Phoebe Staenz
3 posters
Sida 1 av 1
Phoebe Staenz
Välkommen till Luleå Hockey!
Phoebe Staenz 26 år är klar för oss. Schweizisk landslagsforward.
Hon beskriver sig själv som en spelare med stort hjärta och snabba ben.
Norr media meddelar att kontraktet gäller för resten av säsongen. Hon ansluter till laget efter landslagsuppehållet i februari.
Enligt tränare Mikael Forsberg är Phoebe Staenz en målskytt som vill spela rakt och med mycket fart.
Forza Phoebe!
Phoebe Staenz 26 år är klar för oss. Schweizisk landslagsforward.
Hon beskriver sig själv som en spelare med stort hjärta och snabba ben.
Norr media meddelar att kontraktet gäller för resten av säsongen. Hon ansluter till laget efter landslagsuppehållet i februari.
Enligt tränare Mikael Forsberg är Phoebe Staenz en målskytt som vill spela rakt och med mycket fart.
Forza Phoebe!
Jokerman- Antal inlägg : 1984
Sv: Phoebe Staenz
När jag ser damernas nya import, forwarden Phoebe Staenz, så ser jag en spelare som VILL göra skillnad och som vet att hon KAN göra skillnad och det sprider sig till medspelarna - TILL HELA LAGET - som känner detta och som gör att de FANIMIG släpper på ängsligheten och VÅGAR spela ut. Fan vad kul det måste vara för spelarna att få uppleva det här och som åskådare njuter man bara
Förläng med Staenz!!!
NU!!!
Forza Phoebe!
Förläng med Staenz!!!
NU!!!
Forza Phoebe!
Jokerman- Antal inlägg : 1984
Jokerman skrev:När jag ser damernas nya import, forwarden Phoebe Staenz, så ser jag en spelare som VILL göra skillnad och som vet att hon KAN göra skillnad och det sprider sig till medspelarna - TILL HELA LAGET - som känner detta och som gör att de FANIMIG släpper på ängsligheten och VÅGAR spela ut. Fan vad kul det måste vara för spelarna att få uppleva det här och som åskådare njuter man bara
Förläng med Staenz!!!
NU!!!
Forza Phoebe!
Håller med, tycker hon spelar transatlantiskt med fart och ett rakt spel.
pingu- Antal inlägg : 2418
Klar för Leksand. Fan! Den här spelaren borde vi haft bättre koll på!
hockeysverige.se
hockeysverige.se
Jokerman ll- Antal inlägg : 1467
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet