Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?
5 posters
Sida 1 av 1
Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?
Hur många LHF SDHL matcher ser ni på TV vs Live per säsong?
Själv brukar jag missa 1-3 matcher per säsong på tv och live blir det oftast bara en match per säsong.
Själv brukar jag missa 1-3 matcher per säsong på tv och live blir det oftast bara en match per säsong.
Gäst- Gäst
Sv: Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?
Jag ser nästan alla live hemma och tv borta, brukar missa det som krockar med herrarnas ev någon merNy skrev:Hur många LHF SDHL matcher ser ni på TV vs Live per säsong?
icemask- Antal inlägg : 4174
Eftersom jag bor där man bor så är det tv-matcher som gäller, försöker se de flesta i alla fall
Bamsefar- Antal inlägg : 12230
Bamsefar skrev:Eftersom jag bor där man bor så är det tv-matcher som gäller, försöker se de flesta i alla fall
Samma för mig, avståndet är ett problem
Gäst- Gäst
Kan säga att det ser ganska annorlunda ut Live än på tv, större skillnad än herrarna live och på tv, bla hur många utv tjejerna åker på bara för att de är fysiskt starkare än andra lag
icemask- Antal inlägg : 4174
icemask skrev:Kan säga att det ser ganska annorlunda ut Live än på tv, större skillnad än herrarna live och på tv, bla hur många utv tjejerna åker på bara för att de är fysiskt starkare än andra lag
Det har jag förstått, samma sak om en spelare är större än en annan. Men kommer aldrig att glömma
matchen mellan LHF - HV71 den 18 oktober förra året när Cava åker på en utvisning 51:12 in i matchen men det var en domar miss av sällan skådat slag, Alexander Jakobsson dömde den matchen.
Gäst- Gäst
Brukar se en del av slutspelet men inte mycket av grundserien, nån match ibland, säg totalt kanske 10 matcher per säsong.
Norlin- Antal inlägg : 4515
ca 20 matcher + slutspel, aldrig live endast TV.
Pajala- Antal inlägg : 18747
Ser nästan alla matcher som sänds plus någon match live här i Stockholm
pingu- Antal inlägg : 2418
Liknande ämnen
» Övriga SDHL-matcher 2024/2025
» Matchtråd 21/22 övriga SDHL
» Vem får sitt genombrott denna säsong?
» SDHL
» Andra SDHL-lag
» Matchtråd 21/22 övriga SDHL
» Vem får sitt genombrott denna säsong?
» SDHL
» Andra SDHL-lag