Aftonbladet Dream Team
+4
filosofen
Dundernisse
Norlin
Urken
8 posters
Sida 1 av 1
Aftonbladet Dream Team
Jag har skapat en liga för de som vill vara med och tävla i Aftonbladet Dream Team. Tänker mig att det blir en liga som vi kan ha parallellt med våra egna ligor (vilket jag antar att de flesta har). En rolig grej helt enkelt!
Länk till liga
Namn: Luleå Hockey Forum
Lösenord: forum2021
Ping @Rönken, @Puckad & @MickkeJ!
Länk till liga
Namn: Luleå Hockey Forum
Lösenord: forum2021
Ping @Rönken, @Puckad & @MickkeJ!
Sv: Aftonbladet Dream Team
Hmm.. Kanske inte ändå. Trodde det blivit något tillfälligt fel där fotbolls-manager hade lurat sig in i SHL-managerspelet. Tidigare har det alltid varit en femma + tränare man valt. Såg att "experternas" dream team hade samma upplägg med 2 femmor + målvakt.
Norlin- Antal inlägg : 4515
Ja, det är annat upplägg i år. Trodde jag klickat in på något fotbollsspel först. Vet inte vad jag tycker om det nya än, men det slår inte lika hårt ifall en spelare missar en match, exempelvis.
Kör på billiga backar som ändå har potential att göra poäng för att sedan lägga allt krut på forwards. Tycker att Edvinsson, Sund, Fröberg och Nättinen är givna oavsett hur man bygger laget då dessa är prisvärda.
Dundernisse- Antal inlägg : 2890
Går det bra för vårat gäng - så kommer du klättra i rankingen, det är ett som är säkert!
Säsongen 95-96 skickade jag in till AB med riktig POST på en PAPPERSLAPP det (Jo det fanns sådan en gång i tiden haha) en femma bestående av bara LHF spelare Myllys i mål såklart har för mig jag hade Holma, Lill Nobbe,Skuggan som kedja å Johnsson & Petter som backar kan ha vart Mertzig istället för Johnsson minnet är lite si å så numera.Urken skrev:Går det bra för vårat gäng - så kommer du klättra i rankingen, det är ett som är säkert!
Jag tror jag slutade typ 5:a totalt jag låg länge i topp men tappade i slutet av serien den andra femman jag skickade in gick det inte lika bra för.
Lasse Proppmätt- Antal inlägg : 2144
Jag är northern Lightning om ni undrar vem det är
icemask- Antal inlägg : 4174
Puckad- Antal inlägg : 11372
Dundernisse likes this post
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet