Trevlig, pålitlig, och kunnig inom viltkött.
3 posters
Sida 1 av 1
Trevlig, pålitlig, och kunnig inom viltkött.
Det finns risk för att hon som skulle hjälpa mig under två veckor i augusti, för att jag skulle kunna få lite semester, inte är tillgänglig. Vet inte säkert ännu.
Jag har inte sett Norrbotten på ett år, och snart tappar jag tålamodet. Jag vill hem.
Någon som känner till någon som stämmer in på beskrivningen? Inte lätt att få tag på folk som kan renkött i Göteborg...
Jag har inte sett Norrbotten på ett år, och snart tappar jag tålamodet. Jag vill hem.
Någon som känner till någon som stämmer in på beskrivningen? Inte lätt att få tag på folk som kan renkött i Göteborg...
KaptenBlodskelett- Antal inlägg : 2848
Sv: Trevlig, pålitlig, och kunnig inom viltkött.
Kan höra mig för på jobbet om någon känner till en person som passar.
Jag är mest bra på det där med att äta köttet.
Norlin- Antal inlägg : 4518
Tack!Norlin skrev:Kan höra mig för på jobbet om någon känner till en person som passar.
Alltså, äta köttet är en viktig egenskap, bästa säljsnacket är när man berättar om vad man verkligen gillar!
Vad är det du behöver veta mer specifikt? Är det någon som har renar, någon som kan slakta/stycka vilt, någon som jagar eller någon som är bra på att tilllaga?
Micke80- Antal inlägg : 3038
Någon som kan norrländskt vilt överlag. Känner till ren och älg, vilken del som sitter var (helst, men man behöver verkligen inte vara expert) och vet på ett ungefär vilken del som har vilken egenskap, osv. Sen är det ju bra om man har lite social kompetens, så att kunderna känner sig välkomna.Micke80 skrev:Vad är det du behöver veta mer specifikt? Är det någon som har renar, någon som kan slakta/stycka vilt, någon som jagar eller någon som är bra på att tilllaga?
Ungefär så skulle jag tro.
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet