälja förlusten men om de mot all förmodan skulle åka ur så kommer de nog ha svårt att ta sig upp igen. Det är ju ingen supervärvning HV71 har gjort heller även om Maalathi har gjort en del poäng genom åren.
Bara för att lägga till det i kontext. Maalathi är HV71 19(!) nyförvärv denna säsong. De har nästan värvat ihop ett helt nytt a-lag inför säsongen och spelar ändå inte bättre än de gör.
#86- Antal inlägg : 271
Vasa verkar ta 500.000 kr i utköpspris för resten av säsongen per spelare, enligt Löven fansen är det vad det har betalat för Lööke och enligt MrMadHawk betalde även Rögle 500.000 kr för sin spelare.#86 skrev:Är det nån som kan vara intressant från vasa sport till luleå hockey ? Tänkte när dom släpper spelare
Antar att både spelarena endast är lån för resterande del av säsongen.
Serkan122- Antal inlägg : 3230
Serkan122 skrev:Vasa verkar ta 500.000 kr i utköpspris för resten av säsongen per spelare, enligt Löven fansen är det vad det har betalat för Lööke och enligt MrMadHawk betalde även Rögle 500.000 kr för sin spelare.#86 skrev:Är det nån som kan vara intressant från vasa sport till luleå hockey ? Tänkte när dom släpper spelare
Antar att både spelarena endast är lån för resterande del av säsongen.
Låter som extremt ovärt för lag som inte är i panik.
NallePhu likes this post
Dustin- Antal inlägg : 7191
Kneten likes this post
Jonken- Antal inlägg : 7091
Omöjligt, marknaden är ju död sägs det.Jonken skrev:Chris Abbott handlar in mer: Simon Hjalmarsson till Ängelholm.
Sir Prozac- Antal inlägg : 2491
pingu and Kneten like this post
#96- Antal inlägg : 2192
Kostar 500tkr att lösa samt kille flyttade från Luleå av en anledning som göra att han inte vill till vår klubb, Men nog lossnar det allt efter som problemet det är en jäkla huggsexa om spelarna just nu!Sir Prozac skrev:Omöjligt, marknaden är ju död sägs det.Jonken skrev:Chris Abbott handlar in mer: Simon Hjalmarsson till Ängelholm.
NallePhu- Antal inlägg : 18683
#96 skrev:Tycker det sänder dåliga signaler till den nuvarande truppen om man inte förstärker, då har ledningen gett upp och det kan gå fort att hamna på kvalplats.
Fönstret stänger väl på Onsdag?
Titan 4020- Antal inlägg : 199
Titan 4020 skrev:#96 skrev:Tycker det sänder dåliga signaler till den nuvarande truppen om man inte förstärker, då har ledningen gett upp och det kan gå fort att hamna på kvalplats.
Tror du verkligen Skuggan och Engman värvar nått??
Serkan122 likes this post
#96 skrev:Titan 4020 skrev:#96 skrev:Tycker det sänder dåliga signaler till den nuvarande truppen om man inte förstärker, då har ledningen gett upp och det kan gå fort att hamna på kvalplats.
Ja det tror jag
Titan 4020- Antal inlägg : 199
Bros! likes this post
Känns väldigt otroligt med tanke på att de söker någon som kan göra skillnad och det bästa som verkar finnas på marknaden är/var Lööke och Hjalmarsson.. inte direkt något som skulle göra oss mycket bättre.Titan 4020 skrev:#96 skrev:Titan 4020 skrev:#96 skrev:Tycker det sänder dåliga signaler till den nuvarande truppen om man inte förstärker, då har ledningen gett upp och det kan gå fort att hamna på kvalplats.
Ja det tror jag
Serkan122 skrev:Känns väldigt otroligt med tanke på att de söker någon som kan göra skillnad och det bästa som verkar finnas på marknaden är/var Lööke och Hjalmarsson.. inte direkt något som skulle göra oss mycket bättre.Titan 4020 skrev:#96 skrev:Titan 4020 skrev:#96 skrev:Tycker det sänder dåliga signaler till den nuvarande truppen om man inte förstärker, då har ledningen gett upp och det kan gå fort att hamna på kvalplats.
Ja det tror jag
Det finns garanterat, men det kostar
Som?#96 skrev:Serkan122 skrev:Känns väldigt otroligt med tanke på att de söker någon som kan göra skillnad och det bästa som verkar finnas på marknaden är/var Lööke och Hjalmarsson.. inte direkt något som skulle göra oss mycket bättre.Titan 4020 skrev:#96 skrev:Titan 4020 skrev:#96 skrev:Tycker det sänder dåliga signaler till den nuvarande truppen om man inte förstärker, då har ledningen gett upp och det kan gå fort att hamna på kvalplats.
Ja det tror jag
Tex dessa herrar.Serkan122 skrev:Som?#96 skrev:Serkan122 skrev:Känns väldigt otroligt med tanke på att de söker någon som kan göra skillnad och det bästa som verkar finnas på marknaden är/var Lööke och Hjalmarsson.. inte direkt något som skulle göra oss mycket bättre.Titan 4020 skrev:#96 skrev:Titan 4020 skrev:#96 skrev:Tycker det sänder dåliga signaler till den nuvarande truppen om man inte förstärker, då har ledningen gett upp och det kan gå fort att hamna på kvalplats.
Ja det tror jag
https://www.eliteprospects.com/player/92502/sami-niku
https://www.eliteprospects.com/player/120199/reid-gardiner
Niku är åtminstone skadad och missade landskamperna som är just nu.#96 skrev:Tex dessa herrar.Serkan122 skrev:Som?#96 skrev:Serkan122 skrev:Känns väldigt otroligt med tanke på att de söker någon som kan göra skillnad och det bästa som verkar finnas på marknaden är/var Lööke och Hjalmarsson.. inte direkt något som skulle göra oss mycket bättre.Titan 4020 skrev:#96 skrev:Titan 4020 skrev:
Ja det tror jag
Serkan122 skrev:Niku är åtminstone skadad och missade landskamperna som är just nu.#96 skrev:Tex dessa herrar.Serkan122 skrev:Som?#96 skrev:Serkan122 skrev:Känns väldigt otroligt med tanke på att de söker någon som kan göra skillnad och det bästa som verkar finnas på marknaden är/var Lööke och Hjalmarsson.. inte direkt något som skulle göra oss mycket bättre.Titan 4020 skrev:#96 skrev:
Ja det tror jag
Ok... Men han verkade spela i torsdags.
Sedan har Niku rätt bra kontraktsförslag av Schweiziska klubbar också, Så jag tror lite han kan vara svår att få på ett längre kontrakt!#96 skrev:Serkan122 skrev:Niku är åtminstone skadad och missade landskamperna som är just nu.#96 skrev:Tex dessa herrar.Serkan122 skrev:Som?#96 skrev:Serkan122 skrev:Känns väldigt otroligt med tanke på att de söker någon som kan göra skillnad och det bästa som verkar finnas på marknaden är/var Lööke och Hjalmarsson.. inte direkt något som skulle göra oss mycket bättre.Titan 4020 skrev:
Ja det tror jag
Ok... Men han verkade spela i torsdags.
Serkan122 skrev:Känns väldigt otroligt med tanke på att de söker någon som kan göra skillnad och det bästa som verkar finnas på marknaden är/var Lööke och Hjalmarsson.. inte direkt något som skulle göra oss mycket bättre.Titan 4020 skrev:#96 skrev:Titan 4020 skrev:#96 skrev:Tycker det sänder dåliga signaler till den nuvarande truppen om man inte förstärker, då har ledningen gett upp och det kan gå fort att hamna på kvalplats.
Ja det tror jag
Varav Hjalmarsson aldrig skulle gå till Luleå ändå med tanke på vad han tyckte om staden senast han spelade här.
NallePhu likes this post
Tänker du ta in mer bredd då spets efterlyses??#86 skrev:Skulle axel ottosson vara en dålig värvning eller skulle han passa in ?
Så nej åt Otto!
#86 skrev:Skulle axel ottosson vara en dålig värvning eller skulle han passa in ?
Ottosson misslyckades både i FBK och LHC samt har inte sprutat in poäng i finska ligan så jag har svårt att se att han skulle tillföra något direkt.
Våra TVÅ sportchefer har talat.#86 skrev:Men engman säger bredd skuggan säger spets lite konstigt
Burskydd- Antal inlägg : 590
Dundernisse- Antal inlägg : 2900
Dustin, Dilox and Kanellängd like this post
Håller med, bara att få in en forward med högre lägstanivå än t.ex. Rask hade varit ett lyft. Det hade gett truppen ett annat djup och fjärdeline kan behållas intakt.Dundernisse skrev:Jag tycker inte att vi enkom behöver superspets utan en habil forward med en liten uppsida skulle göra laget gott. Berglund - Sallinen - Rask borde fortsatt vara vår fjärdeline vilket gör att vi inte har några bra alternativ till Brännström - Tyrväinen - x. Tycker det räcker med någon okej spelare från Finskan ligan för att visa nuvarande trupp att intentioner finns.
Kanellängd- Antal inlägg : 873
Kneten and Dundernisse like this post
Kanellängd skrev:Håller med, bara att få in en forward med högre lägstanivå än t.ex. Rask hade varit ett lyft. Det hade gett truppen ett annat djup och fjärdeline kan behållas intakt.Dundernisse skrev:Jag tycker inte att vi enkom behöver superspets utan en habil forward med en liten uppsida skulle göra laget gott. Berglund - Sallinen - Rask borde fortsatt vara vår fjärdeline vilket gör att vi inte har några bra alternativ till Brännström - Tyrväinen - x. Tycker det räcker med någon okej spelare från Finskan ligan för att visa nuvarande trupp att intentioner finns.
Axel Holmström hade jag gärna sett. Chansning? Ja. Men: norrbottning som levererat mål tidigare i SHL och definitivt i slutspelssammanhang.
Men han lär ju Kenttä locka till Löven.
kokostrollet- Antal inlägg : 2684
Dustin likes this post
Holmström lär inte hamna i Löven el Luleå pga den relation han har med Skellefteå, Det var orsaken till varför han valde HV71 för Luleå då han återvände till SHL!kokostrollet skrev:Kanellängd skrev:Håller med, bara att få in en forward med högre lägstanivå än t.ex. Rask hade varit ett lyft. Det hade gett truppen ett annat djup och fjärdeline kan behållas intakt.Dundernisse skrev:Jag tycker inte att vi enkom behöver superspets utan en habil forward med en liten uppsida skulle göra laget gott. Berglund - Sallinen - Rask borde fortsatt vara vår fjärdeline vilket gör att vi inte har några bra alternativ till Brännström - Tyrväinen - x. Tycker det räcker med någon okej spelare från Finskan ligan för att visa nuvarande trupp att intentioner finns.
Axel Holmström hade jag gärna sett. Chansning? Ja. Men: norrbottning som levererat mål tidigare i SHL och definitivt i slutspelssammanhang.
NallePhu skrev:Holmström lär inte hamna i Löven el Luleå pga den relation han har med Skellefteå, Det var orsaken till varför han valde HV71 för Luleå då han återvände till SHL!kokostrollet skrev:Kanellängd skrev:Håller med, bara att få in en forward med högre lägstanivå än t.ex. Rask hade varit ett lyft. Det hade gett truppen ett annat djup och fjärdeline kan behållas intakt.Dundernisse skrev:Jag tycker inte att vi enkom behöver superspets utan en habil forward med en liten uppsida skulle göra laget gott. Berglund - Sallinen - Rask borde fortsatt vara vår fjärdeline vilket gör att vi inte har några bra alternativ till Brännström - Tyrväinen - x. Tycker det räcker med någon okej spelare från Finskan ligan för att visa nuvarande trupp att intentioner finns.
Vi får väl se.
kokostrollet- Antal inlägg : 2684
kokostrollet skrev:NallePhu skrev:Holmström lär inte hamna i Löven el Luleå pga den relation han har med Skellefteå, Det var orsaken till varför han valde HV71 för Luleå då han återvände till SHL!kokostrollet skrev:Kanellängd skrev:Håller med, bara att få in en forward med högre lägstanivå än t.ex. Rask hade varit ett lyft. Det hade gett truppen ett annat djup och fjärdeline kan behållas intakt.Dundernisse skrev:Jag tycker inte att vi enkom behöver superspets utan en habil forward med en liten uppsida skulle göra laget gott. Berglund - Sallinen - Rask borde fortsatt vara vår fjärdeline vilket gör att vi inte har några bra alternativ till Brännström - Tyrväinen - x. Tycker det räcker med någon okej spelare från Finskan ligan för att visa nuvarande trupp att intentioner finns.
Vi får väl se.
Inte för att det är rätt tråd men vad finns att spekulera om?
https://www.youtube.com/watch?v=CDkHFvp5SEU
Sportchefen #2- Antal inlägg : 940
EP Jesse Puljujärvi
-Nilsson/Engman?
-Kan vi skramla...?
Sportchefen #2 skrev:kokostrollet skrev:NallePhu skrev:Holmström lär inte hamna i Löven el Luleå pga den relation han har med Skellefteå, Det var orsaken till varför han valde HV71 för Luleå då han återvände till SHL!kokostrollet skrev:Kanellängd skrev:Håller med, bara att få in en forward med högre lägstanivå än t.ex. Rask hade varit ett lyft. Det hade gett truppen ett annat djup och fjärdeline kan behållas intakt.Dundernisse skrev:Jag tycker inte att vi enkom behöver superspets utan en habil forward med en liten uppsida skulle göra laget gott. Berglund - Sallinen - Rask borde fortsatt vara vår fjärdeline vilket gör att vi inte har några bra alternativ till Brännström - Tyrväinen - x. Tycker det räcker med någon okej spelare från Finskan ligan för att visa nuvarande trupp att intentioner finns.
Vi får väl se.
Axel har inte skrivit på för någon och är just nu närmst att skriva på för MG Arvidsjaur (om de får ihop cash). @axelholma ! #transfercircus
— Martin Nilsson (@M_alterno) February 12, 2023
Blinders- Antal inlägg : 5258
Om vi värvar fem spetsspelare, så får vi även breddBurskydd skrev:Våra TVÅ sportchefer har talat.#86 skrev:Men engman säger bredd skuggan säger spets lite konstigt
Kneten likes this post
All in!Jonken skrev:Hoppsan. Edmonton Oilers vill bli av med Jesse Puljujärvi. Rykten gör gällande att han ska i veckan via waivers > Ev till Bakersfield Condors (AHL). (Dock inte en chans; att han passerar igenom 24 timmar av waivers -där ingen annan NHL-klubb tar över honom...)
EP Jesse Puljujärvi
-Nilsson/Engman?
-Kan vi skramla...?
Jepp! Och; lite till...Urken skrev:All in!
Men; helt ärligt: SNACKA om EN JÄVLA spelare -som VERKLIGEN SKULLE göra skillnaden!
Blinders skrev:Sportchefen #2 skrev:kokostrollet skrev:NallePhu skrev:Holmström lär inte hamna i Löven el Luleå pga den relation han har med Skellefteå, Det var orsaken till varför han valde HV71 för Luleå då han återvände till SHL!kokostrollet skrev:Kanellängd skrev:Håller med, bara att få in en forward med högre lägstanivå än t.ex. Rask hade varit ett lyft. Det hade gett truppen ett annat djup och fjärdeline kan behållas intakt.Dundernisse skrev:Jag tycker inte att vi enkom behöver superspets utan en habil forward med en liten uppsida skulle göra laget gott. Berglund - Sallinen - Rask borde fortsatt vara vår fjärdeline vilket gör att vi inte har några bra alternativ till Brännström - Tyrväinen - x. Tycker det räcker med någon okej spelare från Finskan ligan för att visa nuvarande trupp att intentioner finns.
Vi får väl se.
<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="sv" dir="ltr" xml:lang="sv">Axel har inte skrivit på för någon och är just nu närmst att skriva på för MG Arvidsjaur (om de får ihop cash). <a href="https://twitter.com/axelholma?ref_src=twsrc%5Etfw">@axelholma</a> ! <a href="https://twitter.com/hashtag/transfercircus?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#transfercircus</a></p>— Martin Nilsson (@M_alterno) <a href="https://twitter.com/M_alterno/status/1624854435997286404?ref_src=twsrc%5Etfw">February 12, 2023</a></blockquote>
Å fan. Jag läste någonstans att tidningarna i Västerbotten skrev att det var klart, men då avvaktar vi väl detta drama.
Sportchefen #2- Antal inlägg : 940
Sida 9 av 17 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17
» Silly Season och Namedropping 2022/2023, Del 1
» Silly Season och Namedropping 2022/2023, Del 3
» Silly Season och Namedropping 2022/2023, Del 5
» Silly Season och Namedropping 2022/2023, Del 2