Lisa Johansson
4 posters
Sida 1 av 1
Lisa Johansson
Välkommen Lisa Johansson!!!
Det var min dröm att vi skulle signa Lisa.
Rivig nanting, skridskostark, teknisk och dessutom målfarlig
HÄRLIGT!
Det här kommer bli BRA.
Kolla in hennes CV !!
Det var min dröm att vi skulle signa Lisa.
Rivig nanting, skridskostark, teknisk och dessutom målfarlig
HÄRLIGT!
Det här kommer bli BRA.
Kolla in hennes CV !!
Jokerman ll- Antal inlägg : 1466
Tony Moore likes this post
Sv: Lisa Johansson
Intervju med Lisa om att tacklingar införs.
”Ska bli jättekul att få smälla på lite”
Den här värvningen blir bara bättre och bättre.
”Ska bli jättekul att få smälla på lite”
Den här värvningen blir bara bättre och bättre.
Härlig kedja med Tulus, Vivi och Lisa
1:a målet i sdhl i luletröjan
1:a målet i sdhl i luletröjan
0-1 Lisa Johansson #SDHL #lhfgifs #luleahockey #lhfmssk #våratgäng
— Luleå Hockey GIFs (@LHFGIFs) September 17, 2022
C More pic.twitter.com/Z0w7UHKptR
Hatten av för Lisa, du gjorde rätt val och bidrog mycket till mästartiteln 2023!
(Hoppas du orkar en säsong till, du behövs).
(Hoppas du orkar en säsong till, du behövs).
Lisa kommer garanterat fortsätta spela. Hoppas verkligen hon blir kvar hos oss, hon är en fantastisk spelare.
Och då skulle vi ha två smålänningar ”LJ”; Linneà och Lisa Johansson.
Jokerman ll skrev:Lisa kommer garanterat fortsätta spela. Hoppas verkligen hon blir kvar hos oss, hon är en fantastisk spelare.
Kanske dags att byta ut henne mot någon yngre och hungrigare nu?
Hejsan- Antal inlägg : 301
Finns knappast bättre spelare att ersätta med direkt.
Kiruna- Antal inlägg : 58
Kiruna skrev:Finns knappast bättre spelare att ersätta med direkt.
Måste finnas många yngre i världen som håller hennes klass ändå?
Synd LHF/MSSK "tagit bort det Lisa är bäst på, måslkyttet".
"..Johansson stod för 24 poäng i grundserien på 36 matcher. I slutspelet blev det fyra poäng på nio matcher.
Men hon är inte nöjd personligen.
– Nej, det skulle jag inte säga att jag är. Jag tycker att det varit en tuff säsong där jag har spelat ganska bra hela tiden, men jag har inte nått upp till topparna jag hoppats på. Jag är lite besviken på det sättet, men samtidigt är jag stolt över mig själv.
Sedan jag kom till Luleå har jag spelat i en annorlunda roll än vad jag är van vid, mer defensiv, och jag tycker att jag gjort det bra utifrån det."
"..Johansson stod för 24 poäng i grundserien på 36 matcher. I slutspelet blev det fyra poäng på nio matcher.
– Nej, det skulle jag inte säga att jag är. Jag tycker att det varit en tuff säsong där jag har spelat ganska bra hela tiden, men jag har inte nått upp till topparna jag hoppats på. Jag är lite besviken på det sättet, men samtidigt är jag stolt över mig själv.
Sedan jag kom till Luleå har jag spelat i en annorlunda roll än vad jag är van vid, mer defensiv, och jag tycker att jag gjort det bra utifrån det."
Tony Moore skrev:Synd LHF/MSSK "tagit bort det Lisa är bäst på, måslkyttet".
Hon är liten och kanske inte heller gynnas ej av att mer fysiskt spel tillåts?
Kiruna- Antal inlägg : 58
"..Lisa Johansson har beslutat sig för att lämna Luleå Hockey. "Jag har gjort det som känns bäst för mig – och jag känner är att jag behöver flytta tillbaka till Stockholm – för det är där jag känner att jag hör hemma och mår bäst", säger hon.
– Jag har inte velat fatta ett beslut förrän jag kände mig säker på vad som var rätt för mig och valde att ta ett brejk från hockey och låta känslorna lägga sig, säger Lisa Johansson.
– Jag har gjort det som känns bäst för mig, och jag känner är att jag behöver flytta tillbaka till Stockholm. För det är där jag känner att jag hör hemma och mår bäst. Så jag har skrivit på för SDE. Fast jag är tacksam och glad över att ha fått representera den förening som har gått i bräschen för svensk damhockey, och även om det är mitt eget beslut så känns det lite ledsamt att lämna Luleå Hockey. Jag ångrar absolut inte att jag flyttade upp dit, fortsätter hon."
– Jag har inte velat fatta ett beslut förrän jag kände mig säker på vad som var rätt för mig och valde att ta ett brejk från hockey och låta känslorna lägga sig, säger Lisa Johansson.
– Jag har gjort det som känns bäst för mig, och jag känner är att jag behöver flytta tillbaka till Stockholm. För det är där jag känner att jag hör hemma och mår bäst. Så jag har skrivit på för SDE. Fast jag är tacksam och glad över att ha fått representera den förening som har gått i bräschen för svensk damhockey, och även om det är mitt eget beslut så känns det lite ledsamt att lämna Luleå Hockey. Jag ångrar absolut inte att jag flyttade upp dit, fortsätter hon."
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet