2015-10-03, SHL-omgång 06, Örebro - Luleå
+53
Lajon
Patrik82
Sportchefen #2
DenOerfarne
JohanO
GustenA
Tigerman
ezz
Ölhamstern
ski3r
Mickeee
Luleåfan
pingu
UnSaccoDiSoldi
NallePhu
Donowitz
Bamsefar
Sir Prozac
stormvägen
Mange
icemask
Puckad
kokostrollet
KaptenBlodskelett
delphi
NilsOskar
Old Brooklyn
Norlin
PM
Kato
delpiero
Homer96
GLHF
Knäcktomten
Lars158
Micke80
FruktHamster
Kagen
Qirren
JuniorX
hokkzorz
Lasse Proppmätt
Slapshot
Pajala
Myrman
LulefanGBG
Jonken
Snikne Ville
Zeb Macahan
Urken
Redbear
Rönken
Admin
57 posters
Sida 9 av 10
Sida 9 av 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: 2015-10-03, SHL-omgång 06, Örebro - Luleå
Tvådelat, är spelidén förmedlad och förstådd/intränad? Är sedan den spelidén tillräckligt bra?Sir Prozac skrev:Dom kanske inte riktigt tror på spelidén, eller ännu värre, dom kanske inte förstår spelidén.
För PP så är min känsla Ja, Nej.
Det börjar luta åt samma håll för 5mot5 också.
Puckad- Antal inlägg : 11372
Norlin skrev:Jag är riktigt less just nu på våra tränare men samtidigt måste vi komma ihåg att trots obefintligt spel så ser även spelarna extremt loja ut på plan som att det inte finns någon glädje eller vilja. Kanske är det tränarna som är dåliga på att motivera men det är ändå vuxna män som spelar på professionell nivå. De borde inte behöva en tränare som ryter åt för att kunna spela bra.
Nej, det kanske inte skall behövas, men trojkan kan gott och väl vara mer aktiv på bänken. Motivera, förklara, vara med, berömma, ge kritik och mana på. Om det är vad som behövs - gör det. Vad är problemet? Just nu är det katastrof.
Rönken skrev:Visst är Lassi bättre än Danne. Men fortsätter Luleås offensiv att vara obefintlig kommer nog knappast Lassi att orka rädda massa matcher åt Luleå. Med Rönnqvist var det kanske noll mål framåt men ändå två poäng efter förläning/straffar. Fast var väl lite skillnaden i defensiven, minst sagt
Det var tider det Och då satt man och längtade efter lite spänning i matcherna
Mange skrev:Slapshot skrev:Det hade behövts en Chris i laget nu. Harju lyssnar ingen på tror jag. Han är för snäll och ska inte vara kapten.
Väldigt sjukt att Janne Dragskott som lirat 15!!!!! raka säsonger i klubben och utav dessa 15 säsonger så har han varit assisterande kapten i 12 säsonger. Ge C:t åt Janne Dragskott NU!!
Han har väl tackat nej tidigare säsonger, varför tvinga på honom något sådant nu. Knappast som att Janne och Harju har vitt skilda personligheter heller. Ingen ger nog en hårtork deluxe.
Rönken- Antal inlägg : 17811
Homer96 skrev:Nej finns nog ingen spelide...fanns det någon förra året ?Bamsefar skrev:eller värst: det finns ingen spelidè what so ever, för så ser det ut på isen i alla fall.Sir Prozac skrev:Norlin skrev:Jag är riktigt less just nu på våra tränare men samtidigt måste vi komma ihåg att trots obefintligt spel så ser även spelarna extremt loja ut på plan som att det inte finns någon glädje eller vilja. Kanske är det tränarna som är dåliga på att motivera men det är ändå vuxna män som spelar på professionell nivå. De borde inte behöva en tränare som ryter åt för att kunna spela bra.
Dom kanske inte riktigt tror på spelidén, eller ännu värre, dom kanske inte förstår spelidén.
Med Rönken visste ju alla exakt vad dom skulle göra ute på isen.
Sen går det inte att gardera sig mot Schira och PSN jättetabbar i försvaret
Att man förlorar jämna matcher pga individuell misstag, det får man ju räkna med. Att förlora stort i match efter match, för att kollektivet är totalhavererat är värre, då måste någon gjort något fatalt fel.
Sir Prozac- Antal inlägg : 2491
Mange skrev:Slapshot skrev:Det hade behövts en Chris i laget nu. Harju lyssnar ingen på tror jag. Han är för snäll och ska inte vara kapten.
Väldigt sjukt att Janne Dragskott som lirat 15!!!!! raka säsonger i klubben och utav dessa 15 säsonger så har han varit assisterande kapten i 12 säsonger. Ge C:t åt Janne Dragskott NU!!
Janne vill ju inte vara kapten, han tackar nej varje gång ...
Pajala- Antal inlägg : 18788
Tror det är Janne själv som inte vill.
Lars158- Antal inlägg : 9806
Gräset är alltid grönare på andra sidan....tror man.Urken skrev:Rönken skrev:Visst är Lassi bättre än Danne. Men fortsätter Luleås offensiv att vara obefintlig kommer nog knappast Lassi att orka rädda massa matcher åt Luleå. Med Rönnqvist var det kanske noll mål framåt men ändå två poäng efter förläning/straffar. Fast var väl lite skillnaden i defensiven, minst sagt
Det var tider det Och då satt man och längtade efter lite spänning i matcherna
Qirren- Antal inlägg : 1369
Pajala skrev:Mange skrev:Slapshot skrev:Det hade behövts en Chris i laget nu. Harju lyssnar ingen på tror jag. Han är för snäll och ska inte vara kapten.
Jahapp det sög ju, tråkigt
Mange- Antal inlägg : 6617
Andreas har bokstäver. Se presskonferenserna där han inte kan sitta still en sekund. När det i den långa sommarintervjun pratades om att förbjuda mobiler i omklädningsrummet och att "han vill ha ordning, sån är jag" så skriker det bokstäver. För mig är det helt fel person, möjligen går han före Uffe Dahlén.Rönken skrev:Tycker han verkar gedigen som så. Men kan det inte bli himmel eller helvete med honom? Skulle Luleå mot förmodan byta tränare tar man väl in ett lite säkrare kort?Urken skrev:Andreas Johansson.
Homer96 skrev:Nej finns nog ingen spelide...fanns det någon förra året ?Bamsefar skrev:eller värst: det finns ingen spelidè what so ever, för så ser det ut på isen i alla fall.Sir Prozac skrev:Norlin skrev:Jag är riktigt less just nu på våra tränare men samtidigt måste vi komma ihåg att trots obefintligt spel så ser även spelarna extremt loja ut på plan som att det inte finns någon glädje eller vilja. Kanske är det tränarna som är dåliga på att motivera men det är ändå vuxna män som spelar på professionell nivå. De borde inte behöva en tränare som ryter åt för att kunna spela bra.
Dom kanske inte riktigt tror på spelidén, eller ännu värre, dom kanske inte förstår spelidén.
Innan man börjar att skrika efter Rönken så tycker jag man skall minnas hur det såg ut då:
Allt var maximerat från säsongstart. Fanns ingen nerträning eller toppning. När slutspelet kom så rullade Luleå på i samma tempo som under serielunken och och när de andra lagen steppade upp så trampade vi bara på och blev överspelade (minns AIK). Det fanns inte en tillstymmelse till fysiskt spel samt att PP var noll och intet även då. När motståndarna lärt sig att alla uppspel baserades på spel back - back uppspel så räckte det med att en motståndarforward gick upp och pressade offensivt så föll hela offensiven (skulle vara katastrof med dagens backbesättning) samt sist men inte minst! Även om vi låg i serietopp så såg man aldrig en glad min i Luleås bås. Ingen passion och spelet var så statiskt och trist så jag funderade på att skita i att titta på hockey mer.
PM- Antal inlägg : 1947
Osten skickar bort fyra killar som gillade att bo i luleå o vill spela för Luleåhockey - Billins, Ledin, Fogström o chris och tagit in killar som vill inte vara här. Dem ser Luleå som en ett års paycheck. Rajala till o med sa han vill tillbaka till Färjestad nästa år.
Svårt för Jocke att få ut nånting från killar som bry sig inte.
