2015-03-09, Play In-omgång 2, Djurgården - Luleå
+51
JuniorX
Ivanhoe
Jaguaren
Qirren
Obsut
BodenSwe
Mange
Kato
Man of Steel
Slapshot
Polyfemos
MickkeJ
kokostrollet
LHF96
Lulefan
Trötto
LubosC
Redbear
Myrman
Micke80
Lajon
tibet
KaptenBlodskelett
Mickeee
amarule
Pajala
Lasse Proppmätt
NallePhu
Pickadoll
ezz
Rocksolid
Tigerman
Donowitz
Norlin
Bamsefar
Donten_
Dentos
stormvägen
Urken
FruktHamster
Puckad
Lars158
GustenA
Rönken
Snikne Ville
LuleåWinston
pingu
Tony Moore
Old Brooklyn
Admin
55 posters
Sida 9 av 9
Sida 9 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: 2015-03-09, Play In-omgång 2, Djurgården - Luleå
Hade hellre sett ett byte mellan Chris och Wallmark och behållt laget som igår. Men det lär ju inte hända.
GustenA- Antal inlägg : 3114
Old Brooklyn skrev:Ok. Här jobbade vi lite som Luleå igår. En pojke föddes kl 22.30. Vi kan inte ta på oss allt för mycket i vinsten. Stod redan 2-1 till LHF när vi åkte in. Som sagt - vi gjorde det som behövdes, inte mer.
Grattis och bra jobbat, tror effekten av denna insats följer med in i kvartsfinalen, retroaktivt.
Bamsefar- Antal inlägg : 12233
Old Brooklyn skrev:Ok. Här jobbade vi lite som Luleå igår. En pojke föddes kl 22.30. Vi kan inte ta på oss allt för mycket i vinsten. Stod redan 2-1 till LHF när vi åkte in. Som sagt - vi gjorde det som behövdes, inte mer.
Grattis. Beep-testa så fort som möjligt och meddela vilken typ av spelare det verkar bli.
tibet- Antal inlägg : 1298
Stort grattis!
Vi tar över hockeysverige, en bebis i taget!
FruktHamster- Antal inlägg : 2355
Jättestort grattis!Old Brooklyn skrev:Ok. Här jobbade vi lite som Luleå igår. En pojke föddes kl 22.30. Vi kan inte ta på oss allt för mycket i vinsten. Stod redan 2-1 till LHF när vi åkte in. Som sagt - vi gjorde det som behövdes, inte mer.
KaptenBlodskelett- Antal inlägg : 2848
Grattis!
Tycker att Hamstern summerade det ganska bra
Kollade på highlights nyss: snedvridet kan jag tycka. De visar precis varenda chans Djurgården hade, vilket får det att se ut som att det var Djurgården som skapade mest.
Vidare.. jäklar vad skönt att ha en spelare som Harju i laget. Cam jobbar stenhårt bakom mål och får fram den till Hajen som klipper till direkt. Inget kladd, inga konstigheter - på mål bara. 2-0.
Synd att inte Walle gjorde samma sak i vårt PP. Då hade det blivit 3-0 redan där!
Nu hoppas jag på att vi får Frölunda i kvarten. Jäklar vad roligt det ska bli!
Vidare.. jäklar vad skönt att ha en spelare som Harju i laget. Cam jobbar stenhårt bakom mål och får fram den till Hajen som klipper till direkt. Inget kladd, inga konstigheter - på mål bara. 2-0.
Synd att inte Walle gjorde samma sak i vårt PP. Då hade det blivit 3-0 redan där!
Urken skrev:Kollade på highlights nyss: snedvridet kan jag tycka. De visar precis varenda chans Djurgården hade, vilket får det att se ut som att det var Djurgården som skapade mest.
https://www.luleahockeyforum.com/t684p30-tippa-shl-tabellen-2014-2015#112681
Rönken- Antal inlägg : 17811
Min tittade ut den 9'e Januari och naturligtvis slog vi Modo dagen efter. Instruktionen var dock att han skulle komma ut den 7'e så att KRAFTEN skulle ge oss seger den 8'e mot Skellefteå. Det är svårt att styra det där tydligen. Men grattis till er!
Kagen- Antal inlägg : 1776
En får ta och gratulera!
Ni har 2 namn att välja på nu, Karl eller Johan.
Norlin- Antal inlägg : 4518
Norlin skrev:Old Brooklyn skrev:Ok. Här jobbade vi lite som Luleå igår. En pojke föddes kl 22.30. Vi kan inte ta på oss allt för mycket i vinsten. Stod redan 2-1 till LHF när vi åkte in. Som sagt - vi gjorde det som behövdes, inte mer.
En får ta och gratulera!
Är väl bara ett? Efter födseln satte Pite-Foppa ett mål, dvs Johan
Urken skrev:2 avklarade, 12 kvar.
Jag imponerad över din ambitionsnivå, har du pratat igenom detta med frugan?
#newborn #hockeybabies #notnrofmatchesinplayoffneededtowinforbstl
Senast ändrad av Kagen den tis 10 mar 2015, 18:21, ändrad totalt 1 gång
Kagen- Antal inlägg : 1776
Vad är det för fel på Lennart?Norlin skrev:Old Brooklyn skrev:Ok. Här jobbade vi lite som Luleå igår. En pojke föddes kl 22.30. Vi kan inte ta på oss allt för mycket i vinsten. Stod redan 2-1 till LHF när vi åkte in. Som sagt - vi gjorde det som behövdes, inte mer.
En får ta och gratulera!
Old Brooklyn- Antal inlägg : 5633
Kagen skrev:Urken skrev:2 avklarade, 12 kvar.
Jag imponerad över din ambitionsnivå, har du pratat igenom detta med frugan?
#newborn #hockeybabies #notnrofmatchesinplayoffneededtowinforbstl
Väldigt organisation som Urken planerar för ja. Imponernade minst sagt
Man får gratulera!! Har själv fått två Luleå/Bajenfans på SÖS
pingu- Antal inlägg : 2418
Grattis alla ungdomar för att ni kämpar på för att trygga Luleås framtid
Själv har jag bidragit en del redan, blir det aktuellt nu så är det barnbarn som ska uppfostras rätt. Iofs lär det inte bli några som helst bekymmer då jag sett till att göra rätt från början med mina egna guldklimpar
Själv har jag bidragit en del redan, blir det aktuellt nu så är det barnbarn som ska uppfostras rätt. Iofs lär det inte bli några som helst bekymmer då jag sett till att göra rätt från början med mina egna guldklimpar
Tony Moore skrev:Grattis alla ungdomar för att ni kämpar på för att trygga Luleås framtid
Det ska böjas i tid, det som krokigt skall bli!
FruktHamster- Antal inlägg : 2355
Grattis Farsan!
Senast det begav sig för mig satt man i Delfinen och var nervös. Att Luleå spelade SM.final mot Färjestad gjorde inte saken lättare. Man satt bara och väntade att speakern skulle ropa ut: Myrman! Du ska hem! Din fru ska ha barn! Sedan skulle man vara tvungen att knalla ner från läktaren med 5600 anklagande blickar på sig. Matchen drog som alla minns ut på tiden och slutade med en riktigt bitter suddentorsk.
Man hann knappt komma hemknallandes genom snöyran, innan det blev hastig avfärd mot Piteå-BB. Sunderbyn hade inte öppnat än och Luleå BB var stängt. Det blev en spännande bilfärd genom snödrevet men allt slutade lyckligt. Ja, förutom finalserien då.
Senast det begav sig för mig satt man i Delfinen och var nervös. Att Luleå spelade SM.final mot Färjestad gjorde inte saken lättare. Man satt bara och väntade att speakern skulle ropa ut: Myrman! Du ska hem! Din fru ska ha barn! Sedan skulle man vara tvungen att knalla ner från läktaren med 5600 anklagande blickar på sig. Matchen drog som alla minns ut på tiden och slutade med en riktigt bitter suddentorsk.
Man hann knappt komma hemknallandes genom snöyran, innan det blev hastig avfärd mot Piteå-BB. Sunderbyn hade inte öppnat än och Luleå BB var stängt. Det blev en spännande bilfärd genom snödrevet men allt slutade lyckligt. Ja, förutom finalserien då.
Myrman- Antal inlägg : 4663
Min lilla hockeynördinna, som numera står i klacken föddes 9 mån och 1 vecka efter guldet, striiiiiike !
icemask- Antal inlägg : 4174
Stilpoäng!icemask skrev:Min lilla hockeynördinna, som numera står i klacken föddes 9 mån och 1 vecka efter guldet, striiiiiike !
KaptenBlodskelett- Antal inlägg : 2848
Sida 9 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Liknande ämnen
» 2015-03-07, Play In-omgång 1, Luleå - Djurgården
» 2015-10-24, SHL-omgång 13, Luleå - Djurgården
» 2015-02-25, SHL-omgång 51, Luleå - Djurgården
» 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå
» 2015-11-26, SHL-omgång 22, Djurgården - Luleå
» 2015-10-24, SHL-omgång 13, Luleå - Djurgården
» 2015-02-25, SHL-omgång 51, Luleå - Djurgården
» 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå
» 2015-11-26, SHL-omgång 22, Djurgården - Luleå