2012-02-18, Elitserieomgång 48, Luleå - Djurgården
+26
Limpan
Högljudd
Urken
farre
stormvägen
MrA
Kato
NallePhu
Ulfstrk
elmo blues
Bamsefar
Snikne Ville
Sven Savage
ToreÖ
Chris Hendrix
MickkeJ
Dave Rock
Lajon
ezz
Zeb Macahan
Myrman
BodenSwe
Salle
Rayko
Beast.
30 posters
Sida 6 av 6
Sida 6 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: 2012-02-18, Elitserieomgång 48, Luleå - Djurgården
Kollade dom 6 första delarna av den gamla underhållande serien "Svensson Svensson" idag....
Gusvatv Svensson sjunger i ena delen efter att hans sons hockeylag vunnit,
"Seiern är vår, seiern är vår, nita domarn, spjäla hans lår"....
Tycker väl kanske inte att domarna var så där extra dålig idag som bara svenska domare kan vara. Men ändå en trevlig sång
Gusvatv Svensson sjunger i ena delen efter att hans sons hockeylag vunnit,
"Seiern är vår, seiern är vår, nita domarn, spjäla hans lår"....
Tycker väl kanske inte att domarna var så där extra dålig idag som bara svenska domare kan vara. Men ändå en trevlig sång
Dave Rock- Antal inlägg : 2042
Måste skriva en till åsikt, jag tycker alltid styfbenen aka DIF spelar en fartfylld hokky i Delfinen mot oss, aldrig ryggsäck eller ställa upp och vänta utan pang på... Vilket dom ska ha all heder av, men ikväll ett extra litet, litet norrsken till ärkehjärnan med #19, han hade faktiskt ett gigantiskt läge att skicka en av våra hjältar till en mycket lång ofrivillig vila. Men hör och häpna valde "neander" att bara tackla vårt nedböjda ansikte mitt på plan lite med bromsen i, hatten av för det (undrar om Freddes minne satt kvar i "neanders" minne/face tro!?
Angående Harju, så ska han ju ha cred för åtminstone 90% av Fälths andra mål: Snor åt sig pucken, drar ett riktigt bra snabbt pass upp till Frallan på blå, därefter åker han mot mål och gör en helt perfekt timad skymning, rätt uppe i nosen på Wesslau. Skolboksexempel.
I övrigt var det länge sedan jag såg honom så här pigg på isen, det syntes att han bestämt sig för att vilja göra skillnad. Han t.o.m. tacklades
I övrigt var det länge sedan jag såg honom så här pigg på isen, det syntes att han bestämt sig för att vilja göra skillnad. Han t.o.m. tacklades
Tigerman- Antal inlägg : 3431
Ibland kan jag tycka, nu vet jag såklart inte hur det låter i omklädningsrummet, men på presskonferens och intervjuer att Rönken är lite väl nöjd. Han verkade vara super nöjd med dagens match. Visst vi gör en helt okej match, men vi hade kunnat ha mer fart, mer energi, stänga av Difs passningsvägar bättre. Men Rönken tucker vi gör rakt igenom en gedigen insats.
Detta inte menat som kritik och att jag tycker han ska avgå.
Men jag tycker han är lite väl nöjd ibland.....
Detta inte menat som kritik och att jag tycker han ska avgå.
Men jag tycker han är lite väl nöjd ibland.....
Dave Rock- Antal inlägg : 2042
Nyss hemkommen från Luleå, härlig seger igår och helt rättvis. Djurgårn ledde rättvist efter 1:a men från slutet på den perren var det nästan bara Luleå resten av matchen. Kul att Fälth fick sätta två stänkare, den första borde Wesslau tagit och den andra var det kanonbra jobb av Harju i nyllet på honom.
Gjorde ju inte ont att det var just DIF som fick pisk och är fortsatt i träsket tillsammans med LHC hehe, SAIKs torsk gjorde att kvällen blev fulländad...
Gjorde ju inte ont att det var just DIF som fick pisk och är fortsatt i träsket tillsammans med LHC hehe, SAIKs torsk gjorde att kvällen blev fulländad...
Zeb Macahan- Antal inlägg : 3287
Sida 6 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Liknande ämnen
» 2012-10-13, Elitserieomgång 13, AIK - Luleå
» 2012-09-22, Elitserieomgång 04, Luleå - AIK
» 2012-01-21, Elitserieomgång 40, Luleå - AIK
» 2012-03-01, Elitserieomgång 53, AIK - Luleå
» 2012-11-17, Elitserieomgång 23, Luleå - AIK
» 2012-09-22, Elitserieomgång 04, Luleå - AIK
» 2012-01-21, Elitserieomgång 40, Luleå - AIK
» 2012-03-01, Elitserieomgång 53, AIK - Luleå
» 2012-11-17, Elitserieomgång 23, Luleå - AIK