Svårt för Jocke att få ut nånting från killar som bry sig inte.
Luleåfan- Antal inlägg : 108
Hans hårtork i omklädningsrummet blir inte mer eller mindre värd för att tröjan han just tog av sig har ett C.Mange skrev:Slapshot skrev:Det hade behövts en Chris i laget nu. Harju lyssnar ingen på tror jag. Han är för snäll och ska inte vara kapten.
Mange skrev:Pajala skrev:Mange skrev:Slapshot skrev:Det hade behövts en Chris i laget nu. Harju lyssnar ingen på tror jag. Han är för snäll och ska inte vara kapten.
Janne är ju en Harju, modell äldre. En tvättäkta norrlänning som inte för så mycket väsen av sig utan kommer till jobbet och gör det han ska varje dag.
Vi behöver en Chris-typ. En pådrivare som kan elda upp sina medspelare.
Tror det enskilt största misstaget inför denna säsong var att inte förlänga med Chris.
Norlin- Antal inlägg : 4518
Puckad skrev:Andreas har bokstäver. Se presskonferenserna där han inte kan sitta still en sekund. När det i den långa sommarintervjun pratades om att förbjuda mobiler i omklädningsrummet och att "han vill ha ordning, sån är jag" så skriker det bokstäver. För mig är det helt fel person, möjligen går han före Uffe Dahlén.Rönken skrev:Tycker han verkar gedigen som så. Men kan det inte bli himmel eller helvete med honom? Skulle Luleå mot förmodan byta tränare tar man väl in ett lite säkrare kort?Urken skrev:Andreas Johansson.
Förstår precis vad du menar, men tror ändå att det kan finnas något där. Svårt att sätta fingret på det, mer än känsla.
Puckad skrev:Hans hårtork i omklädningsrummet blir inte mer eller mindre värd för att tröjan han just tog av sig har ett C.Mange skrev:Slapshot skrev:Det hade behövts en Chris i laget nu. Harju lyssnar ingen på tror jag. Han är för snäll och ska inte vara kapten.
vem vet, kanske blir en ketchupffekt men men nu skrev andra att han tydligen har tackat nej. Någon slags utav förändring måste iaf ske.
Mange- Antal inlägg : 6617
Norlin skrev:Mange skrev:Pajala skrev:Mange skrev:Slapshot skrev:Det hade behövts en Chris i laget nu. Harju lyssnar ingen på tror jag. Han är för snäll och ska inte vara kapten.
Janne är ju en Harju, modell äldre. En tvättäkta norrlänning som inte för så mycket väsen av sig utan kommer till jobbet och gör det han ska varje dag.
Tror det enskilt största misstaget inför denna säsong var att inte förlänga med Chris.
+100
.. oavsett anledning, måste vi ju ändå tillägga. Det är det enskilt största misslyckandet.
Nä, det här funkar inte. Jag är för deppig för att supa.
KaptenBlodskelett- Antal inlägg : 2848
KaptenBlodskelett skrev:Nä, det här funkar inte. Jag är för deppig för att supa.
Hade du inte någon skum granne?
Näe, det är bara att bryta ihop och komma igen.
Om vi inte ställer upp på laget och tränartrojkan, så tycker jag vi skall stå upp för Fruktis som gett laget 10 omgångar att komma ihop sig.
- Jag övergår till kvällens höjdpunkt, en shiraz från 2012.
Over-and-out.
Om vi inte ställer upp på laget och tränartrojkan, så tycker jag vi skall stå upp för Fruktis som gett laget 10 omgångar att komma ihop sig.
- Jag övergår till kvällens höjdpunkt, en shiraz från 2012.
Over-and-out.
Jag är inte riktigt tillräckligt deppig för att börja knarka.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Nä, det här funkar inte. Jag är för deppig för att supa.
Samtidigt ska vi ha så stora förväntningar egentligen.
Vi har spets i dom två första linorna men då spelar Harju center vilket jag inte tycker han ska göra.
Sen har vi Lagace som är ett oskrivet kort, kommer från AS(LEX TRUCKNO)
Hur många mål kommer 3:e och 4:e linan göra....max 15 sammanlagt
Vi behöver minst en klasscenter och gärna en PP-back innan snacket om guld ska vara realistiskt
Vi har spets i dom två första linorna men då spelar Harju center vilket jag inte tycker han ska göra.
Sen har vi Lagace som är ett oskrivet kort, kommer från AS(LEX TRUCKNO)
Hur många mål kommer 3:e och 4:e linan göra....max 15 sammanlagt
Vi behöver minst en klasscenter och gärna en PP-back innan snacket om guld ska vara realistiskt
Homer96- Antal inlägg : 349
Urken skrev:Puckad skrev:Andreas har bokstäver. Se presskonferenserna där han inte kan sitta still en sekund. När det i den långa sommarintervjun pratades om att förbjuda mobiler i omklädningsrummet och att "han vill ha ordning, sån är jag" så skriker det bokstäver. För mig är det helt fel person, möjligen går han före Uffe Dahlén.Rönken skrev:Tycker han verkar gedigen som så. Men kan det inte bli himmel eller helvete med honom? Skulle Luleå mot förmodan byta tränare tar man väl in ett lite säkrare kort?Urken skrev:Andreas Johansson.
Förstår precis vad du menar, men tror ändå att det kan finnas något där. Svårt att sätta fingret på det, mer än känsla.
Han skulle säkert komma in som en tornado och riva runt av fasen i början. Frågan är hur det blir i långa loppet? Skulle väl bli att Osten brottar ner honom på Luleås fina gyttjeparkering i mars/april och kastar ut honom från föreningen
Vad gäller tränare så känns Kenttä som uteslutet, Rönnqvist vill väl inte ens träna för tillfället som jag förstår det. Vilka finns det, teoretiskt, att välja på? Anders Forsberg har väl annat jobb, skulle inte vilja se honom ändå. Andreas Johansson finns att tillgå. Uffe Dahlen
Även om man ens skulle fundera på att byta tränare så kommer det nog dröja några veckor, minst, om nu inte Rönnqvist sitter redo med trunken där hemma på Bergnäset (?).
KaptenBlodskelett skrev:Jag är inte riktigt tillräckligt deppig för att börja knarka.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Nä, det här funkar inte. Jag är för deppig för att supa.
Hur många omgångar uppskattar du att det kommer att ta innan du befinner dig i det stadiet?
PM skrev:Homer96 skrev:Nej finns nog ingen spelide...fanns det någon förra året ?Bamsefar skrev:eller värst: det finns ingen spelidè what so ever, för så ser det ut på isen i alla fall.Sir Prozac skrev:Norlin skrev:Jag är riktigt less just nu på våra tränare men samtidigt måste vi komma ihåg att trots obefintligt spel så ser även spelarna extremt loja ut på plan som att det inte finns någon glädje eller vilja. Kanske är det tränarna som är dåliga på att motivera men det är ändå vuxna män som spelar på professionell nivå. De borde inte behöva en tränare som ryter åt för att kunna spela bra.
Innan man börjar att skrika efter Rönken så tycker jag man skall minnas hur det såg ut då:
Allt var maximerat från säsongstart. Fanns ingen nerträning eller toppning. När slutspelet kom så rullade Luleå på i samma tempo som under serielunken och och när de andra lagen steppade upp så trampade vi bara på och blev överspelade (minns AIK). Det fanns inte en tillstymmelse till fysiskt spel samt att PP var noll och intet även då. När motståndarna lärt sig att alla uppspel baserades på spel back - back uppspel så räckte det med att en motståndarforward gick upp och pressade offensivt så föll hela offensiven (skulle vara katastrof med dagens backbesättning) samt sist men inte minst! Även om vi låg i serietopp så såg man aldrig en glad min i Luleås bås. Ingen passion och spelet var så statiskt och trist så jag funderade på att skita i att titta på hockey mer.
Sant. Rönkens tid i Luleå har varit. Och spelarmaterialet i det här laget skulle inte passa Rönkens hockey, så som den såg ut tidigare.
JuniorX- Antal inlägg : 4191
Enkel logik: så här många bra spelare kan inte bli så här kassa kollektivt utan att det är något fel på spelidén!
Tydligare och mindre komplicerat spel är nödvändigt just nu. Sitter det kan man bygga vidare. Men att ingen helt plötsligt kan slå en 10 meters passning måste ju bero på att synknigen är fel, folk är inte där de borde vara helt enkelt eller att passningen inte slås när den borde slås.
Chris hade inte förändrat ett skit idag.
Felet är i båset! Jag ger Fagervall tre matcher till, har det inte vänt då finns ingen återvändo. Då måste tränarna bort!
Tydligare och mindre komplicerat spel är nödvändigt just nu. Sitter det kan man bygga vidare. Men att ingen helt plötsligt kan slå en 10 meters passning måste ju bero på att synknigen är fel, folk är inte där de borde vara helt enkelt eller att passningen inte slås när den borde slås.
Chris hade inte förändrat ett skit idag.
Felet är i båset! Jag ger Fagervall tre matcher till, har det inte vänt då finns ingen återvändo. Då måste tränarna bort!
ezz- Antal inlägg : 366
Rönken skrev:Urken skrev:Puckad skrev:Andreas har bokstäver. Se presskonferenserna där han inte kan sitta still en sekund. När det i den långa sommarintervjun pratades om att förbjuda mobiler i omklädningsrummet och att "han vill ha ordning, sån är jag" så skriker det bokstäver. För mig är det helt fel person, möjligen går han före Uffe Dahlén.Rönken skrev:Tycker han verkar gedigen som så. Men kan det inte bli himmel eller helvete med honom? Skulle Luleå mot förmodan byta tränare tar man väl in ett lite säkrare kort?Urken skrev:Andreas Johansson.
Han skulle säkert komma in som en tornado och riva runt av fasen i början. Frågan är hur det blir i långa loppet? Skulle väl bli att Osten brottar ner honom på Luleås fina gyttjeparkering i mars/april och kastar ut honom från föreningen
Vad gäller tränare så känns Kenttä som uteslutet, Rönnqvist vill väl inte ens träna för tillfället som jag förstår det. Vilka finns det, teoretiskt, att välja på? Anders Forsberg har väl annat jobb, skulle inte vilja se honom ändå. Andreas Johansson finns att tillgå. Uffe Dahlen
Även om man ens skulle fundera på att byta tränare så kommer det nog dröja några veckor, minst, om nu inte Rönnqvist sitter redo med trunken där hemma på Bergnäset (?).
Ring och fråga? Han kanske har suttit och filat på ytterligare en revolutionerande hockeytaktik, där han spetsat till det tidigare spelet med toppningar etc.
Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Jag är inte riktigt tillräckligt deppig för att börja knarka.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Nä, det här funkar inte. Jag är för deppig för att supa.
Hur många omgångar uppskattar du att det kommer att ta innan du befinner dig i det stadiet?
Enligt Lex Fruktis är det väl 10 omgångar innan man kan kliva på tyngre grejerna. Fram tills dess kan man på sin höjd ta något lättare för att dämpa den värsta ångesten.
Det Harju göra nu är följande:
Be tränarna lämna rummet, sedan välta motionscyklar massagebord, kasta tejprullar och kaffetermosar och vattenflaskor, sen skrika åt alla att den som inte vill vara med och ge 110% och några framtänder för klubbmärket kan ta sitt pick och pack och dra, men med konsekvensen om man väljer det alternativet att Melart kommer att bryta alla 10 fingrarna på vederbörande, vid varje led samt bita av den yttersta leden på båda lillfingrarna !
ANY QUESTIONS ?
Be tränarna lämna rummet, sedan välta motionscyklar massagebord, kasta tejprullar och kaffetermosar och vattenflaskor, sen skrika åt alla att den som inte vill vara med och ge 110% och några framtänder för klubbmärket kan ta sitt pick och pack och dra, men med konsekvensen om man väljer det alternativet att Melart kommer att bryta alla 10 fingrarna på vederbörande, vid varje led samt bita av den yttersta leden på båda lillfingrarna !
ANY QUESTIONS ?
icemask- Antal inlägg : 4174
Vad hände med mentorerna? Är dom less redan? Holma och Wallin har ju kudos, kan snacka så att transatlanterna fattar.
stormvägen- Antal inlägg : 3073
Är det inte så att vi skulle snarare behöva "sidekicken" än Rönnken? Vad kostar det att köpa loss "Bulan" ?
Bamsefar- Antal inlägg : 12233
Någon som hört/läst något mer om Mastomäki? Senaste jag fick ta del av var att han hade känsel i hela kroppen, men fått sig ett jack i ansiktet samt hjärnskakning. Övrigt?
Bamsefar skrev:Är det inte så att vi skulle snarare behöva "sidekicken" än Rönnken? Vad kostar det att köpa loss "Bulan" ?
Bulan verkar onekligen gjort ett bra jobb på kort tid i Brynäs faktiskt... Rätade upp det ganska bra förra säsongen och har väl inlett nuvarande säsongen rätt skapligt? Vår forumvän Urken som hyser starka Pölsa-sympatier kan nog svara på sistnämnda.
Urken skrev:Någon som hört/läst något mer om Mastomäki? Senaste jag fick ta del av var att han hade känsel i hela kroppen, men fått sig ett jack i ansiktet samt hjärnskakning. Övrigt?
Juste, i allt detta hat och självömkan hade jag helt glömt bort att Masto förmodligen fortfarande ligger på sjukan.
Senaste rapporteringen kom ju från LHF's twitterkonto.
Om de inte lagt upp något mer får vi nog vänta tills imorgon för skadeläge.
icemask skrev:Svårt att vinna matcher om man inte gör mål, eller ska vi hoppas på 0-0 och dom tar ut sin målvakt och vår målvakt gör mål i tom kasse ?Lajon skrev:1. Vi behöver en målvakt som vinner matcher.
2. Kanske vi behöver ytterligare en säsong för att lära oss hur man skall spela för att vinna mot Örebro.
För målvakten får ju inte slå straffar !
SLUTA GNÄLL PÅ LARSSON FÖR HELVETE !!!!
Jag tänker SLUTA ATT GNÄLLA PÅ LARSSON när han nå över 85% i räddningsprocent och närhan står i matcher som vi faktiskt vinner
FÖR HELVETE!
Lajon- Antal inlägg : 4397
Någon gång i november skulle jag tro. Då kan ni börja hålla utkik i rännstenarna i Göteborgs mindre fashionabla kvarter.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Jag är inte riktigt tillräckligt deppig för att börja knarka.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Nä, det här funkar inte. Jag är för deppig för att supa.
Sylle fick pris som bästa bortaspelare. En bedömning som sammanfaller med min.
Lars158- Antal inlägg : 9806
Urken skrev:Norlin skrev:Mange skrev:Pajala skrev:Mange skrev:Slapshot skrev:Det hade behövts en Chris i laget nu. Harju lyssnar ingen på tror jag. Han är för snäll och ska inte vara kapten.
+100
.. oavsett anledning, måste vi ju ändå tillägga. Det är det enskilt största misslyckandet.
Han ville ju inte stanna!
Lajon- Antal inlägg : 4397
Lars158 skrev:Sylle fick pris som bästa bortaspelare. En bedömning som sammanfaller med min.
Ja, han får klart godkänt för det slit han lägger ner idag. Foppa och Fabbe spelar rejält också.
JuniorX- Antal inlägg : 4191
Tycker man ska avbryta med Petter Pettersson. Är man ansvarig för kostråd och fys ska man skämmas när spelarna är tunga och långsamma i match efter match.
stormvägen- Antal inlägg : 3073
Sluta gnäll på Danne
Är det därför vi förlorar alla matcher....han har ju en av dom bättre
Är det därför vi förlorar alla matcher....han har ju en av dom bättre
Lajon skrev:Urken skrev:Norlin skrev:Mange skrev:Pajala skrev:Mange skrev:Slapshot skrev:Det hade behövts en Chris i laget nu. Harju lyssnar ingen på tror jag. Han är för snäll och ska inte vara kapten.
+100
Han ville ju inte stanna!
Det var av den anledningen som jag lade till ".. oavsett anledning", syftar självfallet på att oavsett orsak, så är det en otrolig förlust för laget och även ett misslyckande att vi inte lyckats behålla honom - återigen - oavsett vad som till slut vägde över till HVs favör.
Kuriren nämner lite snabbt Lagace-härvan i sitt senaste blogginlägg. Ja det är väl läge att bänka honom igen för att få ordning på skeppet.. Hela den grejen kändes otroligt panikartat - vill inte ens tänka på vad man hittar på denna gång.
Senast ändrad av Rönken den lör 03 okt 2015, 21:59, ändrad totalt 1 gång
KaptenBlodskelett skrev:Någon gång i november skulle jag tro. Då kan ni börja hålla utkik i rännstenarna i Göteborgs mindre fashionabla kvarter.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Jag är inte riktigt tillräckligt deppig för att börja knarka.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Nä, det här funkar inte. Jag är för deppig för att supa.
Ingen idé att leta runt efter Kaptenen i Örgryte då under november med andra ord?
Nä, det är fel ände av stan dessutom. Kolla in de sluskigare kvarteren i västra Göteborg.Norlin skrev:KaptenBlodskelett skrev:Någon gång i november skulle jag tro. Då kan ni börja hålla utkik i rännstenarna i Göteborgs mindre fashionabla kvarter.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Jag är inte riktigt tillräckligt deppig för att börja knarka.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Nä, det här funkar inte. Jag är för deppig för att supa.
Ingen idé att leta runt efter Kaptenen i Örgryte då under november med andra ord?
Då måste det vara i boskapsgårdenNorlin skrev:KaptenBlodskelett skrev:Någon gång i november skulle jag tro. Då kan ni börja hålla utkik i rännstenarna i Göteborgs mindre fashionabla kvarter.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Jag är inte riktigt tillräckligt deppig för att börja knarka.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Nä, det här funkar inte. Jag är för deppig för att supa.
KaptenBlodskelett skrev:Nä, det är fel ände av stan dessutom. Kolla in de sluskigare kvarteren i västra Göteborg.Norlin skrev:KaptenBlodskelett skrev:Någon gång i november skulle jag tro. Då kan ni börja hålla utkik i rännstenarna i Göteborgs mindre fashionabla kvarter.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Jag är inte riktigt tillräckligt deppig för att börja knarka.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Nä, det här funkar inte. Jag är för deppig för att supa.
Hela Göteborg är väl tämligen sluskigt? Rätta mig gärna om jag har fel
Nej nu har du fel...kan vara ganska trevligt iblandRönken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Nä, det är fel ände av stan dessutom. Kolla in de sluskigare kvarteren i västra Göteborg.Norlin skrev:KaptenBlodskelett skrev:Någon gång i november skulle jag tro. Då kan ni börja hålla utkik i rännstenarna i Göteborgs mindre fashionabla kvarter.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Jag är inte riktigt tillräckligt deppig för att börja knarka.Urken skrev:
Leta i bältesspännarparken eller på andra långgatan eller vandringsvägarna däremellan.Norlin skrev:Ingen idé att leta runt efter Kaptenen i Örgryte då under november med andra ord?
Absolut, under årets två solmånader, förutsatt att man dricker öl. Längtar till hemlandet.Homer96 skrev:Nej nu har du fel...kan vara ganska trevligt iblandRönken skrev:KaptenBlodskelett skrev:Nä, det är fel ände av stan dessutom. Kolla in de sluskigare kvarteren i västra Göteborg.Norlin skrev:KaptenBlodskelett skrev:Någon gång i november skulle jag tro. Då kan ni börja hålla utkik i rännstenarna i Göteborgs mindre fashionabla kvarter.Urken skrev:KaptenBlodskelett skrev:
Jag är inte riktigt tillräckligt deppig för att börja knarka.
Sida 9 av 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Liknande ämnen
» 2015-01-31, SHL-omgång 44, Luleå - Örebro
» 2015-11-19, SHL-omgång 19, Örebro - Luleå
» 2015-02-18, SHL-omgång 48, Örebro - Luleå
» 2013-10-08, SHL-omgång 10, Luleå - Örebro
» 2014-10-22, SHL-omgång 13, Luleå - Örebro
» 2015-11-19, SHL-omgång 19, Örebro - Luleå
» 2015-02-18, SHL-omgång 48, Örebro - Luleå
» 2013-10-08, SHL-omgång 10, Luleå - Örebro