Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena
+2
LulefanGBG
Whiskas
6 posters
Sida 1 av 1
Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena
Härligt att man får snacka med lite andra hockeytokiga norrbottningar!
Presenterar mig först: Jag heter Viktor Lundin och är hejarklacksledare i Aspen Army.
Nu stundar en otroligt viktig match för oss norrbottningar i öst som får äran att inta eran Coop Arena mot IK Oskarshamn. Inträdet kommer att vara gratis för alla.
Därför undrar jag, kommer det några lulefans på matchen?
Och i så fall.
Kan vi sluta upp och göra ett jäkla liv på H(?)läktarn alltså eran ståplats?
Givetvis kommer vi ge tillbaka stöd i slutspelet sålänge det finns platser kvar på ståplats!
Presenterar mig först: Jag heter Viktor Lundin och är hejarklacksledare i Aspen Army.
Nu stundar en otroligt viktig match för oss norrbottningar i öst som får äran att inta eran Coop Arena mot IK Oskarshamn. Inträdet kommer att vara gratis för alla.
Därför undrar jag, kommer det några lulefans på matchen?
Och i så fall.
Kan vi sluta upp och göra ett jäkla liv på H(?)läktarn alltså eran ståplats?
Givetvis kommer vi ge tillbaka stöd i slutspelet sålänge det finns platser kvar på ståplats!
Whiskas- Antal inlägg : 1
Sv: Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena
Kul initiativ. Hade jag inte bott i Göteborg så hade jag gärna kommit.
Hoppas det är några som letar sig dit!
Hoppas det är några som letar sig dit!
LulefanGBG- Antal inlägg : 12328
Självklart ska jag dit, men det blir nog sittplats för mig Det kanske vore en bra ide att ta kontakt med Lulefans via Facebook också?
Redbear- Antal inlägg : 6781
Jag ska också men är sittplatsare. Som Redbear skriver så är inte det här forumet så starkt kopplat till Ståplats H Lulefans. Så facebook eller vars dom är som mest akktiva är mer rätt för din fråga om just klack grejer.
Men jag följer Asplöven väldigt aktivt. Innan snön och halkan blev så var jag och såg 3 matcher i Kuben. Sen har jag följt dom flesta (princip alla) matcher med stream eller webradio.
Men jag följer Asplöven väldigt aktivt. Innan snön och halkan blev så var jag och såg 3 matcher i Kuben. Sen har jag följt dom flesta (princip alla) matcher med stream eller webradio.
Lars158- Antal inlägg : 9806
Lulefans är ganska aktiva på detta forum:
http://www.luleafans.se/?hide
Tror inte det ska vara något problem att få ihop en hyfsad klack, speciellt när det är gratis.
http://www.luleafans.se/?hide
Tror inte det ska vara något problem att få ihop en hyfsad klack, speciellt när det är gratis.
Redbear- Antal inlägg : 6781
Det hade varit rätt häftigt om det även hade gått att få till ett samarbete mellan fansen mellan Luleå och Asplöven. Om än för bara en match, lite vi (Norrbotten) mot resten av Sverige känsla.
Tror att det även skulle gynna Luleåfans vad gäller rekrytering av nya medlemmar osv.
Asplöven är ju en sorts samarbetspartner/"farmarklubb" till Luleå Hockey. Dessutom finns det ju Luleå Hockey spelare med i laget.
Tror att det även skulle gynna Luleåfans vad gäller rekrytering av nya medlemmar osv.
Asplöven är ju en sorts samarbetspartner/"farmarklubb" till Luleå Hockey. Dessutom finns det ju Luleå Hockey spelare med i laget.
HalleLuleå- Antal inlägg : 51
http://luleahockey.se/artikel/32482/
Niinimaa ska leverera matchpucken.
Taco buffé för 199 kronor från 17.00
Inträdet gratis!
Jag hade då gått om jag inte bodde i andra änden av landet
Niinimaa ska leverera matchpucken.
Taco buffé för 199 kronor från 17.00
Inträdet gratis!
Jag hade då gått om jag inte bodde i andra änden av landet
MickkeJ- Antal inlägg : 2825