Luleå Hockeys Nya Superburgare!?
5 posters
Sida 1 av 1
Luleå Hockeys Nya Superburgare!?
Som dom flesta säkert kommer ihåg så gjorde Luleå Hockey reklam för den nya Superburgaren som dom skulle lansera inför hösten.
Har gått och väntat och väntat och väntat men ingen Superburgare har dykt upp!
Är det någon som vet vad som hände? Nu när publiken sviker lite grann så vore det ju onekligen något som skulle kunna locka lite mer folk till hallen!
Har gått och väntat och väntat och väntat men ingen Superburgare har dykt upp!
Är det någon som vet vad som hände? Nu när publiken sviker lite grann så vore det ju onekligen något som skulle kunna locka lite mer folk till hallen!
CKa- Antal inlägg : 1359
Sv: Luleå Hockeys Nya Superburgare!?
Tror den finns att köpa, har du frågat efter den?
Rikky- Antal inlägg : 1944
Jomen sista veckorna har dom ju sålt "Björn Burgaren" lr vad dom kalla den.
Jag har inte ätit den men sett affischer på kioskerna. Bacon kommer jag då ihåg att det ska vara på den bland annat.
Jag har inte ätit den men sett affischer på kioskerna. Bacon kommer jag då ihåg att det ska vara på den bland annat.
Lars158- Antal inlägg : 9806
Björnvrålare, 60 kr. Har kört den tre gånger nu och kommer fortsätta med den. En burgare helt i min smak
Själva köttbiten är antagligen samma som i de vanliga, men det är toppat med ost, bacon, tomat, jalapenos och chilibea. Alldeles lagom med styrka i såsen, och den mättar även bättre än en standardburgare.
Själva köttbiten är antagligen samma som i de vanliga, men det är toppat med ost, bacon, tomat, jalapenos och chilibea. Alldeles lagom med styrka i såsen, och den mättar även bättre än en standardburgare.
Tigerman- Antal inlägg : 3431
Ja precis så var det. Björn kom jag ihåg, men det var "vrålare" den hette mer.
Jag tog den inte idag men nästa match ska det bli. Tröck i mig två ostburgare och en popcorn däremot
Jag tog den inte idag men nästa match ska det bli. Tröck i mig två ostburgare och en popcorn däremot
Lars158- Antal inlägg : 9806
Mmmm... perfekt "middag" då man kommer till match direkt från jobbet
Liknande ämnen
» Luleå Hockeys identitet?
» Luleå Hockeys lagkaptener
» Luleå Hockeys Powerplay!
» Luleå Hockeys Ledning & Ekonomi, Del 2
» Luleå Hockeys hemsida
» Luleå Hockeys lagkaptener
» Luleå Hockeys Powerplay!
» Luleå Hockeys Ledning & Ekonomi, Del 2