Patrick Cehlin
+56
Hellcop
Qirren
kokostrollet
icemask
farre
Tony Moore
Old Brooklyn
RSD555
tibet
Rikky
Redbear
Taabe
NallePhu
amarule
Bamsefar
GustenA
Hedanders
Blinders
Groggen79
Sportchefen #2
Jokerman
NeedforX
Lulefan
JohanO
Dilox
pelle
pingu
makkanmakkan
Norrlandstoken
Micke80
hokkzorz
Ferros
Donowitz
Pingis 11
JuniorX
Ratad7
Lukrarn
CKa
LulefanGBG
Mr Bister
ski3r
Pajala
Puckad
Lillajag
Anthrax
Kagen
Dustin
Hankburger
Kapten Haddock
Wolfhunter
Norlin
Jonken
KaptenBlodskelett
Patrik82
Tigerman
farsan
60 posters
Sida 4 av 6
Sida 4 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Patrick Cehlin
När endast en liten smäll ger stora konsekvenser?
ski3r- Antal inlägg : 1992
ski3r skrev:När endast en liten smäll ger stora konsekvenser?
Då borde i stort sett varenda spelare som fått hjärnskakning lägga av direkt eftersom tröskeln blir mindre och mindre efter varje hjärnskakning. Däremot är det Cehlins kropp och framförallt är han omringad av experter samt har Luleå kontakt med kanske en av Sveriges bästa läkare inom ämnet i form av Tegner så någonstans borde man lita på detta område samt Cehlins omdöme.
Hankburger- Antal inlägg : 7433
Nu överdriver du väl ändå lite, att man blir känsligare för varje smäll stämmer ju, men det betyder inte att alla som åkt på en hjärnskakning åker på stora konsekvenser för varje liten smäll de får. När du fått tillräckligt många eller kraftiga så hamnar du där, och det är ju lite där man är orolig att Cehlin närmar sig.Hankburger skrev:ski3r skrev:När endast en liten smäll ger stora konsekvenser?
Då borde i stort sett varenda spelare som fått hjärnskakning lägga av direkt eftersom tröskeln blir mindre och mindre efter varje hjärnskakning. Däremot är det Cehlins kropp och framförallt är han omringad av experter samt har Luleå kontakt med kanske en av Sveriges bästa läkare inom ämnet i form av Tegner så någonstans borde man lita på detta område samt Cehlins omdöme.
ski3r skrev:Nu överdriver du väl ändå lite, att man blir känsligare för varje smäll stämmer ju, men det betyder inte att alla som åkt på en hjärnskakning åker på stora konsekvenser för varje liten smäll de får. När du fått tillräckligt många eller kraftiga så hamnar du där, och det är ju lite där man är orolig att Cehlin närmar sig.Hankburger skrev:ski3r skrev:När endast en liten smäll ger stora konsekvenser?
Har haft sju själv och måste säga att det framförallt har varit återhämtningstiden som blivit värre för varje hjärnskakning. Även om experter säger att det är lättare att få en ny så är det just återhämtningen som märkts mest för mig.
Micke80- Antal inlägg : 3038
Micke80 skrev:ski3r skrev:Nu överdriver du väl ändå lite, att man blir känsligare för varje smäll stämmer ju, men det betyder inte att alla som åkt på en hjärnskakning åker på stora konsekvenser för varje liten smäll de får. När du fått tillräckligt många eller kraftiga så hamnar du där, och det är ju lite där man är orolig att Cehlin närmar sig.Hankburger skrev:ski3r skrev:När endast en liten smäll ger stora konsekvenser?
Har haft sju själv och måste säga att det framförallt har varit återhämtningstiden som blivit värre för varje hjärnskakning. Även om experter säger att det är lättare att få en ny så är det just återhämtningen som märkts mest för mig.
Det är väl även individuellt hur man påverkas av det, för vissa håller symptomen i sig längre. Har en kompis som fick en hjärnskakning, för första gången för ett halvår sedan och han är fortfarande ljuskänslig.
Lulefan- Antal inlägg : 2285
Lulefan skrev:Micke80 skrev:ski3r skrev:Nu överdriver du väl ändå lite, att man blir känsligare för varje smäll stämmer ju, men det betyder inte att alla som åkt på en hjärnskakning åker på stora konsekvenser för varje liten smäll de får. När du fått tillräckligt många eller kraftiga så hamnar du där, och det är ju lite där man är orolig att Cehlin närmar sig.Hankburger skrev:ski3r skrev:När endast en liten smäll ger stora konsekvenser?
Det är väl även individuellt hur man påverkas av det, för vissa håller symptomen i sig längre. Har en kompis som fick en hjärnskakning, för första gången för ett halvår sedan och han är fortfarande ljuskänslig.
Så är det absolut och sen påverkas ju även rehabtiden av vilka förutsättnignar man har att hålla sig i stillhet, tystnad och mörker. Vi vanligt dödliga har ju sällan samma möjligheter till rehanb som hockeyspelarna då vi ska arbeta, har svårare med sjukskrivningar och sämre kunskap hos arbetsgivaren.
Med det sagt håller jag tummarna för att Cehlin klarar av att komma tillbaka fullt ut och att han inte får fler smällar som gör att han kommer må dåligt över tid.
Nu tränar ju Cehlin för fullt och som jag förstått det så spelar han ikväll. Bara hålla tummarna att han slipper symptom eller ny hjärnskakning denna säsong. Är väl tyvärr så att han antagligen inte pallar så många hjärnskakningar till även om det är individuellt och rehabtiden denna gång är mycket kortare än vid fjolårets hjärnskakning. Jag litar på att medicinska teamet och Cehlin vet vad dom sysslar med, lycka till!!
Lillajag- Antal inlägg : 737
Lillajag skrev:Nu tränar ju Cehlin för fullt och som jag förstått det så spelar han ikväll. Bara hålla tummarna att han slipper symptom eller ny hjärnskakning denna säsong. Är väl tyvärr så att han antagligen inte pallar så många hjärnskakningar till även om det är individuellt och rehabtiden denna gång är mycket kortare än vid fjolårets hjärnskakning. Jag litar på att medicinska teamet och Cehlin vet vad dom sysslar med, lycka till!!
Hoppas han verkligen kan gå för fullt, även bra spelare blir kraftigt hämmade i vissa fall till slut, se lex Cam Abbott. Men en Cehlin som kan gå för fullt blir ett mer än välkommet tillskott.
Anthrax- Antal inlägg : 984
Glädjebeskedet: Luleås målskytt mot comeback
ISHOCKEY Stjärnan finns med på bortaturnén och kan vara tillbaka på lördag. "Han är med", säger assisterande tränaren Henrik Stridh.
Patrick Cehlin har saknats de senaste 16 matcherna.
Luleå Hockey har tvingats spela utan stjärnan som öste in mål i bland annat powerplay innan han drabbades av hjärnskakningssymtom.
Cehlin, som missade nästan hela fjolåret med en hjärnskakning, har tränat för fullt de senaste två veckorna.
Närmast väntar ännu en tuff motståndare för Luleå. Formstarka Frölunda med Roger Rönnberg i båset tar emot i Scandinavium på lördag kväll.
Då kan det också vara dags för en efterlängtad comeback."
ISHOCKEY Stjärnan finns med på bortaturnén och kan vara tillbaka på lördag. "Han är med", säger assisterande tränaren Henrik Stridh.
Luleå Hockey har tvingats spela utan stjärnan som öste in mål i bland annat powerplay innan han drabbades av hjärnskakningssymtom.
Cehlin, som missade nästan hela fjolåret med en hjärnskakning, har tränat för fullt de senaste två veckorna.
Närmast väntar ännu en tuff motståndare för Luleå. Formstarka Frölunda med Roger Rönnberg i båset tar emot i Scandinavium på lördag kväll.
Redbear- Antal inlägg : 6780
Låter väldigt bra. Undrar hur kedjorna kommer att formeras med Cehlin tillbaka.?Redbear skrev:Glädjebeskedet: Luleås målskytt mot comeback
Rikky- Antal inlägg : 1944
Rikky skrev:Låter väldigt bra. Undrar hur kedjorna kommer att formeras med Cehlin tillbaka.?Redbear skrev:Glädjebeskedet: Luleås målskytt mot comeback
Cehlin går in med Harju och Olausson, Kovacs flyttas till Berglund å Petter
Hajen får flytta på sig och Cehlin tebax i sin vanliga femma!Rikky skrev:Låter väldigt bra. Undrar hur kedjorna kommer att formeras med Cehlin tillbaka.?Redbear skrev:Glädjebeskedet: Luleås målskytt mot comeback
NallePhu- Antal inlägg : 18672
De är så skönt att Cehlin är på väg tillbaka! Nästan så att jag hade börjat tvivla på att han skulle göra comeback.
Jag tycker givet att han ska in i 1a med Olle, men sedan tycker jag 3e gubben blir antingen Harju eller Kovacs. Tycker båda har funkat trots att dom är ganska olika.
Alternativen för mig gällande Kovacs och harju är inte många. De är antingen Olles eller Berglunds lina där vi har Cehlin eller Petter som Rightskyttar.
Hur som helst, så tycker jag Cehlin ska få spela resterande matcher med VIT TRÖJA
Jag tycker givet att han ska in i 1a med Olle, men sedan tycker jag 3e gubben blir antingen Harju eller Kovacs. Tycker båda har funkat trots att dom är ganska olika.
Alternativen för mig gällande Kovacs och harju är inte många. De är antingen Olles eller Berglunds lina där vi har Cehlin eller Petter som Rightskyttar.
Hur som helst, så tycker jag Cehlin ska få spela resterande matcher med VIT TRÖJA
Kapten Haddock- Antal inlägg : 2527
Spelklar till imorgon meddelar Bulan
Intressant comeback. Cehlins spelstil med hög fart och med modet att sticka in näbben där det kan smälla gör att man känner en viss oro för hans framtid. Går det att ändra spelstil något så att han inte är lika utsatt framöver? Mindre "Renberg" å mera "Omark" så att säga. Så slipper man sitta och oroa sig. Vill verkligen inte se han åka på en till hjärnskakning!
tibet- Antal inlägg : 1298
NallePhu skrev:Hajen får flytta på sig och Cehlin tebax i sin vanliga femma!Rikky skrev:Låter väldigt bra. Undrar hur kedjorna kommer att formeras med Cehlin tillbaka.?Redbear skrev:Glädjebeskedet: Luleås målskytt mot comeback
Har du läst eller hört det?
RSD555- Antal inlägg : 725
bra nyheter men nog känns det som att om det blir en smäll till mot skallen så är det finito med hans karriär
Pajala- Antal inlägg : 18791
Pajala skrev:bra nyheter men nog känns det som att om det blir en smäll till mot skallen så är det finito med hans karriär
Bra att veta att du iallafall kan konstatera det uppenbara.
Åtminstone ifall det är något negativt.Hankburger skrev:Pajala skrev:bra nyheter men nog känns det som att om det blir en smäll till mot skallen så är det finito med hans karriär
Bra att veta att du iallafall kan konstatera det uppenbara.
Old Brooklyn- Antal inlägg : 5633
RSD555 skrev:NallePhu skrev:Hajen får flytta på sig och Cehlin tebax i sin vanliga femma!Rikky skrev:Låter väldigt bra. Undrar hur kedjorna kommer att formeras med Cehlin tillbaka.?Redbear skrev:Glädjebeskedet: Luleås målskytt mot comeback
Lyssna inte på nallen!
!Lillajag skrev:Rikky skrev:Låter väldigt bra. Undrar hur kedjorna kommer att formeras med Cehlin tillbaka.?Redbear skrev:Glädjebeskedet: Luleås målskytt mot comeback
Cehlin går in med Harju och Olausson, Kovacs flyttas till Berglund å Petter
Lillajag skrev:RSD555 skrev:NallePhu skrev:Hajen får flytta på sig och Cehlin tebax i sin vanliga femma!Rikky skrev:Låter väldigt bra. Undrar hur kedjorna kommer att formeras med Cehlin tillbaka.?Redbear skrev:Glädjebeskedet: Luleås målskytt mot comeback
Lyssna inte på nallen!
Han kanske har något på fötterna.
Ruggigt bra senast.
LulefanGBG- Antal inlägg : 12319
Stjärnans glädjande besked: "Känner inte av det alls längre"
- Spoiler:
- Han tystade de som tvivlade på honom och var med i OS-snacket efter en strålande start. Då åkte han på en ny smäll. Nu talar Patrick Cehlin ut. "Jag kände inte så mycket precis efter det hade hänt, och spelade vidare. Men dagen efter var jag inte helt hundra. Så vi bestämde att jag inte skulle spela matcher förrän jag kände mig bra igen", säger han.
2018-03-26
Att det skulle gå så bra som det gjorde för honom i början av säsongen var inget Patrick Cehlin vågade hoppas på efter att ha tvingats vila i nio månader på grund av en hjärnskakning.
– Jag hade kunnat träna på utan restriktioner sedan midsommar och var i rätt bra form när jag kom hit till Luleå. Men jag hade inte spelat på länge och det var svårt att veta hur det skulle gå. Fast jag fick chansen att spela tillsammans med bra spelare och lyckades jobba till mig en stor roll. Jag fick också förmånen att spela med landslaget, säger han.
Det måste ha varit en lättnad att få en sådan start efter det du hade gått igenom?
– Det var det verkligen, jag hade inga förväntningar alls inför säsongen. Jag var väl lite ett osäkert kort. För mig handlade det bara om att ta sig igenom säsongen levande, och spela så många matcher som möjligt.
Men en smäll i bortamatchen mot Skellefteå i slutet av november tvingade honom att vila i 16 matcher.
– Jag fick en rak höger då jag inte var beredd på det. Jag kände inte så mycket precis efter det hade hänt, och spelade vidare. Men dagen efter var jag inte helt hundra. Så vi bestämde att jag inte skulle spela matcher förrän jag kände mig bra igen. Det fick helt enkelt ta den tid det gjorde, säger han.
Hur kommer det sig att du inte ställde upp på några intervjuer?
– Jag vet att det pratades mycket när jag inte spelade. Men jag orkade inte med det, och ville bara fokusera på ta mig tillbaka. När man går igenom något sådant är det skönt att slippa behöva läsa om det i tidningen.
Joey Hishon berättade i förra veckan att han funderar på att sluta med hockeyn. Är det något du har övervägt?
– Nej. Jag känner inte att jag är i samma situation, och har faktiskt inte alls funderat i de där banorna.
Har problemen fått dig att förändra din spelstil på något sätt?
– Jag går kanske inte in i närkamperna lika hänsynslöst som tidigare. Jag försöker till exempel tänka på att undvika att gå in i sargdueller med huvudet för lågt, och när det blir gruff brukar jag hålla mig borta. Men jag vill vara en aggressiv spelare och det är inte så att jag håller igen.
I slutet av januari gjorde han comeback borta mot Frölunda och efter det spelade han samtliga matcher.
– Jag kände mig hur pigg som helst i den första matchen. Men sedan gick det lite tyngre, och det tog mig ett tag att komma i gång. Vår kedja hade det också lite svårt under den där perioden. Men det gick bättre och bättre för mig. De sista tio-tolv matcherna kändes det bra, säger han.
Hur mår du nu?
– Jag är lite förkyld, och dras med en del småskavanker. Så det ska bli skönt med några veckors vila. Men annars är det bra, det där andra är inget jag känner av alls längre.
Även om Luleå Hockey är utslaget så är säsongen inte över för Patrick Cehlin.
– Jag ska spela två landskamper mot Slovakien i början av april. Det känns kul att få spela vidare. Och jag ser fram emot att dra på mig landslagströjan igen. Det är en stor ära och bonus, säger han.
RSD555 skrev:Lillajag skrev:RSD555 skrev:NallePhu skrev:Hajen får flytta på sig och Cehlin tebax i sin vanliga femma!Rikky skrev:Låter väldigt bra. Undrar hur kedjorna kommer att formeras med Cehlin tillbaka.?Redbear skrev:Glädjebeskedet: Luleås målskytt mot comeback
Lyssna inte på nallen!
Han kanske har något på fötterna.
Han var barfota
Patrick Cehlin är uttagen till de två VM förberedande landskamperna mot Slovakien den 5 och 6 April.
Blinders- Antal inlägg : 5255
Blinders88 skrev:Patrick Cehlin är uttagen till de två VM förberedande landskamperna mot Slovakien den 5 och 6 April.
Riktigt kul! Men varför är inte Emil uttagen?
Hedanders- Antal inlägg : 2093
...För att Emil inte spelar för Ex VF eller Djurgården...?Hedanders skrev:
Men varför är inte Emil uttagen?
Jonken- Antal inlägg : 7068
Jonken skrev:...För att Emil inte spelar för Ex VF eller Djurgården...?Hedanders skrev:
Fuuuuck! Har missat att de värvat Cehlin!
Hedanders- Antal inlägg : 2093
Men han är från Stockholm sånt väger tungt för landslagsledningen, kan han oxo spela hockey på hög nivå är det ett plus.Hedanders skrev:Jonken skrev:...För att Emil inte spelar för Ex VF eller Djurgården...?Hedanders skrev:
Fuuuuck! Har missat att de värvat Cehlin!
Bamsefar- Antal inlägg : 12235
Är det för mycket att hoppas på att man även jobbar aktivt med att få Cehlin att krita på för ett par år till?
farre- Antal inlägg : 2143
farre skrev:Är det för mycket att hoppas på att man även jobbar aktivt med att få Cehlin att krita på för ett par år till?
Tror nog Skuggan och Engman jobbar stenhårt med det.
farre skrev:Är det för mycket att hoppas på att man även jobbar aktivt med att få Cehlin att krita på för ett par år till?
Kanske lite försiktiga med tanke på hans skadehistorik? Bara en tanke
Jag tror detta blir sista säsongen.
Donowitz- Antal inlägg : 4312
Sjukskriven året ut...
- Spoiler:
- Luleå Hockeys Patrick Cehlin kommer inte att spela under resten av året. Även den fortsatta framtiden som hockeyspelare är oviss.
Martin Hallén Almroth David Carr12:15 | 2018-10-12
Det meddelar klubben under lunchtid på fredagen.
– Det är klart det är tufft när man fick beskedet för någon dag sedan. Det har inte riktigt smällt in än förrän nyss nu precis kanske. Jag vill ju inget annat än att spela men samtidigt måste man vara försiktig. Den bästa vägen för mig långsiktigt är att ta det här beslutet.
Bakgrunden till skadan är två smällar mot huvudet. Där den senaste kom mot Björklöven i slutet av försäsongen.
– Det var en situation vid vänster sarghörn i powerplay där jag ser att backen kommer ut och sätter press på mig med ganska hög fart. Då sedan tidigare har jag lärt mig hur jag ska ha huvudet och kroppen kontra sargen för att skydda mig samtidigt som jag chippar ut pucken och förbi backen. Han missar mig precis men när jag åker förbi honom och han upptäcker att han missat mig så drar han upp armbågen och träffar mig rakt på käken. Så det blev en rätt ordentlig kyss där.
Har det varit fler smällar?
– Det är fler smällar som jag fått symptom av men det har inte alltid varit diagnostiserats som hjärnskakning. Kroppen går in i en defensivt läge så fort det blir något.
Inför fredagens träning har Cehlin informerat sina lagkamrater att föreningens läkarteam har kommit fram till att han ska sjukskrivas fram till och med nyår. Därefter ska en ny utvärdering göras om hans framtida karriär.
Hur ser du på framtiden är du orolig?
– Det är klart att man alltid är orolig med tanke på min historik. Det har varit såhär i två, två och ett halvt år. Jag har spelat fått en smäll spelat och sedan fått en ny igen och så vidare. Nu har jag fått en möjlighet nu att bryta trenden. Hjärnan måste få vila upp sig ordentligt och vila året ut.
Sunt och klokt. Hoppas att symptomen går att få bort, så livet kan återvända.
Puckad- Antal inlägg : 11373
Har väl vetat om detta i ngn vecka nu att haft hjärnskakning sedan resan i Schweiz tyvärr!
NallePhu- Antal inlägg : 18672
NallePhu skrev:Har väl vetat om detta i ngn vecka nu att haft hjärnskakning sedan resan i Schweiz tyvärr!
Det hade ju ingen annan räknat ut heller.
Tyvärr är väl risken överhängande att karriären är över.
Dustin- Antal inlägg : 7178
NallePhu skrev:Har väl vetat om detta i ngn vecka nu att haft hjärnskakning sedan resan i Schweiz tyvärr!
Du är ett geni.
CKa- Antal inlägg : 1359
Trist som fan, hur fan ska vi hitta en spelare i Cehlins kaliber ? finns ingen tyvärr.
Pajala- Antal inlägg : 18791
Väldigt tråkigt att våran bästa forward är borta så länge. Nu ser det ju allt annat än ljust ut för LHF. Jag tror inte heller pengar frigörs riktigt än, var väl runt en månad sen han lirade så två månader till och vi är i mitten på Dec. innan försäkringskassan tar över den löneposten om jag förstått det rätt. Utan att hans lön frigörs lär vi inte se en klassvärvning. Blir väl ned till allsvenskan och rota.
GustenA- Antal inlägg : 3114
Varför inte låta Gunler få prova ???GustenA skrev:Väldigt tråkigt att våran bästa forward är borta så länge. Nu ser det ju allt annat än ljust ut för LHF. Jag tror inte heller pengar frigörs riktigt än, var väl runt en månad sen han lirade så två månader till och vi är i mitten på Dec. innan försäkringskassan tar över den löneposten om jag förstått det rätt. Utan att hans lön frigörs lär vi inte se en klassvärvning. Blir väl ned till allsvenskan och rota.
icemask- Antal inlägg : 4174
icemask skrev:Varför inte låta Gunler få prova ???GustenA skrev:Väldigt tråkigt att våran bästa forward är borta så länge. Nu ser det ju allt annat än ljust ut för LHF. Jag tror inte heller pengar frigörs riktigt än, var väl runt en månad sen han lirade så två månader till och vi är i mitten på Dec. innan försäkringskassan tar över den löneposten om jag förstått det rätt. Utan att hans lön frigörs lär vi inte se en klassvärvning. Blir väl ned till allsvenskan och rota.
Perfekt läge att testa Gunler innan man tagit in en ersättare för Cehlin, finns ju inte så mycket att förlora på att ge grabben chansen på riktigt. Som det är nu så är Gunler J20 SuperElits klart bästa spelare, 10 mål och 20 poäng, och förstaplats i såväl mål- som poängligan, efter 12 matcher..
Ferros- Antal inlägg : 2354
Givetvis tråkigt. Men i ett sånt här läge måste hälsan komma i första hand -och hockeyn efter det. Man lider ju SÅ JÄKLA ENORMT med Patrick. En fantastisk människa som verkligen förtjänar en ärlig möjlighet att bli helt frisk -för att framöver kunna utföra det han är bäst på utan risk för permanenta men.
För Patrick är det absolut bästa nu att kunna lägga full fokus på att vara helt symtomfri under en längre period. Och förhoppningsvis komma tillbaka till hockeyn under medicinskt/fysiskt rättvisare omständigheter.
jag hoppas att det här ger Patrick distans från hockeyn; som sin tur ger hans tillstånd välbehövlig harmoni att läka ordentligt. För Patrick att kunna koppla ifrån mer från hockeyn utan dåligt samvete -och bara foka på saker på privat (utanför hockeyn) -han känner att han behöver för att bli helt frisk igen.
- Ser fram emot dagen vi får en frisk nummer 71 med leende i Luleå Hockey igen.
För Patrick är det absolut bästa nu att kunna lägga full fokus på att vara helt symtomfri under en längre period. Och förhoppningsvis komma tillbaka till hockeyn under medicinskt/fysiskt rättvisare omständigheter.
jag hoppas att det här ger Patrick distans från hockeyn; som sin tur ger hans tillstånd välbehövlig harmoni att läka ordentligt. För Patrick att kunna koppla ifrån mer från hockeyn utan dåligt samvete -och bara foka på saker på privat (utanför hockeyn) -han känner att han behöver för att bli helt frisk igen.
Jonken- Antal inlägg : 7068
Jonken skrev:
Tror inte det kommer ske. Däremot hoppas jag att vi får se honom må bra och stega in på isen och bli avtackad av publiken i den finaste av tröjor.
Inte för att jag räknar med en comeback denna säsong, eller kanske alls. Men har någon hört något om hur det är/går för Cehlin? Gör han framsteg, finns det hopp osv?
Dilox- Antal inlägg : 742
Bulan sa i en intervju för inte så länge sedan att han inte räknar med Cehlin mer denna säsong, det säger väl det mesta.Dilox skrev:Inte för att jag räknar med en comeback denna säsong, eller kanske alls. Men har någon hört något om hur det är/går för Cehlin? Gör han framsteg, finns det hopp osv?
Verkar vara på många lyxresor varvat med rehab och häng i Stockholm. Hoppas han får suget att komma upp till Luleå när han är fit for fight och slutspelet rullar igång.
Donowitz- Antal inlägg : 4312
bearjew skrev:Verkar vara på många lyxresor varvat med rehab och häng i Stockholm. Hoppas han får suget att komma upp till Luleå när han är fit for fight och slutspelet rullar igång.
För oss som haft några hjärnskakningar så är det lätt att förstå varför man behöver komma bort. Hoppas han hittar ett bra välmående i första hand och även i andra och tredjehand. Om han mot all förmodan kommer tillbaka till hockeyn är det bara att buga och bocka och hoppas det funkar för honom.
Sida 4 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sida 4 av 6
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet