Nya Matchtider lördagar

+2
Tigerman
icemask
6 posters

Gå ner

Nya Matchtider lördagar Empty Nya Matchtider lördagar

Inlägg av icemask mån 14 aug 2017, 18:11

Matcherna ska spelas kl 15.15 och 18.00 !

Alldeles för tidigt tycker jag, skulle gärna se att man spelat kl 17 och 20 eller 18 och 21 !
icemask
icemask

Antal inlägg : 4120
Join date : 12-05-12

Till överst på sidan Gå ner

Nya Matchtider lördagar Empty Sv: Nya Matchtider lördagar

Inlägg av Tigerman mån 14 aug 2017, 18:30

icemask skrev:Matcherna ska spelas kl 15.15 och 18.00 !

Alldeles för tidigt tycker jag, skulle gärna se att man spelat kl 17 och 20 eller 18 och 21 !
Speciellt som sena lördagsmatcher alltid genererar mer intäkter till föreningen tack vare ölförsäljningen. Men jag antar det är Cmore som haft ett finger med i spelet och när de nu betalar så bra som de gör så får man väl ha viss förståelse för det...

Tigerman

Antal inlägg : 3431
Join date : 12-01-23
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Nya Matchtider lördagar Empty Sv: Nya Matchtider lördagar

Inlägg av Urken mån 14 aug 2017, 19:05

Starta en match 21? Jorå. Vilket ramaskri det hade blivit, då vi inte tar hänsyn till våra yngre, som faktiskt är framtiden..

Passar inte alla, så enkelt är det. Tiderna passar mig perfekt: öl i goda vänners sällskap och ändå hinna röra sig vidare mot kvällen.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Nya Matchtider lördagar Empty Sv: Nya Matchtider lördagar

Inlägg av Redbear mån 14 aug 2017, 19:19

icemask skrev:Matcherna ska spelas kl 15.15 och 18.00 !

Alldeles för tidigt tycker jag, skulle gärna se att man spelat kl 17 och 20 eller 18 och 21 !

Håller med att det är för tidigt, men 16.30 och 19.00 hade varit perfekt tycker jag.
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6714
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Nya Matchtider lördagar Empty Sv: Nya Matchtider lördagar

Inlägg av Tigerman tis 18 sep 2018, 23:20

Jag trodde att en av nyheterna inför årets säsong, att gå ifrån att ha matcher så gott som varje dag och istället samla ihop till fulla omgångar torsdagar + lördagar skulle bli kanonbra.

Men efter bara några dagar med den nya ordningen så kan jag konstatera att jag lider av fruktansvärd hockeyabstinens. Tre dagar utan en enda match är på tok för länge  pale Hoppas det blir bättre när NHL kommer igång så man har något att sysselsätta sig med under tiden, risken finns väl annars att man tar till flaskan.

Tigerman

Antal inlägg : 3431
Join date : 12-01-23
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Nya Matchtider lördagar Empty Sv: Nya Matchtider lördagar

Inlägg av Lehto ons 19 sep 2018, 10:04

Tigerman skrev:Jag trodde att en av nyheterna inför årets säsong, att gå ifrån att ha matcher så gott som varje dag och istället samla ihop till fulla omgångar torsdagar + lördagar skulle bli kanonbra.

Men efter bara några dagar med den nya ordningen så kan jag konstatera att jag lider av fruktansvärd hockeyabstinens. Tre dagar utan en enda match är på tok för länge  pale Hoppas det blir bättre när NHL kommer igång så man har något att sysselsätta sig med under tiden, risken finns väl annars att man tar till flaskan.
Jag håller med dig, man saknar tisdagsmatcherna direkt...
Vad ska man göra nu under den tråkiga början på veckan.
Tidigare när måndagen kom så visste man åtminstone att på tisdag har man hockey att se fram emot iaf. Nu är det en evig väntan till Torsdag...

Om inte publiken på plats ökar avsevärt hoppas jag dom återgår till matcher spridda över hela veckan.

Lehto

Antal inlägg : 723
Join date : 18-01-02

Till överst på sidan Gå ner

Nya Matchtider lördagar Empty Sv: Nya Matchtider lördagar

Inlägg av Old Brooklyn ons 19 sep 2018, 10:25

Tisdagsmatcher i sig kan ju vara lite svåra att jobba upp intresse kring, framförallt när vi kommer in i november. Däremot borde SHL smida nu medan järnet är varmt. En eller två högintressanta matcher kunde ha lagts i tisdags. Luleå mot Skellefteå, Malmö-Rögle eller Linköping -HV71. Matcher som har en inneboende nerv och som går att sälja ut till fullsatt. Typ en match på tisdagar, åtminstone tills NHL startar.
Old Brooklyn
Old Brooklyn

Antal inlägg : 5633
Join date : 12-02-22

Till överst på sidan Gå ner

Nya Matchtider lördagar Empty Sv: Nya Matchtider lördagar

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet