Silly Season och Namedropping 2022/2023, Del 3
Sida 16 av 20 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20
Sv: Silly Season och Namedropping 2022/2023, Del 3
Danneja skrev:LulefanGBG skrev:Tror också att Luleå siktat 'lite för högt' senaste månaderna. Dock innebär ju inte det att man inte kan få en klockren träff framöver för det, men risken är att vi inte får det.
Tycker ändå som skuggan att Luleå har haft råd att sikta högt och fortsätta sikta högt tills det inte längre går, och först då ta in en lite sämre spelare än man först ev tänkt sig.
Vi har kvar stommen, tror inte det laget vi har nu gör bort sig så länge dom är fokuserade och påkopplade, det har dom visat nu i CHL också, är dom bara påkopplade är vi jäkligt bra alltså.
Det är till våren vi ska vara som bäst.
I stort samma stomme som förra säsongen med tapp av Andreasson och Omark och vi räckte inte till i finalen.
Jag tror inte det blir guld den kommande säsongen heller, men jag hoppas att jag har fel så klart och hoppet är det sista som lämnar em.
Gäst- Gäst
Ny skrev:Danneja skrev:LulefanGBG skrev:Tror också att Luleå siktat 'lite för högt' senaste månaderna. Dock innebär ju inte det att man inte kan få en klockren träff framöver för det, men risken är att vi inte får det.
Tycker ändå som skuggan att Luleå har haft råd att sikta högt och fortsätta sikta högt tills det inte längre går, och först då ta in en lite sämre spelare än man först ev tänkt sig.
Vi har kvar stommen, tror inte det laget vi har nu gör bort sig så länge dom är fokuserade och påkopplade, det har dom visat nu i CHL också, är dom bara påkopplade är vi jäkligt bra alltså.
Det är till våren vi ska vara som bäst.
I stort samma stomme som förra säsongen med tapp av Andreasson och Omark och vi räckte inte till i finalen.
Jag tror inte det blir guld den kommande säsongen heller, men jag hoppas att jag har fel så klart och hoppet är det sista som lämnar em.
Till att börja med ska vi ta oss till slutspel och det tror jag vi gör med denna trupp
Sen kan vi börja prata om guld
Mycket hinner hända innan det är dags för kvartsfinaler och vårat lag kommer inte se likadant ut när det är dags
Nya talanger kan ha vuxit fram och andra spelare tagit kliv vi inte trodde var möjligt och nyförvärv anlänt.
Danneja- Antal inlägg : 745
Donowitz and Bros! like this post
Däremot är vi inte tillräckligt bra
trallgöken- Antal inlägg : 1444
Tycker att laget ser ut som ett lag byggt för serien. Tror vi en kommer plocka en del poäng på vår defensiv och på att vi har ett väl inövat spelsystem som 4 jämna kedjor kan och tuggar på.
Sedna kommer vi säkert tappa några poäng på att t.ex. PP inte kommer att vara lika effektivt men överlag tror jag att vi iallafall är ett lag för övre halvan.
Sedan saknar vi kanske några ingredienser för att gå långt i ett slutspel men det är väldigt långt dit. Spelare kan komma att lämna eller tillkomma och befintliga spelare kan komma att utvecklas enormt under en hel säsong också.
Einar och Nikupetteri skall bli jävligt spännande att följa initialt. Även Brännis har sett spännande ut på försäsongen.
LulefanGBG- Antal inlägg : 12319
kokostrollet, Braun, trallgöken and Danneja like this post
LulefanGBG skrev:Tror också att vi är bättre än vad vi tror. Spelare som Brännström, Komarek och Einar t.ex behöver nu inte spela i skuggan av Omark utan kan få ta lite större plats. Samtidigt har de inte så höga förväntningar på sig utan den pressen lär hamna på Komarovs och vem det nu blir istället.
Tycker att laget ser ut som ett lag byggt för serien. Tror vi en kommer plocka en del poäng på vår defensiv och på att vi har ett väl inövat spelsystem som 4 jämna kedjor kan och tuggar på.
Sedna kommer vi säkert tappa några poäng på att t.ex. PP inte kommer att vara lika effektivt men överlag tror jag att vi iallafall är ett lag för övre halvan.
Sedan saknar vi kanske några ingredienser för att gå långt i ett slutspel men det är väldigt långt dit. Spelare kan komma att lämna eller tillkomma och befintliga spelare kan komma att utvecklas enormt under en hel säsong också.
Einar och Nikupetteri skall bli jävligt spännande att följa initialt. Även Brännis har sett spännande ut på försäsongen.
Exakt så jag tänker, den kan mycket väl tillkomma ytterligare spets efter den andra forwards värvningen som vi väntar oss nu i höst också!
Braun likes this post
Monco- Antal inlägg : 336
Monco skrev:Det har börjat gå ett rykte om Max Veronneau. Är det någon som har hört något om det?
Jag har också hört det, men det är bara nonsens. Han kommer spela i Leksand om han inte tar en plats i NHL.
Gäddan- Antal inlägg : 12
Serkan122 likes this post
Monco skrev:Det har börjat gå ett rykte om Max Veronneau. Är det någon som har hört något om det?
Vill minnas att Leksand kommunicerat att dom har ett avtal med honom om han kommer tillbaka över pölen. Jag låter det däremot vara osagt då det i såna fall betyder att han bara är utlånad till NHL.
Dom kan absolut ha ett kontrakt som är färdig förhandlat om han kommer åter, men det gäller ju inte innan han kritar på det, likt vi och komarov.
Micke80- Antal inlägg : 3038
Hört samma
Redbear- Antal inlägg : 6780
Micke80 skrev:Monco skrev:Det har börjat gå ett rykte om Max Veronneau. Är det någon som har hört något om det?
Vill minnas att Leksand kommunicerat att dom har ett avtal med honom om han kommer tillbaka över pölen. Jag låter det däremot vara osagt då det i såna fall betyder att han bara är utlånad till NHL.
Dom kan absolut ha ett kontrakt som är färdig förhandlat om han kommer åter, men det gäller ju inte innan han kritar på det, likt vi och komarov.
Enligt en artikel från 12e augusti har Max ett avtal med Leksand till 2024 om spel i NHL inte blir av. Så ska han spela i Luleå ska han ju även vilja bryta det avtalet.
Det låter väldigt väldigt osannolikt
Danneja skrev:Micke80 skrev:Monco skrev:Det har börjat gå ett rykte om Max Veronneau. Är det någon som har hört något om det?
Enligt en artikel från 12e augusti har Max ett avtal med Leksand till 2024 om spel i NHL inte blir av. Så ska han spela i Luleå ska han ju även vilja bryta det avtalet.
Tjomme säger samma i Hockeypuls podden, men oklart om det verkligen fungerar så då man skriver på ett NHL-kontrakt i den åldern
Panikvärvning- Antal inlägg : 663
Sportchefen skrev:Danneja skrev:Micke80 skrev:Monco skrev:Det har börjat gå ett rykte om Max Veronneau. Är det någon som har hört något om det?
Tjomme säger samma i Hockeypuls podden, men oklart om det verkligen fungerar så då man skriver på ett NHL-kontrakt i den åldern
Jag vet inte måste passa på den, men jag tror inte Max ens är nära en övergång till Luleå
Danneja skrev:Sportchefen skrev:Danneja skrev:Micke80 skrev:Monco skrev:Det har börjat gå ett rykte om Max Veronneau. Är det någon som har hört något om det?
Jag vet inte måste passa på den, men jag tror inte Max ens är nära en övergång till Luleå
Nej det vore onekligen årets skräll, betydligt större skräll än Panik som ändå får ses som en av deras större värvningar någonsin ifall det blir av.
Sportchefen skrev:Danneja skrev:Sportchefen skrev:Danneja skrev:Micke80 skrev:Monco skrev:Det har börjat gå ett rykte om Max Veronneau. Är det någon som har hört något om det?
Nej det vore onekligen årets skräll, betydligt större skräll än Panik som ändå får ses som en av deras större värvningar någonsin ifall det blir av.
Joo precis
Jag tror Mario Kempe kommer presenteras inom en månad då han verkar vara på sluttampen av rehabiliteringen
Men det känns lika osannolikt som Dahlén kändes.
LulefanGBG- Antal inlägg : 12319
Danneja likes this post
LulefanGBG skrev:Max vore såklart en dunderförsttärkning och EXAKT en dpelsrtyp vi saknar.
Nästan ännu mer osannolik med tanke på det Leksand hävdar angående hans kontrakt med dom. Men man undrar ju samtidigt vart Sportbladet har fått sina uppgifter om att Örebro skulle vara ute efter honom och nu att Luleå dyker upp i surret. Men gällande Luleåryktet så är det ännu ingen som har nämnt vart detta snacket kommer ifrån.
Sportchefen skrev:LulefanGBG skrev:Max vore såklart en dunderförsttärkning och EXAKT en dpelsrtyp vi saknar.
Nästan ännu mer osannolik med tanke på det Leksand hävdar angående hans kontrakt med dom. Men man undrar ju samtidigt vart Sportbladet har fått sina uppgifter om att Örebro skulle vara ute efter honom och nu att Luleå dyker upp i surret. Men gällande Luleåryktet så är det ännu ingen som har nämnt vart detta snacket kommer ifrån.
Äntligen dags för SHL igen :smiley: dagens :bomb: MAX VERONNEAU förhandlar med Luleå.
— ShlKungen (@V75_tips) September 14, 2022
https://twitter.com/V75_tips/status/1570016709943382018
Blinders- Antal inlägg : 5253
Holy F!Blinders88 skrev:
<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="sv" dir="ltr" xml:lang="sv">Äntligen dags för SHL igen :smiley: dagens :bomb: MAX VERONNEAU förhandlar med Luleå.</p>— ShlKungen (@V75_tips) <a href="https://twitter.com/V75_tips/status/1570016709943382018?ref_src=twsrc%5Etfw">September 14, 2022</a></blockquote>
Snacka om PRECIS den spelare vi skulle behöva komplettera med.
Jonken- Antal inlägg : 7062
Jonken skrev:Holy F!Blinders88 skrev:Äntligen dags för SHL igen :smiley: dagens :bomb: MAX VERONNEAU förhandlar med Luleå.
Frågan är vilka uppgifter en twittrare med 48 följare sitter på.
Puckad, Braun and Danneja like this post
Blinders88 skrev:Sportchefen skrev:LulefanGBG skrev:Max vore såklart en dunderförsttärkning och EXAKT en dpelsrtyp vi saknar.
Nästan ännu mer osannolik med tanke på det Leksand hävdar angående hans kontrakt med dom. Men man undrar ju samtidigt vart Sportbladet har fått sina uppgifter om att Örebro skulle vara ute efter honom och nu att Luleå dyker upp i surret. Men gällande Luleåryktet så är det ännu ingen som har nämnt vart detta snacket kommer ifrån.Äntligen dags för SHL igen :smiley: dagens :bomb: MAX VERONNEAU förhandlar med Luleå.
Vem är den användaren är det någon "känd?" Det var inte särskilt många följare..
Sportchefen skrev:Jonken skrev:Holy F!Blinders88 skrev:Äntligen dags för SHL igen :smiley: dagens :bomb: MAX VERONNEAU förhandlar med Luleå.
Frågan är vilka uppgifter en twittrare med 48 följare sitter på.
Precis.. Känns som någon som försöker sprida ett falskt rykte och har roligt bara
Väldigt osannolikt.
Danneja likes this post
Sanningshalten i detta är ju givetvis FETT tvivelaktig.Sportchefen skrev:Frågan är vilka uppgifter en twittrare med 48 följare sitter på.
Namnet: Max Veronneau -är ju i princip typ det klockrenaste som Luleå Hockey överhuvudtaget kan få in:
- Högerskytt
- SHL erfarenhet
- Dokumenterad extremspets i SHL
En väldigt säker investering för LHF -trots att den här kråkan säkert skulle kosta en hel del.
Den perfektaste möjliga spelaren för att komplettera en kedja med Connolly och Shinnimin i min värld.
I Norrbotten lirar man två-vägshockey; inte sväng-dörrs-hockey -som i Dalarna. Dvs att Max skulle tillåtas att bara 'fiska' vid blå -och åka och byta efter hans kedja tappat pucken i offensiv zon: Är ju bara att GLÖMMA direkt. Hos oss städar man efter sig. Med detta sagt: Räkna inte automatiskt med 34 strutar och 60 poäng av honom -som i Leksand. Däremot skulle han vara GIVEN i PP även hos oss.
Puckad likes this post
Vi har sett detta många gånger: Att en spelare som haft en monster säsong i SHL drar över för att testa lyckan i NHL. Detta trots att man sitter på ett långt avtal med en SHL-klubb. När spelaren väljer att komma tillbaka till SHL; gäller inte längre kontraktet/avtalet man hade i Sverige. Ex Kristian Näkyvä (numera i ÖHK) -var/är ju ett exempel på detta. SHL kontrakten har typ standard 'outs' -för NHL.Blinders88 skrev:Oavsett så måste han väl först misslyckas med att ta plats i San Jose, sen bryta sitt kontrakt med Leksand för att sen skriva på med Luleå.
Väldigt osannolikt.
Sen har jag rätt lite förtroende för Leksands "påhittade" kontrakt/överenskommelse med Max vid uteblivet NHL-spel. Påstod de inte samma sak om Cehlarik inför säsongen? För att inte tala om att man sa att man hade skrivit långt kontrakt med Hrivik redan i februari, när han i själva verket var kontraktslös och övervägde möjligheterna i Schweiz, och först 4 månader senare, i somras, faktiskt skrev under kontraktet.
Sneglar Max på SHL igen så är det samma förutsättningar för Leksand som för alla andra SHL-lag som är intresserade.
JohanO- Antal inlägg : 814
Blinders88 skrev:Oavsett så måste han väl först misslyckas med att ta plats i San Jose, sen bryta sitt kontrakt med Leksand för att sen skriva på med Luleå.
Väldigt osannolikt.
Fast.. hur blev det med exempelvis Fransson för oss?
Urken skrev:Blinders88 skrev:Oavsett så måste han väl först misslyckas med att ta plats i San Jose, sen bryta sitt kontrakt med Leksand för att sen skriva på med Luleå.
Väldigt osannolikt.
Från Max Verronneus agent.
https://twitter.com/Agentrosell/status/1565255337334153217?t=o2Xkb3UTXXyR4PoGhekw4A&s=19
Puckad and Danneja like this post
Äh. Man kan inte lita på endera part.
Urken skrev:Och agenter brukar inte ljuga, för att trissa upp priser?
Äh. Man kan inte lita på endera part.
https://twitter.com/flensbergg/status/1565251366867681282?s=46&t=hwJA36bgGH-aJ5x3uNupjA
Jag tycker faktiskt tvärtom här: För mig är/var Dahlén till SHL inte bara osannolikt -utan oren 'het luft' ifrån alla utom Timrå-lägret. Verroneau är en helt annan femma. Om Max inte tar en plats i Sharks -och själv inte vill lira i Barracuda; tror jag inte att en utlåning alls är omöjlig. Precis samma grej som med Dahlén -när han konstant kom tillbaka till AS och Timrå -från bla samma NHL-klubb: San Hose Sharks.JohanO skrev:T.o.m. mer osannolikt än Dahlen, med tanke på att den sistnämnde åtminstone var kontraktslös när LHF högg på honom. Max däremot har ju ett ugnsfärskt kontrakt med Sharks. Varför bryta det liksom?
Sen har jag rätt lite förtroende för Leksands "påhittade" kontrakt/överenskommelse med Max vid uteblivet NHL-spel. Påstod de inte samma sak om Cehlarik inför säsongen? För att inte tala om att man sa att man hade skrivit långt kontrakt med Hrivik redan i februari, när han i själva verket var kontraktslös och övervägde möjligheterna i Schweiz, och först 4 månader senare, i somras, faktiskt skrev under kontraktet.
Sneglar Max på SHL igen så är det samma förutsättningar för Leksand som för alla andra SHL-lag som är intresserade.
Håller dock med om att Dalmasarna ofta och gärna överspelar sin hand gällande 'deras' ishockey. Så att denna bättre skall passa deras egna verklighetsbild. Detta oftast kryddat med en ny extra dos Ejendal -finansiering. LIF-supportrarna är ju knappast ensamma i Sverige om att vilja så jäkla mycket för laget i deras hjärta.
Men OAVSETT vad vem som helst vill eller tycker -så sitter inte Max Veronneau förtillfället på något som helst avtal med någon klubb i Sverige. Det ENDA avtalet han sitter på; är tvåvägskontraktet han kritat på för San Hose Sharks.
Jonken skrev:Jag tycker faktiskt tvärtom här: För mig är/var Dahlén till SHL inte bara osannolikt -utan oren 'het luft' ifrån alla utom Timrå-lägret. Verroneau är en helt annan femma. Om Max inte tar en plats i Sharks -och själv inte vill lira i Barracuda; tror jag inte att en utlåning alls är omöjlig. Precis samma grej som med Dahlén -när han konstant kom tillbaka till AS och Timrå -från bla samma NHL-klubb: San Hose Sharks.JohanO skrev:T.o.m. mer osannolikt än Dahlen, med tanke på att den sistnämnde åtminstone var kontraktslös när LHF högg på honom. Max däremot har ju ett ugnsfärskt kontrakt med Sharks. Varför bryta det liksom?
Håller dock med om att Dalmasarna ofta och gärna överspelar sin hand gällande 'deras' ishockey. Så att denna bättre skall passa deras egna verklighetsbild. Detta oftast kryddat med en ny extra dos Ejendal -finansiering. LIF-supportrarna är ju knappast ensamma i Sverige om att vilja så jäkla mycket för laget i deras hjärta.
Men OAVSETT vad vem som helst vill eller tycker -så sitter inte Max Veronneau förtillfället på något som helst avtal med någon klubb i Sverige. Det ENDA avtalet han sitter på; är tvåvägskontraktet han kritat på för San Hose Sharks.
Så är inte fallet ifall du frågar Max agent
Jonken skrev:
Jag tycker faktiskt tvärtom här: För mig är/var Dahlén till SHL inte bara osannolikt -utan oren 'het luft' ifrån alla utom Timrå-lägret. Verroneau är en helt annan femma. Om Max inte tar en plats i Sharks -och själv inte vill lira i Barracuda; tror jag inte att en utlåning alls är omöjlig. Precis samma grej som med Dahlén -när han konstant kom tillbaka till AS och Timrå -från bla samma NHL-klubb: San Hose Sharks.
Jo, jag håller ju såklart med, det var absolut 0000% chans att Dahlen skulle spela någon annanstans än Timrå om han kom till SHL, till skillnad mot Max, som jag tror kan tänka sig spela i fler lag än bara LIF. Jag menar bara att för en kontraktslös Dahlen fanns åtminstone SHL på kartan, medan en nysignad Max på NHL-kontrakt rimligen borde vara både en teoretisk och praktisk omöjlighet för alla lag i SHL kommande säsong vid det här tillfället.
Verkar så. (Även om jag ställer mig väldigt frågande till det.)Sportchefen skrev:Så är inte fallet ifall du frågar Max agent
Skall bli intressant och se -om detta även visar sig stämma i verkligheten OM/IFALL Max Veronneau kommer tillbaka till Sverige. Har VÄLDIGT svårt -och se vad denna agent har; som förhindrar Sharks att låna ut honom dit dom vill...
Jepp.JohanO skrev:
till skillnad mot Max, som jag tror kan tänka sig spela i fler lag än bara LIF.
, medan en nysignad Max på NHL-kontrakt rimligen borde vara både en teoretisk och praktisk omöjlighet för alla lag i SHL kommande säsong vid det här tillfället.
Även Bengtzén/Johansson i Närke ryktas ju också vara intresserade av Veronneaus tjänster. Alltså av denna samma Kanadensiska spelare -som enligt hans agent sitter på någon form av 'iron-clad' -avtal i Dalarna -ifall han inte lirar i NHL/AHL...?
-Go & figure....
Känns som att AB generellt varit ute o cyklat rätt ordentligt denna Silly.Blinders88 skrev:Urken skrev:Blinders88 skrev:Oavsett så måste han väl först misslyckas med att ta plats i San Jose, sen bryta sitt kontrakt med Leksand för att sen skriva på med Luleå.
Väldigt osannolikt.
Från Max Verronneus agent.
https://twitter.com/Agentrosell/status/1565255337334153217?t=o2Xkb3UTXXyR4PoGhekw4A&s=19
Snikne Ville- Antal inlägg : 6526
LubosC- Antal inlägg : 472
Trashtalk- Antal inlägg : 61
Ekan- Antal inlägg : 23
Niinimaa- Antal inlägg : 233
Det tror jag säkert att LHF är. Dock i detta läge vill ju Rocco bara se vad som erbjuds i Europa -om han inte får det han vill ha därborta. Detta innebär ett par veckor bort; vilket sätter honom i samma båt som alla andra spelare (som; Ex Max Veronneau) -som åker på yxan -i NHL-camperna.Niinimaa skrev:Undra om vi är med och rycker lite i Rocco Grimaldi ?
Niinimaa skrev:Undra om vi är med och rycker lite i Rocco Grimaldi ?
168 cm
evanovich- Antal inlägg : 158
Jepp. Glöm inte 82 pannor. En liten hob är det ju. Gjorde en kanon grundserie -men blev i princip HELT borttagen i slutspelet; där han gick -11 på sex matcher. Trots sin mindre ram; är denna jänkare inte rädd för att driva in på kassen:evanovich skrev:168 cm
Highlights Rocco Grimaldi
https://syndication.bleacherreport.com/amp/2771089-coyotes-richard-panik-arrested-outside-of-scottsdale-nightclub-for-trespassing.amp.html
Snikne Ville skrev:Hoppla...kanske finns flera skäl till att vända tillbaka över pölen.
https://syndication.bleacherreport.com/amp/2771089-coyotes-richard-panik-arrested-outside-of-scottsdale-nightclub-for-trespassing.amp.html
En miljon år sedan.
Sorry, my bad. Har för att jag googlade på "senaste veckan"..Panikvärvning skrev:Snikne Ville skrev:Hoppla...kanske finns flera skäl till att vända tillbaka över pölen.
En miljon år sedan.
Att de vann på ett så övertygande sätt mot det av många topptippade HV71 förändrade inget.
Det ska fortfarande in en forward till i laget.
– Just nu är det ganska lite rörelse på marknaden, och det kommer nog inte hända något förrän i oktober eller november, säger Stefan Nilsson.
Sedan fortsätter han:
– Det kommer börja röra på sig under de närmaste veckorna. Det är ju en del spelare som kommer gallras bort när de nordamerikanska klubbarnas försäsongsläger startar. Vi har också fått indikationer från agenter om spelare som kan tänka sig att spela i Europa om de blir nedskickade till AHL. Det var skönt att vi lyckades få in en forward innan seriestarten. Men nu känns det ganska lugnt, vi kommer inte göra något förrän vi hittat en forward som har de kvaliteter vi söker.
I Nordamerika har det börjat spekuleras om att New York Rangers kanske inte kommer få det de vill ha för att släppa Nils Lundkvist och att det kan bli spel i Europa för honom. Har ni fått några sådana indikationer?
– Nej. Jag har inte pratat med Nisse själv, men som jag tolkar det jobbar de hårt med att försöka få till en trejd. Det är inte alltid så lätt, men de kommer nog ta sig tid att hitta en lösning. Vi har redan en bra backuppsättning och spelare som honom är inte billiga. Men om det inte blir en trejd och han behöver hitta någon annanstans att spela måste vi lösa det, han kan ju inte spela för någon annan klubb än Luleå Hockey i SHL.
I förra veckan berättade den 18-årige centern Dans Locmelis att han troligtvis kommer spela med University of Massachusetts lag i NCAA nästa säsong.
Nu är beslutet fattat.
– Han har meddelat oss för att han har bestämt sig för att göra det, och det betyder att han inte kommer spela eller träna med vårt seniorlag den här säsongen, säger Stefan Nilsson.
Han fortsätter sedan:
– Det känns så klart tråkigt. Han är ju en spelare som vi hoppades mycket på. Men det är bara att önska Dans lycka till. Det finns ju också mycket talang i våra juniorlag. Det är flera spelare som ser intressanta ut, och kan komma att få träna och spela med seniorlaget.
Fotnot: Om Dans Locmelis spelar i SHL den här säsongen räknas han som professionell och kan inte spela för University of Massachusett i NCAA nästa säsong.
Braun likes this post
Nr10- Antal inlägg : 110
Braun and Danneja like this post
Nr10 skrev:Helt rätt att vänta på sista spelaren ändå in oktober och kanske till och med november. Vi har redan ett lag som är bra nog att kunna spela hem under de "tråkiga" höstmatcherna. Se till att ha en riktigt spetsig spelare på plats inför våren istället!
Jo, men det finns väl ingeting som säger att det blir bättre ju längre man väntar.
ski3r- Antal inlägg : 1992
Tobbebias88 likes this post
Sida 16 av 20 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20
» Silly Season och Namedropping 2022/2023, Del 1
» Silly Season och Namedropping 2022/2023, Del 6
» Silly Season och Namedropping 2022/2023, Del 5
» Silly Season och Namedropping 2022/2023, Del 2