Biljett försäljning på nätet
3 posters
Sida 1 av 1
Biljett försäljning på nätet
Nån mer än jag som haft strul med att lösa ut biljetter som är reserverade till säsongskortet ?
Igår eftermiddag så var min plats REDAN SÅLD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fick ta ledigt från jobbet och åka till coop för att försöka lösa problemet, förklarar vad som hänt och får veta att min plats är såld och bara ett konstaterande att de har strul med nätförsäljningen ????
Hade tur och fick en plats nära där jag har min plats men ingen vilja att kompensera platsbytet eller besväret att ta ledigt och åka till Coop !!!!!
FÖRJÄVLA DÅLIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igår eftermiddag så var min plats REDAN SÅLD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fick ta ledigt från jobbet och åka till coop för att försöka lösa problemet, förklarar vad som hänt och får veta att min plats är såld och bara ett konstaterande att de har strul med nätförsäljningen ????
Hade tur och fick en plats nära där jag har min plats men ingen vilja att kompensera platsbytet eller besväret att ta ledigt och åka till Coop !!!!!
FÖRJÄVLA DÅLIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
icemask- Antal inlägg : 4174
Sv: Biljett försäljning på nätet
Kasst! Det fungerade då bra för mig i alla fall.
Redbear- Antal inlägg : 6780
Sv: Biljett försäljning på nätet
Hände mej några gånger när ombyggnationen 2002 höll på, har efter detta köpt kortet inkl slutspel och då funkar det klockers. Kontakta Stefan Enbom så han får reda i detta och framförallt, får reda på att det inte fungerar som det ska. Samma när papperstidningen strular ringer jag chefen på tidningen och klagar, inte faan ringer jag tidningstjänst som tidningen vill! Jag har köpt tidningen av xxx och INTE av tidningstjänst!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet