2012-10-19, Elitserieomgång 15, Luleå - Färjestad
+23
PM
Bamsefar
NallePhu
BodenSwe
Kato
Tony Moore
pingu
Chris Hendrix
tibet
Johan__
Mange
Myrman
Beast.
LulefanGBG
Zeb Macahan
Dave Rock
Snikne Ville
Salle
JahNT
Urken
Redbear
Admin
27 posters
Sida 4 av 4
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: 2012-10-19, Elitserieomgång 15, Luleå - Färjestad
Verkar ju även som att de fått ordning på disciplinen avseende att ta utvisningar.
Snikne Ville- Antal inlägg : 6533
Håller med sig ang. Sami, Snikne. Nu missade jag iofs första perioden, men tyckte också Sami såg riktigt bra ut. Mycket bättre än jah hade förväntat mig faktiskt. Har i tysnad varit väldigt skeptisk till allas, enligt mig, upphaussade bild av hur bra Sami skulle vara när han nu kom tillbaka. Killen har ju ändå missat en hel del träning.
Men ack så fel jag hade, glädjande nog!
Men ack så fel jag hade, glädjande nog!
FruktHamster- Antal inlägg : 2355
Skrev inget här under/efter matchen igår, men fan vad skönt att vinna.. Trots att vi såklart borde stängt matchen tidigare, så mycket chanser som vi faktiskt vaskade fram.
Otroligt hur många ggr domarna blundade för fbk-utvisningar.. I de två första perioderna hängde dom ju inte alls med.. och kunde fått ett gäng tvåor till. I tredje grisade dom ner totalt. Finns nog ingen jag ***** så mycket som Rickard Wallin, bara jag ser honom så börjar adrenalinet pumpa. Ett jävla svin, på alla vis som finns. Gråter nästan framför domarna många ggr per match, gråter i tv-intervjuer så att man skäms i snubbens vägnar, åker runt på plan och petar och filmar.. och sen.. när han får läge till göra något fult.. DÅ jävlar! För tackla någon som är beredd på det, det vågar han inte. Det hjälper ju inte, dom rör sig inte.
Nu vankas FYRA raka bortamatcher
Otroligt hur många ggr domarna blundade för fbk-utvisningar.. I de två första perioderna hängde dom ju inte alls med.. och kunde fått ett gäng tvåor till. I tredje grisade dom ner totalt. Finns nog ingen jag ***** så mycket som Rickard Wallin, bara jag ser honom så börjar adrenalinet pumpa. Ett jävla svin, på alla vis som finns. Gråter nästan framför domarna många ggr per match, gråter i tv-intervjuer så att man skäms i snubbens vägnar, åker runt på plan och petar och filmar.. och sen.. när han får läge till göra något fult.. DÅ jävlar! För tackla någon som är beredd på det, det vågar han inte. Det hjälper ju inte, dom rör sig inte.
Nu vankas FYRA raka bortamatcher
- HV71
Bynäs
Timrå
Frölunda
Salle- Antal inlägg : 3370
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» 2012-02-25, Elitserieomgång 51, Luleå - Färjestad
» 2012-01-27, Elitserieomgång 42, Färjestad - Luleå
» 2012-11-20, Elitserieomgång 24, Färjestad - Luleå
» 2012-09-25, Elitserieomgång 05, Färjestad - Luleå